Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Valpovo arrow Cajke

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)
bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Cajke PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Valpovo
KogaBoliKurac   
Subota, 30 Lipanj 2007
Koji ku*ac pa u tom je*enom valpovu nema kafića i birtije koja nepušta je*ene cajke...već mi je pun ku*ac narodnjaka i takih sličnih folk sranja...bolje mi je ostat negdje(neki park,klupa il neko mjesto) gdje nema nikakve glazbe i napit se ko idiot samo da nemoram ic na tu usranu glazbu..
Komentari (55)Add Comment
...
napisao gost, Lipanj 30, 2007
Iako zivim u Osijeku a ne u Valpovu slazem se s tobom i problem je svuda isti...sve vise i vise cajke vladaju po svim mjestima za izlazak. Za poludit, ti ritmovi, ti "stihovi"...takvu "glazbu" moze pravit svaki stihoklepac / kompozitor sa ulice.
...
napisao gost, Srpanj 01, 2007
po mom mišljenju cajke su za ljude s ograničenim kvocijentom inteligencije! to nisu tekstovi, to nisu pjesme, ne znam kako bih to opisao, ali to svakako nije glazba! više uopće nema nekih mjesta gdje se pušta normalna glazba, sve preuzimaju cajke. najviše sam se šokirao kad sam bio u rock cafeu u donjem gradu (prije nego što se zatvorio) i kad su tamo oderali cajke! no place to hide - primitivizam nas obuzima!!!
...
napisao gost, Srpanj 01, 2007
Tako je! Treba ukinut cajku. No zapitaj se... Cajke donose pare. Da li bi ti puštao cajke u svom kafiću ako bi znao da ćeš tako više zaraditi? Recimo, dva do tri puta više po noći nego inače?
...
napisao gost, Srpanj 01, 2007
Ne mogu se složiti da su cajkaroši sa manjim kvocijentom inteligencije...naprotiv. Ja sam sam iz miljea gdje se sluša sve samo ne cajke. No imao sam priliku upoznati cajkaroše koji idu tamo radi:
- cura
- bespla/jeftina ševa nabrzaka
- nemaju gdje drugdje
- jednostavno im je društvo takvo

Cajkarošima je sva ostala mjuza bezveze, dok im je njihova za dušu i ne znam šta.

Mene osobno j**eno živcira ta muzika i majmuni koji odvrte iz svojeg Golfa Jedinice mjuzu do jaja. No nisu svi takvi, pa im ne možeš suditi.

Jebiga, deal with it. Ili uzmi gun i počni redom.
...
napisao gost, Srpanj 01, 2007
ljudi iz osijeka vjerojatno znaju za Q Club..kad su poceli raditi bili su kao neko hit-trandy-fancy-superduppet mjesto na koje mozes uci samo sa odjecom i obucom tocno definiranog dizajna,boje materijala,sastava..i naravno morao si biti preko neznam koliko godina..ali dobro to je prolazilo jer je unutra bila normalna mjuza..mozda malo prekomercijalna za moj ukus..ali je bila normalna..a sad!!..sad je Q club olicenje kica,idiotizma,loseg ukusa u glazbi i u svemu..dobro svatko ima svoj ukus ali brate mili ako ste poceli sa nekim furanjem na fancy klub pa koji k***c cajke pustate u njemu..i osobe od kojih ni jedna nema preko 17 godina..osim vlasnika..svaki put kad prodjem kraj tog "kluba" pozalim sto nisam debil i sto nemam bombu da ju zafitiljim unutra
...
napisao gost, Srpanj 01, 2007
to je kriza morala. isti oni ljudi koji se pale na nacionalizam, fašizam i slične gluposti slušaju iste te cajke. preko dana ustaše do jaja a preko noći plešu na šankovima uz cajke. ustaše iz čačka smilies/grin.gif
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
Ma radi se o čitavom sklopu stvari koje su uzrokovale ovakvo širenje cajki.
Prvo, naši roditelji su još uvijek malo zazirali od toga, čak i ako bi slušali cajke u normalnim uvjetima nisu zbog rata koji im je ostao u sjećanju.
A sada se cajke vežu uz skupe aute i sponzoruše i točno određen način života. Nisu svi cajkaroši seljačine, ali oni skorojevići koji su se obogatili na razne načine koje ova država podupire, ostali su u srcu isti oni seljaci. Nažalost ti isti seljaci su beskompromisni u načinu zabave pa će oni određivati popustljivoj većini što će slušati. Zakon tržišta- tko najviše troši, taj dobije što želi. A oni troše.
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
te opancarske meketaljke treba ukinuti zakonom
ako moze biti 0% alkohola
moze i 0 % meketaljki
smilies/cry.gif
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
smilies/cry.gifvise nego otuzno,kada"najvece"hrvatine sviraju, pjevaju te u svojim kaficima i "pilama" pustaju cajke.otome bi se dalo puno pricati i pisati.
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
mrrzzzzimmmm cccaaajjjkkeee!znas jednu cajku,znas sve cajke!sve su isto sranje
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
to je tužno što se danas sve više slušaju narodnjaci nakon svega što je bilo, ali mislim da se ne treba osuđivat tako rigorozno ljude koji ih slušaju... ipak, svatko ima pravo na svoj način života i nije nužno glupo ono što je tebi glupo... ima i drugih vrsta glazbe koji također nemaju baš previše smisla, npr. heavy metal, punk, rave, i kad pogledaš u kakvom su delirujumu ti ljudi koji zalaze na mjesta gdje se pušta takva vrsta glazbe, ipak mi lakše bude vidjet nekog neukusno nakićenog cajkaroša nego nekoga tko imitira vrane ili kojem je mozak spaljen od sintetičkih droga. No takve punkere i sl. ipak nitko ne osuđuje iako i na takvim mjestima ima ekscesa kao i na narodnjačkim, samo što nam mediji serviraju ono što je što je u njihovom interesu i stvaraju ukalupljenost društva... btw ne slušam niti narodnjake niti punk, samo govorim u korist onog što je manje štetno za mladež
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
mrzimmmmmmm cajke ,odvratno ,fuj
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
pa ti što imitiraju vrane ili oni drugi se ne kurče novim autima,sisatim plavušama i zlatnim lancima da ih cijeli grad vidi..oni traže nešto u čemu će uživati..samo za sebe..

dok za cajkaroše ne možemo reći da obožavaju takva mjesta..neki tamo odlaze samo da bi ga se vidjelo..da bi se riješio nekog svog kompleksa jeftinim sexom,curama ili jeftinom glazbom..

ravere ne želim ni spominjati..oni žive u drugim dimenzijama..haha

za mene je najljepše u osijeku otići na tamburaše koji sviraju do jedno pol 2..a nakon toga nastaviti u nekom pristojnom noćnom klubu kao što su sound ili tufna..
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
izbacite riječ pristojnom smilies/grin.gif
...
napisao gost, Srpanj 14, 2007
balkane balkane moj
...
napisao gost, Srpanj 16, 2007
Jel došlo do nove izrekesmilies/shocked.gif ukusima se raspravlja? Ako je, to mi je promaklo.Ne zalazim po mjestima s cajkama al tko voli nek izvoli, koga to veseli naka ide a tko ne voli neka ide na druga mjesta.Sigurno je da nikome neću reći:Idi to ti je super ili Nemoj ići to ti je glupo.Stvar osobnog izbora.
...
napisao gost, Srpanj 18, 2007
Da o ukusima se ne raspravlja ali o neukusu da!
...
napisao gost, Srpanj 19, 2007
Treba to zabranit. Vlasnicima raspalit porez na javno puštanje cajki pa da vidiš tko bi ih onda još puštao...
...
napisao gost, Srpanj 22, 2007
Ja osobno ne slusam neku odredenu vrstu glazbe, i da izlazim i u oks i u koktel i Q i sound i tufnu i OBP i west.. Slusam sve jer mi sve odgovara. Ako zelim otic na cajke otici cu zasto bi me netko zbog toga osudivao, meni se osobno gade punkeri i metalci i ta sranja al ih neoptuzujem bas me briga kako ce se oblaciti i sta ce slusati i gdje ce klosarit.. Prije cu izac van i otic u narodnjacki klub dobro se zabavit, isplesat sa nekom butrom nego kupit bocu vina sjest na pijanu i napit se ko đubre i govorit cajka nije glazba punk je glazba... Prekinite vise srat o cajkama ako vam se nesvida nemojjte ih slusat..
...
napisao gost, Srpanj 31, 2007
Tipičan primjer VALPOVA I CAJKI je Error, Krenuo je sa nekim RnB stilom a završio na jeftinoj cugi, balavcima i cajkama. OK ako je stavarno toliko profita u tome DOBRO. Ja sam jedan o Ravera i nisam u drugoj dimenziji niti biljka nego je to glazba koja neke opušta a neke iritira (barem se nitko nije potukao niti razrezao vene, svi su Brain OUT i svi sve LOVE smilies/kiss.gif ). Živim u Baranji pa izađem u Valpovo i biram mjesta za izaći van (npr. Space, Urban (kada je nešto meni normalno)), malo sam razvukao i pogubio smisao ovog txt ali moje jedino pitanje je kako 5 minuta svira najjjjjjj cajka i svi ludi a drugih 5 min svira Thompson i opet svi ludi u istom club-u (Cafu ili šta je ??)
Razlika je ogromna, nacionalizam do jaja i srbizam do maksimale, isto pitanje je kako i gdje se druže flamingo i pingvin ?????? Tu ostajem zbunjen i nikako da shvatim bit svega toga ??

Pozdrav MooKe
...
napisao jednostavno_crvena, Kolovoz 03, 2007
pa "bonvivan" oduvijek pusta rock i samo rock.....i "prandau" se preuredio, postao neki rock-kafic..ni u "remusu" nije losa glazba.
vidis da imas gdje izaci..i da u valpovu ima ljudi, koji ne popustaju i glazba i image im je vazniji od love.
( sto je rijetkost, doduse !!)
pozdrav ti, gnjevni valpovcanine !!
smilies/smiley.gif
...
napisao gost, Kolovoz 03, 2007
Ma ja cajke u opče nebi ukinuo meni se baš sviđaju a najbolja mi je pjevačca CECA jel vama ona nešto smeta??? Svašta i od vas.....
...
napisao gost, Kolovoz 04, 2007
Ceca jednom... Ceca zauvijek!!!
...
napisao gost, Kolovoz 06, 2007
a i vi ste našli raspravljati o ukusima ili neukusima...naravno Q club(osijek) postaje sve više i više za klince..ali onaj stereotip cajke spozoruše dobri auti itd...to je prije bilo..jedine cure koje tamo ne zalaze su metalke, rokerice... ove ostale sve posjećuju q club, koktel...a poslušjte pjesme sa NOVOG radijskog festivala, kao naprimjer Laninu pjesmu...i suporedite ritam sa onim kako vi kažete odvratnim cajkama... smilies/tongue.gif
...
napisao gost, Kolovoz 09, 2007
i ja sam iz valpova i potpuno se slazem, makar svake subote obidjem minimalno 5 kafica u svakom su cajke, osim u bonu i urbanu...
cajke: best, virage, blue, error, pub, massai....
rock, urban: urban, bon(vivan)...
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
Votka i gin, to je sada in... Dobra lova i u kola riba polugola.... smilies/grin.gif
...
napisao gost, Kolovoz 13, 2007
Ljudi dans nisu normali sta slusaju i to sve vise....a ta bi s rockom????Pa to je glazba a ne ovi debili koji nemaju pojma sta je pjevanje a kamo li nesto drugo!!!!!!!!!!!!!! smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif
...
napisao gost, Kolovoz 18, 2007
Hvalim te Bože pa se našao i jedan kontra-cajka lokal, ili kako se leć zove ŠOKAČKI DISKO u Đakovu, gdje se sviraju samo šokačke i atmosfera je prva liga
...
napisao gost, Kolovoz 24, 2007
ej, a zbog koga se onda cajke pištaju ukafićima ako ima toliko tužibaba
...
napisao gost, Rujan 01, 2007
stvarno ste smiješni,nek svatko sluša sto voli....mlađa populacija kao ne voli cajke,a svi kafići u kojima se puštaju
cajke pune mladih ljudi....
...
napisao gost, Rujan 11, 2007
ovako da ti kažemo...:mi smo isto iz valpova... i mi ne slušamo cajke... ali nemamo ništa protiv onog koji ih slušaju.. budi sretan što uopće imaš gdje izlazit.. i štoo si iz valpova.. dajem ti primjer belišće..smilies/shocked.gifni imaju jedan takozvani "kafić" u kojem su sve same pijandure u penziji...
...
napisao gost, Rujan 16, 2007
svi imate nešto protiv cajki,a gdje se ne puštaju cajkee tamo nema nikoga,a živi primjer je za to Valpovo,osim BONA i URBAN KLUBA,što se tiće cajki.
...
napisao gost, Rujan 19, 2007
ni u housu i spaceu nema cajke a odlichna su mjesta za izlazak u valpovu!!!!!!!!!!!!
...
napisao gost, Rujan 19, 2007
btw imam jednog frenda u srbiji i pitam ga ja jel se i kod njih tak puno slusaju cajke ko kod nas kaze on jesam luda oni to uopce neslusaju!!!znachi da su ljudi u hrvatskoj zaostaliiiiii!!!!!!!!
...
napisao gost, Rujan 19, 2007
ima i takvih,ali mislim da je to ipak zbog revolta. isto zbog toga kod njih prolazi naša glazba, pa vjerojatno na njihovoj tužibabi možeš pročitati ovakve sadržaje vezane uz našu glazbu
...
napisao gost, Rujan 20, 2007
kuis aj owe hrvatske ak oni slusaju to su donekle ok pjesme al cajke to je katastrofaaaa!!!!uzas
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
pa onda ostani na ulici i na klupici jer tu ti je mjesto...ti mora da si neki smrdljivi panker ili reper pa ti to smeta, ali budi svjestan toga da svi kafici najvecu lovu dizu na cajkama zato sto se na njima najvise cuge popije a ne na tim pjesmam koje nista nerazumijes i samo cujes aaaaaaaaaaaaa, wtf...sta bi ti sluso, evo sad ti se u osijeku otvorio bastion pa idi u njega pa slusaj tamo to sto pustaju, tamo nemas cajki ali zato imas droge kolko oces i nadrogiranih majmuna...pa mozes ocekivati bocu u glavu iz cistog mira...uzivaju u glazbi koju slusas ali ostavi ostale da uzivaju u cajkama... smilies/cool.gif
...
napisao gost, Rujan 29, 2007
hahahah de dobro je!btw ja sam zenskooooooooo!!!!i nisam ni panker ni reper ni cajaros ni metalac!!!!!!!!!ja sam normalno biche!!hahahahhahahahahahahahha
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
cajke su ZAKKKKOOOOOONNNNNNNNNN!!!!!!!!!!! smilies/grin.gif smilies/wink.gif smilies/smiley.gif smilies/angry.gif
...
napisao gost, Listopad 13, 2007
cajke nisu zakon, zakon ti je mama na cajkama kad je u minjaku! smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 17, 2007
cajke bu cajke bu
...
napisao gost, Studeni 28, 2007
aaaaaaaaaa fuj! ja iz Bizovca, pa vamo isti qratz!
...
napisao fortuna, Prosinac 05, 2007
spamate cijelu tuzibabu s ovim glupim temama. ako vam se ne svida glazba pljujte koliko god hocete ali ako ocjenjujete ljude prema tome sta slusaju stvarno ste povrsni i jadni. (cast iznimkama)
koliko IQ trebas imati da shvatis da su ljudi takvi kakvi jesu bez obzira sta slusaju?????? ocito veci nego vecina vas ovdje- znate na kog se odnosi
...
napisao Grin, Prosinac 09, 2007
Cajke su muzicko smece koje su srbi uspjeli uvalit tupim hrvatima. Istina je ono sto je netko napisao nekoliko postova iznad-u srbiji se slusaju u 5x manjem broju. A to sto oni slusaju nasu glazbu je neusporedivo, jer glazba koju slusaju sa ovih prostora je pop(Colonia, Vanna, Boris Novkovic i sl...). Necete nigdje u Srbiji cut Thompsona, Slavonske Lole, Zlatne Dukate ili dalmatinske klape. E da, to bi onda bilo fer. Da zena od Gotovine snimi CD mislite da bi se prodavao u Srbiji? Ali zato zena od Arkana legalno puni police svojim s****m.
Isto tako bila je rasprava o metalcima, punkerima i sl. Njihova vrsta glazbe je puno kvalitetnija od cajki. Da, deru se, ali procitajte rijeci neke punk ili metal pjesme. Vecina ih govori o pametnim stvarima, a ne o sarmama, mitraljezima, kucama koje gore, ne porucuju curama da ne placu na kucnom pragu da vrata ne povuku vlagu i sl.
Punk pjesme su pjesme o revoltu, pobuni protiv tirana i sl. Metal pjesme cesto govore o unutarnjim emocijama, konfliktima i sl. Ni jedna druga grana glazbe nije toliko nisko pala kao cajke. Cak i rave ima vise smisla, koji uopce nema rijeci. I nije istina da sukobi i tucnjave izbijaju jednako na mjestima gdje se slusa metal, punk ili rave kao i na cajkama. Govorim iz osobnog iskustva. Agresija je puno veca tamo gdje se slusaju cajke, vise se pije i drogira...Jer nedo Bog da se ne ispije 2-3 litre dok se u pozadini neki seljko dere "Volim pitiiiii volim pitiiii ooooo...", a da ne govorimo u unosu i nosenju vatrenog oruzja. Koji metalac ima pistolj? Ali zato gospoda sa kilom zlata oko vrata uvijek pri ruci imaju kalasnjikov. Ako im se slucajno koje dijete od 14 godina zamjeri...
Sve je to jedan kretenizam koji je hrvatski narod i zasluzio kad dopusta takve stvari.
...
napisao Grin, Prosinac 09, 2007
PS fortuna: koliko niski mora biti IQ da te mogu zabaviti i ispuniti stihovi i muzika iz cajki?
...
napisao gost, Prosinac 14, 2007
bon vivan,urban club,house,space,prandau,city,remus....tu se pušta glazba.
best,virage,massai,error,blue,papilon,leonardo....tu se puštaju cajke.
Dakle postoji tu neka ravnoteža,al činjenica je da u svaki od tih cajka-kafića izlazi 10 puta više ljudi nego u ove ostale. Mislim da je to samo faza i da će to proć...svi bi se trebali ugledat na prandau... smilies/tongue.gif
bez naslova jer nije ni potreban
napisao gost, Siječanj 06, 2008
imam skoro 50 godina a zadnjih desetak sam svjedok užasavajuće pojave slušanja cajki i turbo folka-smeća nad smećem...i to slušaju mladi koji nisu čuli za Mick jagera i njegov bend,nisu čuli za Pink floyd...ali znaju sve riječi od Miroslava Ilića...jadno i tragično
bez naslova jer nije ni potreban
napisao valter, Siječanj 06, 2008
katastrofa je već nastupila,imam skoro 50 godina i osupnut sam saznanjem da postoji veliki broj omladine koji nije čuo za Pink Floyd,Micka Jagera i druge...ali zato zna sve pjesme od neke Seke,M.Ilića i drugih ..užas i stvarno će važiti da zemlja koja ima ovakvu omladinu treba da se boji budućnosti
...
napisao tuzibabica, Siječanj 09, 2008
meni nije jasna samo jedna stvar. KAKO OSJECANI MOGU SLUSATI CECU KAD JE ONA SAMA ZA VRIJEME RATA OBECALA SVOM DRAGOM POKOJNOM ARKANU DA CE MU RODITI SINA AKO JOJ ZA RODJENDAN DA KLJUCEVE SPALJENOG GRADA OSIJEKA?
jedna moja kolegica iz gimnazije je na NA DAN PADA VUKOVARA PEVALA CECINU PESMU "MOJ BEOGRADE" U JEDNOM POZNATOM NOCNOM BARU!
...
napisao gost, Siječanj 14, 2008
Vrlo jednostavna definicija; opančari su migrirali u gradove, a neku večer sam gledao na televiziji kako mladi u Srbiji imaju isti problem sa narodnjacima. Najvjerojatnije je da će se ta nova "kiltura" prenijeti i na ostatak zemljine kugle, možda će Ceca nastupiti u Nairobiu, pošto su pojedine čimpanze izrazile želju da vide i one tu majmunariju.
...
napisao gost, Siječanj 19, 2008
potpisujem Grina........i još samo dodajem za one nadobudne cajkarose i ostala samoprozvana "normalna ljudska bića" koja pljuju po ljudima koji slušaju metal(ili rock i punk....nije vazno)i njihovoj glazbi da malo razmisle o tome sto su rekli jer očito nisu dovoljno inteligentni da probaju poslušati nešto što ima smisla i o čemu se da razmišljati jer to je izvan njihovih mentalnih sposobnosti..a hvala bogu pa metal ima dovoljno podžanrova u kojima bi vjerojatnio svatko uspio naći nešto za sebe, no ipak tko će se zaje***at s time jer puno je jednostavnije gledat ili slusat neku sisatu glupaču koja proizvodi neartikulirane zvukove uz jednako tako odvratnu glazbenu pratnju...
...
napisao gost, Siječanj 22, 2008
Iz Valpova sam, istina, grad doslovno trešti narodnjacima..i makar i sama slušam narodnjake, mislim da je to samo jedna malo jača "bura" koja će se kad tad počet smirivati..Ipak, mislim da će se mnogi složit da to definitivno nisu pjesme koje se ne mogu razumijeti već baš ono suprotno..Pa dobro šta mislite zašto se toliko pije na narodnjacima???Sve te pjesme govore o nečemu što je svatko od nas mogao doživjet--nakraju poslušaš pjesmu, poistovjetiš se s njom, htio-ne htio, i već mašeš konobaru..Mislim da svi oni koji pljuju po narodnjacima, i po kafićima koji ih puštaju zapravo samo izražavaju svoju ogorčenost i ljubomoru na sve one koji ih slušaju jer oni doslovno mogu birat gdje će izać, i imaju puno bolje,pa čak i zagarantirane, provode! Bez obzira na to što će sigurno svi mrzitelji narodnjaka to istog trena porec.. smilies/wink.gif
...
napisao gost, Siječanj 22, 2008
Koje su ovo frustracije???Ako vas glazba frustrira..onda stvarno... smilies/tongue.gif
...
napisao gost, Veljača 11, 2008
inaće sam iz osijeka al već par godina izlazim u valpovo...
valpovčani definitivno znaju uživat....
podržavam cajke!!!!!!!
...
napisao gost, Travanj 07, 2008
"Mislim da svi oni koji pljuju po narodnjacima, i po kafićima koji ih puštaju zapravo samo izražavaju svoju ogorčenost i ljubomoru na sve one koji ih slušaju jer oni doslovno mogu birat gdje će izać, i imaju puno bolje,pa čak i zagarantirane, provode!"

onda cajkarosi koju pljuju po metalcima ili pankerima su definitivno ljubomorni na njihovu dugu/inovativnu frizuru, marte, interesantno i pikantno sklepanu odjecu, te znanje engleskog jezika.

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 17
Korisnika: 503
Novosti: 620
Linkova: 10
Posjetitelja: 1060000

RSS Feed

RSS Button