Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow Tvrđa vikendom

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Tvrđa vikendom PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
Ana   
Srijeda, 04 Srpanj 2007
Jedne, ne baš lijepe subotnje noći, bile smo primorane, prijatejica i ja, provesti dvadesetak minuta u Tvrđi. Zaglušujuća niskokvalitetna glazba(svi znamo koja!!) probijala nam je bubnjiće dok smo besciljno lutale u potrazi za čašom pitke vode. No, to nije sve. Na svakom, ali DOSLOVNO SVAKOM uglu starih baroknih građevina skupina mladića praznila je svoje mjehure poput pasa obilježavajući prostor vrućim mlazom svog urina. I onda se ja pitam zašto otpada žbuka sa zidova...Eto mi odgovora. Malo dalje, na trgu, nekoliko njih je grupno izbacivalo litre i litre alkohola iz svojih tinejdžerskih želučića. Masa ljudi, sa pomno zaglađenom kosicom i dovoljno visoko podignutim poprsjem da bi se i Kip slobode posramio, tutnjala je ulicama Tvrđe. Glazba je treštala i miješali su se zvukovi Cajke Prve, Cajke Druge, Cajke Treće i tako unedogled...

Ono što mi nije jasno je kako ljudi koji žive u Tvrđi to trpe i kako prikrivaju podočnjake nastale tijekom neprospavanih vikenda. Gadi mi se pomisao da ja svako jutro prelazim preko ostataka nečijeg urina i bljuvotina na putu do škole. Nije mi jasno zašto se Tvrđa napokon ne obnovi i zanima me čekaju li gradske vlasti da se sve to uruši i da ostane samo jedan zidić oko kojeg će podići mrežicu i napisati nedostojan tekst o tome kako je to vrlo vrijedan spomenik kulturne baštine. Umjesto da postavljaju klupe od nekoliko desetaka tisuća kuna (stvarno ne vidim svrhu!!) mogli bi uložiti malo i u Tvrđu. I svim tim silnim noćnim klubovima NIJE mjesto u Tvrđi!!! Kako ne shvaćate da uništavate najljepši i najvredniji dio grada?!
Komentari (39)Add Comment
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
...da...
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
oke slažem se sve osim pišanja i bljuvanja smilies/grin.gif
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
A *EBIGA... mi tu očito ništa ne možemo... to ti je kao neko pravo glasa.. LOL
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
Daj idi se ljeci, i da se svaki drugi popiša po zidu nece sigurno pišanjem uništiti tvrđu! Nocni zivot je i privukao ljude u tvrdu inace bi bila zaobiđena u velikom luku, zarasla sva u korov...Problem je u tebi što ne voliš biti među ljudima! Narodnjake svakoko izbaciti s tim se slažem! A policija nek radi svoj posao, mislim da je za uriniranje kazna oko 500 Kn, pa da vidiš hoce pišat...
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
a ti znas jesam ja među ljudima ili ne. i ne, ne bi zarasla u korov. možda zato što se ne sastoji ljudska populacija samo od jeftinih nacifranih kurveštara i primitivnih debilčina koji seru okolo. a kako mi se čini, ti si jedan/jedna od njih.a to o opadanju žbuke i pišanju je metaforički rečeno, a ti si očito niskointeligentna osoba koja ne shvaća takve rečenične forme. zato odjebi, laički rečeno.
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
a sto je mjesto u tvrdji ? da nema toga, tvrdja bi bila mrtva.

samo treba opaliti dobar porez svim kaficima, kako bi se namaklo novaca za zastitu spomenicke kulture. sve stanare preseliti u nove i ljepse stanove. jesi li ti ikada provirila malo kroz prozore tih stanara ? 90% su odrtine koje izgledaju ko klosarska gnjezda, a ne stanovi. stari i siromasni ljudi koji nemaju mogucnosti da to renoviraju, obnove i sacuvaju.
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
a i vas dvije ste jako "pametne".idete subotom navecer u tvrdji traziti casu vode.gluplju stvar nisam cuo nikada.
pa da ste rekle da nemate 25kn za dvije cuge pa makar i s noge za pola minute ja bi platio da neumrete od zedji

uostalom imate u svakom kaficu wc pa samo da ste se zaletile kao slucajno na wc i popile iz pipe nebi ni umrle od zedji a ni od zgrazanja.

ps.nesviraju narodjaci iz svake birtije.ocito da ste ciljano prolazile tamo pa da snimite situaciju hocete li uci ili necete
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007



a i vas dvije ste jako "pametne".idete subotom navecer u tvrdji traziti casu vode.gluplju stvar nisam cuo nikada.
pa da ste rekle da nemate 25kn za dvije cuge pa makar i s noge za pola minute ja bi platio da neumrete od zedji

uostalom imate u svakom kaficu wc pa samo da ste se zaletile kao slucajno na wc i popile iz pipe nebi ni umrle od zedji a ni od zgrazanja.


Od cijelog teksta ti si očito vidio sam taj dio s vodom? Savjet za ubuduće - komentiraj kad ustvari shvatiš poantu teksta ili pritužbe u ovom slučaju. To što su one tražile vodu - nije bila poanta. Osim ako nisi imao potrebu svojski se isprsiti sa 25 kuna koliko nudiš za cugu - drop dead please smilies/smiley.gif


ps.nesviraju narodjaci iz svake birtije.ocito da ste ciljano prolazile tamo pa da snimite situaciju hocete li uci ili necete

Pa šta ne kažeš da znaš čitat misli ljudi, nebi uopće tipkala ovaj komentar. Zašto bi cure koje očito neslušju narodnjaka a.k.a. cajke prolazile NAMJERNO pored kafića u kojima sviraju? Sumanjm da su kako kažeš 'snimale situaciju' jer sumnjam da bi onda ova pritužba bila tu, dakle zaključak ti opet takoreć ne drži vodu.

Moj osobni zaključek je da si ti jedan od tih koji i slušaju cajke, i pišaju po zidovima i bljuju okolo pa ti ovakav komentar ustvari ugrožava mogućnost da se i dalje ponašaš tako. I upravo zbog toga si zaobišao sve bitne djelove njenog teksta i uzeo u obzir samo one manje bitne (na stranu šta si se ponudio za ulogu 'dobrog samaritanca' ponudviši ČAK 25 kuna)



...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
Divne li obnove Tvrdje i njezinoga vrednovanja! Ne mogu a da se ne nasmijem svakom onom koji misli da je Tvrdje ovakvom malogradjanstinom i barbarizmom ozivjela! Izmedju sadasnje situacije i "korova" ja sam za "korov". U Tvrdji ne postoji vise niti jedna jedina papirnica, niti mjesto na kojem bi se mogle kupiti barem razglednice, a toboz sanjamo o tome kako ona treba biti upisana na UNESCOV popis zasticene svjestske bastine. Od gradske četvrti koja je imala kompletnu infrastrukturu jedne gradske cetvrti Tvrdja je pretvorena u veliki javni WC! Sve ono sto je prije postojalo (trgovina OTP-a, brijac, postolar, papirnica, mesnica..) pretvoreno je u birtijetine.
Vikendom Tvrdja vise lici na sabac s jeftinim prodavaonicama hamburgera u kamp prikolicama i najgorim mogucim izborom "muzike", a glavni cilj svih "ugostitelja" je gurnuti flasu u ruke svojim "kulturnim" posjetiteljima, bez minimalne potrebne infrastrukture.
Kada se govori o preseljivanju stanara treba biti jako oprezan. U Tvrdji postoje i stanovnici koji su vlasnici stanova i koji su ih itekako uredili. Sto je s njima. Ne mozemo reci da je bas od drzavnog interesa njihovo iseljenje i da bi im trebalo ponuditi povlasteni otkup stanova samo zato da bi netko mogao pustati nesmetano Cecu u 5 ujutro!
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
da ja slusam narodnjake i nisam jedan od onih koji pisaju i bljuju po zidovima jer nisam tatin sin pa da vozim pijan auto i j**em majku drotu sto me zaustavio i da mu se prijetim da ce dobiti otkaz ako me nepusti bez kazne.

meni je vozacka kruh tako da mene smiju uhvatiti pijanog inace ode posao.ja sam nesto stariji i ozbiljniji ali i kad sam bio mladji nisam nikad rigao okolo a znao sam se napiti.

kazes ne drzi vodu.
ajde mi objasni tko jos pametan dolazi u tvrdju da trazi casu vode???????????????
pa i oni najveci pijanci nepiju vodu u tvrdji.

ps. ja uvijek mogu pocastiti pa makar to bilo i 25 kn a bome znam i vise potrositi kad se runda zavrne.i nisam jedan od onih koji ce samo cekati da netko plati pa da pijem na tudji racun.
imam placu od koje dobro zivim.
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
to o vodi je bilo samo usputno...jer eto, prolazili tvrđom i bile žedne i pile vodu...omg, zašto pravite toliku hajku oko te vode?!
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
samo u dva lokala u tvrđi sviraju narodnjaci, u ostalima svi sjede na terasama bez svijetla i glazbe. lokali u tvrđi su godinama i svi su kupili stanove kad su ti lokali već postojali, a sad su ljuti. istina je da treba napraviti reda u tvrđi, ali ovo je hrvatska (kumovi, rođaci, prijatelji i vula). dali je mlada dama možda sjedila na nekoj od terasa u tvrđi kada ekipa iz kuhaćeve 11 (prva zgrada do gradskog poglavarstva) pali žicu i cijela tvrđa smrdi. svi su u toj zgradi naravno bezpravno uselili u stanove. kada budeš opet šetala po tvrđi zaviri malo "u to odlgalište sekundarnih sirovina" tvrđa je pre skupa za održavanje obićnim ljudima, zato su poslovni prostori prihvatljiviji od stambenih. zgrada muzeja je nekad na doljnjoj etaži imala poslovne prostore, gdje bi danas muzej mogao imati suvernirnice ili grad subvencirat stare obrte.nastavit ću
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
nastavak ravnatelj muzeja nije u stanju osmislit nikakav suvenir i ono što se nekad proizvodilo više se ne radi, o gradskom poglavarstvu i kulturi suvišno je prićat, pa turisti u tvrđi naj ćešće mogu gledat skele koje stoje mjesecima a da nitko ništa ne radi. ali zna se koliko košta dan skele. u arheološkom muzeju će se otvorit kavana. a suvenirnica?
...
napisao gost, Srpanj 08, 2007
pa tu istu vodu ste mogle popiti u miru na pipi srednjike ali posto ste vi htjele vidjeti sta se desava u tvrdji da nabacite pljuvacinu to je vas problem.
sigurno neznate da se i u tvrdji covjek moze zabaviti i bez narodnjaka ali posto vi izlazite ocito na promenadu(ne normalnu nego pijanu) normalno da vam je onda u tvrdji dosadno
...
napisao gost, Srpanj 11, 2007
Tvrđa kakva je,da je,svi smo na nju navikli...Što se tiše pišanja,cura APSOLUTNO ima pravo i neznam tko može reći da je to glupost osim onaj kjo se subotom demodira pa se ne sjeća koliko je puta pišo vani.I ako je cura rekla svoje mišljenje,neznam čemu sad to vrijeđanje i napadanje...Ili se slažeš,ili ne al čemu t odjebi,jebi se...Ma glupost!¨Dobro,ne treba baš toliko bit kritičan,al šta je,je trebalo bi malo poradit na estetici jel je stvarno rupa.A onaj ko je rekao da od Tvrđe ništa,i da nema perspektive...Taj je očito neuki zatucani malograđanin...S njim bi propalo vjerovatno i sve ostalo...Malo što imamo-a ni to neznamo cijenit smilies/cool.gif
...
napisao gost, Srpanj 11, 2007
Sad smo svi nešto fini i branimo "svoje",a nedjeljom na kavi svi pljuju po Tvrđi i niko od ovih glavica vjerovatno njome nije zadovoljan već sad napada curu iz čistog revolta...A to je presmješno.Moje mišlenje-Premala koncentracija kafića,previše ljudi!Prenatrpano...pozz
...
napisao gost, Srpanj 11, 2007
Daj some glupi,ti što napadaš da "TKO VODU PIJE U TVRĐI"uhvatio se te vode kao pijan plota!Pa jel ti crtat treba da je ta voda samo usputna,sporedna...Za tvoj mozgić,ajmo reć navedena samo primjera radi.E pa dok takvi kao ti dobivaju dobre plaće,do onda će nam grad i bit ovakav.A sad molim te pssssssssst i bez komentara na ovo,ako nemaš nešt pametno,a sumnjam da imaš. smilies/angry.gif
...
napisao gost, Srpanj 12, 2007
imam odgovor,cura se uhvatila vode u tvrdji i pljuje po narodnjackim kaficima i kazu da su svi takvi.pa nek lje po porseta ona tamo i uvjeri se da ima i NE narodnjackih kafica i klubova.
ja radim za prosjecnu placu od 4000kn a tebi ako je netko kriv sto primas 1500kn ili nista onda si nadji posao(bolji posao) pa ce ti biti lakse u zivotu

ps. za tvoju informaciju ja idem u sve kafice u tvrdji ali samo zbog svoje ekipe jer nezelim biti papak pa reci ja idem dalje a vi budite tu.idem tamo i di je sminkica i di je obicna ekipa.naravno da je meni bolje di je normala jer se ja tamo bolje uklopim

i za kraj, ocito da nemas love za nista drugo pa se setas sa praznom bocicom mineralne subotom pa se bunis.tko ti kriv

ps2. gdje je mjesto onda kaficima ako nije tamo??????
nije u tvrdji,nije na promenadi.mozda u zoloskom???ah,tamo bi i zivotinjama smetalo.odmah bi sse javila i udruga za zastitu zivotinja.
da najbolje je da se svi zabijemo u kucu i tulimo u tv i zaglupljujemo se.
...
napisao gost, Srpanj 18, 2007
ljudi ljudi... pretpostavljam da je ovo mjesto predviđeno i za to da se na pritužbu ponudi i konstruktivan prijedlog rješenja, pa evo mojega za ugostiteljsku ponudu Tvrđe i užeg centra grada. Sve je povezano uz brandiranje grada kao turističkog središta - molim vas sve koji sada čupate kosu zbog izraza brandiranje da prekinete jer ne postoji kvalitetna zamjena u hrvatskom jeziku. Dakle, ako sam dobro shvatio, TZ i Grad žele Osijek turističkom i sveukupnom tržištu predstaviti kao grad ''po mjeri čovjeka'' ugodno mjesto za život i posao. S tim se slažem 100 % pa zato predlažem da Grad propiše kako pojedini dijelovi grada trebaju izgledati, baš kao što je to bio slučaj početkom 20. stoljeća - npr. predvrtovi u Europskoj aveniji. Dakle predlažem da se napravi nešto kao u Varaždinu koji je ''cajka free grad'' zato što se zna koja vrsta glazbe ide uz koju gradsku zonu. U slučaju Osijeka predlažem ipak malo liberalniju i tržišno prihvatljiviju opciju a to je da se za lokale koji u centru Gornjeg grada, Donjeg grada i Tvrđi baš žele svirati narodnjačku - ne hrvatsku narodnu - glazbu, propišu veće tzv spomeničke rente pa da vidimo tko će onda imati financijskog interesa drndati s narodnjacima u centru povijesne jezgre. Tada malo pivo ne će biti ni 13 već 23 kune pa onda tko voli nek izvoli a Grad će imati više love za obnovu zgrada.
...
napisao gost, Srpanj 20, 2007
Tako je živeo nacionalizam!
...
napisao gost, Srpanj 20, 2007
kakav nacionalizam, nemoj to sada opet pretvarati u političko pitanje, radi se isključivo o dobrom ukusu. Koliko znam ljude u Srbiji i Bosni, ni tamo kulturan svijet ne sluša cajke. Evo ti primjera - što po čemu je Petrovaradin i tamošnja tvrđava najpoznatiji??
...
napisao gost, Srpanj 22, 2007
U slučaju Osijeka predlažem ipak malo liberalniju i tržišno prihvatljiviju opciju a to je da se za lokale koji u centru Gornjeg grada, Donjeg grada i Tvrđi baš žele svirati narodnjačku - ne hrvatsku narodnu - glazbu, propišu veće tzv spomeničke rente pa da vidimo tko će onda imati financijskog interesa drndati s narodnjacima u centru povijesne jezgre. Tada malo pivo ne će biti ni 13 već 23 kune pa onda tko voli nek izvoli a Grad će imati više love za obnovu zgrada.



onda ce se svi drndati uz cajke i bez cuge,bit ce promatraci onim pickicama koje prolaze u minicu i cugati ce sokic a vjeruj mi to vlasniku nije u interesu pa ti to sve pada u veliku vodu
...
napisao gost, Srpanj 22, 2007
Prava istina,Tvrđu čuvati.,tulumariti izvan grada.
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
baš zato, ako porastu spomeničke ili druge rente za one lokale koji puštaju glazbu ne primjerenu lokaciji, vlasnici će brzo otkriti da im je isplativije dernek uz cajke organizirati negdje dalje po mogućnosti uz veliki parking smilies/grin.gif
...
napisao gost, Srpanj 29, 2007
Slažem se u potpunosti, a pogotovo za narodnjake.
To mi je nevjerojatno da slušamo javno glazbu ljudi s kojima smp do jučer ratovali, a koju sluša nekolicina ljudi, a nameće se svima. prije su imali patiku i to je ok, ovo sve ostalo je pretjerivanje...
...
napisao gost, Kolovoz 06, 2007
Iz Tvrđe treba izbaciti sve narodnu muziku (jer takvo smeće od glazbe u kulturno povjesnoj jezgri grada nema šta tražit), a osim toga treba uredit jedno veliko parkiralište prije ulaska u Tvrđu, jer autima tamo nije mjesto(cijela tvrđa - pješaćka zona!). Zabraniti one odvratne balkanske kampice što prodaju hamburgere jer to izgleda ko da smo u nekoj ciganliji. A što se tiče spomenika, stvarno ne znam koliko još trebamo gledat te odurne reklame kojima ga prekrivaju već godinama.
...
napisao gost, Kolovoz 06, 2007
Nije bitno (bar meni) što su cajke većinom srpska glazba, jer ruku na srce, prošlo je 12 godina i nema više smisla ratovati sa Srbima preko svega živoga. Stvar je u tome da je ta glazba, nazovimo ju tako, nekvalitetna, jeftina i bez ikakve kulturne vrijednosti, a za takvo što u tvrđi barem nema mjesta.
...
napisao gost, Kolovoz 06, 2007
A KOJA JE GLAZBA za tebe kulturna, skupa itd... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif hehehehe
osim klasike naravno....osim ako to ne slušaš... smilies/cool.gif
...
napisao gost, Kolovoz 06, 2007
hehehe ovaj je komentar dobar...
smilies/grin.gif
...
napisao gost, Kolovoz 06, 2007
ne, TVRĐU OBNOVITI, bez ikakvih stanova, samo kafići..no puno stroži tretmani protiv budala koji misle da su face kada se napiju i unište pola stvari oko sebe.....
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
hmm...što se mene tiče ja bi samo uve0 nek0licinu kretena koji bi preko subote visili u tvrđi i rješavali one pijane kretene koji uništavaju sve živo oko sebe da bi kao ispali face pred ženskama a ne kontaju da se nekim ženskama živo j**e za to kolko on kanti može pokidat,kolko klupi može uništit i sva ostala sranja koja ta neotesana dječica rade..i onda kad mi dođe neki 15-o godišnjak i kao naruči pivo,dođe mi da mu šamarčinu priljepim...i onda kad vidim da se neka malena djevojčica vješa po dečkima praveći se da je pijana...ajmee...pa šta ta djeca rade?? a cura je dobro rekla da ovaj stvarno nije u redu što se tako piše okolko...ima pun k*rac kafova pa moš se zaletit unutra...a ovaj,palo mi je na pamet i onaj mali WC onak,al ko bi to koristio kad unutra smrdi sam tak..a u kafu bar neko opere ponekad...osim u Visu na Feđiki...eto-i prestanite curu jadnu napadat,nije ona za ništa kriva,ona je samo izjasnila svoje mišljenej....
...
napisao gost, Kolovoz 12, 2007
pa sad se smijem sama sebi na ovoj rečenici ali takvo je vrijeme doslo....nisam puno starija od te "djece" ali sjecam se i ja kad smo u tim godinama izlazili i niti jedna se cura nije tako ponasala(mozda se našla nekad koja)...a i decki su bili normalniji...nemam nista protiv njih sam dok se "zabavljaju" sami sasobom i ne diraju okolo ljude...
...
napisao gost, Rujan 02, 2007
prepirannja mene-tebe,tebe-njega,ili bilo koja druga relacija,je potpuno besmisleno,nitko neče popustiti,promijeniti mišljenje,ili priznati da je u krivu(kako da tako pametan budem u krivu),prepiranje i svadje su za primate,to je sudar individualnosti i subjektivizma na određenu temu..bit svega je lova,kada te vidim,i vidim da imas,da si nesto stvorio,tad ču te možda i poslušati,,to jest istina,možda tužna,ali istina.možda si to nečete priznati ali je tako..nečeš isto gledati čovjeka s kojim se svajdas preko neta,i o njemu ne znas nista,i kada ga npr upoznas i vidis da je visokopoziionirani manager u jbneoj firmi...tko misli da je pametniji,neka prvo pokaže pare
...
napisao deKrieg, Rujan 20, 2007
Tvrdja je povjesna gradjevina, i ako se nevaram na gradjevini iz povijesti graditeljstva je bilo price kako bi tvrdja trebala past pod okrilje muzeja.
Sto se tiche ljudi koji zive tamo oni uglavnom nebi smjeli zivjeti tamo, ali grad Osijek ne zeli potrositi brdo novca da se tim ljudima nadje pristojni dom bez vlage i sa normalnim toiletom a opet ne zhele istjerat sve te ljude van.
A ovi likovi shto piaju i bljuju po gradjevinama i slichno i ovi likovi koji kazhu da se time nishta ne unishtava mogu rec samo jedno?! da li bi vama smetalo da vam netko dodje svaku vecer i piša i bljuje po kuchi?! mislite da bi vam kucha bila "chista" i da bi dio zhbuke josh uvijek stajao na mjestu?! Najvishe nevolim vijdet kad s eunishtava kulturno-povjesna bashtina, pa bilo to tu u Osijeku ili negdje drugdje.
Druga stvar je shto su to vecinom stare gradjevine i pitanje je koliko ce moc podnijet te silne vibracije zvukova koji premasuju i preko 80 decibela i to je josh uglavnom MIDI ton kod narodnjaka i pop izvodjacha.
...
napisao gost, Rujan 22, 2007
Ja živim u tvrđi,i većinu vremena i izlazim tamo al nije mi uopće ljepo vidjet kad idem kući kak mi neki nepunoljetni mladići sjede na stepenicama pored kuće i rigaju il još gore(ovo se nije dogodilo samo jedanput) spolno opće u auto koji je parkiran ispred moje kuće i sve se vidi,al sve..a da ne spominjem ljude koji bulje kroz prozor i tak stoje i po 5 min dok ih ne skontaš pa im bude neugodno.Znam da živit u tvrđi nije jednako kao u ostalim djelovima grada,ali i ljudi bi se mogli ponašati malo manje životinjski što se tiče nekih stvari.
...
napisao gost, Listopad 12, 2007
Tvrđa je zaštićeni spomenik kulture i nikom normalnom nije jasno koje su budale dozvolile da tamo bude toliko kafića i da ljudi nikad nemaju svoj mir.Vi svi koji tamo živite trebali bi pisati peticiju,a ako ni to ne "upali"-uzmite stvar u "svoje ruke" i otjerajte tu pijanu rulju!
...
napisao gost, Prosinac 12, 2007
tvrdja je jedino za kafiće...
toliko je jeziva, da ju jedino to može malo podići... prejeziva je
...
napisao gost, Prosinac 23, 2007
Jedino što sigurno znam je da Tvrđa NIJE za kafiće, ali je pretvorena u jezivo i prljavo mjesto koje je moglo postati pravi biser i turistička meka.
...
napisao gost, Travanj 20, 2008
Riganja i mokrenja po ulicama su neprihvatljiva za civilizirane ljude u bilo kojem dijelu grada a ne samo u tvrđi, tako da taj problem teško da može riješiti ikakva "regulativa". To se ipak riješava kućnim odgojem.
Ono što državna/gradska regulativa može, a izgleda da ne želi, je definirati namjene prostora, radna vremena, količinu dopuštene buke ... i općenito, pravila ponašanja u jednom takvom biseru srednjoevropse arhitekture od kojeg bi zemlja kao npr. austrija izvlačila milijunske dobiti na dobrobit svih građana osijeka/hrvatske a ne samo pojedinaca/vlasnika kafića.

Namjerno kažem države/grada i osijeka/hrvatske jer, čini mi se, tvrđa nadilazi značaj osijeka i za nju bi trebala skrbiti država pod okriljem unesco-a a ne lokalni, samovoljni pojedinci.

Zaista ne znamo cijeniti ono što imamo.

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 3
Korisnika: 575
Novosti: 706
Linkova: 10
Posjetitelja: 1434223

RSS Feed

RSS Button