Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow 'emti cajke

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

'emti cajke PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
Angy   
Srijeda, 04 Srpanj 2007
Svuuuuuugdje di se u tvrđi okrenete,cajke cajke cajke,pa jesem ja njma mamicu milu i njeenu mamu...nemogu podnjet ni što se to uopće pušta u SLOBODNOJ REPUBLICI HRVATSKOJ a kamoli kad neki kreten otvori širom vrata i onda se sve to čuje vani

PAAAAAARDON LJUDI AL IMA I NAS NE CAJKAROŠKIH PIJANDURA,GONITE SE U (BIIIIIIIIIIIIIP)

krepili jedni glupavi
Komentari (89)Add Comment
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
zato ja obilazim tvrđu u šiiiiiiiiiiiiiiiiiroooooookooooom luku. o da.
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
puj,puj cake..........
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
romeleeeeeeeeeromaliiiiiiiiii
samo toooooo reci miiiiiiiii

cepaj ;D
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
užas.. ma ja isto na to pizdim.. baš sam danas našla supet sajt na netu... kao protiv cajki.. lol... udruzite se kao... i polako se mo izgurat cajke van nasih granica.. predobro... :D
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
ajo te glazba smeta jednostavno nemoj ici tamo :(,a ona nema nikakve veze sa slobodnom hrvatskom,ona nije kriva sto nam je tako u drzavi 8)
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
Mamicu im njihovu cajke di se okrenes i nikom nista, a jedan tompsonov koncert i eto ti sranja i pritisaka iz svijeta
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
:'
Tektsovi, i to samo čujem na semaforima kada tzv. frajeri koji niti si nos znaju obrisati puste tu vrstu glazbe, su tako zaglupljujući, jadni i primitivni kao i oni vjerojatno koji ih slušaju. Jer tko tekstove te piše dobro zaradi na malim mozgovima. Koji pametan momak, cura i tko ima malo mozga može takve prazne, debilne i bedaste riječi slušati i nedaj Bože to i pjevušiti.
Kolega je u pravu. Diže se prašina iza Thompsona. S pravom. Njegova svaka riječ ima težinu i ono najbitnije istinu, svaka pjesma tematski obrađena, pa zbog toga vjerojatno se neki i osjećaju pogođeni. Istina boli!! No dok god je nas toliko je i Thompsona.
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
Eh, neku noć dolazim u Tvrđu, nešto trešti. Ono glupi narodnjaci iu Q-a. Popizdila sam.
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
Ma neka ih je i ne izbjegavam tvrđu! Sam nek se oni zabavljaju sa sebi sličnima čine nam uslugu izdvojili su se i sad točno znaš da neces na idijota naletit....
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
meni je to tuzno. osijek je nekada bio grad, sad je srpska palanka (po mentalitetu)
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
E povraća mi se od nekih komentara...moram prvo reći da ne volim cajke, protive njih sam, ali nisam zato odlučila komentirati.
Osoba iznad mene koja spominje Thompsona je evidentno i sama seljačina. Možeš ti slušati njega koliko hoćeš ali slušaj ga onda zbog glazbe, a ne političke poruke koju promovira. Što se mene tiče i on je čoban kao i ovi cajkaroši. Ekstremni nacionalizam, lažno domoljublje i sl. su mentalitet kojeg bi se posramio svatko. Zašto ne bismo jednom bili civilizirani za promjenu?
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
svaka cast za ovaj zadnji komentar....

i Thompson (i njemu slicni) su ekstremni nacionalisti koji takvim "stavovim" zatupljuju jos zatupljeniju populaciju...

uvijek je bilo - kad nema obrazovanja i kad su zivotni uvjeti jadni (kao ovdje kod nas) onda BUJA vjerski fanatizam, ekstremni nacionalizam, promicu se totalitarni rezimi i slicno...

dajte ljudi, odrastite i krenite u svoj zivot. bez onoga iz proslosti, pokusajte si sami stvoriti nesto i nece vam trebati thompson/cajke/(ubaci sto zelis).....
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
Cajke slusamo "zahvaljujuci" Hercegovcima.
Toga prije nije bilo u Osijeku.
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
"osijek je nekada bio grad, sad je srpska palanka (po mentalitetu)" - ružno ali istinito.
"i Thompson (i njemu slicni) su ekstremni nacionalisti koji takvim "stavovim" zatupljuju jos zatupljeniju populaciju... " - mislim da bih radije 789 654 375 948 puta radije slušala Th. pa koliko god on bio nekom seljak nego cecu i njoj slične
...
napisao topalovic, Srpanj 04, 2007
ja bas nisam cest gost u tvrdji ali u kojim to lokalima svira cajka? da znam da tamo ni ne udjem ;D
...
napisao gost, Srpanj 04, 2007
nije vazno mjesto i glazba nego drustvo s kojim izlazite..... 8)
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
Ruku na srce ne vidim nikakve razlike izmedju Tompsona i npr. Cece. Primitivci!

...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
slažem se s komentarom iznad ;)

cajke su svugdje i tako ce biti dok mentalitet drustva bude "ja ne slusam cajke ali mi drustvo slusa pa idem s njima" i isprika "u subotu sam SLUCAJNO zalulata na cajke"... ja sam jedna od onih koja se neda, da SVUGDJE budu cajke ja cu klosariti na klupi nekoj i slusati svoj mp3
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
zivjele cajke
svi ste vi jadni jer ljude ne određuje ono što slušaju, ako ti se ne sviđa makni se
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
oprosti ali kad nekog pitaš što slušaš i on se prenemaže a pritom mu oko vrata lanac od tri ipo kile možeš sam zaključit šta sluša..
thompson je legenda koja ne želi da hrvati zaborave da su hrvati upravo zbog cajki i utjecaja s istoka..kad bi svi pevali nacionalna svijest bi se izgubila..
ja sam sretna što živim u slobodnoj zemlji koju su zajedno oslobodili naši očevi ili rodbina..baš kao i mp thompson koji je bio na prvoj crti i prvi ušao u oslobođeni knin u vojničkoj uniformi..
dok su ovi gore navedeni hercegovci (i neki bosanci) bježali u njemačku zgrtat marke kako bi par godina poslije rata otvarali diskoteke u kojima se puštaju cajke i pjesme s uzrečicom bre..
j**ene cajke u najstarijem dijelu osijeka..srži osijeka..neshvatljivo!!! >:(
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
Bože sveti za ovaj komentar iznad. Molim te, i sam Thompson je toliko licemjeran, Crkva stoji iza njega (šta misliš kako je dobio poništenje braka), svi smo mi Hrvatine, ajmo sad pjevat o lijepoj našoj i katoličkoj vjeri našoj i Seve nacionale i Škori.
Imajte ponosa. Očito mislite da morate isticati svoje hrvatstvo. Ako je tako, nemojte onda tako, putem seljačkih parola i sitnih podmetanja. Neka drugi vide kakvi ste bez nepotrebnog kiča.
Jer to su i cajke i Thompson. Kič i preglumljavanje neke uloge koja je zanimljiva samo fanaticima.
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
Mislim da bi trebali imati manje profesionalnih Hrvata, a vise covjecnosti!
Znate, dragi moji ne moramo biti "za" Tompsona samo zato sto je Hrvat.
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
Z ovu gore sto je napisala da zivi u slobodnoj zemlji.
Definisi slobodu, molim te!?
Ako te neko ocjenjuje kakav si i koliki Hrvat po tome sto slusas ili ne Tompsona...po tome da li ti dijete ide na vjeronauk ili ne...da li ides na misu svake nedelje...i da li su ti usta puna Hrvatske i katolicke crkve...draga moja to nema nikakve veze sa slobodom.

...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
sloboda je nenametanje nečega nekomu..što se tiče cajki u tvrđi..
a i šta se ti buniš..jel se piše definiši(?!)..znamo šta ti slušaš..
ljudi šta ste napali thompsona..pa on je samo jedan u nizu..koliki su se bunili kad je i šenoa isticao oj budi svoj..kada je hrvatska himna napisala(nije ju thompson napisao poslije rata)..kolika su hrvati i u prošlosti voljeli to što jesu..se sjeća netko kako su nas učili profesori i na glazbenom odgoju smo pjevali(ne znam kako je sada)JOŠ HRVATSKA NI PROPALA i tako dalje
thompson je sada živ..i sada ga se cijeni..
kao što se cijene i mnogi u prošlosti koji su imali hrabrosti pjevati o svojoj zemlji!
ne ističem svoje hrvatstvo..pogotovo ne u BiH a pogotovo ne u srbiji..što oni čine..pjevajući u hrvatskoj..
al boli me briga..ja svakako tamo ne izlazim..što je i moja sloboda kao i vaša(onih koji izlaze)
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
thompson je dobio poništenje braka jer je htio ženu,DJECU i pravu kršćansku obitelj..što danijela nije željela..ma zaboli me k***c za njega
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
U vezi cajki: previse ih je, to je pošast. Nadam se samo da će i to proći, kao što i svi "trendovi" prolaze.
Što se tiče Thompsona: vrlo mudro koristi svu prašinu što se oko njega diže za dobivanje na vlastitoj karizmi "pravog Hrvata". Što znači biti Hrvat? Ako si katolik? Ne, ovo je hebena SEKULARNA država i Crkva si daje previše za pravo da se petlja u sve gdje im NIJE mjesto. Umjesto da pometu pred vlastitim vratima što se morala tiče i pohapse one svećenike pedofile i slično. Jesi li Hrvat ako se konstantno busaš u prsa silnim domoljubljem? Ne, oni koji se sada busaju u prsa u većini slučajeva ili su bili balavci kad je bio rat ili nisu bili ni blizu Hrvatske.
Ne branim ikome da sluša što hoće, ali većina našeg miljea je ili na strani cajki ili na onoj drugoj strani, a oboje je primitivno. Onih u sredini je malo a i njihov broj se smanjuje. Tvrđu izbjegavam, van rađe ne idem nego da mora moje uho čuti te "tekstove" i "glazbu".
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
A otkud ti znas sto ja slusam? Zasmetala ti je rijec "definisi"...primitivko, ako ti je bas vazno cija je to rijec (a da si obrazovana znala bi) onda je strana.
O tome ja govorim...nekima je ovdje profesija biti Hrvat.

...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
A da, sad mi jos samo kazi kako se pozdrav "bok" uvijek upotrebljavao u Slavoniji.
Btw to nije tema, ali bas si me povukla za jezik...

...
napisao topalovic, Srpanj 05, 2007
ljudi moji pa cemu svadja? onaj tko slusa narodnjake naci ce se uvrijedjen sto se pljuje po njegovom izboru,isto tako netko ne voli rock,ni punk.....sto ljudi sto cudi....nek svatko slusa sto hoce....a sto se tice kafica i narodne glazbe u njima..........vjerujte svi oni to rade samo zbog zarade....interes je tu prvi....sto imas od toga sto si hrvat a stomak prazan........neces zastavu jesti.... :P
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
zato lijepo odete u jedan pub pa u drugi i fajront..tamo nema cajki a i dam ruku u vatru da nikad nece ni biti
...
napisao gost, Srpanj 05, 2007
ja mislim da se cajke trebaju procistiti u cijeloj hrvatskoj.. a ako ne nek se barem onda ocisti slavonija,tocnije osijek.. ja slusam rock i metal.....a i naravno domace..opca opasnost i thompson itd....da obidjes cijeli osijek,i da nadjes kafiće gdje se pušta rock i slicno ili barem domaće...
LONG LIVE 80'S..ocemo thompsona u osijeku
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
Pa problem je u tome što su ljudi poput cecinog arkana klali i ubijali te pljačkali našu lijepu, a neki sad režu vene na cecine hitove...debili ljutili se ili ne! :P
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
pa nisam ni mislila da je definiši naša..oprosti što te zasmetalo..ljudi tako govore pod utjecajem cajki i država s istoka..pa sam možda naglo zaključila..
ne znam što ti slušaš-pričaj kako hoćeš.(i to je sloboda zar ne?)
samo sam htjela ukazati kako su stvari uvijek stajale..
kroz cijelu povijest ljudi su htjeli hrvatsku sad kad ju imaju ne mogu ni pokazati da ju vole..u tom je bed..

pa nitko ne napada prljavce što imaju pjesmu moj dom je hrvatska?ja tu pjesmu ne volim..
ali thompsona volim..
jer on govori i o drugim vrijednostima kao što su poštenje i ljubav prema bližnjima,obitelji(makar on i ne živio po tome)..volim domaći rock(sve tipa jagode,pušenje,crvena jabuka..)
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
stvarno mi je žao i nisam mislila nikoga uvrijediti..bar ne ljude koji slušaju cajke nego cajke kao njih same..
pod cajke mislim na turbofolk koji je procvjetao u zadnjih 15-20 godina..
narodnjake već lakše probavljam i svatko će se složit da su kvalitetniji od turbofolka..
peace! ;)
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
Mislim stvarno si uporna :)
Da, definisi je strana rijec i to francuska:)

Nisam znala da tako govore oni sa istoka, a taman da i govore sto s tim!??

Kazes: "pisi kako hoces i to je sloboda"
Sloboda je, ali ti nacin mog pisanja osporavas:) znaci malo sloboda malo nije:)


I nemoj meni govoriti kako se gdje govori, meni rodjenoj slavonki i to prije poprilicno godina:)
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
OK,neću.
Nisam znala da je to francuska riječ.. :)
-Nisam znala da tako govore oni sa istoka, a taman da i govore sto s tim!??-
Govore govore,i pjevaju..a ja sam zato i rekla..opet sam mislila na cajke..jer ih ne slušam.
I ja sam rođena slavonka ali ne možda prije poprilično godina..školu sam završila poslije rata kad smo učili da se kaže definiraj,zato sam naglo zaključila..

Hahaha jesam uporna..volim stvari istjerat na čisto..bila u pravu ili krivu..iako smatram da smo tu svi u pravu
;D
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
Mozemo reci "definisi" ili "definiraj" ostaje to da je rijec francuska pa ti sad vidi ;D
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
hahaha:D
a gdje je u hrvatskom jeziku rijec dzabe(besplatno) ili sprdaj(ismijavaj) ili hendi(mobitel) ili moron(glup covjek) ili dezinfikuje(dezinficiraj)..curo
sve su to utjecaji na nas jezik sa raznih strana..sto je zalosno i neknjizevno
...
napisao gost, Srpanj 06, 2007
Nije samo nas jezik pod utjecajem jezika sa raznih strana. Istu sudbinu dijele mnogi jezici, i to je sasvim normalno.

...
napisao FrozenSolid, Srpanj 11, 2007
Svašta. Kako to ajka teme poberu najviše komentara. Uvijek svi raspravljaju o tome, i ništa ne postignu. Go figure. Nije me briga. Nek su u Tvrđi, i u Oxu, i ko zna još gdje, čuo sam i u Westu, al neka. Ne slušam, i frankly, baš me ne zanima previše. That's all I have to say.
...
napisao gost, Srpanj 14, 2007
PRLJAVI CAJKAR0ŠI!! de ljudi k0ji vam je?? kak m0žete t0 slušat? aj d0br0, slušajte b0li me kita - al jel m0ram0 i mi n0rmalni??
...
napisao gost, Srpanj 14, 2007
...uopche nije bitno shto se pushtaju cajke i shto ima tih klubova ali bokte nemoze sve bit za cajke...pa to vishe nije normalno... -.-'
...
napisao gost, Srpanj 14, 2007
zgadili mi burek
...
napisao gost, Srpanj 16, 2007
smrdljive cajke i odvratni mamlazi sto ih slusaju!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
napisao gost, Srpanj 18, 2007
Budale koje slušaju cajke vjerojatno su i drkale na cecu dok je njezin mužić klao Hrvate!!!!!

Toliko o tome da su cajke samo glazba (glazba - ajme smijeha)
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
SLAZEM SE...ovo je hrvatska ne backa palanka CAJKE MORAJU UMRIJETI !
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
Iako ne slušam i ne volim cajke, smatram kako je izbor glazbe, ako ništa drugo nečije demokratsko pravo :o!!
Nadalje,ako već raspravljamo o jeziku, sjetimo se samo koliko se hrvatski jezik englizira, pa to čini se, nikome ne smeta. Najvažnije, zašto nismo tolerantni i ne znamo od nečega ako nam se već ne sviđa, dostojanstveno okrenuti glavu ( i misli)! 8)
...
napisao gost, Kolovoz 04, 2007
Sta vi lazete jednostavno ako mrzite cajke zaobiđite ih u širokom luku šta sad što je bio rat to je prošlost!!!!! :D :D
...
napisao gost, Kolovoz 04, 2007
I zato sviraj nesto narodno ponasaj se prirodno... ;D ;D
...
napisao kepos, Kolovoz 05, 2007
Sta vi lazete jednostavno ako mrzite cajke zaobiđite ih u širokom luku

Da je moguće, ne bi ljudi pizdili. Al previše je previše. Ako mene pitaš ista stvar kao i s pušačima.
p.s.
Jedino se ne slažem s autorom posta, kakve to veze ima sa slobodno hrv.? Glazba je glazba. Kakava god ona bila.
...
napisao gost, Kolovoz 06, 2007
najgore što pola ljudi koji idu na cajke ne slušaju cajke ali idu tamo van zato što nemaju nigdje drugdje
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
argh ja ih mrzim,ali me frendica navukla na Romeleroromeli samo to reci mi...
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
ajde koga vi zavaravate
sad recite da ste glazbeno toliko sofisticirani da slušate isključivo baha, verdija i slične????????
činjenica je da se u kafićima pušta ne ono što vlasnici vole već što ljudi žele slušati
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
imam dvoje djece i ako mene pitate ja bih radije da idu slušati cajke i narodnjake nego da idu na tehno partyje , a zna se šta se tamo radi, a najbolje bi bilo da ne slušaju niti jedno niti drugo, ali što god slušali njihov izbor ja tu ne mogu ništa
...
napisao kepos, Kolovoz 11, 2007
Ono što ces radit na techno partyu ovisi o tebi samom, ne o glazbi koja se pusta tamo. Ako se nekome drogira ili pije napravit ce to bez obzira na glazbu. Jedino ako bas nema osobnosti onda ce ici za hrpicom. Al to je opet druga stvar, poanta je da stil zivota nema veze s glazbom, i ono sto se radi na techno party-jima nema veze s glazbom koja se pusta tamo.
...
napisao gost, Kolovoz 12, 2007
Ako je ovo slobodna zemlja, onda njezini državljani imaju slobodu odlučiti o tome što će slušati.
...
napisao gost, Kolovoz 13, 2007
ko slusa cajku j**emu majku---bad -blue boysi, na tribini u maximiru zastava 30 metara stoji stalno!
...
napisao gost, Kolovoz 14, 2007
i mi hoćemo u EU i među Zapad a samo po glazbi se vidi da smo tipični Balkan.jebale cajke sve one koji slušaju cajke!!šta nema dovoljno dobrih naših izvođača i naših pjesmi da moramo slušati j**ene cajke??!!e jesmo i mi lud narod....
...
napisao gost, Kolovoz 26, 2007
da, slažem se. skoro u svakom klubu se puštaju cajke, ajde da je u dva, al u svakom. ne slažem se u onom ko ih sluša i tako to, jer svatko ima svoj glazbeni senzibilitet i nema pravo pljuvat nekoga ili nešto. al moram reć, ako što i svi znamo da cake slušaju čak i oni iz vana. oni su napravili te klubove jer su vidjela da ostalu glazbu slušaju neki, a cajke skoro svi. a onaj tko ih ne sluša neka ode tamo gdje se njegova glazba pušta. ;)
...
napisao plmm, Kolovoz 28, 2007
Zasto se Thompson, inace veeliki domoljub, nije ozenio u Hrvatskoj? Ma daaaj... Sto se tice narodnjaka, htjeli vi to prihvatiti ili ne, klubovi u kojima se pustaju su PREPUNI, tako da... Da sam i ja vlasnik nekog prostora, unutra bi se pustali narodnjaci... Prvo - zadovoljio bi se najveci dio osječke populacije, drugo - najbolja lova se vrti...
...
napisao samo reci, Kolovoz 29, 2007
svaka čast na tome ko šta sluša...poštujem...al nemoš mi to radit po cijelom gradu...
...
napisao plmm, Kolovoz 30, 2007
u Tvrdji se nalaze: Papa Joe, Tufna, Q club, Big Ben, Carpe diem, Beckers, stari Pub, novi Pub, onaj kafic pokraj novog Puba, Koktel, Bastion... (i ona slastičarna ;D) A od toga su narodnjaci u Q i Koktelu. Dakle, nije bas CIJELA Tvrdja i CIJELI grad.
...
napisao gost, Kolovoz 31, 2007
u srce da ti pucam necu, al jedno sigurno znam...niste normalni, cajke rulz =)
...
napisao gost, Rujan 02, 2007
To je specijalni rat srba da nam se pomalo zavuku.Mora im se priznat da su malo temperamentniji od nas i da znaju dignuti atmosferu,osim dalmatinaca oni su im sol na ranu,ali u isto vrijeme imamo i mi svoju kvalitetu,kulturniji smo i na malo višem europejskom nivou i možemo im parirati ,bio sam nedavno u jednim svatovima gdje je hrvat oženio srpkinju,teški problem i teška atmosfera,ali sve se riješilo na obostrano zadovoljstvo,bez provokativnih pjesama oni su tražili one pjesme koje su više starogradske ,a koje znamo i mi,a mi smo njima gurali šokačka kola i logovac koji su slični njihovim moravcima i kolima koja se isto plešu ali malo drugčije sviraju i zovu...i tamburice su ih dotjerale u red....par mrkih pogleda ...nabrijanih bivših vojnika i istočnjaci su ko bubice...cvrkuću ko ptice...mole očenaš i stoje na himnu ko kipovi....
...
napisao gost, Rujan 02, 2007
e da je sad kićo slabinac jedno 30 g,ako ima neko prilike neka pogledea neku njegovu kazetu,koncert,on osim što dobro pjeva,odličan je zabavljač ...stand up...bećarci..pa red kratkih viceva..na šokačku temu...pa ruka gore...nakrivi šešir i udri...stvarno je bio dobar,znao sam se naježiti koliko je bio uvjerljiv..
...
napisao gost, Rujan 03, 2007
ljudi, previše ste paranoični i svekritični. kao što je napisano ovo je slobodna Hrvatska i vlasnici imaju pravo puštat mjuzu kakvu hoće kao i vi pravo da za svoje pare pijete gdje i kad hoćete. niti meni se to ne sviđa što nema puno izbora u Osijeku al šta ćeš. adaptirajmo se. pozdrav
...
napisao gost, Rujan 11, 2007

laki laki jeeee.... samo flaši rakije..... svima dužan svima kriv sad se traži mrtav ili živ! čuj ja osobno ne slušam cajke, ali svi ljudi imaju pravo na osobno mišljenje i opredjeljenje! ako ti mrziš cajke, tako netko mrzi rock, pop, itd. uostalom pa nisu cajke najgora stvar na svijetu..... ;D
...
napisao gost, Rujan 13, 2007
zelene oci bile su mojeeee :D :D :D :D :D
...
napisao gost, Rujan 16, 2007
Vec dosta izlazim u Q club i super je tamo,atmosfera i ljudi...Samo je cuga malo skuplja,al ok...
Svi kad tad ce pocet slusat cajke...
Neki rekli bi da je pornogrfija... :D
...
napisao gost, Rujan 25, 2007
TEHNO,ROK,POP,METAL,HAUS i Osječko pivo samo ne cajke
...
napisao gnjuss, Rujan 25, 2007
ja vam GARANTIRAM da svaki izvođač cajki,odn, pevač ili pevaljka,ima nekog srpskog junaka u rodbini koji je bio u njihovoj vojsci i u ratu pucao na naše,ili gruvao po Osijeku.Pa se ti sad misli...
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
cajke nemaju veze sa ratom i nasom proslosti, odi u beograd i u svakom drugom kaficu su ti colonia, karma, danije, graso...i ostali nasi izvodaci, cajke nepjevaju o proslosti ili o ratu, one pjevaju o ljubavi i boli, prema tome to se nemoze poistovjetiti s nasom proslosti...i meni je stari bio u ratu, ali mi to nesmeta...pa to je proslost, je ona bolna, ali pjesme nemaju nista s tim... 8)
...
napisao nas dvoje, Rujan 29, 2007
cemu opce rasprava...ako ti smeta,jednostavno nemoj ici u tvrđu...svako ima svoj ukus...
i dobro kaze osoba iznad mene,u srbiji u svakom drugom kaficu pustaju nase pjesme...
...
napisao gost, Rujan 29, 2007
svako ima pravo slusati sto voli i u to ne ulazim ali ova navala cajki gdje god se okrenes vise nije normalna. zar smo mi toliko glupavi da ne mozemo uzivati na nekom "normalnom" mjestu gdje ne pustaju j**ene cajke?
guse nas sa svih strana. anti-cajkarosi udruzimo se i otjerajmo ih iz grada negdje na periferiju gdje im je i mjesto.
njihovo vrijeme je proslo, sad nastupamo mi he he he
...
napisao gost2, Listopad 07, 2007
Nabrojite mi bar 3-4 mjesta u gradu gdje mladi od 15-16 godina mogu izaći u subotu navečer a da nije ćirilica.
...
napisao gost, Listopad 08, 2007
Ovi od gore ako toliko vole Beograd i Srbiju neka onda odu tamo slušati cajke Danijelu,Grašu,Karmu i u opće kakvi su to glazbenici kad ih u Hrvatskoj toliko slušaju!
...
napisao gost, Listopad 08, 2007
većina ljudi iz moje okoline, prijatelji i poznanici, ne slušaju cajke a svejedno ima toliko klubova u kojima se pušta ta vrsta glazbe. besmisleno! ljudi odlaze na ta mjesta zato što su neizbježna! nisam ne tolerantna, ali što je previše, previše je...
maknite cajke iz osijeka!!!!!
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
To je sve odraz kućnog odgoja, kod mene u kući se to nije nikad slušalo pa ih i djeca mrze. Samo nažalost da nemaju kud izaći vani sa prijateljima u kafić gdje se to ne sluša. Inače nisam iz Osijeka već iz jednog manjeg mjesta i nema tako velčiki izbor za izaći.
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Ja sam malo starija , ne stara al u moje vrijeme su se u kafićima i disku slušale strane stvari i domaći pop i rock. Na to se i plesalo i pjevalo i kerilo. Itd bend, Hari Mata Hari, Valentino...a cajke su slušali samo primitivci, kao i sada.
...
napisao gost, Studeni 16, 2007
ja sam zbog cajki i slicnog smeca prestao izlaziti subotom van.
...
napisao fortuna, Prosinac 05, 2007
e ako vam je glazba kriterij po kojem ocjenjujete ljude stvarno ste jadni.... ovoliku kolicinu sranja na jednom mjestu je tesko naci.
de pogledajte kakve vi gluposti pisete... vrijedate ljude koje uopce ne poznajete na temelju toga sta slusaju???
sta da kazem....... seljacine.... (CAST IZNIMKAMA)

e ovo mi je jos najbolje.... kucni odgoj... kakav? rasisticki?
nacionalisticki?
fasisticki?
ja nisam te srece... mene su odgajali u DEMOKRACIJI.
...
napisao fortuna, Prosinac 05, 2007
dao bog da pocnu pustati narodnjake i iskljucivo narodnjake na svim otvorenim i zatvorenim javnim mjestima u osjeku!!!
pa što hoćeš
napisao gost, Prosinac 16, 2007
Zato se i puštaju jer smo slobodna Republika Hrvatska
...
napisao gost, Prosinac 16, 2007
Cijenjeni gospodine demokracije i slobode! Ako si rođen u demokraciji onda sigurno nisi osjetio gorčinu koju ti može izazvati nepravda. A nepravda se događala u ono vrijeme kad nam je umjesto slavonske tamburice i dalmatinskih klapa u uhu odjekivao zvuk topovskih granata, zvuk migova koji su se obrušavali nad našim glavama, a u rijetkim pauzama čuli bi glas Žute podmornice. I tad bi se sa sjetom prisjećali djetinjstva kad je sve bilo tiho i nevino. I zbog svega sto ljudsko srce ne može izbrisati, pomozi roditeljima da ti usade osjećaj razuma i suosjećanja za one kojima takva vrsta glazbe vraća ružno sjećanje. Bez obzira na sve, osobno sam za slobodu u tom pogledu.
pozdrav
napisao gost, Prosinac 18, 2007
ja mislim da vi nemate pametnijeg posla cajke su pjesme ko i sve druge...serete bez veze da nije u vama nemate vi poj,ma do rata ste ostavljali svoje place uz cajke a sad glumite budale...zato molim va snemojte da serete bez veze nego si popite pivu i opalite jedno uzicko....sto bo bilo da smo ratovali šprotiv austrije ne bi slusali mozarta i ostale...'
...
napisao gost, Siječanj 21, 2008
meni je sokantno da nakon onakvog rata sa srbima gdje su mucili i klali nase obitelji sad ovdje u Osijeku koji je skoro zavrsio kao Vukovar rezu vene na njihovu srpsku glazbu, jer budimo realni, srpski narodnjaci nisu hrvatska glazba, nase su tamburice!!!
agresija se nastavlja...
svasta
napisao gost, Travanj 23, 2008
zao mi je sto sam procitala ovoliko nekritickih komentara. bolje da sam potrosila vreme citajuci viceve.
zar niko od vas nema primedbe na ocajan kvalitet te muzike koju toliko mrzite? ili ih toliko mrzite samo zbog toga sto dolazi iz srbije? a thompsona toliko volite jer je vas? a to sto je njegova muzika istog (ne)kvaliteta kao "cajke" i mnogo mnogo politicki problematicnija- zatucano religizono-nacionalisticna- nema veze jer eto on je ipak vas i to su VASE vrednosti?!
objektivnost i samokriticnost ocigledno ne postoji, samo je iluzija nekolicine ljudi koja svet ne deli na hrvatski ili srpski, a jezik ne posmatra kao nacionalno vlasnistvo kojim se upravlja shodno politici i interesima.
koliko dugo vec koristite rec frend/-ica? da li je to izvorna hrvatska rec? a onda vam smeta "istocni" uticaj na jezik. jesu li vam poznati pojmovi "dvostruki standardi" i "licemerje"?
e sad me napadnite na racun toga sto sam srpkinja i srbijanka. jer to je, uostalom, jedino vazno, ne?
...
napisao gost, Kolovoz 13, 2008
ljudi,uvijek se spominje istok i balkan al imam za vas jednu tuznu vijest..moja sestra zivi u frankfurtu i (nazalost)slusa cajke i mogu vam reci da tamo ima 5! diskoteka gdje stalno sviraju cajke...i uvijek je puno..
hehehe
napisao gost, Rujan 28, 2008
Dodjite u Srbiju.... ovde se slusa vise house muzika :D ... narodnjaka je sve manje i manje :D . Uspesno smo izvezli nas najgori proizvod VAMA ... :) . poz iz Beograda

Napišite komentar

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 3
Korisnika: 502
Novosti: 725
Linkova: 10
Posjetitelja: 1514245

RSS Feed

RSS Button