Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow Pritužbe prodavača na kupce

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Pritužbe prodavača na kupce PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
LUNA   
Četvrtak, 19 Srpanj 2007

Jjednostavno moram reagirati kao prodavač, jer toliko je već uvreda na naš račun, a šta je sa kupcima ili tzv. "šetačima"? Ja jednostavno ne mogu zamisliti da netko ide u trgovinu iz dosade i zajebava onda koga stigne. Pa brate mili ja kad nemam novaca ne idem nikuda, a kada idem u kupnju ili kupim ili se zahvalim i odem dalje. Pa svatko od nas većotprilike zna što želi, kako bi to trebalo izgledati itd. Ali razlog zbog kojeg se javljam je taj što u ovom gradu ljudi jednostavno nemaju kulturu pozdravljanja, jednostavno ulaze u trgovinu kao u vlastito dvorište, bez ikakvog pozdrava a jednako tako i izlaze. Pa tko takve ljude odgaja...Ja sam majka dvoje djece i oni već sada mali znaju da moraju kada negdje ulaze i izlaze pozdraviti....Užas! Kad mi takvi uđu u trgovinu, najrađe ih ne bi poslužila, ali kako se ne bih našla na ovoj stranici, moram.

Komentari (59)Add Comment
...
napisao gost, Srpanj 19, 2007
Meni se s druge strane uredno događa da uđem xy trgovina, uvijek kulturno pozdravim jer je mene to moja mama naučila, i da se prodavačice ponašaju prema meni kao da sam duh...ili još gore, uđem u trgovinu, ZNAM što otprilike hocu pa probam par stvari, ali to nije to, i onda me prodavačica pogleda kao da bi me ubila jer sam kao njoj oduzela dragocjeno vrijeme, a nisam nista kupila....vi mozda i jeste uzorna prodavacica, ali takvih je zaista malo....velika vecina je vjecno zlovoljna, nepozdravlja.....
...
napisao gost, Srpanj 19, 2007
Najbolji su mi oni kupci koji mi se na mom radnom mjestu obrate sa: eeej, mala,curo i uvijek ono vječno...jel vi radite tu???-ne, čekam mirovinu- a na meni naravno akreditacija i službena odjeća.A kada lijepo pozdravim i ponudim pomoć pri kupnji,neki jednostavno pogledaju kroz mene kao da me nema a kasnije se žale isti ti kako nigdje nema prodavača.To je najmanje zlo jer postoje i oni kupci koji redovno dolaze liječiti frustracije i naravno opet na nama, a kada ne dozvoliš da te časte raznim epitetima redovno traže knjigu žalbe, jer, bio si bezobrazan i nisi dao da te vrijeđaju.Ruku na srce, postoji masa krasnih kupaca čak i puno više od ovih koji nas zlostavljaju ali na žalost jedan koji dođe i digne ti tlak jednostavno obrše onih200 normalnih.Nismo ni mi svi cvijeće ali nismo ni najlošiji ljudi u ovom gradu da nas se stalno proziva.
...
napisao gost, Srpanj 19, 2007
samo da naglasim da IMA u ovom gradu kulturnih ljudi, ali koji najčešče sami sebi upućuju i pozdrav i odzdrav na vratima trgovina.../ i samo da upitam gđu.prodavačicu: dali je nužno da nam visite nad vratom pri svakom biranju artikla..kao da ćemo to pod mišku i bris..kad to negdje doživim,odmah se pretvorim u tzv. vašeg "šetača"..uđoh-izađoh!!!

...
napisao gost, Srpanj 19, 2007
Šetači su nešto drugo, to su ljudi koji gotovo svakodnevno ili bar nekoliko dana u tjednu, tradicionalno obilaze sve trgovačke centre i tek tu i tamo nešto kupe. Radila sam u dva centra i uvjerila se da isti ljudi idu od centra do centra. Ali nije to u ovom slučaju problem, problem je malo širi ali to je već sasvim druga tema o kojoj bi se dalo dosta toga pisati a zove se opća kultura i kultura ophođenja(što se tiče pozdravljanja). Ni sama ne volim kada me prodavač zaskoči već na ulazu u trgovinu ali tko će nama svima udovoljiti,neki ljudi očekuju punu pozornost prodavača, nekima baš to ide na živce ,100 ljudi 100 ćudi, a mi prodavači bi valjda trebali znati tko je kakav kupac i kome što odgovara.
...
napisao gost, Srpanj 21, 2007
ZAŠTO Kupci misle da su tako bitni....to je trgovcima samo jedan u nizu ,pa ljudi moji ovo je tako mali grad da trgovc maltene zna kojim danom mu koji "pacijent " dolazi.taj vječni misterij štovanog kupca koji zna biti tko jadan...
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
ZAŠTO?? Pa zato što je razlog postojanja trgovine upravo taj "nebitni" kupac!
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
Zato što tvoja plaća ovisi o tome koliko ćeš robe-proizvoda prodati tim "jadnim" kupcima...
...
napisao Ingo, Srpanj 24, 2007
trgovina je usluzna djelatnost, i slazem se da je tesko raditi s ljudima, ali treba biti i sposoban taj posao raditi.

tzv setaci koji vam idu na zivce, obilaze trgovine da vide gdje je sto jeftinije, ili jednnostavno vole vidjeti kakva je ponuda. mozda nece odmah kupiti, ali ce se mozda vratiti za 3 dana. ili bi vi kao i nasi turisticki djelatnici volili da mi vama samo posaljemo placu, i da vam se ne setamo po trgovini ??

pozdravljanje je obaveza trgovca. ja sam u vasoj trgovini CAR, i vase je da me pozdravite i ponudite mi pomoc. a na meni je da odzdravim, prihvatim pomoc ili se zahvalim da mi nije potrebna da cu samo pogledati.

dok sam u trgovini, vi ne mozete citati novine, telefonirati, brbljati s kolegicom, sjediti i prodavati zjake. nego trebate diskretno sastrane biti i pozorno gleadti hocu li vas pogledati i trebati.

na odlasku vi cete mi PRVI zahvaliti, pozeljeti mi ugodan dan i pozvati me da ponovno dodjem. ja cu odzddraviti (ili necu, ali to je vec moja nekultrua) i otici
...
napisao gost, Srpanj 28, 2007
trebamo se sjetiti filma zgodna žena sa julijom roberts i geerom
ona je dobru lekciju dala prodavaćicama u butiku.
kako bi bilo da mi svi ma što god radili neprekidno čitamo novine i žvačemo sendviče i vodimo duge telefonske razgovore
ja kao šef si to ne mogu priuštiti, dođe mi podređeni i čuje da naručujem materijal,diktiram na telefon i upada u riječ
ili su gazde toliko očajne pa je najvažnije da netko čami u dućanu ili se mrzi taj posao ili sve privatne frustracije izbacuješ čim se pojaviš na poslu
malo više kulture i poslovnosti svima ne bi bilo zgorega
...
napisao gost, Kolovoz 01, 2007
Prodavači su još i super kakvih kupaca ima. Nisu prodavači tu da na njima liječimo frustracije jer kod kuće ne smijemo. Zato, prodavači svaka Vam čast.Odavno je poznato da je najteže raditi s ljudima.
...
napisao gost, Kolovoz 05, 2007
ja sam jedan od tih vasih setaca i boli vas ku*ac hocu li ja ista kupiti kod vas!!! kupujem samo ono sto je kod vas jeftinije i na akcijama i obici cu sve trgovine po gradu da nadjem nesto jeftino jer meni nije svjedno kupiti isti proizvod po 10 kn ili po 6 kn ja radim za minimalac pa mi je svaka kuna bitna!!! setac sam i tko ce mi to zabraniti??? neka isfrustrirana trgovkinja???
...
napisao gost, Kolovoz 07, 2007
No problem, zato akcije i postoje...ali ponavljam,prodavači ne postoje da bi kupci na njima liječili svoje frustracije.Zašto bi bili nasmijani dok ih isfrustriran ili bezobrazan kupac zlostavlja bez razloga?DA vam još na kraju vrijeđanja zahvalimo što ste pohodili našu trgovinu????
Šetač, šetaj ti i dalje!
...
napisao gost, Kolovoz 09, 2007
Ne idem često po trgovinama i kad odem volim pogledati sve...pošto ne izgledam kao manekenka moram dobro pogledati kakve mi stvari stoje a koje ne...iako ne volim kad me se pita jel mi se moze pomoc,jer imam osjecaj ko da sam duzna nesto kupiti a i neugodno mi je reci "samo gledam" , ali ako nešto MRZIM to je onda trgovkinja koja hoda iza mene i gleda sve sto ja radim i jos k tome poslije mene ide i POPRAVLJA VJEŠALICE one robe koje sam ja malkoc pomaknila da bi vidila..tad i ako mi se nesto svidjelo automatski odlazim iz te trgovine jer mi to taaako digne zivac da to opisat ne mogu...
...
napisao gost, Kolovoz 09, 2007
Ako se ne varam ovdje se prodavači žale na kupce, kupci imaju svoju temu pod nazivom "prodavači" pa se tamo mogu žaliti.
...
napisao gost, Kolovoz 09, 2007
zalimo se gdje god nas je volja i mi kupci mozemo pisat gdje god nas je volja, pa ovo je TUZIBABA!
...
napisao gost, Kolovoz 09, 2007
a vi trgovci prvo naucite sto prodajete i sto imate i prodaji pa se tek onda zalite na kupce, vi ste nama samo usluzna djelatnost, zbog kupaca i imateo odakle primati place,
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
KAda bi neki kupci znali što žele kupiti lako bi mi njima ispričali sve o tom artiklu ,ali puno njih ni sam ne zna što bi pa bauljaju po trgovini i stalno nešto novo traže,.
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
radim u jednom butiku u centru grada i ima toliko bezobraznih,nekulturnih i jadnih ljudi za koje stvarno nemogu reći nikakvu ispriku. mislim,kad god uđem u trgovinu.Kada me prodavač pita dali mogu kako pomoći,ne šutim kao nijema nego kažem Ne,hvala.A ima nekoliko žena koje već poznajem pa kada uđu,potpuno ih ignoriram,koje ulaze i samo izokreću sve vješalice,kada im nešto padne na pod samo pogledaju u to i ostave na podu.ŠTO NA TAKVO PONAŠANJE REĆI??da mi je samo znati gdje one rade da ja njih dođem zajebavati. Ili kada dođu u 2 min. do 8,radnja prebrisana a one SAMO GLEDAJU,i pregaze cijelu radnju.grrrrrrrr
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
pa ako nešto pogledaš što visi na vješalici onda to vratiš tamo gdje si i kako si našao,a ne naopačke,na drugu vješalicu ili slično.
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
svaka cast prodavacima i prodavacicama koji pozdravljaju i odzdravljaju,ali takvih je premalo..a najvise mrzim kad udem u neku trgovinu i kad me odmjeri prodavacica..e onda bi se najrade zaletila u nju..kao ono kak si jadno obucna,sta ti imas radit u ovoj trgovini..nikad ne kupujem u takvim trgovinama...
...
napisao gost, Kolovoz 11, 2007
Svaka vam čast takvih je malo!!! smilies/cool.gif smilies/kiss.gif
...
napisao gost, Kolovoz 14, 2007
Radila sam u jednoj trgovini s "imenom" u koju su dolazile tzv. trendseterice koje su se prema nama, koje smo radile u toj trgovini ponašale kao prema manje vrijednima i što sad??Mogla sam birati ostati ili otići, otišla sam.Zato ne odmjeravaju s omalovažavanjem samo prodavači nego i prodavače omalovažavaju oni koji dolaze u trgovine.Kako je gore navedeno radim kao prodavač al i meni se dogodilo da mi u Consu ženska kaže da nema moj broj traperica a da joj ga nisam ni rekla...drugim riječima,furaj iz dućana nisi trendi odjevena, a to što sam došla s gotovinom u džepu a ne nekim revolving karticama kao oni markirani izgleda ništa nije značilo,al to je samo njena nekultura i sramota.
...
napisao gost, Kolovoz 15, 2007
Zasto se prodavaci naljute i namrgode kada zelis vratit robu nazad ili trazitit zamjenu ili pare nazad?
To nije nista cudno, u Evropi se to radi svakodnevno. Ljudi su kod nas neobrazovani pa ne znaju svoja prava! To je od pamtivijeka tako i nije nista cudno...

I PRODAVAC nakon radnog vremena postaje KUPAC!!!
Radim u telemarketingu pa jako dobr znam s ljudima, ima onih koji mi dignu tlak i ponavljam se 500 puta dnevno pa ne sizim nego trpim iako me jako malo za trud i rad placaju!!!
...
napisao gost, Kolovoz 22, 2007
oko 70% kupaca je nekulturna i neobrazovana stoka,koja nezna neke stvari iz osnovne kulture kao npr.kada dođu u trg.centar bosi i goli do pasa,a očekuju od tebe da se ponešeš prema njemu kao da je bog
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
Neradim u trgovini, ali se moja tvrtka bavi odredjenom vrstom usluzne djelatnosti, i nemogu nereagirati na neke od postova. Naime, iz osobnog iskustva mogu reci da je jedan dio ljudi (kupaca, stranaka ili kako god ih zvali) zaista nekulturan. I to nema veze ni sa dobi, spolom ili statusom. Zasto je tako? Zasto smo svedeni na zrak?
Osnovne kucnog odgoja nalazu da kada negdje dođes pozdravis, bez obzira da li si otisao u goste, u trgovinu, platit racune u posstu ili slicno. Ja nedahcem za vratom ljudima koji dolaze, ne namecem im stvari koje ne zele, samo odgovaram na postavljena pitanja i trudim se biti profesionalna jer znam koliko me neke stvari nerviraju kada poslije radnog vremena promijenimo uloge... ali zar se ne moze barem reci dobar dan i dovidjenja??? E to ne razumijem
i gotovo.
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
Posebno me nerviraju kupci koji dođu pijani ko demoni i onda maltretiraju sve prosutne od prodavača pa sve do ostalih kupaca.(konkretan događaj od prije 2 dana)
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
mislim da danasnji kupci brkaju prodavace sa slagacima po policama u robnim centrima u kojima je svega i svaceg a najmanje prodavaca...cinjenica je da danas u trgovini radi svatko tko ima bilo kakvu zavrsenu skolu od drvnih tehnicara do kuhara
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
Da i???Što je pjesnik htio reći???
...
napisao gost, Kolovoz 26, 2007
perdugi su vam tekstovi da bi ih uopće čitala, al ću reći da je mene jedno veče jedna teta u konzumu na starčevićevom trgu, tek što sam ušla skoro izbacila, jer sam došla 10 minuta prije zatvaranja. komentirajte to??? a ja sam došla samo po mineralnu........
...
napisao gost, Kolovoz 29, 2007
Nedjelja(naravno radna)negdje oko podne ili kako mi kažemo da bi sad imali pravi nedjeljni obiteljski ručak a ne hodali po trgovinama(svaka čast onima koji kupe nešta al ti su rijetki),sve je puno šetača,mamice i tatice obučeni pa kao za najmanje nekakvu svečanu večeru,a djeca divljaju,plaču ,skaču,jedan viče "mama,ja sam gladan",a mama"evo sad će mo ti kupit komad pizze"(katastrofa,ajd se ti najedi od komada pizze,idi pa djetetu skuhaj ručak).Razumjela bih da nisu iz grada,nego žive 10met.od trgovine.Nemaju ni košare ni kolica,znači da nemaju namjeru ništa kupit,a što je zanimljivo ne gledaju ni artikle,nego negdje po stropu.Ajmo još jedanput vratit se na male divljake,nisu oni krivi,šta ima djetetu zanimljivog u razgledanju "stropa", pa djeca bi se igrala a ne hodala po trgovini(a vani vrjeme idealno za kupanje,park,zoološki...),a svakih nekoliko minuta ori preko razglasa"moli se mama malog PERE,MARKA,IVANE da dođe tu i tu po SVOJE djete.LJUDI, PA ZAR VAM SE ŽIVOT STVARNO SASTOJI OD HODANJA PO TRGOVINAMA.SAD ĆE BIT KOMENTARA ŠTA RADIŠ TU,A GDJE ĆU SAMO SE TRGOVINE OTVARAJU.I KOMENTARI ŠTA NISTE IŠLI U ŠKOLU I ZAVRŠILI NEŠTA DRUGO(ŠTA MISLITE DA SMO GLUPI,DA MANJE VRJEDIMO)OSOBNO NISAM ZAVRŠILA TRGOVAČKU(IMAM JOŠ PAR ISPITA DO DIPLOME)A RADILA SAM SAMO U TRGOVINI I KAD ZAVRŠIM TAJ FAKS NE VJERUJEM DA ĆU DOBIT POSAO,NEGO OSTAT PUNIT REDOVE,I GLEDAD NADOBUDNE KRET... KOJI SE PONAŠAJU KAO DA SMO STOKA(A ŠTA ON ZNA ,MOŽDA MU BUDEM ŠEFICA JEDNIG DANA)
A sad malo o ZAŠTITI PŠOTROŠAČA,tko nas štiti od njih i šteti koju naprave,kad se vrata navečer zatvore,mi zbrajamo štetu(pojedeno,pokidano,ukradeno,oštećeno)i to sve rade ona ista umišljena gospoda,šta mislite tko plaća tu oštećenu robu? SVAKA ČAST JOŠ MALO ONIMA PRISTOJNIM I KULTURNIM LJUDIMA,A TIH JE SVE MANJE.MOGU JA JOŠ AL SAMO SE NAŽIVCIRAM.........
...
napisao gost, Kolovoz 30, 2007
Izgleda da je stanje nedjeljom u svim trgovačkim centrima jednako, razlika je samo u radnom vremenu pa kupci budu do 15 sati u jednom, pa onda do 19 sati u drugom a od 19 do 20 sati u trećem TC.Mislim da svi znamo kojim je centrima riječ, jedino mi nikada neće biti jasno zašto umjesto da odu na čašicu razgovora sa slučajnim ili dogovorenim poznanicima u kafić, koji postoji u svakom centru, nego stanu na sred prolaza i kolicima blokiraju put,ponekad i duže od 15 minuta, kako nama prodavačima tako i ostalim kupcima..I ono što je "najbolje" kad nas na kraju radnog dana (nedjeljom) onako začuđeno pitaju:"Već zatvarate?" Već!!!!Pa "već "je 15, 19 ili 20 sati, za neke bi možda trebali raditi do ponoći da bi bili sretni.
...
napisao gost, Kolovoz 31, 2007
To mi da najbolje"već zatvarate",onda im samo odgovorit,"pa mi bi htjeli radit duže al nam nedaju",pa da vidite kako će zašutit.Meni osobno je bila najjača jedna "gospođa",došla na blagajnu i počela se derat na mene "zašto kad su ovakve,ne radimo rano ujutro",ona naime je došla u 6 sati (ujutro) i čekala da se otvori centar,koji se otvara u 9sati.wtf!
...
napisao gost, Kolovoz 31, 2007
gore,zaboravila sam napisat kad su ovakve VRUĆINE,sorry1
...
napisao gost, Kolovoz 31, 2007
Nažalost svi su u pravu, ali to je naša realnost,velike razlike u primanjima i u očekivanjima trgovaca,koji bi prodali rog za svijeću,i kupaca koji misle da svi prodavači moraju razmišljati "kupac je uvijek u pravu".A niti su one cijene ,recimo u esseker centru, normalne ,a niti kupci,šetači imaju milosti ,recimo nedjeljom ne ići u trgovačke centre,kada su oni otvoreni i očekuju kupce.pogledajte samo parking ispred emmezete,nedjeljom,skoro je pun...e sad druga je stvar što jadni ljudi tamo imaju plaću 2000 kn,a u esseker centru,a i u još nekim centrima hvataju se za glavu,jer ne mogu prodati patike za 700 kn i košulju za 500 kn...mislim da neće proći loš dugo pa će neki osjetiti da su mpromašili temu....
...
napisao gost, Kolovoz 31, 2007
Ljudi mislim da ste svi u pravu; ima svakakvih ljudi s obje strane, i trgovaca i kupaca. Oduvijek je toga bilo samo su naši fitilji bili malo duži pa se nisu tražile dlake u jajetu. Osim toga svi smo strašno isfrustrirani velikim razlikama, malim plaćama...itd. pa dolazi do ovakvih kratkih spojeva.
Ja bih otkomentirala prodavačice u Muri, prekoputa Katedrale, koje te odmjere kada uđeš i ocijene po obleki jesi li zavrijedila da ti se obrate. Ne daj Bože da im kažeš nešto o cijenama, jer te s gađenjem pogledaju i kažu da one imaju svoje kupce i sve prodaju (valjda zato da bi se ti osjećao kao govno). smilies/grin.gif
...
napisao gost, Rujan 03, 2007
suosjećam se s normalnim prodavačima i prodavačicama. peace
...
napisao gost, Rujan 05, 2007
Mislim da prodavačicama u Osijeku nije lako. Ljudi su postali previše bezobrazni i arogantni. Prije nekoliko mjeseci sam bila svjedok jednog događaja u Konzumu u Retfali gdje je čovjek toliko izvrijeđao prodavačicu na blagajni da je ova nakon 5minuta briznula u plač i pobjegla s blagajne. Znate u čemu je bio problem??!Nije idiotu stavila besplatnu vrećicu sa strane uz sve ono što je kupio. Nije stavila vrećicu??!A j**ote, zaboravila je cura i što sad??!Treba ju ubiti??!Ja sam bila iza njega i popizdila sam. Naravno, svi su šutili,ali ja više nisam mogla. Svašta sam mu rekla i najdraže od svega - počeo se crveniti od mojih uvrijeda njemu. Kreten glupi!
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
Morate shvatiti da niti jedan posao nije savršen , svaki ima svoje prednosti i nedostatke . Nažalost rad s ljudima je najgora moguća profesija , bilo da radite u trgovini , birtiji ili banci . U trgovine još dolaze i normalni ljudi , zamislite kako je onima ( muško ili žensko ) koji rade u kafićima ili birtijama gdje im svaka pijandura može reći šta hoće , piriti i smrditi Vam za vrat a Vi jedino što možete je šutjeti ili uzeti svoju radnu knjižicu . Radila sam i jedno i drugo , pa znam šta Vam pričam . Ako mislite da Vam je loše , zapitajte se još jednom ! Kako je bauštelcima koji rade za 2000 kn. mjesečno od 6 do 18 svaki dan ?! Ili ljudima koji asfaltiraju ceste gdje temperatura asfalta doseže 70 stupnjeva ? Ljudi bidete realni ipak smo svi mi samo obični šljakeri !!! smilies/cry.gif
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
Trebaju li nas zbog toga što smo "šljakeri" kupci, gosti ili klijenti i dalje maltretirati??? Igrom slučaja sam "šljaker" ali i dalje ipak imam samopoštovanja koje mi ne dozvoljava da me bilo tko omalovažava a posebno ne neke isfrustrirane gospođe ili pijana gospoda.
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
Zašto nisi išao-išla na fakultet,pa bi možda bio i direktor ili menadžer s plaćom od dvadeset tisuća kuna i nebi ništa radio,ako ti se ne sviđa gdje i šta radiš,mijenjaj posao!!!
...
napisao gost, Rujan 11, 2007
A zašto bi svi išli na fakulet i zaista misliš da se svi diplomirani zaposle??!Možda TI koji/koja imaš bogatog taticu ili mamicu. Možda TI koja/koji si platila/platio tonu ispita i sad mašeš ovdje diplom??!
Ja sam fakultetski obrazovana osoba i mislim da fax nije mjerilo niti posla, niti znanja niti para, stoga smiri strasti. Što bi bilo da su svi fakuletski obrazovani: Tko bi ti praznio smeće?!Tko bi čistio ulice?Tko bi te poslužio u kafiću ili trgovini?!
...
napisao gost, Rujan 13, 2007
Za gosta od 10.rujna.A zašto misliš da nisam išla na fax?Vidiš to je još jedan razlog više da ne dam da me itko maltretira.Kada bi malo bolje pročitala/o moj tekst vidjela/o bi da se uopće ne radi o poslu kao poslu nego o nekulturnim ljudima koji dolaze na to radno mjesto.U krajnjem slučaju, za one koji su isfrustrirani još uvijek postoje psihijatri da rješavaju njihove frustracije a ne da ih na nama liječe.
...
napisao gost, Rujan 17, 2007
Ljudi su najveca stoka,svakim danom sve je vise živčanih i bezobraznih kupaca a srazmjerno sa tim povecava se broj isto takvih prodavača.Neki su takvi od objesti udarila lova u glavu a drugi jel nemaju kedera.Prema tome mišljenja sam da bi trebalo vratiti komunizam da svi imaju koliko im treba a niko preveć, pa da vidiš kako se poštuju prodavači kad nema kave,benzina.....
"lega nemožeš ti imati dva kruha a ja nijedan "
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
Trgovine i trgovački centri, kao ni trgovci,a ni kupci nisu jedina stoka među nama.Zato je besmisleno napadati iste.Pogledajmo što se na ulicama događa (ide sretna femili-a na otvorenom smrad se za njima širi, djeca se ponašaju kao talibani, a mame :nemoj sine i blenu u izloge.Pogledajmo na ceste, kakva i koliko stoke. Suočimo se sa činjenicama- SVI SMO MI STOKA.....
...
napisao asko, Studeni 08, 2007
Ajd nek netko meni pomogne ako može.Radim u jednom malom dučanćiću i do prije nekoliko vremena nije bilo nikakvih problema. To je više kvartovski dućan gdje se svi međusobno poznajemo. U zadnje vrijeme je počela dolaziti nepoznata "gospođa" koja moju kolegicu i mene sustavno maltretira da se ne izrazim zlostavlja. Prvo je počela s naređivanjem da izvolimo ugasiti radio, zatim traži list običnog papira koji dođe 15 lipa, onda si razmišlja da joj ipak dam 10 listova (1,5 kn ), onda joj to naplatim pa se ipak predomisli da bi 7 listova papira ali ne želi da je papir ni iz Afrike ni iz Azije (ma što god joj to značilo). Onda ode i opet se vrati po još papira i opet sve iz početka. Kad sam stvarno na rubu kažem joj da se odluči a ona meni "vi ste tu zbog mene", usput mi opsuje Boga meni i mojoj djeci. Jedan dan je pitala moju kolegicu što bi napravila da joj pedofil siluje dijete i izlazeći iz dućana šuškala je po vrećici i rekla mojoj kolegici da će tako šuškati njezinoj djeci (i opet što god joj to značilo). Svaki put kad vidimo da ulazi samo se počnemo tresti jer više ne znamo što da napravimo. Jedino da zovemo policiju. A opet zvati i zamarati policiju s takvim stvarim, ne znam dal je pametno rješenje jer imaju i ovako puno posla. A sve to trpimo zbog 2,500.00. Osijećamo se ko najzadnje smeće. Savjetujte me, molim Vas
...
napisao gost, Studeni 15, 2007
hah joj s takvima je tesko,ne mos im nista ali ih mozes nanervirati pa ak skuze da sad vi kolo vodite mozda se ni ne vrate.kuzi baba da vam je naporna a da ste vi bespomocne.pa pocnite ju malo sprdati,ne moze na vama zabraniti da ugasite radio,recite joj nesto tipa-naravno gospodjo sve za vas,kad dođe po jos listova recite joj-neka neka,samo polako,pa imamo cijeli dan,ne morate se zuriti,pokusajte biti hladni.na bolesna pitanja kao silovanja vaseg djeteta odmahnite rukom i nasmijte se da vidi kako mislite da baba nije baš čista.možda odustane..kontam da flegmatičnost pali kod takvih
...
napisao gost, Studeni 23, 2007
Tko štiti prodavače od kupaca.Nitko .Za 40 godina rada vidio sam i doživio toliko nekulturnih kupaca da kada bi vam to ispričao ni knjiga nebi bila dovoljna .Zato nemojmo svoju nervozu iskaljivati u trgovinama na blagajnicama nego se zapitajmo kakovi smo mi na svome radnome mjestu.
Svi znamo kakove su službenice na kojekakovim državnim šalterima o tome i vrapci pričaju.A kada te službenice dođu u trgovinu onda očekuju da se prema njima ophodi kao o višoj klasi ljudi.Ima i u trgovinama svega i svašta ali i objektivnih razloga.Prije svakog komentara o prodavačima pogledajte se u ogledalo možda vas iznenadi ono što vidite u odnosu na ono što si umišljate.Svoje frustracije ostavite kod kuće pa će vam prodavači manje dizati tlak.
...
napisao gost, Prosinac 02, 2007
odgovor na 8.11. asko
slazem se sa vec napisanim postom, pokusaj pretjeranu ljubaznost uz malkoc cinizma da se babi smrzne zadnja bora na faci i da pocne plakat i da se vise nikad ne vrati u tvoju trgovinu. p.s. ne zaboravi smjesak na licu, sretno i ne zaboravi uzivati u izrazu njenog lica
...
napisao gost, Prosinac 07, 2007
Ja sam prodavač. I jako volim svoj posao.
I kupac sam također. I puno ja trgovina u kojima se osjećam kao da smetam tim "PRODAVAČIMA" koji su bi bili najsretniji da im kupac ne uđe cijeli dan u radnju.
A što se tiče praćenja mušterija po trgovini, nebi vjerovali koliko ljudi kradu.zadnjega smo uhvatile,sasvim slučajno, prvog susjeda kako krade.Bila sam šokirana.Čovjeka poznajem godinama. Stalni kupac.Stariji čovjek.
Još sam uvijek u šoku. sve to mi moramo platiti iz svog džepa. Zato nam to ne uzimajte za zlo!


...
napisao gost, Prosinac 21, 2007
sve pratiti budnim okom smilies/wink.gif
...
napisao gost, Veljača 01, 2008
ljudi dodju,skinu kapute,jakne,raskomote se i tako setkaju po trgovini od ranog jutra do kasnog popodneva...i uz to jedu,piju,raskopavaju i preturaju...obavezno pokidaju sve sto dohvate i naravno to ne kupe.a ja onda ostanem 2-3 sata nakon radnog vremena,slazem i spremam,skupljam napola pojedene otpatke i kad napokon dodjem kuci moje dijete vec odavno spava.kad su ljudi normalni i kulturni,ni na najgluplje pitanje mi nije problem odgovoriti,pojasniti,uputiti,pa cak ako treba i samo popricati,a sve vas cijenjene kupce sa zahtjevima koji nemaju veze s pamecu,stavila bih samo jedan dan na radno mjesto trgovca.pa da vidim koliko ljubazni cete biti kad vas netko pita imate li zelene pertle od 73 cm,zasto nemate i kome se moze potuziti jer ih nemate.
...
napisao gost, Veljača 05, 2008
Premda sam davno prešla tridesetu, još uvijek mi se često događa da mi se trgovci obraćaju s "ti". U redu, izgledam mladoliko, ali zaboga, ne izgledam kao da imam 14 godina!! Ne shvaćam u čemu je problem - izgledam i ponašam se pristojno, i ja se njima obraćam isključivo sa "vi", premda su mnogi mlađi od mene. Stvar osnovnog poštovanja. Ili uljudnosti, ne znam.
uh
napisao vesna40, Oľujak 05, 2008
opet ja s malo komentar.Trgovci danas služe kao otirači.sistem, nešto sam nervozna danas idem malo u kupovinu i onda ravno u trgovinu pa malo bahatosti,bezobrazluka i otresanja po trgovcima i onda kući lepršajući. oh kako se dobro osjećam istresla sam se na trgovca sad mi je lakše, a kako je trgovcu koji je ostao posran ni kriv ni dužan.nema veze bitni da sam opet smirena i dobro raspoložena i tako njih neznam koliko dnevno pa se ti trgovče i dalje smješkaj i viči dobar dan živčanim babama,a vjerujem da je najslađe kad takvima kažeš zbogom!
...
napisao gost, Oľujak 09, 2008
Radim 5 godina u jednom Osječkom TC i mogu reći samo ovo. Imao sam prilike raditi u Zagrebu, Varaždinu i u Sloveniji.
Nikad, ali nikad tamo nije bilo NITI JEDNOM bilo kakvih problema kao što ih ima tu u Osijeku. Ovdje ne prođe niti jedan dan da nema sranja.
Bude tu urlanja, spominjanje majke, vrijeđanja da si ograničen, čak i prijetnji. I to sve zato što nemaju strpljenja sačekati 5min da ih poslužiš, (dok recimo kod liječnika mogu bez problema čekati satima)... Neki su spremni iči toliko daleko da odmah zovu Zagreb sa iskrenom željom da ti smjeste otkaz i to sve zbog banalnih stvari.
Kako nazvati ljude koji svijesno to rade dobro znajući da je možda neki od tih trgovaca roditelj te da mu je time ugrožena egzistencija? A ZBOG ČEGA??? Svi mi koji smo zaposleni svijesni smo da nekada kupac mora stvarno dugo čekati, ali to nije zbog trgovca več zbog firme koja štedi i koja smatra da radnika ima dovoljno,npr. 1 trgovac na odjelu. Često se nađe da više kupaca želi neku informaciju i da moraju čekati te tu nastaje problem i naravno kriv je trgovac.
poštivanje kupaca i trgovaca
napisao gost, Travanj 30, 2008
Pročitala sam sve gore navedene komentare, na žalost malo je ljudi koji su kulturni pa dolazi do bespotrebnih nesporazuma i vrijedjanja. Ja kao trgovac poštujem svakoga kupca ali isto očekujem da i oni poštuju mene. Nemam nikakvih predrasuda da kupca manje poštujem zbog izgleda ili neadekvatne odjeće, kao što mi ne smeta da ljudi u miru razgledaju bez ikakvog pritiska. Uljudno ih pozdravim i ako će trebati kakvu pomoć da im stojim na raspologanju. Nije istina da mi je interes samo prodati. Iskreno osluškujem želje kupaca jer želim da je zadovoljan. Na žalost poneki kupci imaju odredjene predrasude spram trgovaca po pitanju da im je samo interes prodati. Nismo ni mi svi trgovci jednaki, moja plaća je ista bez obzira napravila je veći ili manji promet. Tužna sam što većina pot. kupaca stvarno dođu s namjerom isprovocirati me bez razloga. Znam da su vremena teška, oni ne pomišljaju da je i nama standard nizak i da se borimo za egzistenciju te da nismo krivi što su cijene toliko visoke da si niti ja osobno ne mogu ih priuštiti. Zato niti ne idem po centrima a kad i idem to je kada mi stvarno nešto treba i točno znam što želim, a da bezveze bauljam a nemam novaca ni cilja to bi me samo deprimiralo i isfustriralo. Zato poštovani moji kupci oslobodite se potrošačke groznice, pođite u prirodu na izlete a ne u zagušljive centre.
...
napisao gost, Svibanj 16, 2008
Trgovci, mogu vam samo reći da serete. 91. sam bila jedno kratko vrijeme u Njemačkoj kao prognanik. Kad smo došli dobili smo 500 DM bonova da si kupimo odjeću. Napomena je bila samo da se ne može kupovati luksuzna roba, valjda koža i krzno. U koju god trgovinu smo došli pogledati (prvo smo gledali) bili smo usluženi ko carevi. Briga švabu tko si ti i kako izgledaš, njemu je samo važno da mušterija izađe zadovoljna iz trgovine. Htjela sam kupiti jednu majicu, običnu bijelu za 5 DM i kad sam vidjela jednu flekicu odmah je ta majica bila upola snižena. Daleko smi od Europe.
...
napisao gost, Lipanj 02, 2008
Ej ti što kažeš da seremo...definitivno nisi trgovac, jer tko god je bio u prilici raditi sa ljudima tvoga kova sigurno ne bi tako pisao.A to sa sniženjima...čekaj rasprodaje a flekavu majicu ne bih uzela ni da mi je poklone...Kad budemo radili za njemačke (čitaj europske) plaće možda ćemo i mi biti bolje volje,kad ne budemo radili nedjeljom,blagdanom i prazniko zbog onih koji ne znaju kako potrošiti slobodan dan ako trgovački centri ne rade,tko zna možda bi i mi prodavači postali bolji ljudi..ovako jbg sve ostaje po starom.
c.c
napisao gost, Srpanj 06, 2008
ti šetači ja ih zovem beskućnici ti neznaju što je kuća ili stan obitelj takvi su isfrustrirani svojim nekim kompleksima u životu onda gnjave jadne ljude okolo zbog nekih svojih promašaja u životu.Trgovina je danas nešto najgore od svužih poslova tj.općenito rad s ljudima jer mi smo balkan i nemamo uopće osnove kulture.
o svemu pomalo
napisao gost, Srpanj 25, 2008
šta ima loše u šetanju po trgovinama u potrazi za nekim artiklom,u mom slučaju odjevnim predmetom ,ako si uljudan, lijepo pozdraviš i ne praviš nereda po trgovini.
mislim da je potrebno malo obići trgovine a ne zaletiti se u prvu i uzeti nešto dok ne vidiš šta se dalje nudi. I ja to radim uvijek i baš me briga misle li prodavačice da nemam pametnijeg posla ili da sam tu često. jer kad kupujem moram imati širi pregled stvari..A kako honorarno radim kao hostesa u TC znam da ima i svakakvih kupaca pa prema tome ne zamjeram ni trgovcima što se tako osjećaju. naime,neki dan sam vidjela otvoreno i naravno popijeno čokoladno mlijeko među prašcima za rublje. pa koja je to kultura ostaviti tako mlijeko i još ni ne platiti! Sve kreće od kućnog odgoja a nema veze s imovinskim statusom ili slično.
i još nešto: neznam zašto se masa ljudi osjeća da je manje vrijedna i da ih trgovkinje tako doživljavaju ako uđu u recimo neki bolji butik a nisu nešt posebno skockane. To vam je samo u glavi,one će se prema vama odnositi ljubaznije ako ste i vi ljubazni a ne ako ste skupo odjeveni.

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 4
Korisnika: 554
Novosti: 690
Linkova: 10
Posjetitelja: 1357166

RSS Feed

RSS Button