Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow doktori

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)
bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

doktori PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
v-t   
Petak, 10 Kolovoz 2007
hvala vam doktore

bezobrazni,prepotentni,uobrazeni...ali jos i da rade svoj posao kako treba pa mozda to i ne bi bio veliki problem...da ne traze novac za svoje usluge,da u njima postoji malo dobrote ili barem dio onoga sto je postojalo kada su polagali zakletvu da ce pomagati i lijeciti druge....zalosno sto zbog njihovih pogresaka i nemarnog lijecenja ispastaju ljudi kojima uniste zdravlje,uzmu ponos,traze novac od njih a onda drze predavanja kako rade svoj posao iz ljubavi.....

zbog nemarnog bi vam lijecenja trebalo dati jednako breme kao sto ga kasnije nosimo mi -vasi pacijenti pa da viditekako je to kada vam kazu da to tako mora biti,da niste nista mogli uciniti kad je trebalo...i jos nam se rugate,gledate nas s visoka i ponasate se kao da ste bolji od nas-ostalih ljudi.sramota neka vas je sto ljudi ostaju bez ruku i nogu,neka vas je sramota sto je zena ostala invalid jer niste mislili da ce prezivjeti pa je niste operirali,sram vas bilo za sve  bezobrazne odgovore,nerazumijevanje i umisljenost,neka vas je sram svake suze prolivene zbog vas,svake boli koju ste prouzrocili,neka vas je sram sto nase zdravlje ovisi o vasoj dobroj volji,o vasem raspolozenju...

vase se vizite svode na setkanja po odjelima,nabacivanjima ucenim rijecima,a ako vas se nesto pita odgovor je"ja nisam vas lijecnik"ili moja omiljena"sad ce doktor Nagy pa njega pitajte"

kao utvare ste jer vas nikada nema i nitko ne zna kada cete se vratiti i gdje se nalazite......

e pa doktore hvala vam sto cu ostatak svog zivota(tek mi je 20) proklinjati to sto sam vam vjerovala i nadala se da mi pomazete a sada sam ostala invalid jer je vama nekako promaklo 10-ak lomova!!!!!  

Komentari (66)Add Comment
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
U nasim hrvatskim bolnicama nase doktore i medicinsko osoblje nikoga nije briga kako je pacijantima, nego samo kako ce sto prije otici na godisnji i odgoditi sve moguce pacijente za sto kasnije, bez obzira na situaciju, i naravno poslije ne odgovaraju ni za kakvo od svojih ne djela. za bilo sto sto ti je potrebno, naruce te za 2 mjeseca, pa tko ziv ko mrtav. Nasi doktori su stoka, osjecas se kao da ih trebas moliti i naposljetku biti zahvalan jer su te uopce pogledali, a u biti svi ih placamo, a nista ne dobivamo zauzvat, samo boli, i posljedice za koje nijegnog doktora nije briga.
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
da sustav zdravstva nam je očajan
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
Znam kako ti je jer sam i ja osjetila na svojoj koži liječničku pogrešku i to veliku! Moj savjet ti je: imaš lječničku komoru, sud časti prijavi ih, imaš odvjetnike i dobrano ih oderi jer njih to najviše boli - novci! Ne možeš sebi pomoć i vratiti se na staro, al bar ćeš znati da si nešto napravila i da im nisi oprostila! Treba ih spustiti na zemlju malo, pa da vidiš!!!! Neboj se tužiti ih, nađi dobrog odvjetnika i oderi ih do kože!!!! Ne samo zbog sebe, nego zbog budućih pacjenata kojima bi mogli upropastiti život! liječničko mišljenje o njihovoj pogrešci traži u Zagrebu zbog liječničke solidarnosti i čuvanja leđa jedni drugima, mada ni to nije uvijek slučaj,ali bolje ići na sigurno!!!!!
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
Ginekologija osijek - da imam živaca tužio bih gadove zbog djeteta koje će obilaziti doktore dok je živo i žene koja je rađala 24 sata bez da ju tko pitao kako je, a kamoli pomogao joj. Na kraju su skužili da su sjebali i napraviili carski rez, a zbog famozne izjave nije surađivala ne možemo im ništa. Nije surađivala jel je imala komplikaciju koju su skužili tek nakon 24 sata od početka poroda - IDIOTI kakvih nema!!!
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
Pa baš bih voljela vidjeti te doktore i babice kako bi oni surađivali na porođajnom stolu (naravno bez epiduralne) kad te sve rastura od bolova, a čim pustiš malo glas od rasturajućih bolova oni te verbalno napadnu i zgražaju se nad tobom tako da neznaš jel te više boli ili ti je gore zbog njihovog ponižavanja. iz njihovih usta izlazi bujica prijekora i gađenja kao da majke ne žele svoju djecu roditi žive i zdrave, nigdje ni slova ohrabrenja i podrške.
osobno doživjela
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
Ginekologiju treba tužiti, skupi živce i napravi to, ja bih sve poubijo tamo!!!!!!!! smilies/angry.gif
...
napisao gost, Kolovoz 10, 2007
ja bih svima vama što blatite doktore doživotno uskratila lječničku pomoć, sami si pomažite - porađajte se sami, operirajte, liječite...
nezahvalnici jedni...
koliko ste puta bili od svoga rođenja pa do sada kod, eto samo, liječnika obiteljske medicine, koliko vam se puta pomoglo, cijepilo, previlo ranu...
svi biste vi trebali biti jedan dan u koži doktora pa bih vas ja onda vidjela...
sramite se!
...
napisao gost, Kolovoz 11, 2007
Ljudi,ja svoje djete vodim u Zagreb već godinama jer su se ovdje igrali s njezinim životom.T amo su tako divni i jednostavni ljudi da čovjek ne može vjerovati.Imaju sve moguće titule, a toliko su jednostavni i "obični".A ovdje se sestre ponašaju kao da su popile svu pamet svijeta.Uostalom,svi imamo pravo birati i liječnike i bolnice u kojima se želimo liječiti.Idite u ZG i nećete požaliti!HVALA IM ŠTO SU MI SPASILI DIJETE.
...
napisao gost, Kolovoz 11, 2007
Gospođa koja bi nam doživotno uskratila lječničku pomoć neka razmisli prije nego izjavi takve gluposti!!!! Nama ili našim najbližima je lječnička pomoć davno uskračena!!! Liječnike opće prakse ne brkajte sa bolnicom, u bolnicu se ide specijalisti te ako imaš ozbiljan problem, ovdje se ne radi o gnojnim anginama, prehladi, maloj ozljedi, ospicama već o pitanju nečijeg života!!! Kad ti dijete zbog nečije nemarnosti ostane cijeli život invalid ili nedaj Bože umre to se ne oprašta, to nisu sitnice ili male greške, tu se radi o ljudskim životima smilies/angry.gif!! Očito da je gospođa sama doktorica, član obitelji liječnika ili je slučajno naletila na dobrog liječnika u moru bezobzirnih!!!!! smilies/angry.gif
...
napisao gost, Kolovoz 13, 2007
Ako imate nekih problema s našom bolnicom ne trebate ići do Zagreba.U bližoj okolici postoje vrlo uredne bolnice s odnosima prema pacijentima kako ih zaslužuju.Konkretan primjer je bolnica u Slavonskom Brodu.Otac mi je zaradio bruh i kod nas ga naruće za 8 mjeseci na operaciju.Isti dan,četvrtak,nazove bolnicu u Brodu i kažu mu da dođe u ponedjeljak.U četvrtak je bio kod kuće,nakon obavljene operacije.
Kad sam vidio odnos sestara i doktora prema pacijentima mislio sam da smo u privatnoj klinici i da će za ovu operaciju trebati izvrnuti vagon love.
...
napisao gost, Kolovoz 15, 2007
gospoda koja je napisala o uskracivanju lijecenja ocito je doktorica ili supruga koja zivi od doktorske place i koverti pa joj je to uvreda.a mi koji smo prepustili svoj zivot na milost i nemilost njima joj i novce da im damo.postalo je pravilo ako imas novaca ili vezu i ozdravit ces jer ce se za tebe pobrinuti.
...
napisao gost, Kolovoz 16, 2007
Žale se da imaju male plaće, e pa neka ih prvo zarade pa će dobiti veće!!!! smilies/angry.gif Ne možeš za nerad dobiti velike novce!!!
...
napisao gost, Kolovoz 17, 2007
Gospodine (kojemu je ženi dovršen porod carskim rezom) mislim da puno toga možete učiniti, pogotovo protiv te izjave "nije surađivala na porodu!!!", pogotovo ako se radilo o komplikaciji koja nije uočena na vrijeme ili je uočena pa zanemarena!! Doveli su u pitanje život vaše supruge i vašeg djeteta, to nije mala stvar i događa se nažalost sve više, ne samo vama nego mnogima!!
...
napisao gost, Kolovoz 17, 2007
nitko nije savršen pa tako ni doktori, problem je što se njihova greška plaća životom...
tko od vas ima tako odgovoran posao???
niste vi učili svaki dan, cijelu godinu po 6 ili više sati da bi vas sad samo tako pljuvali,
a ako je vama ok da kirurg ima plaću 7-8 tisuća kuna u bolnici onda vam svaka čast,
raspitajte se koliko imaju vozači gpp-a
...
napisao gost, Kolovoz 17, 2007
Kao prvo i vozač gpp-a je odgovoran za živote putnika koje prevozi, kao drugo ja sam pravnik pa mi nemoj baljezgati o nekom učenju po 6 sati i više tokom svih tih godina, a kao treće svako misli da je njegov posao premalo cjenjen! Zašto liječnici smatraju da se njima treba klanjati, zašto smatraju da puno više vrijede od pacjenta, zašto ponižavaju pacjente, zašto ih ne upučuju u njihova prava, zašto ih ne informiraju o postupcima koje provode ili koje će provoditi nad njima, zašto ne uvažavaju glas i mišljenje pacjenta, zašto ih ignoriraju tokom vizite, zašto je pacjent doveden u taj položaj da se liječniku mora uvlačiti u guzicu kako bi se bar malo izborio za sebe???! Njihov cilj treba biti zdrav, sretan i zadovoljan pacjent ili ako već ne može biti zdrav tada zadovoljan sa skrbi do njegove smrti! Nitko ne kaže da nema odgovornih i dobrih liječnika, ali da ima onih suprotnih, ima ih, puno više nego ovih! Mislim da se liječnici još uvijek nekako zamišljaju u kraljevskom položaju, treba ih malo prizemljiti, većinu jel, da ne bi došlo do zabune! Što se tiče plaće od 7 - 8 000 kn, koliko rade dobro i dobiju, ako hoće više neka to i zarade!!!
...
napisao tikakri, Kolovoz 17, 2007
Slažem se s gospođom koja bi vam uskratila liječničku pomoć!!!Koliko vi za nju plaćate ,već ste to dobili prvom kutijom Summameda koju ste popili.Kad bi pacijenti malo slušali što im se kaže ,ni liječnici ne bi bili tako negativni.ne znam koliki su od vas primijetili skupine trudnica što izlaze van na hodnik pušiti,kupuju po šteke cigareta,žderu bureke i pizze potajno,iako moraju na dijetu...a onda kad bude problema,liječnik je kriv.Zar mislite da liječnici žele sve te komplikacije?Zar mislite da se sve može predvidjeti ,da je tako,onda bi liječnik uistinu morao biti bog,a ovako mu se svaka neuka seljačina može prijetiti sudom i šakama!
...
napisao tikakri, Kolovoz 17, 2007
Curi ,s početka priče, isprika i savjet,neka se javi dr.Aleksijeviću u vukovarskoj bolnici,ako već i nije!Vjerujem da on može popraviti stvar!
...
napisao bubi 0, Kolovoz 18, 2007
Da neuke seljačine ne bi prijetile sudom i šakama postoje drugi liječnici, vještaci, koji VJEŠTAČENJEM odlučuju o tome da li se pojedinu komplikaciju moglo predvidjeti ili nije! Tvoja konstatacija je da su svi pacjenti krivi za svoje komplikacije?!?! Situacija: žena se porađa,sva u bolovima, beba ne može van, vuku je vakumom, žena završi s 40 i nešto šavova,a beba s oštećenjem! zašto?!?! Preuska zdjelica!! Čija je pogreška?? Pacjenticina, jela je previše masnog bureka, pa joj se smanjila zdjelica ili...?!? ili slučaj s početka priče, 10 promaklih lomova, koja si je pacjentica najvjerovatnije nanjela sama preko noći!!! Prilikom operacije maternice, ostavljena igla u trbušnoj šupljini! Mislim da je pacjentici bilo dosadno, pa si je sama ugurala!Evo najpoznatiji slučaj, preminule gospođe Dalmatin ili je i ona možda sama kriva za svoju smrt!!Ne znam!Gospođo, navest ću vam još mali milijun slučajeva ako želite! Svi su iz osječke bolnice!!!!!
...
napisao gost, Kolovoz 19, 2007
Ja ni ne znam što je to summamed!
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
slažem se s gospođom koja bi uskratila liječničku pomoć. nisam liječnica niti živim od liječničke plaće. ležala sam na ginekologiji nekoliko dana. bila sam disciplinirana, pa su se tako i liječnici i sestre ophodili prema meni. u mojoj sobi je bilo žena koje su došle s operacije,i umjesto da se drže bolničke djete, one jedva dočekale da se mogu nažderati kulena i slanine, i onda kad umiru od bolova jer im se napirio stomak a probava još ne funkcionira zbog jučerašnje opracije...krive sestre i doktori!!! Helou!!
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Većina liječnika za koje ja znam nemaju privatni život, već su podredili sve svome poslu. NIje to lako, ali tako su si sami odabrali. Ja znam da se ne bih mijenjao s njima ni za šta na svijetu.
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
liječnici su bahati,umišljeni i igraju se Boga sa nama pacijentima.ako nemaš vezu,dobru lovu i nešto treće tretirat će te loše jer nemaju nikakve koristi od tebe.a kad se dogodi nekakvo sranje onda će krivnju prebacivati jedni na druge i na kraju će ispasti da nitko nije kriv nego već sam pacijent.
svaka časti iznimkama koje postoje i kojih je vrlo malo.
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
Ma daj molim te, tko od nas još ima privatan život, crnčiš od jutra do sutra, obitelj ni ne vidiš! Šta su oni nešto bolji od nas!??!!?! Nemaju šta kukati, sami su birali zanimanje i ima da ga odrade kako treba, ne mogu ubiti nekoga i onda se izvlačiti na ne imanje dobre plaće,na ne imanje slobodnog vremena..... ako je već tako kako ti kažeš, da su oni podredili svoj život svome poslu, onda koliko su pametni i stručni do pogrešaka koje život znače ne bi smjelo ni doći!!!!!!!!!!!!!!!! smilies/angry.gif
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
završila sam medicinu,
grozno je kako generalizirate doktore, tužno...
sad sam još više odlučnija u namjeri da ću otići van raditi, upravo zbog primitivizma našeg naroda

uvjerena sam da su svi ovi što pljuju po liječnicima manji od makova zrna kada dođu u ordinaciju/bolnicu
zašto ne kažete sve to što ste sada napisali liječniku kada dođete na pregled???
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
I bolje ti je da ideš van ako medicinskim radom smatraš ovo kako rade većina liječnika u osječkoj bolnici, nama trebaju nove snage koje će promijeniti nešto na bolje! Mi moramo reći nešto protiv onih koji su svojom NEMARNOŠĆU i NEODGOVORNOŠĆU upropastili naš život ili život naših najmilijih! Poslije svega što mi se dogodilo vjeruj mi kad uđem u ordinaciju nisam manja od makovog zrna, a tako ni svi oni koji kako ti kažeš "pljuju" po liječnicima! Još jedna stvar koja ovdje nije navedena a jako je bitna,a to je da su si medicinske sestre uzele tu slobodu da umjesto liječnika donose dijagnoze i odlučuju o tome tko je hitan a tko ne i da li pozvati doktora ili ne, što je u nekim slučajevima gore od same neodgovornosti liječnika!! Ne smatram da nam je narod primitivan, jer koliko se može vidjeti i čuti u javnim medijima, probudila se svijest građana i odlučni su u tome da pobjede teško dokazive liječničke pogreške i istjeraju svoju pravdu do kraja!
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
iako sam medicinska sestra moram se složiti da nije u redu kako su se doktori počeli ponašati i igrati se boga, ali nisu svi takvi , ovi u državnim službama mogu si svašta dopustiti pa se stoga i sve to događa,,a to s naručivanjem koje traje po 2 3 mjeseca je obično sranje , neda im se raditi.ja osobno radim u privatnoj poliklinici i znam da se svašta može samo da es hoće. i mada platiš koju kunu dobiš ono što tražiš,brzo,efikasno,profesionalo i sa nasmješenim licima.
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
i nije u redu kako se doktori ponašaju prema nama sestrama , većinu onoga što bi oni trebali raditi , napraimo mi i još zbog toga naj**emo, a da nam ni hvala ne kažu . a istina je da su neki preplaćeni,kodmene na poslu ima dr radiologica koja
je u minusu sa satima , a ja imam masu prekovremenih,nikad ne dođe na vrijeme na posao , i uvijek odlazi ranije ,
dođe , obradi jednog pacijenta i već je umorna mora
se odmoriti , a ja se trgem ko neki idiot za 4000 kn,a
ona pola smjene radi i još od toga pola odmara i dobije 12000 , i još de k tome žali kako se trga od polsla.
da ne povjeruješ
...
napisao gost, Kolovoz 22, 2007
Nije samo tvoja radiologica takva, ima njih masu, treba uvesti malo reda u to zdravstvo pa se ne bi toliko zajebavali!!! smilies/angry.gif
...
napisao gost, Kolovoz 30, 2007
Slažem se s Vama da je zdravstvo u mraku i da vlada kaos, ali trebali bi priznati da ne vidimo od šume drvo pa ni one krasne ljude (liječnike) koji s ljubavlju i predano rade svoj posao. Takvih ima i u osječkoj bolnici, samo na žalost sve manje. Pitanje je tko će nas liječiti za koju godinu, jer više nije čudna izjava jednog studenta medicine koji je "u šali" izjavio da jedva čeka da završi faks kako bi dobijao plave kuverte.
...
napisao gost, Rujan 04, 2007
Ne bi se čudila da su im na faks uveli predmet "Metodika primanja mita"!
...
napisao gost, Rujan 05, 2007
stvarno si duhovita da glava boli
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Znam smilies/grin.gif
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Ne znam da li ste vidjeli članak koji je danas izašao u Glasu Slavonije, da Hitna tuži obitelj čovjeka kojeg su svojom nemarnošću ubili i traže odštetu od 100 000 kn! Ne znam stvarno što bih rekla, ali ako sud odluči u njihovu korist(hitne)to će biti katastrofalna odluka jer će uvesti strah u ljude koji su napokon odlučili učiniti nešto protiv ljudi koji svojim nesvjesnim radom dovode u pitanje život njih ili njihovih najmilijih! Tko će se usuditi reći nešto protiv bolnice?!?! Tko?!?!Time bi se samo dala poruka da stvarno ne možemo ništa protiv bolnice i nesavijesnog osoblja, da oni mogu raditi što ih je volja, a za svoje postupke ne moraju odgovarati nikome!
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Stvarno strašno i tužno!
smilies/cry.gif
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
samo serete i serete po doktorima, ajd još malo...
po vama su to životinje
to što su oni postigli u životu je krov znanosti, a vi koji se žalite ste samo bolesno ljubomorni na njihovo znanje i titule
jeste vi nekad u životu spasili barem jedan život???
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Kad ti zbog nečije NEODGOVORNOSTI dijete CJELI svoj život ostane invalid tada ta osoba za tebe nije nikakav čovjek niti liječnik, najrađe bi ga izbrisao sa kugle zemaljske! Vecina ljudi u svom životu dostigne plafon i ne znam zašto bi bila ljubomorna na jednog liječnika zbog njegovih titula kad imam titule ništa manje vrijedne nego on! Liječnici su zanjem ograničeni na područje koje obavljaju! Nisam spasila ničiji život jer mi to nije posao! Njima je to posao i obveza, mislim da bi bilo malo čudno da ih ne spašavaju!
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Ne uspoređuj životinje s njima, one su ipak plemenita bića!!
...
napisao gost, Rujan 07, 2007
ne shvaćate da u medicini nije uvijek 2 2=4
UVIJEK postoji rizik za nenadane situacije pa makar i kad bolujete od viroze, samo što je u tom slučaju jednostavnije okriviti liječnika
...
napisao gost, Rujan 07, 2007
Čekaj malo, stvari se ponekad nenadano mogu zakomplicirati, ali kad je situacija predvidljiva, kad je komplikacija više od 50% moguća, tada se ne zajebavaš sa tuđim životom, tada ideš na ono da se ta sitacija izbjegne! Nije jednostavno okriviti liječnika, jer iza njega stoji cjela parada njegovih kolege koje će ga štitit bio on u pravu ili ne, postupio ispravno ili ne! Poneki liječnici se zajebavaju s ljudskim životima i malo im je važno što će biti! Žao mi je što nemamo kao u Americi sustav gdje liječnici za svoje pogreške debelo plaćaju iz SVOG džepa, a ne kao kod nas gdje to umjesto njih plaća bolnica! Da vidiš što bi se uozbiljili i bilo bi puno manje pogrešaka, a time i tužbi!
...
napisao gost, Rujan 08, 2007
ne kažem da nema istine u svemu ovome, ali ljudi i sami znate da smo takav narod da se gledaju i prozivaju samo oni liječnici koji naprave grešku ili ju ne naprave ali je ishod fatalan...
mislim da se jako malo u medijima govori kada naši liječnici uspiju u nekim svjetski zanimljivim pothvatima, a vjerujte, imamo itekako perspektivnih liječnika...
nije sve tako crno, samo što jedna loša priča zasjeni tisuće dobrih
jako je teško tako ih samo blatiti, a ne biti u njihovoj koži
...
napisao gost, Rujan 08, 2007
Evo bili su na TV-u, lijepo su se našprdali s njima kako nisu sposobni ni pripremiti uzorak za transport, govorim o uzgoju kože za ranjene vatrogasce! smilies/grin.gif
...
napisao gost, Rujan 12, 2007
ja sam jednom bio na hitnoj..bilo super..teta doktorka me pomazila..fina teta..
...
napisao gost, Rujan 24, 2007
mislim i oni su ljudi koji griješe samo su njihove greške kobne, meni samo smeta što su bezobrazni i bahati što je stvar njihovog kućnog odgoja i kulture, oni misle da mi volimo tamo doći, da baš mi je super kad mi je muka, povraća mi se, padam u nesvijest, a ne tražim penziju nego samo neki j**eni lijek, injekciju itd.
...
napisao gost, Listopad 11, 2007
Ti, medicinska sestro iz zdravstvene ustanove na Jugu 2 u Osijeku, ti, koja si jaka i u proljeće ove godine si kosu imala ofarbanu crveno, neću ovdje javno napisati tvoje ime, ali moraš se spustiti sa oblaka i biti ljubaznija prema pacijentima a ne biti bezobrazna ..
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Stvarno katastrofa ak je cura ostala invalid, to vam je njihov čisti nemar, možda da im je odnijela koju tisuću eura ili koji slavonski kulenčić ne bi bilo problema.
...
napisao gost, Studeni 13, 2007
Tesko mi je bilo sto pametno reći.Mnogi su mi prićali o gorćini i boli koju su im nanjeli LJUDI u bijelom.Pitam se smijem li ih uopće nazivati ljudima zbog onih koji LJUDI doista jesu...vjeruj te teško je slušati,čitati,a tek NOSITI BREME koje ti ONI daju.Naime,održavajući trudnoću u ST rodilištu,nakon 21 dan hospitalizacije,16 dana prije predviđenog termina zbog NEĆIJEG nemara izgubila sam svog sina...SVOJE DIJETE!
...
napisao Grin, Studeni 20, 2007
Interesantno mi je citati kako se cak ni na ovakvoj stranici ne smije spomenuti nemar medicinske struke, a da se ne napadne i ne prijeti oduzimanjem lijecnicke pomoci. Zaista je tuzno kakve ljudi izlike nalaze da bi opravdali ili svoje zanimanje ili zanimanje bliznjih. Tako samo tu imamo navedene stvari poput: Ucili su 6 sati dnevno, pacijenti se ne drze zadanih naredbi i zabrana, njihov posao je jako odgovoran, nepredvidjene komplikacije...
Ti ljudi ne shvacaju da svi mi koji napadamo medicinare ne napadamo bas svakog pojedinca koji radi u medicinskoj struci. Napada se dio medicinara koji ne obavljaju svoj posao kako treba, a ne postoji prava institucija koja takve stvari moze sankcionirati. Zapravo ljudi najvise napadaju sustav koji takve stvari dopusta. Obrazlozenja za nemar koji su dosadasnji kriticari naveli u potpunosti su smijesni i zanemarivi. Mnoga zanimanja zahtijevaju puno vise ucenja dnevno, placaju se ili isto ili cak nize od medicinske struke, a jednako su tako odgovorni. Zelite li reci da netko iz npr. Gorske Sluzbe Spasavanja nema odgovornost na svojim ledjima? Ili konkretan primjer - moj otac koji je 20 godina radio kao avio mehanicar. Mozda se cini kao neki zanemariv posao, ali na kraju pregleda on bi stavljao svoj potpis i za svaku potencijalnu nesrecu koja se dogodi gdje strada ljudski kadar ili nastane materijalna steta, njegova je glava odgovorna. Pa sad vi recite da tu nema pritiska. Unatoc tome, nije razvio poznati "Bog-kompleks" koji se tako cesto javlja kod lijecnika, posebno kod kirurga. Da, istina je da oni spasavaju zivote(barem bi trebali), ali zasto to tako posebno treba isticati? Pa odabrali su svoje zanimanje. Ovaj post bio bi jednostavno predug kada bih sada poceo nabrajati propuste koje sam dozivio na vlastitoj kozi ili kojima sam svjedocio. I nitko ne moze reci da ti propusti ne postoje jer svakodnevno se u medijima pojavljuje neka prica sa tragicnim zavrsetkom koji se je vrlo lako mogao izbjeci ili o akciji USKOKa gdje se u glavnoj ulozi pojavljuju korumptirani doktori. Na zalost, stanje ce ostati ovakvo dok god ima ljudi koji opravdavaju ovaj sustav i koji brane kompletnu medicinsku struku, zatvarajuci oci pred onima koji se zapravo mogu izjednaciti sa ubojicama. Jer ubiti nekoga iz pistolja jest jednako onome kada ubijes nekoga svojim nemarom i ljenoscu. U oba slucaja jedan zivot je izgubljen. Jedino sto se ja pitam jest kako ti ljudi spavaju po noci i kako se mogu iduci dan pojaviti na poslu?
Moram jos napomenuti da u svakom medicinskom procesu postoji rizik i postotak smrtnosti, ali o tome ovdje uopce nije rijec. Jer druga je stvar kada netko umre na operacionom stolu zbog nepredvidjenih komplikacija za koje se zna da se mogu pojaviti, a druga je stvar kada pacijent premine ili je dozivotno unakazen jer se netko nije udostojio dati mu kompletan pregled i pruziti mu potrebnu medicinsku pomoc. Evo, gospoda i gospodje koji su napali na kriticare medicinske struke pod raznoraznim izlikama : Ovdje imate konkretne primjere - dijete je ima ostecenja radi predugog poroda, majka se poradjala 24 sata prije ikakvih poduzetih mjera, djevojka sa pocetka je ostala invalid jer nije izvrseno sankcioniranje visestrukih fraktura(nisu ocekivali da ce prezivjeti??!)... recite mi ima li to ikakve veze sa nepridrzavanjem lijecnickih uputa, nepredvidjenim komplikacijama, pojedenim burecima i sl.?I jos za gospodjicu(gospodju) koja planira nastaviti medicinsku praksu van drzave-u potpunosti ju podrzavam jer ce vjerojatno imati bolje uvijete, vecu placu i bolje ce obavljati posao jer ce joj netko uvijek visit nad glavom posto je u vecini zemalja drugacije reguliran sustav i doktori vecinom odgovaraju za svoje postupke. Hrvati kao nacija ionako izumiru, cemu ih onda lijeciti? Bolje pospjesiti proces tako da nas sto vise pokrepa.
I htio bi iskreno zahvaliti doktorima koji jos uvijek imaju srca i koji obavljaju svoj posao sa pravom odgovornoscu, priznaju kada nesto ne razumiju pa posalju pacijenta na daljnje pretrage, doktore koji se bore protiv ovog nepravednog sustava gdje novac lijeci, medicinsko osoblje koje je tu radi covjeka i koji mu zele pomoci. Jer ima i takvih, samo ih je puno manje. Hvala vam!
...
napisao tuzibabica, Studeni 20, 2007
evo jos jednog "blacenja" lijecnika osjecke bolnice....

imala sam 2 fibroadenoma u lijevoj dojci. isla sam preko veze da ne bih cekala pola godine na operacije. u ponedjeljak sam oko 10 smjestena u bolnicu. jedan strasno "simpatican" lijecnik me je operirao vec u 12h. u utorak ujutro, oko 8h je na moj krevet dosla neka zena, a ja jos ni otpusno pismo nisam dobila, cak mi ni dren nisu izvadili.... i bolje da nisu. vadjenje drena je bilo zanimljivo. sadist sa svojim studentima.... dao je studentici koja to nije nikad radila da mi ga vadi. cura se jadna tresla... a on se smijao sto se ona toliko boji... nekako je ona to izvadila, nije jako boljelo... trebala je sad iscijedit krv... njezno je ona to radila, nisam ni osjetila. na to je sadist poludio i uzeo joj iz ruke te skare s tom gazicom i rekao "sta si tako njezna? pa nek ju boli"....... i bome boljelo je kad je on to radio. nakon toga mi je sestra zaljepila gazu, stisnula je toliko da sam mislila da ce mi rebra slomit.... nisam njezna, imam veliku toleranciju na bol. nakon sto su mi izvadili kutnjak, koji je bio upaljen, nisam popila ni jednu tabletu... oko 10, pola 11 sam bila kod kuce. oko 11 sam osjetila da mi raste temperatura. moja doktorica je radila od 13 pa prije nisam mogla otici. dok sam docekala 13h i dosla kod nje, temperatura mi je bila 40..... sestra nije mogla vjerovati sto ja radim kod njih kad sam dan prije operirana. doktorica je dosla, pogledala me, dobila sam injekciju i poslala me nazad na kirurgiju da me vide, razvila mi se upala. tamo me je docekao jedan stari impotentni dedek koji me nije htio ni pogledat. rekao je da se upala ne moze razviti u 24h i da sam to izmislila. vratila sam se svojoj lijecnici koja je bila sokirana i poslala me na hitno vadjenje krvi. taj dan, utorak, CRP mi je bio 65..... JA SAM IZMISLILA UPALU.... hm...da... drugi dan sam ujutro dosla kod svoje doktorice i previla me i poslala opet na kirurgiju kod svog kolege - onog sadista... pregledao me je i htio me je ostavit da lezim tamo... nema sanse... nisam ostala. i dok je pisao nalaz pitala sam ga je li u redu gustat se dok nekog boli. normalno da se on nije gustao. na to sam mu rekla "pa smijali ste se", a on je rekao da se nije smijao, pa sam ja rekla da onda ima cudne tikove na usnama, pa je rekao da se uvijek smije.... i tako smo se malo prepucavali i zakljucak mi je bio "ovdje je netko lud, a to nisam ja". poslao me je na uzv. tamo me je docekalo troje jako prijaznih doktora koji su se skomirali kada su mi vidjeli dojku. bila je duplo veca. nisu mogli vjerovat sto su mi ovi napravili. vratila sam se s nalazom i docekao me je onaj simpaticni doktor koji me je operirao.... malo sam mu digla tlak smilies/grin.gif... uporno je ponavljao da se upala ne moze razviti u 24 h... nista drugo nije pricao... na kraju sam mu rekla "dobro, doktore, ne moze. znaci meni u sisi raste mali marsovac?"... poludio je... hehe... i poceo se derati i rekla sam mu da ne mora jer svi dobro cujemo pa je kao furija odjurio u ordinaciju i skoro razbio vrata... na hodniku smo "pricali". jadna moja doktorica... bas se napatila sa mnom... ta zena je stvarno super.. svaka joj cast. i onda se nadju ovakvi mesari pa kvare reputaciju cijelom kolektivu.... popila sam hrpu tableta i sredilo se to, na svu srecu. kad sam isla vaditi konce, taj simpatican doktor je poludio kad sam mu rekla da ga ipak necu tuziti i prijetio mi je protutuzbom za klevetu i rekao da su on i njegov otac i njegov brat dali svu svoju imovinu za ovu drzavu i da je on satnik hrv. vojske i bla bla... taj covjek ima PTSP... mislila sam da ce me istuci... eto ukratko sto se meni dogodilo.

necu ga tuzit. neka uziva u svojoj gluposti i bahatosti...
pozz
...
napisao tuzibabica, Studeni 20, 2007
moram jos ovo dodati... prije pola godine mi je djeda umro jer hitna nije dosla na vrijeme... kada mu je pozlilo odmah su zvali hitnu koja je dosla nakon sat vremena... a do njegove kuce im treba cak 3 min....
djeda mi je umro jer nije na vrijeme nazvao hitnu... ocito je trebao znati da ce mu pozliti to vecer i na vrijeme im reci da dodju...
...
napisao tuzibabica, Studeni 20, 2007
eh da.... sad mi je tata ispricao da je prijateljicu moje kume takodjer operirao kirurg koji je mene operirao... isti problem kao i kod mene...
samo sto je ona prosla malo gore... naime, otvorio ju je, nije nasao tumore i zatvorio ju je... i ona je imala upalu poslije toga...
covjece, pa ja sam super prosla!!!! izvadjeni su mi tumori, jos uvijek imam sve dijelove tijela i ziva sam!!!
izgleda da bih trebala zahvaliti doktoru sto sam tako dobro prosla smilies/grin.gif
doktor
napisao gost, Studeni 24, 2007
ja sam doktor! i moram se sloziti da doktori danas nisu ni upola ni strucni ni humani kao nekada: a da vam kazem zasto - zato sto ne znaju svoj posao.fakultete su pozavrsavali preko veze ili zato sto im je tata ili mama u nekoj od nasih bolnica takoder doktor pa se tome naravno je' progleda kroz prste ( misle naucit ce od mamice ili tatice ) pa neka prode i tako masu puta u nedogled. e kad trebaju to svoje "kvazi " znanje primjeniti onda PAF- nemaju pojma o cemu se radi a kamo li da znaju covjeku pomoci.i to je jedan od razloga zasto su neljubazni , nekulturni,JEL NAPROSTO NE ZNAJU STA VAM RECI,OD CEGA BOILUJETE , pa je jednostavnije nesto ili nista promrmljati,izderati se reci vam da se niste pridrzavali uputa pokupiti se i izaci van.ja ne kazem da sam sjajan doktor, da znam sve ali sam misljenja da bi prije neki obican covijek laik mogao unesrecenom prije pomoci 0od nekog doktora neznalice koji ti u najgorem lucaju ( ako ne umrete ) postavi krivu dijagnozu pa vas uz sve vase muke jos i krivim lijekovima kljukaju.ljudi nas doktore nemojte gledati kao Bogove jel mi to nismo -mi smo obicni ljudi kao i vi,koji smo odlucili pomoci vam u slucajevima kad nas trebate, ali to je nas posao kao i svaki drugi i zato smatram da bi ako ga vec radimo trebali znati raditi, kao i svi drugi gradani svoje poslove.zato - ako imate nesto protiv nekoga doktora sestre ili bilo kojeg drugog medecinskog osoblja slobodno recite , ali recite ODMAH na licu mjesta osramotite ih pred svima u hodniku, pa neka im bude bar malo neugodnoza svoje ponasanje( to se odnosi naravno i na mene ukoliko budem bezobrazan prema vama).lijepa rijec i zeljezna vrata otvara- pa tako i jedan osmijeh prema pacijentu i lijepa rijec ili iskreno "NEZNAM"ne znaci nista a ljudima je ipak mnogo lakse. ovo vam sve fgovorim zato sto se krecem u takvim krugovima , radim s takvim ljudima, vidim sta se radi, i mislim da oni koji imaju doktore na piku sigurno ih nemaju bez razloga. hvala za pozornost!
...
napisao gost, Studeni 27, 2007
Gospođi koja je 16 dana prije termina izgubila svoga sina NEČIJOM krivnjom i nemarnošcu želim reći da ZNAM kako se osjeca jer je zbog neodgovornosti osječkog liječnika i moje dijete preminulo! Nadam se da ce ti lijecnici nasu djecu cijeli zivot nositi na dusi! smilies/sad.gif
niki
napisao gost, Prosinac 06, 2007
prvo jako mi je zao sta ste ostali invalid. ali nebi se s vama slozila ...... dolazim iz doktorske familije i smatram da nisu svi doktori isti, a da pace da ima takvih kakvi ste naveli..... ali veci nije takva. zar u jednoj obicnoj prodavaonici cipela ne naletite na mrgudne zlovoljne ljude e tako i u medicini, neznam zasto svi misle da su dr. bogovi hallo ljudi pa i oni su samo ljudi i grijese kao i u svim drugim bransama. nemojte me pogresno svatit da odobravam velike greske smatram da bi vise trebali raditi u timu i konzultirat se naravno.... samo zelim rec da ipak nisu svi takvi malo ih je takvih. samo sta mi laici sta nismo iz medicinske struke neke dijagnoze i postupke nemozemo objektivno ni shvatit, to najbolje zna onaj gore navedeni doktor koji pljuje po svojim kolegama. niki osijek
niki
napisao gost, Prosinac 06, 2007
ako vec pljujete po doktorima, lijepo se predstavite i navedite i njihova imena,.....
komentar na post gosta iznad....
napisao tuzibabica, Prosinac 07, 2007
nitko ovdje nije ni tvrdio da su svi doktori isti

doktor/ica svoje lose raspolozenje i svoje probleme ne smije donijeti na radno mjesto jer svojim greskama utjece na neciji zivot, a ako nije sposoban odvojiti privatno i poslovno, nije mu mjesto u medicini

a "doktor koji pljuje po svojim kolegama" ipak najbolje zna da je moja konstatacija istinita i zna koliko je se pridrzavaju njegovi kolege/ice

sto se tice predstavljanja i imenovanja lijecnika, to cak ni na tuzibabi nije pozeljno
...
napisao Grin, Prosinac 07, 2007
lijepa rijec i zeljezna vrata otvara- pa tako i jedan osmijeh prema pacijentu i lijepa rijec ili
iskreno "NEZNAM"ne znaci nista a ljudima je ipak mnogo lakse.

Svaka cast. Eto, ovaj covjek je shvatio o cemu se radi. Dakle mnogi doktori danas jednostavno se osjecaju preuzvisenim da bi priznali kako nesto ne znaju. Onda su otresiti i poteraju te doma ili sa krivom dijagnozom ili sa izlikom da ti nije nista. Kasnije, kada se stvari zakompliciraju onda se krivica svaljuje na pacijenta ili "A, eto, moze se dogoditi svakome..."
zar u jednoj obicnoj prodavaonici cipela ne naletite na mrgudne zlovoljne ljude e tako i u medicini, neznam zasto svi misle da su dr. bogovi hallo ljudi pa i oni su samo ljudi i grijese kao i u svim drugim bransama.

Ne mozes usporedjivat posao prodavaca cipela sa poslom u medicini. Odgovornost na tim radnim mjestima nije ni priblizna. Zanemarivanje i drskost pri prodaji cipela ne moze imati fatalne posljedice. U medicini moze. Gle, ljudi ne smatraju da su doktori bogovi. Kada im se DIAGNOSTICIRA fatalna bolest, nije da ce sad ljudi trazit da doktori izvedu cudo. Ali problem je u tome sto je pojedinim doktorima cesto puta ispod casti potraziti drugo misljenje, od mozda vise strucne osobe ili poslati pacijenta na daljnje pretrage ako mu ne moze postaviti dijagnozu. To se cesto dogadja sa doktorima opce prakse. A nije da se sva stanja mogu ustanoviti vizualnim pregledom i iznosenjem simptoma od strane pacijenta. Ti dolazis iz "doktorske" obitelji pa ti je mozda malo teze sagledati "realnu" sliku. A mozda su eto tvoji svi dobri... No problem je sto vecina danasnjih doktora nije na razini kao nekada. I sam Doktor je to priznao. Za to su nam zasluzni losi zdravstveni sistem, ljudi koji zavrsavaju fakultet preko veze i cista arogancija pojedinaca.
ako vec pljujete po doktorima, lijepo se predstavite i navedite i njihova imena,.....

Pisanje punih imena i prezimena na Tuzibabi nije dozvoljeno. Admin je lijepo napomenuo mnogo puta da se samo stavljaju inicijali.
...
napisao luca, Prosinac 11, 2007
Nisu svugdje liječnici prepotentni, bahati i nekulturni kao ovdje kod nas. To govorim iz vlastitog iskustva. Kada sam se susrela sa drgačijim pristupom i normalnim liječnicima u jednoj Zagrebačkoj klinici, ponašala sam se kao glupača, jer to nisam odmah mogla prihvatiti. Profesor mi je kada sam ušla prvo pružio ruku i pozdravio me imenom i prezimenom, našto sam se ja izmakla, jer nisam na tako što navikla.
Komentar jedne osječke liječnice srednje generacije koja je poznata kao predana i sposobna liječnica je (kada sam joj se požalila na njenog kolegu na odjelu do nje): "Znam, baš smo neki dan ja i kolega taj i taj komentirali da ne znamo tko će nas liječiti kada ostarimo." smilies/angry.gif
e
napisao leonessa19, Siječanj 04, 2008
pa sad o ovom bi se stvarno dalo raspravljat danima za sve tvrdnje koje su "protiv" liječnika postoje tvrdnje i "za" liječnike,i mislim da nisam kompetentna govorit o ljudima koji moram priznat ipak SPAŠAVAJU ŽIVOTE! to nije mala stvar...btw.znam i jednog studenta medicine koji zasigurno neće povećati statističku brojku "onih loših" liječnika... MOJ DOM JE HRVATSKA! smilies/shocked.gif
...
napisao gost, Veljača 04, 2008
Slažem se s doktorom koji je ovdje sve lijepo objasnio kako i zašto se događa to što se događa jer je samnom u školu išla djevojka čiji je otac (sad već pokojan) bio poznati kardiolog u osječkoj bolnici.Naravno, i ona je upisala medicinu poslije srednje škole.S lakoćom je prolazila svaki ispit s time da nikad nije učila već predavanja provodila na kavicama, a vikendom se opijala do iznemoglosti. I ona će jednog dana liječiti našu djecu...
Šogoricu mi je umrla krivnjom doktora na odjelu ginekologije (gore spomenuti slučaj)u osječkoj bolnici dok su doktori (vjerojatno i sestre) gledali noćni program na tv ili spavali...mnogi životi su time doživotno obilježeni...Bog još nije bio odlučio da ju uzme k sebi, ali tih troje doktora očito jesu...Gdje su bili dok ih je dozivala u strašnim bolovima?Jesu li bili na dužnosti i savjesno radili svoj posao?
A onoj gospođi od gore što priča o uskraćivanju liječničke pomoći poručujem kako bi joj bilo da se tako nešto, ne daj BOže, dogodi njenom djetetu?Jel bi ih i dalje branila?Kako vas nije sram braniti ih i prijetiti se oduzimanjem osnovnih ljudskih prava u ime Sandre i brojnih sličnih slučajeva?

P.s.ne stavljam sve liječnike u isti koš, čast IZUZECIMA koji su rijetki!

...
napisao Osjecanka, Veljača 05, 2008
"Gospođo koja se prijetite oduzimanjem liječničke pomoći" kako vas nije sramota u ime Sandre koja je umrla u 5mj. trudnoće na osječkoj ginekologiji i svih sličnih slučajeva?!Zbog čega? Možda zbog toga što su liječnici gledali noćni program ili negdje drijemali, a ne zbog pušenja u trudnoći ili dijete.
Pitala bih vas što bi rekli da se, ne daj Bože, nešto slično dogodi vašem djetetu?
...
napisao gost, Veljača 13, 2008
ja sam izgubila djete i to znam da je bila borac več je otišla zbog ljutske nemarnosti lječila se od leukemije ali preminula je jer je dobila sepsu rana joj nije bila premotana 2 dana rečeno nam je da nemaju sterilne gaze .šta reč dalje i to u zagrebačkim bolnicama
...
napisao gost, Veljača 21, 2008
Zašto ste toliko ogorčeni na liječnike, zar nitko nema ništa lijepo ni pozitivno reći za ljude koji tjedno pregledaju i po 100-tinjak ljudi (po propisima su duzni pregledati maksimalno 24 tijekom 8 sati ambulante; ambulantu specijalisti u bolnicama imaju obično jednom tjedno), koji zbog dezurstava i prekovremenog rada puno više vremena provedu u bolnicama nego sa svojim zanemarenim obiteljima, i za koje niti jedan pacijent nema razumijevanja kada se nakon neprospavane noći i prethodnog dana, u 5 "usudi" biti umoran, a ne uvijek veseo i sa širokim osmijehom na poniznom licu - da dočaram samo dio svakodnevnice jednog prosječnog specijalista. Samo se prijetite tužbama, puni ste zlobnih komentara i puna su vam usta etike i pozivanja na ljudskost i stručnost. A gdje je vama svima koji pišete ovakve gadosti nestala ljudskost i etičnost?..
...
napisao subaru, Oľujak 04, 2008
Svi smo mi svjesni da doktori rade i po 100-tinjak sati tjedno,više-maje,ali priznaj da su za to i JAKO,JAKO dobro plaćeni,no i oni sami su odabrali poziv "LJEČNIKA" i znali su u što se upuštaju.Zato nemoj ih opravdavati jer nisu zaslužili.ZNAŠ LI ZAŠTO?...NEZNAŠ!! Ja ti neću reći, jer bo bi mogla do sutra pisati. A ako si lječnica ili bogata sraća tvoja nećeš nikad ni saznati. Pozdrav.
...
napisao gost, Oľujak 05, 2008
Subaru i ostali, otkud ti informacija da su liječnici jako, jako dobro plaćeni? Vjeruj mi, nisu. Nešto se nakupi s dežurstvima, pripravnostima i sl., ali to je sve sitniš u usporedbi s pravnicima, sucima, informatičarima i sl. (Cijenim svako zanimanje, ali ne treba niti liječničke plaće uspoređivati s onima fizičkih radnika ili trgovaca npr. - razliku opravdava prosječno 15-ak godina više školovanja uz obvezu kontinuirane edukacije - i puno veća odgovornost.) No, nisu niti plaće tako bitne. Slažem se da ima liječnika koji su korumpirani, slabije educirani, bahati... kao i u svakom zanimanju. Jednostavno je, izbjegavajte takve. Takvi su ipak u manjini. Imate pravo tražiti drugo mišljenje i ne povjeravati svoje zdravlje i život nekome u koga nemate povjerenja, ili čiji vam se odnos prema vama ne sviđa.
Toliko od mene. Ne branim struku pod svaku cijenu, ali želim reći još samo to, da "u svakom žitu ima kukolja", ali to ne znači da je "sve žito" na svijetu (ili u lijepoj našoj) pokvareno i da ga treba posjeći.
Ugodan vam dan i puno zdravlja.
smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
...
napisao gost, Oľujak 09, 2008
neka mi samo netko kaze koliko dobivaju mladi liječnici plaću poslije završenoga 6-godišnjeg faksa, cijelodnevnih učenja i po 10 sati, nema vikenda...a koliko dobivaju zaposlenici u unicomu koji sade biljke???
e to je meni sramota!!!
...
napisao gost, Oľujak 11, 2008
E sad zbog vaseg nezadovoljstva zbog plate mi treba da ispastamo.Strasno!

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 3
Korisnika: 503
Novosti: 620
Linkova: 10
Posjetitelja: 1059632

RSS Feed

RSS Button