Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow branitelji sa pravom prvenstva pri zapošljavanju

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)
bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

branitelji sa pravom prvenstva pri zapošljavanju PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
bubi   
Petak, 20 Srpanj 2007
Ovako, bila sam na jednom testiranju za posao, točnije na Prekršajnom sudu Osijek i nakon testiranja dobila rješenje na kojem piše: "Birali smo između tri najbolja kandidata i odlučili se za x ipsilona koji kao hrvatski branitelj ima pravo prvenstva pri zapošljavanju" Hallooooo?!?!?! Rat je završio prije skoro 20 godina i neki se još na to švercaju, šta će još malo izvući  i partizane koji će imati povlastice i pravo prvenstva! Jednako smo završili faks, jednako smo dobro znali i sad on ima pravo prvenstva kao branitelj?? A što je s nama, mi nismo vidjeli rata, mi nismo zaljegali na granate i bojali se i vidjeli svašta??? Mi nemamo PTSP i ostala sranja?!?!?! Dosta mi je više invalida, rata, branitelja i članova njihovih obitelji! I moj tata je branio Hrvatsku, al nikada mi nije palo na pamet izvlačit se na te gluposti! Znam da je tu veza u pitanju kao i svugdje, to se naravno neće promjeniti, al već mi je pun ku...fer tih ratnih sr...anja koja su završila prije 20 god. A mogu se kladiti da taj lik što je zaposlen nije ni bio u rat, nego se uključio tek neke 95 god. kad rata nije ni bilo!!
Komentari (130)Add Comment
...
napisao gost, Srpanj 20, 2007
Ajde, bit ce bolje.
Pa djeca branitelja isto imaju prava. zar ne? Izvuci to na povrsinu, zasto bi se toga stidjela? Ok, dobiti posao samo na svoje zasluge, to je najljepse, ali kad je egzistencija u pitanju tada sve radis da taj posao dobijes. Drugi put ces bit opreznija pa ces izvuci sve sto se moze u svom zivotopisu, kao i u zivotopisu svojih roditelja...
...
napisao gost, Srpanj 20, 2007
"Birali smo između tri najbolja kandidata i odlučili se za x ipsilona koji kao hrvatski branitelj ima pravo prvenstva pri zapošljavanju" Hallooooo?!?!?!

Draga moja teta, ti si još mlada i život je pred tobom.
Pusti čovjeka HRVATSKOG RATNIKA neka zarađuje i na taj način izdržava svoju obitelj !!!
...
napisao gost, Srpanj 21, 2007
Draga moja dobro došla u stvarnost još idućih 50 god. će biti branitelja i nijhovih unuka.Ako si stvarno mislila dobiti posao u državnoj službi a da ti porijeklo ili rodjačke veze nisu adut onda si pomalo i naivna.Za nas ostale smrtnike koji nemamo dobar pedigre i koji ne mašemo braniteljskom knjižicom ostaju radna mjesta kod goniča robova tj.današnjih privatnika.Znaš i moj otac je bio branitelj i ja sam provela rat u paklu Osijeka i nemam ništa od toga osim jada koji osijećam kad vidim nepravdu koja pogađa ljude jer tu nije bitno kakav si radnik već je bitno čiji si i odakle si. FUJ
...
napisao gost, Srpanj 21, 2007
Otvori oci.. malo sire

Inace se uopce ne zamaram ni ne upustam u te neke braniteljskohrvatske spike jer mi to strasno ide na k***c, kao i nasa lazljiva drzavna institucija. Ali ti si me curo, bas nadrkala sa svojim uskovidnim postom!

Imam 33 godine, bio sam izvidnik u ratu i ne mashem braniteljskom knjizicom (ne znam dali to postoji uopce?), ne busam se u prsa, nemam brkove, ne slusham Thompsona i ne vjesham Hrvatske ambleme po autu. Nisam se BAS NIKAD izvlacio na braniteljske spike ali ne slazem se sa tobom.

To da 1995 nije bilo rata probaj reci roditeljima i obitelji mojih brutalno ubijenih frendova/suboraca kojima ti roditelji jos uvijek jednom tjedno nose svjeze cvijece na groblje. Njima je rat bio jucer. Objasni im da je to neka zabuna, jer 1995 nije bilo rata. Objasni to 14-ogodisnjoj kcerki poginuloga frenda (da, poginuloga 1995!) jer ona bi se htjela oblaciti cool i imati cool mobitel kao i njene frendice, ali njena mama je dozivjela zivcani slom nakon tatine smrti, pa zive na mirovini, socijalnoj pomoci i tabletama. Reci cemo joj, jebi ga mala, znamo da ti je obitelj sjebana jer ti je tata poginuo u ratu, ali ne zasluzujes nikakvu prednost jer to je bilo prije "20" godina pa se vise ne vazi?! Objasni to frustriranome tipu koji u invalidskim kolicima gleda kako njegovi vrsnjaci igraju mali nogomet. I zamisli, iako je proslo "20" godina od rata - njemu noga otkinuta minom jos uvijek nije izrasla.

I na kraju, zamisli sada ovo, pretpostavke radi:
Imas sjajnoga decka, volite se i vjenacate, imate slatku djecicu, uskoro ce u skolu.. BUM desi se rat. Tvoj sjajni, sada muz, nije imao srece i eto poginuo je! Ostala si sama sa dvoje slatke djechice, da svi ti iskazuju susojecanje i zaljenje zbog tvojega gubitka, pitaju te dal mogu sto uciniti za tebe, dobijes njegova odlikovanja, stiskove ruku i obecanja kako Njegova zrtva i zrtva Vase obitelji nece nikada biti zaboravljena...
..i 12 godina poslije, nitko se tocno ne sjeca kako ti je muz umro i zasto, u nekom "davnom" ratu, i zasto bi ti i tvoja djeca imala neke privilegije kad je to bilo prije tako puno vremena?! A vrsnjaci tvojega muza ce se vozikati u BMW-u jer su za vrijeme rata studirali u Njemackoj...
Zao mi je zbog brutalnoga primjera, ali nadam se da sada bolje razumijes. I NE DAJ BOZE da se tako nesto ikad desi.

Ja potpuno razumijem tvoju frustraciju, ali previse si se zaletila bez da razmotris drugu stranu medalje. Vjeruj iako nisi dobila posao, ti si bolje prosla od tog tipa (ako je stvarno bio u ratu).
...
napisao gost, Srpanj 21, 2007
Pakiraj kufere i briši izvan ove blesave države što prije možeš!Bez ikakvog sentimenta prema ovom odvratnom gradu i jadnoj državi pokaži svoje sposobnosti negdje drugje samo ne ovdje.
...
napisao gost, Srpanj 21, 2007
Svaki qrac je danas branitelj.
Momak *izviđac* ocito mijesa kruske i jabuke.
Nije rijec o invalidu ili nekom poginulom vec o *branitelju* i VOJNOM OBVEZNIKU
Dobro je cura napisala a savjet sa moje strane je da potrazi posao bilo gdje samo ne u ovom trulezu od morala i pravde
...
napisao gost, Srpanj 21, 2007
cuj djevojko..stvarnost je to..
i nije da se on sverca i izvlaci sam od sebe pravo prvenstva..
on se samo kao jedan u nizu nezaposlenih koristi svojim pravima koja ima..i sto je tu cudno?
ta prava si nije sam pripisao, njih mu je netko dao..
a to se jako dobro zna i tko..
pa zato, ne na njega drvlje i kamenje, vec lijepo na izborima promisliti koga ce se zaokruziti na papiricu..
do tada, sretno svima koji
...
napisao gost, Srpanj 21, 2007
su nezaposleni i dobiju posao!!
...
napisao gost, Srpanj 22, 2007
Evo izviđaču komentar na njegov tekst: Mnoga djeca su ostala bez roditelja, mnogi su ostali bez supružnika u ratu,al to ne znaći da je njima nešto gore nego onima koji su izgubili svoje najmilije na bilo koji drugi način!!!! Šta je gore da izgubiš tatu u ratu ili u prometnoj nesreći?!?!
...
napisao gost, Srpanj 22, 2007
Moj djed je poginio u II. svjetskom ratu, mogu li ja dobiti neki bolje plaćeni posao??? rat je rat zar ne?!?!
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
Stvarno ste primitivci! Da na osnovu svog djeda bi mogao dobit bolji posao, al u nekoj kjomunističkoj državi za koju se borio! Je prošlo je 20 godina, al ne zapitaš se gdje bi bio/la danas da su Srbi zavladali ljepom našom...
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
čijom našom? Državom povlastičara?
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
E bar da je tako da je cijela država država povlastičara (branitelja ali pravih) onda bi se znalo ko je kao pička pobjegao u podrum i Proživljavao strahote rata u gradu... Al ne dragi država nam je baš u rukama takvih kretena, koji svjesni zasluge i moči branitelja izmišljaju povlastice kako bi ih tu i tamo smirili i zadovoljili! A što se tice zapošljavanja sama si rekla da imate iste uvijete, pa zašto bi tebe zaposlili, što imaš velike sise!!! Trebala si se potruditi da budeš među najboljim studentima ili što si već završila pa bi te poslodavci tražili, a ne ti njih!
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
dajte molim vas, 500 tisuća branitelja, da je tako zaista bilo '91-'95 ne bi nam šačica četničkih pobunjekika držala trećinu okupirane zemlje 5 godina...
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
Lako je biti junak poslje bitke! Za brojku od 500.000 sigurno nisu branitelji krivi, već ove spomenute pičke...Jako lijepo zvuči to šačica četničkih pobunjenika, ti očito nemaš pojma o čemu se radi. Živio ti sto godina!
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
Kak' znaš da imam velike sise?? smilies/grin.gif
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
A zašto bi mene netko zaposlio na temelju sisa?!?! Mi nismo ni raspravljali o mojim sisama, mi raspravljamo o ratnim profiterima koji nisu rata ni vidjeli! Koja lijepa naša??? Šta ti je to??? Država u kojoj većina radi za 2000, oo kn bori se puko preživljavanje! Daj molim vas, generacija ljudi koji su bili u ratu prolazi, a dolazi generacija nas koji smo bili u pelenama kad je rat bio! kako da sam ja držala pušku?! Kako da mi gledamo u budućnost, kad se stalno gleda u prošlost i živi u prošlosti! A što se tice mog faksa, ja sam ga završila u roku i to sa dobrim ocjenama! Upisala sam ga na temelju svojih ocjena iz srednje škole, bila druga na listi bez plaćanja, nisam imala nikakvu vezu i nikada nisam platila ispit i naći ću posao bez veze taman se morala postaviti na trepavice!
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
am pušite ga vi što kukate...djete sam poginulog branitelja,stari je poginuo kad sam imo 5 mjeseci,sve što imam je par slika čak ni snimku nemam,neznam ni kak mi vlastiti otac zvuči,i nikad nisam kuko nekom radi toga,čak i kad neko ko nezna da mi je stari poginuo nabaci "tata šalu" kažem sve oke nisi imo pojma...a vi sad tu futurusti koji gletade svemoguću budućnost i utopiju u kojoj će svatko imati 10 tisuča kuna plaću bmw-a i kurvu da se troši...ma molim vas,privatizacija nam kuca na vrata od kojih već štokovi nisu vaši,tad je bar valdalo braststvo i jedinstvo...a vi se bunite protiv prošlosti...čovjek bez prošlosti nema ni budućnost...
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
imam 17 godina i moj pradjed je poginuo kao hrvatski branitelj(60god)sad ocekujem svoju bebu da li ona ima pravo na nesto iako mu je poginuo cukundjed???? pitam ja vas????do koliko generacija vrijede povlastice???kad je bio ono rat???
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
izvidac nemoj samo zazueti neko selo u hrvatskoj pa da budes kao rambo u prvom dijelu!!!
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
koji ste vi primitivci! OK mora Vam se izgleda pojasniti! Svi, ama baš svi, bez izuzetaka svi s "povlasticama što ste Hrvati bili bi priklani i bačeni u neku rupu poput Ovčare! O kakvoj budučnosti govorite!! A ti ako misliš da neki ratni profiter želi raditi u sudu za 5.000,00 Kn zajebala si se! Savijet, ne odustaj, traži posao i dalje! No kad drugi put budeš znala da se neka tvoja vršnjakinja zaposlila umjesto tebe, zbog nekog stvarno glupavog razloga onda će ti biti drago što je onaj branitelj dobio posao na osnovu što je direktno imao prste u stvaranju tvoje, nadam se, svijetle budućnosti...
...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
Na komentar tamo gore.. gubitak oca/supruznika/drage osobe isto boli i slicno utjece na obitelj, bez obzira je li zbog rata ili prometne nesrece. No oni koji su poginuli u ratu su bili svjesni da se mozda nece nikad vise vratiti zivi ali su svejedno ostali na polozajima i umrli su pokusavajuci uciniti nesto bitno i plemenito (ili su barem tako vjerovali).

I ne, necu zauzimati sela jer me stvarno nije brige, tko sto misli. Prezirem drzavu i mentalitet koji je razvila u "narodu".

Kao sto sam i u svom prvom postu rekao da se nikad ne upustam u braniteljskohrvatske spike - i to je bas zbog ovakvih komentara i mentaliteta. Ne osudujem ni ne krivim nikog od Vas - u ljudskoj je prirodi da cijene ono sto imaju tek kad to isto izgube.

Sretno Vam i zbogom
"Izviđač"



...
napisao gost, Srpanj 23, 2007
Glupačo.....jer si glupa nisi dobila poso,hehhehe
...
napisao gost, Srpanj 24, 2007
Nadam se da ni ovaj gore neće dobiti posao jer s obzirom na razlinu (ne)kulture ja ti ga nikad ne bih dao. Pa ni onda.
...
napisao gost, Srpanj 24, 2007
Svako k'o sjedne za volan također je svjesan da možda neće doći kući!! Istina je da su mnogi poginuli, da su ranjeni, da su obitelji ostale bez članova, ali do kad to..... ja osobno znam par udivica koje žive sa svojim ševcima, primaju mirovinu i ne žele se vjenčati da ne bi izgubile pravo na mirovinu! Što je previše, previše je!Normalno je da nam se država ne razvija, kad je pol države u vojnim mirovinama,četvrtina su robovlasnici a četvrtina radi za minimalac, a pri tom hvala Bogu svi razmišljaju o prošlosti, neki kak' je bilo lijepo u Jugoslaviji, neki kako su prošli u ratu, a neki kako će potplatiti nekoga i zaradit si dobru mirovinu na temelju PTSP-a. A ja nemam PTSP, prvo ostaneš bez doma, bez djetinstva,a sad razmišljam što ću sutra jesti i kako 2000,00 kn rastegnuti na cijeli mjesec. Ja nemam mirovinu!!!!!!
...
napisao gost, Srpanj 24, 2007
smilies/angry.gif smilies/angry.gif
...
napisao gost, Srpanj 24, 2007
Svi vi koji živite u prošlosti i od prošlosti molim vas da ostanete tamo jer mi koji nemamo PTSP,i braniteljsku mirovinu a bogami nismo ni ratne udovice želimo živjeti u sadašnjosti i u pravednoj državi u kojoj svi građani imaju iste šanse za posao i svoj dio neba.Šta još hoćete od nas ,oderite nam kožu jer nismo povlašteni dio društva.
...
napisao gost, Srpanj 25, 2007
Tako je! Hvala na podršci!
smilies/wink.gif
...
napisao gost, Srpanj 26, 2007
Pa borite se! Kao neki "j**eni", danas posrani branitelji, nekada!
...
napisao gost, Srpanj 26, 2007
Očito je da frustrirana tužibababa koja je započela ovu temu smatra da bi pravda bila zadovoljena jedino u slučaju da je ona zaposlena. Na osnovu čega???????????
Nisam pročitala da si napisala naprimjer da tip nema faks, da tip nije imao pojma, da si 100% sigurna da nije hrvatski branitelj, da si 100% sigurna da je imao vezu......pa da njegovo zaposlenje nema nikakva osnova, već si napisala da ste jednakih predispozicija (završili ste isti faks - znači čovjek zadovoljava potrebne kvalifikacije, isto ste znali - mada neznam kako znaš da ste isto znali a da i znaš činjenica je da je čovjek znao) i jedini je problem za tebe što je on hrvatski branitelj (to je po tebi izgleda jadno, sramotno i otrcano što ukazuje na to koliko si nezrela, nepravedna i balava bez obzira na tvoje godine).
Draga moja curo (ili ženo) slab ti je to argument da se pozivaš na neku pravdu. Svijet nije stvoren isključivo zbog tebe i samo za tebe. Zaključke donosiš na osnovu svojih subjektivnih osjećaja. Upitno je da nije bilo njega da li bi opet ti bila ta koja bi bila izabrana, da li si stvarno najbolja. To što nije po tvom (da si ti trebala biti primljena) ne znači automatski da čovjek nije zaslužio da on bude taj.
Ja osobno nikad nebih zaposlila osobu pravne struke u instituciju kao što je sud koja nije u stanju poštivati pravomoćne zakone države Hrvatske a trebala bi ih provoditi.
Pun nam je kufer onih na vlasti koji zakone pišu a ne pridržavaju ih se. Sud (pri tom mislim na osbe koje u njemu rade)bi trebao biti numero uno koji to čini.
Ti ne poštuješ zakon o Hrvatskim braniteljima koji njemu daje pravo da se pozove na njega, a sud kao državnu službu obvezuje da uvaži tu činjenicu. Tu čak nije ni bitno da li se tebi taj zakon sviđa ili ne. To je ZAKON i ti kao pravnik bi trebala znati šta to znači. Dok je na snazi on se treba poštivati i provoditi. A ako ti se zakon ne sviđa, ako ga smatraš nepravednim pokušaj se boriti protiv takvog zakona (mislim putem političkog aganžmana, peticija, ili nekog drugog legalnog načina) ako si to u stanju. Možda tvoja borba tebi nešto da kao što je njemu njegova.
Ako ti se ne sviđa ovo što sam napisala o zakonima i ne kužiš to, nemaš ti šta raditi u pravnoj struci. Odavno je poznato da pravo i pravda nisu jedno te isto.
Osim toga danas ima puno privatnih firma gdje ti apsolutno nije potrebna veza da bi radila, već je potrebno da si sposobna, pametna, puna stručnog znanja, spremna da radiš više od 8 sati, da znaš koji strani jezik, da dobro vladaš računalima i.t.d. Ako si takva (a očito smatraš da jesi) pa za tebe nema zime. Zaposlićeš si ti brzo ako imaš šta ponuditi poslodavcu i raditi za plaću veću od one koj bi imala na sudu i biti sretna što nisi tamo. A ako nisi takva, ako si ljenguza koja samo maše svojom diplomom (koja nije nužno znak kvalitete) i samo gleda da se uvali isključivo u državnu službu da bi mogla dupe žuljati na stolici i što manje raditi pa onda i bolje što te nisu tamo primili jer takvih ima i previše tamo.
...
napisao gost, Srpanj 26, 2007
autoru ovog posljednjeg posta samo želim ukazati da ponata prituzbe nije samo doticna situacija u kojoj cura nije dobila posao zbog necijeg braniteljskog statusa vec cinjenica da se u nasem jadnom drustvu masa ljudi vadi na rat bez ikakve osnove i zive 'ko bubrezi u loju, dok neke nove generacije koje takvu ispriku za nerad i lijenost nemaju, bivaju zaiknute iako su ispoštovali sve drustvene norme

ja sam djete hrvatskog branitelja, koji je iz rata izasao sa pravim, ne izmisljenim PTSP-om...Koji pije sest vrsta tableta da moze zaspati i za kojega moja mama kaze da nije covjek za kojega se udala i koji je nama bio otac u ranom djetinstvu...NIKADA nije od drzave trazio nista, nikave mirovine, povlastice ili ista slicno..Radi svoj posao, suti i sretan je sto je ziv, jer kao sto je sto puta rekao. Nije se borio za pare, penzije i povlastice vec za svoju drzavu!

S druge strane. Sjećam se 'ko jucer. Sjedim na prijemnom na pedagoškom, a kraj meme cura iz razreda, klasicna streberka kojoj je tata poginuo u ratu i koja zivi sa mamom i bratom od nekih 10 milja kuna mjesecno mirovine. Taman je bila položila vozački i furala novog punta. Nasmijana. Tate se ne sjeća pa joj ni ne fali, a pare dobro dodu (to je doslovno sama jednom rekla!!!) Uglavnom, poceo prijemni. Rjesavam zadatke. Sva sretna, pripremila sam se, sve znam...kad od jednom, ona prepisuje od mene..Rekoh pa dobro, nisam pizda..nek prepise, svakom se desi da zablokira....Rezultati...pogađajte...ja dvadeset mjesta ispod crte i razmisljam odakle ce moji jadni straci sa jedva 4 milje kuna prihoda meni platit faks, a ona sa posebnim DODATNIM BRANITELJSKIM BODOVIMA upada bez problema...

JEBENA SRAMOTA!!!!!
...
napisao gost, Srpanj 26, 2007
Evo da i tužibaba nešto kaže!Prvo, kako znam koliko je tko znao? Nije nas bilo puno na razgovoru, svega 19, pa smo bili podjeljeni u grupe i skupa smo bili unutra! Drugo, nisam rekla da smo jednako znali, nego podjednako što nije jedno te isto,a što se zakona tiče,zakon nije sveto pismo, kao što je i sama sutkinja rekla mi mlade generacije služimo kako bi se ispravile greške i rupe u zakonu jer oni zakon primjenjuju već iz nekakve rutine, navike, a mi služimo kako bi se uvidjelo na greške i nedostatke samog zakona!A o promjeni zakona ne lupetaj,jer kao što se vidi iz priloženog ne kužiš se u to smilies/wink.gif! Ne mislim da bi bila primljena, deleko od toga, niti mašem sa svojom diplomom! Ja se ne bojim, zaposlit ću se ja,mlada sam! doći će kraj i tim braniteljima smilies/wink.gif
...
napisao gost, Srpanj 27, 2007
S ovakvim razmišljanjem nikad neces naci dobar posao! A i nisi baš normalna, mogla bi prije potrage posla posjetiti psihologa!
...
napisao gost, Srpanj 27, 2007
Baš ti hvala na zabrinutosti, ali ne moraš se brinuti za mene, odličnog sam i fizičkog i psihičkog zdravlja smilies/grin.gif što se ne bi moglo reći i za tebe jer ako neko izražava svoje frustracije i svoje mišljenje ne znači da je on psihički bolestan.Boles-na/tan si ti jer ne shvaćaš bit teme, nego baljezgaš o potpuno desetim stvarima!
Drži se teme ili će ti komentari biti obrisani!
Ako želiš raspravljati o psihičkom stanju korisnika ove internet stranice onda otvori novu temu, ovo je tema zašto hrvatski branitelji imaju i nakon 20 god povlastice, a ne tema o tome zašto mene nisu primili i o mom psihičkom stanju !Drži se teme, ako si uopće u stanju!
smilies/wink.gif
...
napisao gost, Srpanj 27, 2007
Uključen sam u temu odavno i mojih je jedno 3,4 postova! Prijedlog za tvoj odlazak psihologu izvlačim iz sljedećeg "doći će kraj i tim braniteljima" Pa ti ako misliš da si normalna onda OK! A psiholog ti možda objasni da ne tražiš krivca za svoje probleme oko sebe nego u sebi! Bogu hvala da neće nikad doći kraj braniteljima, jel to su osobe, a ne stvari!
...
napisao gost, Srpanj 27, 2007
Da i ? Što je tu čudno?!?! Doći će im kraj da! Doći će dan kada i oni i njihovi članovi obitelji neće više parazitirati na tuđoj grbači! Neće upasti na faks na temelju toga, neće se zapošljavati na temelju toga, plaćati će sudske pristojbe kao i svi drugi građani Hrvatske, neće se voziti u skupim autima koja su dobili na povlasticu i niz još nezamislivih stvari!
Da li je fer da osoba koja krvavo radi za svojih 1800,00 kn plaće, plati sudsku pristojbu,a hrvatski vojni invalid-branitelj ili član poginuloga u ratu koji leži na najmanje 5000,00 kn ne plati tu istu pristojbu ssamo zato što ima neke povlastice! Ma j**em ja takvu državu!
Čast izuzecima, rijetki su! Ima poštenih ljudi koji su se nakon rata vratili na svoja radna mjesta (ako nisu radili prije onda su se zaposlili), koji o ratu više niti ne razmišljaju! Izborili su se za svoje i život ide dalje!
Ja se ne moram nikome opravdavati za svoje mišljenje, niti smatram da sam zbog toga luda, naprotiv!
p.s koliko si navalio na tog psihologa, sigurno imaš nekog svog dobrog za preporučiti
smilies/grin.gif
...
napisao gost, Srpanj 27, 2007
ako se ne moraš opravdavati nikom za svoje mišljenje šta radiš na ovim stranicama, pa ti si sama započela temu
...
napisao gost, Srpanj 27, 2007
Zašto ne uzmeš u obzir mogućnost da je čovjek možda bio bolji od tebe bez obzira na to što je branitelj
...
napisao gost, Srpanj 27, 2007
Ne znam ja ko je tu glup! Tema nije da li je on bio bolji ili ne, nego zašto postoje povlastice za određenu grupu ljudi?!?! Da je na testiranju bio još i član poginulog branitelja, on bi bio primljen prije nego taj branitelj, jer bi on po zakonskoj osnovi imao pravo prvenstva!!
Tužibaba služi kako bi čovjek izbacio neku frustraciju iz sebe,a ne navlačio si nove,a pošto vi mene frustrirate sa svojim dječijim mozgovima ja se povlačim! Pametniji popušta! smilies/wink.gif
...
napisao gost, Srpanj 30, 2007
čitati hvalibabu i post hrabra susjeda
djevojka,autor ovoga posta, je načela temu koja ima osim zapošljavanja i neke druge konkretne "grane" beneficija. smilies/grin.gif
...
napisao gost, Srpanj 31, 2007
A to su npr.?
...
napisao gost, Srpanj 31, 2007
e,izvidnik,bravo na komentaru,karu bi tražila da nije bilo tih ljudi koji su dali najvrijednije ,život...pozdrav od bivšeg gardijanera 3.gbr
...
napisao gost, Kolovoz 01, 2007
A šta je s onima koji su umrli za vrijeme rata, pa se vode kao poginuli?!?!?! Umro bi i ovako i onako, samo sva sreća umro je u ratu, pa sad njegova prva dama prima dobru paru i ševi se okolo!!!Daj molim vas, moš' mislit što bi i jedna digla samovoljno spomenik mužu, ovako im je država dala i sva sreća dobili su s pločama, jer da je zemlja samo, zaraslo bi u travi! Koja od njih ide redovno na groblje?!?! možda na dan Svih svetih, kad ima puno ljudi pa da budu primječene!!! A jadne!!!
Samo su hrvatski branitelji, invalidi i članovi poginulih državljani RH, a mi svi ostali smo niko i ništa, dok se ta slika ne promijeni Hrvatska će i dalje biti jedno veliko selo kojim vladaju najvece seljačine ovoga svijeta!!!!
Tim zakonom o braniteljima se krši Ustav jer se tlači nas obične građane i stavlja u položaj nižeg reda! Treba ga odmah ukinuti!!!! smilies/angry.gif
...
napisao gost, Kolovoz 01, 2007
Koji kreten moraš biti da pišeš takve gluposti (odnosi se na poslednji komentar).
Zar je najveće zlo u ovoj državi što postoje bivši branitelji. Da je bar tako.
Pa maloumno stvorenje pogledaj tko tlači obične građane. Tko potkrada državu, tko donosi zakone koji bi trebali štititi građane, jadne ljude koji rade nizašto dok guzonje prosipaju samo isprazne fraze iz svojih fotelja a ispod stola dilaju razne dogovore koji im povećavaju saldo na raznoraznim računima. Diži glas protiv njih a ne protiv ljudi koji se danas pitaju zašto su se uopće borili. Zar za neke maloumne kretene poput tebe koji se na njih istresaju zbog svojih frustracija i neuspjeha u životu a zapravo su mali miševi koji nesmiju reći gdje leže pravi izvori problema.
Kad već toliko pljuješ i po udovicama tebi želim da dobiješ dvoje djece i onda ostaneš sama snjima da vidiš da li bi ti ikakav novac mogao zamjeniti oca toj djeci, jer očito ne postoji način da shvatiš dok ti se to ne dogodi. Mozak ti je veoma ograničen.
...
napisao gost, Kolovoz 01, 2007
post na hvalibabi hrabra susjeda govori o konkretnom primjeru manipulacije pojedinca.Nije zgodno generalizirati osobe koje imaju povlastice, treba već jedanputa tu reviziju obaviti temeljito.
...
napisao gost, Kolovoz 01, 2007
Pa iz svakodnevnih primjera u lijepoj našoj očito je da novac može zamijeniti puno toga!!!! Nemam ja ništa protiv ljudi koji su branili našu zemlju i hvala im za to! Hvala bi trebalo biti sasvim dovoljno šta će im još silne povlastice 20 godina poslije?!?!?!?!
...
napisao gost, Kolovoz 01, 2007
A sto se tice ovih branitelja ludjaka koji se pokusavaju zapaliti, unistavaju svoje obitelji,muce ih itd. jer se ne znaju drugacije brinuti za njih nego samo furaju neki film o PTSP-u, ratu i pravima koja su zasluzili njih bi stavila u nadnicu kopat repu pa ne bi vise mislili ni na rat ni na PTSP, ni na nista! Svako moze prolupati iz milijun razloga! Nek odrastu!!!!!!!!!!!! smilies/angry.gif
...
napisao gost, Kolovoz 01, 2007
Poruka karikaturi koji je komentatora/komentatoricu nazvao "maloumnim stvorenjem": "Tko drugom jamu kopa, sam u nju upada"! smilies/cry.gif
...
napisao gost, Kolovoz 02, 2007
Srećice moja mala ti je sebi kopaš sama
...
napisao gost, Kolovoz 02, 2007
Rastopit cu se!!!! smilies/tongue.gif
...
napisao gost, Kolovoz 03, 2007
neces se rastopit vec u jami utopit
...
napisao gost, Kolovoz 03, 2007
Znam plivat, bez brige!!!
...
napisao gost, Kolovoz 03, 2007
smilies/tongue.gif smilies/tongue.gif smilies/tongue.gif smilies/tongue.gif smilies/tongue.gif smilies/tongue.gif
...
napisao gost, Kolovoz 03, 2007
izgleda da najbolje od svih pliva u hvalibabinom postu "hrabra susjeda", koliko sam shvatila iz teksta žena se lijepo snašla, ima invalidsku vojnu mirovinu zarađenu kuhanjem kave, vlastiti stan kupljen u bescjenje pri tome dograđen bespovratnim vojnim kreditom.Hvala onome tko je ukazao na taj post, pročitati ga obvezno.Ta se nije polijevala benzinom i prijetila, nije bila na prvim crtama,nema obrazovanja ali ima perfidnost koju je iskoristila maksimalno kao i svoje ženske atribute, nije mala stvar imati za ljubavnika sinovog kolegu.
...
napisao gost, Kolovoz 04, 2007
Na zalost istina je da ima laznih invalida koji su pokupili mirovine i razumijem razocaranost i ogorcenost.Ali upitate li se ikad da tada nije bilo tih decki sto bi se desilo? Najbolje godine su proveli u ratu,danas su ljudi srednjih godina sa psihickim i fizickim oboljenjima oboljenjima.Nitko od nas nije ocekivao male ili nikakve place,nedostatak radnih mjesta,poskupljenja i sl.I, da mislim da su zasluzili prvenstvo kod zaposljavanja,jer su dali svoju krv i znoj omogucivsi nam svoju drzavu.Mnogi ce reci ,pa nece me to hraniti,naravno ali nisu krivi branitelji vec oni koji omogucavaju malverzacije,mito i korupciju.Napadajte ljudi one sto nam to rade,a ne branitelje!
...
napisao gost, Kolovoz 04, 2007
u pravu je prethodni komentator--napadajte one koji omogućavaju malverzacije.Ja bih prvo napao one koji su sročili zakone sa toliko rupa kroz koje se provlače malverzacije.Na red su došli liječnici za mito, ali još niti jedan za davanje invalidskih vojnih mirovina.Zagrizlo se u gorak kolač pa je pala izjava da se stečena prava ne mogu umanjivati.
...
napisao gost, Kolovoz 04, 2007
Kao prvo rata je bilo '95..
Drugo ni meni nije jasno - ti branitelji prvo su išli u rat srcem, tako bar pričaju, sa sada samo traže neka prava...
A treće taj tvoj je upao preko veze, a vama su samo napisali da je branitelj da to malo "upakiraju" i da ne budete kivni, a vi ipak jeste...
Bolje da su napisali da je invalid dobio posao smilies/cheesy.gif
...
napisao gost, Kolovoz 07, 2007
mala, autorice posta traži mirovinu, lakše ćeš do nje doči nego do posla,ona ti je sigurna a plaća nikada nije.
...
napisao gost, Kolovoz 07, 2007
Ja nemam puno toga za reći samo da podržavam izviđaća, a vama koji serete protiv branitelja volio bih da se povijest ponovi pa onda da mi koji smo onda branili ovo što vi pljujete ostavimo vama , a mi da se povučemo na drugu liniju u Njemačku, itd. Da malo zaradimo pa kad se vratimo, ako se budemo imali gdje vratiti,da vam pooduzimamo sve dobre poslove i da pomalo pljujemo po vama ,da se i vi osječate kao beskorisne budale koje ste išle u rat ,kao za bolje sutra..
...
napisao gost, Kolovoz 08, 2007
svaka čast autoru prethodnog komentara
(iza komentar a i za neka prošla vremena)
...
napisao gost, Kolovoz 08, 2007
nitko nema ništa protiv branitelja ili ja tako shvaćam komentare.Previše se nezasluženih okoristilo i koristi benificije.I dok masa onih kojima povlastice pripadaju obijaju pragove u potrazi za realizacijom zasluženoga,padaju u apatiju i podižu ruku na sebe i svoju obitelj;;;;; puno njih poodavno prima vojne mirovine,ima obnovljene stanove, nove kuće,,,,itd.S druge strane kada pogledamo kolikima su kuće obnovljene koji su bili sa druge strane nišana i gađali nas,nemaju se namjeru vratiti u nove domove već prodaju što stignu, bore se za stanarska prava i odmah prodaju dobivene stanove za basnoslovne cifre i potom odmah kupuju preko granice kuće i imanja.Koliko njih je prijavljeno zbog mirovina i socijalne pomoći i dođu svaki mjesec prelazeći granicu kada je isplata,koliko ih svakodnevno prelazi granicu da bi došli na svoja radna mjesta..........
...
napisao gost, Kolovoz 08, 2007
Puno nas nije bilo iza nikakve granice za vrijeme rata, nego u ovom glupom Osijeku, bili smo djeca,nismo mogli biti na nikakvim prvim crtama, neki od nas su živjeli samo sa jednim roditeljem ili sa bakom i djedom tako da niti oni nisu mogli biti na prvim crtama i šta smo mi sada nešto manje vrijedni ili...........?!?!?! Samo mislim da je ova država dala i previše za branitelje i da bi sada bilo dosta, sad se treba ulagati u nas mlade! Dosta je bilo povijesti! Dići će se narod kad tad jer mislim da je već svima pun ku*rac!
...
napisao gost, Kolovoz 08, 2007
i moja djeca su bila tu cijeli rat i to na jugu II ,dok sam ja bio u rovu , i isto tako mi sad sin čeka da dobije posao kao i ja ,jedino što zajedno možemo napraviti je da se svakog mjeseca odemo javiti na burzu rada.Toliko o pravima.Neki su se možda i omastili al nas je večina ostala kratkih rukava ,a to što država daje za branitelje to nije vrijedno jednog izgubljenog života branitelja u ratu , kad vidimo za kakovu smo se državu borili da bi u njoj svi bili ravnopravni . Lako je biti gazda u kući kad nisi sam zidao več se samo ušetao u gotovu te počeo određivati pravila ponašanja. A da nema nas branitelja bilo bi nekih drugih, pa ti to dođe na isto opet bi pušili...
...
napisao gost, Kolovoz 09, 2007
jedna hvalibaba na postu hvalibabe "hrabra susjeda" je obradila dobro tematiku omašćivanja brkova.Puno sarkazma jer o takvima se ne može drugačije govoriti,izigran cijeli sustav.Kada će nadležni revidirati nepravde
...
napisao gost, Kolovoz 09, 2007
moje trogodišnje dijete je išlo u podrum vrtića a ja sam trudna radila sa ljudima na uličnim popravcima.U firmi su se uglavnom razbježali,jednoga velikoga šefa su skinuli sa vlaka obučenoga u žensku odjeću,htio je napustiti grad.Dobila sam trudove i muž je sa radne obaveze smjestio nas u bolnicu.Kada smo se vratili kući, sve opljačkano iz stana odnešeno, prvi susjedi su imali pir.Nisam se imala sa čime pokriti, niti u čemu skuhati.Dočekala sam porod u roditeljskom stanu,nas 6 u 25m2.Ali, prošlo je sve,Dugo poslije sam gledala svoje stvari u susjedstvu, a onda su mudro napravili robnu razmjenu sa sličnima.
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
To je živa istina, naša vojska je išla obijati stanove,ti u podrumu ili odeš do trgovine ili na posao neko ti već u stanu, sramota! Tako da se ne radi samo o susjedima već i o vojnicima koji su smatrali da ako oni brane domovinu imaju pravo na tuđe stanove i to ne samo na stanove srba koji su ih napustil, nego i na naše stanove! Jako puno njih se okoristilo dobrano, dobrano!!!!
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
pa kad niste zadovoljni našim braniteljima pa vidite na onu stranu onim drugim. ispada da su oni bolji
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
Nisu bolji, samo što se svašta radilo i među žitom uvijek ima kukolja!!!!!
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
Samo što ti kukolji danas žive na grbači države i super im je!!!!!!
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
da li su ti "posjetioci" stanova ratnih godina uopče bili pripadnici hrvatske vojske ili su u maskirnim odijelima šetali i iznosili stvari premještali do svoga privremenog skladišta a onda na kraju ratnih zbivanja brđe bolje se upisivali u registre i jedni drugima bili svjedoci, dok su pravi branitelji u rovovima krvarili neupisani i sada su uskračeni za ono što ih pripada.Post hrabra susjeda na hvalibabi opisuje takovu radnju.
...
napisao gost, Kolovoz 12, 2007
Jooj, čitam ove vase komentare... ma i ja sam u zivotu vec prekonekoliko puta ispusila, s oprostenjem na izrazu, zbog djece branitelja i branitelja koji su takozvani branitelji Vukovara, a ne znaju ni gdje je Vukovar ni na zemljopisnoj karti... osobno znam ljude koji su izmudrovali deset dana lezenja na psihijatri i glumili idiote da mogu dobiti braniteljsku mirovinu i da imaju PTSP... previse su gledali vijetnamske filmove pa su se malo vise ufurali u taj PTSP, ali opet znam obitelji branitelja koji nisu dobili nikakva prava, a imaju ih i doista im skidam kapu... znam i ja sam za vrijeme rata, ali od prvog do zadnjeg dana bila u Osijeku i osobno bila ranjena, ali kao civil jer mi je tada bilo jedanaest godina, ne znam, ali pretpostavljam da je bilo gadno i uzasno biti na prvoj liniji u rovu, mračno, hladno, sa svih strana tutnje granate, meci... grozno je to i ha se divim tim ljudima koji su bili tamo i branili Osijek i Hrvatsku i ne kazem da ima ne treba dati i pomoči i pruzit ima neke povlastice, ali mislim da su dobili i previse... pogotovo oni koji su bili na bojistu tamo u inozemstvu. Ne kazem da se ovaj rat treba zaboraviti, ni ne smije se zaboraviti, ali mislim da su branitelji tj. njihove obitelji dobile malo vise nego sto su trebali....no sto je tu je... kad na pravna drzava profunkcionira i zakon onda ce valja biti bolje ikada dodju nove generacije na vlast.
...
napisao gost, Kolovoz 14, 2007
Roknit reviziju pada vidiš, nemoš bit branitelj, 100% invalid i radit na baušteli cijeli dan, hehe to mi baš nikako nemože leć smilies/grin.gif
...
napisao gost, Kolovoz 14, 2007
od svega su najpametnije udovice,pojedine,kojima je suprug poginuo 92,93,imaju sve benificije, djecje doplatke za djecu koja nemaju niti 10 godina.Tu niti jedna revizija ne bi trebala puno raditi,a jos i rade jer imaju prvenstvo.Pa kada sve to zbrojimo,tu su mirovine djecji doplaci za dvoje djece preko 10 000 kn to je rekla jedna medicinska sestra koja to prima i ima djecu od 6 i 9 god od dva razlicita oca a sada zivi sa trecim covjekom.
...
napisao gost, Kolovoz 14, 2007
Eto, mislim da bi trebalo otvoriti specijalan site isključivo da ljudi progovore o mutavom stanju u državi...
Jer tužibaba je super stvar, ali bojim se da nije dovoljno... A netko tko je tu spomenuo da zašto ne može doboti posao na temelju sisa? Pa ako si takva, onda se potrudi da ga i dobiješ na taj način... Nisi jedina koja nije zbog nekog razloga dobila posao. Bori se i dalje, u čemu je frka? Bit će i za tebe! Pogotovo ako imaš sise! I da, tip je imao prvenstvo jer je branitelj: naravno! Pa ako je stvarno branitelj koji je proživio i preživio najgora sranja, pa neka onda barem ima posao na kraju! Valjda ova država može barem na taj način pokazati malo poštovanja prema braniteljima.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Tražili ste,trpite
...
napisao gost, Rujan 03, 2007
Ovo šta piše vas par protiv branitelja to je sramota.Nisam osjetila rat i nisam mogla sudjelovati jer sam bila djete kao i mnogi koji ovdje pišu gluposti pa zar vas nije sram.Dok su mnogi za vrijeme rata bježali na sigurno mjesto i čuvali doma u krevetu ženi p,,,, naši ljudi su ginuli, smrzavali se na -30 i gubili prijatelje, obitelj...pa zar je ovo način da im se za to odužimo.Nisam čitala sve komentare jer su mi skočili živci ali jedna cura diže frku šta je hrvatski branitelj dobio posao umjesto nje na državnom mjestu pa valjda je ovjek zaslužio ako je stvara ovu državu i nije kriv šta je ,,samo branitelj,,šta nije bio ,,sreće,, da ga rani ili nedaj bože osakati.Također ne osuđujte udovice jer imaju pravo na mirovinu radi djece a s kim će se pucat njihova osobna stvar ne vaša.Znam da ima ljudi kojima je rat dobro došao i iskoristili su priliku da ovu jadnu državu iskoriste i zato pravi branitelji ispaštaju ali imaju institucije koje mogu to provjerit zna se svakome ratni put di je tko bio šta je radio jel ratovao.Prošlo je puno od rata ali ima ljudi koji su izgubili nekoga svoga kogaa su voljeli a ne kao što se gospođa sprda sa svojim djedom i traži prava za svoje dijete žalosno.Neću više ništa komentirati jer nisam sve pročitala a i bolje da nisam mislim da nisam ništa pametno propustila
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Rat je davno završio, mnogi smo izgubili svoje i u ratu i van rata! Jebe mi se šta je bilo '91, mene zanima šta će biti sutra, hoće biti opet neki rat, hoću imati šta jesti, šta će biti s mojom djecom...previše je povlastičara u državi što zasluženih, što nezasluženih, država će propasti jer je sve više umirovljenika, a sve manje radno sposobnog stanovništva! Kakav je to umirovljenik od 36 god., jak ko bik, radno sposoban?!?! Al' ne on je bio u ratu, malo ga je okrznio metak i on je sad invalid i na temelju toga umirovljenik! Ma daj molim vas! Okanite se tog rata više, sad smo u 2007. god, jedino je moguće da izbije građanski rat jer je sve više nezadovoljnog stanovništva, mislite na budućnost, a ne na DAVNU prošlost! Cura se s pravom buni i podržavam ju!
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Nije u redu šta kažeš da ga je malo okrznuo metak a šta je ljudima sa psihom šta su se svega nagledali i šta su sve doživjeli.Država plaća ljudima invalidima naknadu iz drugog svjetskog rata pa valjda i ovi sada zaslužuju ne svi ali dosta njih.
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Kažeš čega su se nagledali, šta su svašta proživjeli,stradala je njihova psiha, a što je s ljudima koji su svaki dan pod granatama išli na posao, bojali se za svoju djecu, strahovali hoće li im netko useliti u stan dok su oni na poslu, poslije rata ostali bez posla jer je naišla privatizacija, sad se bore za puko preživljavanje......oni nisu zaslužili nešto ili...???Oni nisu zaslužili bolje dane?!?! Nitko ne kaže da braniteljima, teškim invalidima nije trebalo dati NEŠTO, ali stvarnim braniteljima,a njih je jako, jako, jako malo! Al' čemu te sve silne povlastice, sramotno je da jedan hrvatski ratni umirovljenik s mirovinom minimalno 3000,00 kn ne plaća pristojbe, da njihova djeca imaju pravo prvenstva pri upisu na fakultete, a ima kvalitetnijih i boljih studenata, a zbog njih nemaju šansu, jer puno njih upadne s plaćanjem, a za to nemaju financijskih sredstava, puno studenata je upisalo fakultet,ne zato jer su to željeli nego kako bi zadržali mirovinu poginulog roditelja!
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Slažem se da je za vrijeme rata mnogima bilo teško ali da nije bilo branitelja tko zna kako bi prošli i tko bi ti danas živio u tvome stanu,šta bi nam bilo sa djecom...ako razumješ šta ti hoću kazati.Ti ljudi su se isto mislili za svoju djecu strahovali hoće li im se tko useliti u stan ili se nisu imali gdje vratiti jer su im sve srušili i zapalili jer nije imao tko čuvati njihove stanove ili kuće kao tim tvojima kojima je bilo ,,teško,,i koje bi kao trebalo žaliti danas a hrvatske branitelje pljuvati.Žalosno ljudi moji.
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Kažeš da si išao na posao pod granatama i da ti je bilo teško a možeš zamisliti kako je bilo braniteljima stalno biti pod granatama i uvećer leći u vlažnim zemunicama a ne kao ti uz ženinu p,,,, i filozofirat danas kako nam je u ovoj državi.Promini ženu i državu istočno od ove.
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Tamo imaš veći minimalac i puno se bolje živi jer njihovi ,,branitelji,, nemaju povlastice pa će biti više za tebe.
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
E biseru, gdje ti piše da sam ja muško, jedino ak' sam lezba pa da sam ležala uz ženinu pi...mislim stvarno! Zašto bi ja išla s druge strane?!?! Šta ako mi idu na živce povlastičari ja sam srpkinja odmah ili....????
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Ja o nečijim sklonostima neću raspravljat a takve komentare mogu davat samo ljudi koji ne vole ovu državu koji se nisu za nju borili koji branitelje nazivaju povlastičarima a ja nisam ni u jednom trenutku spominjao srbe a izgleda da si se sama u tome našla pa ako nisi to što jesi onda budi barem malo pametna pa dobro razmisli drugi put kada budeš tražila ono što želiš biti a u biti nisi čovjek koji ima ponos domovine i nešto što se neda kupiti niti novcima a niti tvojim radnim granatama što si ih gledala kako padaju na tvoju inteligenciju.
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Ma koji ponos domovine, s čim da se ja to ponosim?!?!?!
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Sve poskupljuje, plaće ne rastu, ljudi skoro neće imat' šta jesti! Sve nam je u k..... a baš se pitam zašto?!?! Nikako da krenemo naprijed, nikako da se počne gledati na budućnost!!!!
...
napisao gost, Rujan 05, 2007
Da sve poskupljuje plaće ne rastu ljudi nemaju skoro ništa za jesti ...a po cesti sve nova i dobra auta opskrbnih centara sve više i uvjek puni pa odakle tim ljudima onda lova za sve to nemoj mi reci da su to pojedinci.Svi nešto kukaju a svako domaćinstvo ima novo ili novije auto neki i dva a svi nešto kukamo
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Krediiitii..... nemamam novo auto, ali od kredita preživljavam, šta misliš da se od 2000,00 kn mogu platiti režije i kupiti osnovne namirnice za preživljavanje, je šipak!!Kupujem sve na akciji, šetam od trgovine do trgovine, kao i većina ljudi, a onda i nije čudo što su trgovački centri puni, u jednom kupiš dvije stvari, onda trčiš u drugi, pa kupiš druge dvije i tako u nedogled...ma šta vi branitelji umirovljenici i "uplakane" udovice sa 10 000,00 kn mjesečno znate o akcijama, kreditima i ostalim stvarima pukog preživljavanja!
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Pričaš gluposti nisam rekao da ti imaš auto ali 99% građana ima žao mi je šta se ti nalaziš u onaj 1% Ja idem u centre i nitko ne izlazi sa jednom ili dvije stvari to budu pune košare.Rijetki branitelji imaju tolike mirovine ja osobno imam čin brigadira znači dosta visoki 40 godina staža od početka do kraja sam bio u specjalnoj i imam mirovinu od 3692,00kn također imam kredit za stan i auto staro 7god kupljen na kredit ženu koja ne radi i dvoje djece znaći nije ni meni super snalazim se i žalim ljude koji su na minimalcu ali više žalim ljude koji imaju kako ti kažeš 10,000,00 kn a nemaju noge ruke ili tko zna što.Pa sad ti meni kaži kome je bolje tebi ili njima?Pa još kažete da tko se više sjeća rata bio je davno davno e pa ti ga se ljudi sjećaju svaki dan i nije u redu tako misliti a kamoli pisati.
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Poznanik mi ima 36 god. starosti, manje od 10 god. radnog staža, 2 gelera u ruci, bio je običan policajac i ima mirovinu preko 6000,00 kn, pa mi nemoj pričati o iznosima mirovina. Jako je malo onih koji su stvarni invalidi, koji nemaju ruku ili nogu ili koji imaju velika oštecenja, a puno ih je onih s PTSP-om koji nije niti najmanji razlog da bi čovjek išao u mirovinu! Da rade nešto u životu ne bi mislili na rat, nego bi ga davno davno zaboravili! To se odnosi na invalide koji imaju i ruke i noge!I ja imam PTSP,pa tko me pita?!?!?!
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Bi li ti volio imati gelere u ruci ili bi volio imati obje ruke zdrave da možeš sa njima pisati po tužibabi i dali bi volio držati svoje dijete svojim rukama a ne da ga netko drugi drži.Svoj PTSP zaboravi radeći i doprinosi ovoj zajednici a pusti druge da ne rade ništa i ti osmisli kako da one što su izvršili suicid vratiš nazad u život stručnjaće za PTSP
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Za mene su oni koji su izvršili suicid obične kukavice koje se nisu znali nositi sa životnim problemima! Najlakše se ubiti, ajd'ti budi heroj i nosi se sa životom, napravi nešto od njega! Najlakše je zvati policiju i stati pred kamere, uzeti kanistar benzina,prijetit da ćeš se ubiti ako ti ne daju sve što ti padne na pamet i napravit svjetsku budalu od sebe! Ne znam jel mi ta situacija smiješna ili tužna, al znam da je užasno jadno kad u to uvuce članove obitelji!
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Ima onih i koji su se zapalili ili ubili na koji drugi način a mislim da to nije baš tako lako kako ti kažeš jesi li probao pa znaš da je to lako.Blagi tebi i tvojoj okolini kad ima tebe takvog heroja a da je takvih Ramba bilo više rat bi traja 2 minuta,mislim po tebi.A šta je sa onima koji su izvršili suicid a imali mirovinu i po tebi sve privilegije zašto su se oni odlučili na takav potez ako je PTSP obična glupost stručnjaće za PTSP.
...
napisao gost, Rujan 07, 2007
Zato što su bili kukavice! Jedna stvar, živcira me što mi stalno pišeš u muškom rodu, razgovaraš sa ženom! Nisam rambo,nisam stručnjak za PTSP,nisam heroj ali nebi nikada bila takva kukavica da se idem ubiti! Kakvi su to heroji kada se ne znaju nositi s tim što ih muci?!?!
...
napisao gost, Rujan 07, 2007
nisam stručnjak za PTSP


Zato ne seri! Nemas pojma kako je nama!! Nemas pojma kako je to kada nekad ne mozes razlikovati stvarnost od maste i nocnih mora...

Kukavica?! Kravo jedna glupa, dabogda ti muz i djeca to dozivili pa ces vidjeti kukavica...

Nisam rambo

Nisi. Ti si kreten.
...
napisao gost, Rujan 07, 2007
Nisi Rambo nego srpsko kopile a to jesi li žena ili nisi j,,, me se a ako ti nije dobro u Hrvatskoj idi gdje misliš da ti je bolje a zbog takvih kao što si ti državu nismo imali 9 stoljeća a kad si ti tako hrabra dođi u koju braniteljsku udrugu i reci im da su simulanti i lažni invalidi i da ti ih je pun k.... jer da ti zbog njih loše živiš.
...
napisao gost, Rujan 07, 2007
Pa normalno da imaš noćne more,radi nešto pa nećeš misliti na rat, ovako ti je mozak okupiran time 24 sata dnevno! Ja živim sasvim solidno,ima još gorih od mene!Najlakše je nekom reći da je srbin kad mu je pun k.... rata, onda je pol hrvatske sve srbi....
...
napisao gost, Rujan 08, 2007
Pa normalno da imaš noćne more,radi nešto pa nećeš misliti na rat


Alooo?! Glupacooo. Govorim o nocnim morama, dakle o onome sto uopce ne mozes kontrolirati! Radim po citave dane i zadovoljan sam covjek. Ovaj dio snova ne mogu promijeniti ni da zelim.

Neka tebi netko bliznji iskrvari na rukama, pa neka ti jave kako su ti poklali babu i didu u nekom selu...

Pa neka tebi onda neka krava kaze "Idi raditi pa ce ti biti bolje".

Heroji? Heroji moj k*rac. Najradije bi da sam sve to izbjegao ili poginio nego dozivio ovakvu sramotu. Tretiraju nas kao zadnje smece na ovom svijetu, svi misle da su SVI vojni invalidi pokrali mirovine i na kraju me tu na netu j**e neka neprozivljena krava koja nema pojma o cemu prica i nije svjesna koliko vrijedja.
...
napisao gost, Rujan 08, 2007
Pohvale zadnjem komentaru ja se sa tom ludom već dopisujem par dana i drago mi je da si i ti malo uletio.Sere po svemu a nema pojma šta prića.Njoj ništa ne valja ni država ni branitelji neznam što da joj više kažem ili je mlada i nema pojma o čemu prića ili je koja stara luda koja žali za starim danima i koju smeta sve što je hrvatsko.Ja sam joj napisao kad je ona tako hrabra što da napravi a ja znam kako je to živjeti sa PTSP-om pa te potpuno razumijem.Pozdrav gostu sa zadnjeg komentara a ti ludo razmisli šta pišeš pije nego napišeš
...
napisao gost, Rujan 08, 2007
Ovako, "neproživljenoj kravi" smeta situacija u državi i smetaju joj hrvatski branitelji koji nisu zaslužili tu titulu i smetaju joj PTSP-ovci koji su platili liječniku 30000kn da im dodjeli tu dijagnozu kako bi mogli ići u mirovinu! "Neproživljena krava" zna što su to noćne more, pa ne opterecuje druge s tim!!!!!
...
napisao gost, Rujan 08, 2007
Tako je! Ja sjedim kod doktora u čekaoni s temperaturom 40 i doleti neki lik, on ima PTSP, on ne može čekati, on mora prije mene! Ma j... te PTSP!!!!!!!!!!! smilies/angry.gif
...
napisao gost, Rujan 08, 2007
Ova zadnja dva komentara su jadna da ne mogu biti jadnija.Šta nisi tom liku rekla da tko j**e njegov PTSP da ga je on kupio i da neće ući prije tebe u doktora.Ja imam PTSP pa nikad nisam imao prednost kod doktora niti je tražio tako da ne vjerujem u te neke vaše primjere znam da branitelji imaju prednost ali ne možeš ti znati jer taj lik šta je bio prije tebe ima ,,samo,, PTP i jel mu šta drugo.Nemojte blatiti branitelje jer oni to ne zaslužuju.
...
napisao gost, Rujan 08, 2007
Ma počeo je tamo divljati, on ima PTSP, on ne može čekati, njega čekanje živcira, njega sve živcira! Pa da nisam imala temperaturu 40 i da nisam malaksala, a i da nisam duplo manja od njega vjerovatno bi mu jebala sve po spisku, posjela ga tamo da čeka ko i svi mi drugi!
...
napisao gost, Rujan 09, 2007
nabijem nak***c sve branitelje i ovu sugavu korumpiranu drzavu sramota me sto sam hrvat
...
napisao gost, Rujan 09, 2007
Pa ti kretenu otiđi gdje ti je bolje ovakve ljude i ne trebamo kao što si ti a branitelje pusti na miru jer dok su te branili dok ti tko zna šta si radio.Nabijem ja tebe na k....
...
napisao gost, Rujan 09, 2007
nabijem nak***c sve branitelje i ovu sugavu korumpiranu drzavu sramota me sto sam hrvat


Tako samo kukavica i beskicmenjak govori. Ti si jedan od onih koji prvi napustaju brod koji tone. Ti se ne zasluzujes zvati covjekom - kamoli Hrvatom.

Ponosan sam sto sam Hrvat bez obzira na lazne branitelje koji otimaju mojoj djeci iz usta, bez obzira na jednolicne pokvarene politicare, bez obzira na mentalitet u kojem zivimo.

Ja sam Hrvat, al oni su govna. Svakome zasluzeno.

Ponosan sam na sebe sto sam taj koji jesam.
...
napisao gost, Rujan 09, 2007
Dobro je napisan komentar prije mog ti nisi covjek a kamoli Hrvat ti si običan kreten koji nezna cjeniti nešto za što su se drugi krvavo borili.Otiđi gdje ti je bolje bit ce bolje tebi a i nama kada više takvih kao ti ne bude u našoj lijepoj državi.
...
napisao gost, Rujan 09, 2007
Nećemo mi nikuda, jer da nema nas radnih ljudi, poreznih obveznika ku... bi vi imali od čega živjeti!!!
...
napisao gost, Rujan 09, 2007
Blago nama sa takvima.Šta bi mi bez vas još da ste toliko bili hrabri 91 ne bi danas bilo tolikoinvalida jer bi rat završio za 2 sata.
...
napisao gost, Rujan 09, 2007
Ddatak na moj gore komentar još je da dok smo mi ratovali vi ste bili tko zna gdje tko je tebi smetao uključiti se.Više sam ja dao ovoj državi nego ti da radiš do 100 godina ja sam dao najbolje godine svoga života da bi ti danas mogao uživati i gaditi nas.Hvala
...
napisao gost, Rujan 09, 2007
Nećemo mi nikuda, jer da nema nas radnih ljudi, poreznih obveznika ku... bi vi imali od čega živjeti!!!


Bi li ti napustio svoju ženu i djecu i otisao u rat, ne znajuci hoces li se vratiti ili ne? Ne znajuci hocemo li dobiti rat ili ne? Znajuci da smo malobrojniji i da nismo imali ni pravu opremu koja dostoji vojniku? Sve sam to napravio, samo da bi osigurao ili potrudio se osigurati svojoj obitelji miran život.

Bi li ti sve to napravio?

Razumijem da ima pun klinac ratnih profitera i "invalida", no sa tvojom izjavom nenormalno vrijedjas apsolutno sve branitelje! Bili oni invalidi ili ne. Svojim ponasanjem pljujes na sve sto su neki prozivjeli.

Volio bih da si i ti prozivio strahote rata, samo da bi znao kakav je to osjecaj da ti neki balonja ili kreten omalovazava sve u sto si ti vjerovao, volio i zivio. Ne bi bio problem da se to radi o sacici ljudi, vec to mnogo ljudi radi...trpa kruske i jabuke u isti kos.
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
Toliko se nakotilo tih tzv. branitelja da vise ne mozeses znati koji je bio u ratu, a koji nije, pa onda pljujemo po svima, jer nam je vise dosta! Da se moglo u rat pristupiti u pelenama , puno nas sto ovdje negodujemo bi bilo u ratu i imali bi poslove u drzavnim ustanovama s placom od 6000,00 , a ne kao sad zajebavali se kod privatnika za 2000,00 kn!
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
Lako je biti heroj poslje rata.E pa baš zato ako si bio u pelenama ne bi trebao vrijeđati naše branitelje jer nisi ni osjetio rat niti znaš što i kako je bilo i kako je bilo našim braniteljima dok su tebe branili i čuvali e pa ako si ti bio u pelenama jel tvoj tata išao braniti Hrvatsku i ostavio vas kući ne znajući oće li se vratiti ili ne.Mislim da nije jer da je ti bi to danas više cijenio.Nemoj blatit nešto u što se ne razumiješ.Znam da nije lako raditi za 2000,00 kn jer to nije dosta ni za osnovno ali tako je mnogima i potrudi se naći bolje plaćen posao ali molim te nemoj govoriti gluposti.
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
nećeš vjerovati ali tata mi je bio u ratu od početka do kraja, čak je i ranjen i to jebački....
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
On razumije zašto kažem da mi je dosta rata i on razumije o kojoj grupi "branitelja" govorim i zašto govorim! I njemu je prisjeo rat i "branitelji" koji pričaju kako je teško u ratu bilo!
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
Hoćeš li reći da tvoj tata nije u mirovini i da nema nikakve povlastice???? Ti i ostali pljujete po svim braniteljima svi smo se složili da ima puno lažnih ali ne moraju zato pravi ispaštati.
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
Nije iskoristio ni jednu svoju povlasticu i u državnim ustanovama placa pristojbu kao i svi ostali građani RH!
...
napisao gost, Rujan 10, 2007
danas na svijetu postoje samo dobri i losi ljudi i sukob dobra i zla normalno da oni branitelji koji su prosli kroz sve i oni koji nisu ni vidjeli bojisnicu ne mogu ni imati iste nocne more samo ljudi koji se svaku noc bude u polatri znaju sto je to
...
napisao gost, Rujan 11, 2007
Popiješ Helax i spavaš, ne budiš se u pola 3 već u pola 7 i usput ništa ne sanjaš!
...
napisao gost, Rujan 11, 2007
Jesu ludi svi ovi psihijatri završavaju puste godine škole a sve je to tako jednostavno daj molim te tko je napisao ovaj komentar ispred mene da ostavi više podataka o sebi da ne gubimo vrijeme kod psihijatara nego ćemo se njemu obratiti on sve riješava.A za tvoga tatu mi nije jasno jer ako je bio u ratu kako ti kažeš i ranjen puno da nema ništa ni mirovine ni invalidnosti jedino ako ga nije ranilo negdje van ratišta neznam čudno mi je to sve ali to ne želim komentirati svatko ima pravo živjeti svoj život kako želi i kako izabere.
...
napisao gost, Rujan 11, 2007
Završilo mi bolovanje, idem raditi i neću se više zajebavati s ovim glupostima, ja sam svoje reko,a k'o šta misli, briga me! Tata mi je ranjen na bojišnici i ima mirovinu i invalidnost, ali i puno puno godina starosti i radnoga staža!
...
napisao gost, Rujan 12, 2007
Pa eto rekao si ima mirovinu i invalidnost!!!!! Pa cijelo vrijeme se govori na ovom komentarima kako ne trebaju im tolike mirovine i da nisu zaslužili???? Rekao si da ti stari nema ništa a sada nije tako??? Ma nije ni bitno glavno da si ti ozdravio pa sada lijepo radi i uživaj u životu nećemo se baviti tuđim glupostima nego ćemo misliti kako da nama bude bolje.I meni je puna kapa ovim prepucavanja.Pozdrav svima koliko vas ima!!!!!
...
napisao gost, Rujan 13, 2007
Ima 2000,00 i nešto kuna, neću o brojkama jer ne znam točno mislim da je blizu 3000,00,a za invalidnost znam da je točno 150,00kn, redovna mirovina mu ne bi bila nešto znatno manja od ove cifre! Mi smo tu razgovarali o mirovinama većim od tog iznosa, ajmo reći od 5000,00 pa na dalje, a da ne govorim još kućna njega(koju sam zaboravio napomenuti) koju dobijaju neke žene za muževe kojima apsulutno nije ništa, mogu sami brinuti za sebe! Nije bitno....neću ponovno u neke diskusije koje nikamo ne vode!
...
napisao gost, Rujan 23, 2007
treba se baviti isplativim poslom i ne misliti o iznosima
ne plaćaš poreze,prireze,ikakve namete svi te obožavaju i hrle k tebi kada god mahneš rukom da si slobodan i da češ odvojiti malo vremena
treba se baviti psihologijom ali na način koji se zove VIDOVNJAK
na postu o vidovnjacima,bioenergetičarima ima toliko zanimljivih informacija sa imenima i adresama da ću jednostavno i ja biti vidovnjak,zašto jal i kukanje kada sve to iz tuđih usta naplatiš barem 300kn za pola sata, kupuješ partneru imovinu,ništa nije tvoje.Definitivno profitabilno,nitko te ništa ne pita,lovu ti donose na noge a ti se smješkaš i nikome za to ne odgovaraš.
...
napisao gost, Rujan 25, 2007
Glede PTSPa zašto ni jedan kirurg i medicinsko osoblje koje se moralo baviti ratnom kirurgijom nema PTSP ? Ne znam ni jedan slučaj.
...
napisao gost, Listopad 02, 2007
E ljudi što nas ova tema "svrbi"-125 komentara!!!
Svaka tema ima lice i naličje pa i ova.
Ma svi ste pomalo u pravu!
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
Svrbi, svrbi....pogotovo one što se boje za svoje mirovinice!
...
napisao gost, Studeni 23, 2007
Mene zanima jedna stvar ,možda ovo što ču napisati nema veze sa zapošljavanjem HRVATSKIH BRANITELJA,AL IMA VEZE SA SAMIM BRANITELJIMA ITO ISTINSKIM BRANITELJIMA DA KAŽEM DRAGOVOLJCIMA DOMOVINSKOG RATA KOJI SMO STALI BEZ OBZIRA NA POSLJEDICE KOJE SE MOGU DOGODITI ,NAKRAJU NITKO NEPOŠTUJE POGOTO VO KAD JE RIJEČ O DOKTORIMA KOJI UPORNO POKUŠAVAJU NA BILO KOJI NAĆIN NAĆI RJEŠENJE ZA NAPLATU SVEGA NAVEDENOG .SRAMOTA MOŽE BITI HRVATSKU DRŽAVU DA TAKVE LJUDE I DALJE DRŽE NA TAKVIM MJESTIMA ,PREMDA TO MOŽDA NEKOM I ODGOVARA JER DOBIJA DOBAR DIO TOG KOLAĆA ŠTA DA BRANITELJ NAPRAVI U TOM TRENUTKU OČITO SAMO JEDNO DA SI ODUZME ŽIVOT KAKO BB RIJEŠIO SVOJU SITUACIJU ŠTO JE MOŽDA ZA NEKE I SRAMOTNO AL VJERUJTE MI ZA NAS HRVATSKE BRANITELJE NIJE SRAMOTNO JE ŠTO JE DRŽAVA DOZVOLILA TAKVIMA DA SE KUĆE PREKO NAŠIH LEĐA .JA OSOBNO GOVORIM U SVOJE IME IMAM 6 GOD VOJSKE DRAGOVOLJAC SAM DOM RATA JA MORAM DOKAZIVATI NEKE STVARI DI IMAM SVE PAPIRE ,SKINIO SAM SE SA SKRBI RADI POKUŠAJA POSLA DA SE PROBAM LJEĆIT S RADNOM TERAPIJOM NO NAŽALOST 5 GOD I NEJDE DA BI MENE ODREĐENE KOMISIJE TJ KOMISIJE ZA PRODUŽENJE BOL POĆELE ŠIKANIRATI I OMALOVAŽAVATI ŠTA DA VAM KAŽEM DALJE NEGO DA RAZMIŠLJAM OVAKO JAVNO DA VAM KAŽEM DA ME JE NAKRAJU SRAMOTNI PONOS ŠTO SAM BIO DRAGOVOLJAC DOM RATA ,JEDNOSTAVNO NOSI PONOS DA SI ODUZMEM ŽIVOT ZBOG GLEDIŠTA ŠTO NITKO SNAMA BEZ NOVACA NEČE RAZGOVARAT MI SE OSJEČAMO KO NULE U OVOM DRUŠTVU ,OVO ŠTO SAM NAVEO SVE STOIJ MOLIM UREDNIŠTVO DA OVO OBJAVI OVAJ TEKST JEL KO ZNA MOŽDA MI JE I POSLJEDNJI POZDRAV SVIM HRVATSKIM BRANITELJIMA MA GDIJE ONI BILI.
...
napisao gost, Studeni 26, 2007
Baš je ponosno oduzeti si život! Samo si kukavice oduzimaju život jer se ne znaju nositi s njim! Malo o'ladi svoje strasti i odrasti!!!!!!!!!
OVAJ
napisao gost, Oľujak 16, 2008
sto sada pun ti je qrac,
vidi mi smo se draga borili dok se po nama pucalo, vjerujuci u to da branimo dom.
eto medju sretnijima sam i vratio se kuci, nesto slabijeg zdravlja ali živ.
Oces mi onda dozvoliti da s ponosom mislim na zrtvu mojih suboraca, koji su imali manje srece, da nas nije bilo ne bi danas trazila posao na sudu.
nikada to nemoj zaboraviti.
pa onda nek ti je pun k***c nas

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 19
Korisnika: 503
Novosti: 620
Linkova: 10
Posjetitelja: 1063757

RSS Feed

RSS Button