Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow jezicna gimnazija vs. zapadno skolstvo

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

jezicna gimnazija vs. zapadno skolstvo PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
Marina   
Ponedjeljak, 20 Kolovoz 2007
Pohadjala sam jezicnu gimnaziju u Osijeku, medjutim i za vrijeme tog skolovanja u njoj imala sam priliku zavrsiti ili godinu ili djelove godina u zapadnom skolstvu. razlika nebo i zemlja.
U jezicnoj gimnazija bilo je mnogo profesora koji su se uistinu trudili, i bili odlicni profesori, pa cak i onu su vecinom bili veoma subjektivni. Mnogi profesori te gimnazije bili su isfrustrirani prosvjetni radnici, koji su lijecili svoje frustracije na ucenicima, i dokazivali svoju "velicinu". Moja gimnazija bila je puna stresa, nepravde frustracije i subjektivizma, a protiv toga se nista nije moglo, nego stisnuti zube i cekati da prodje. Ona je bila totalno demotivirajuce, ponajprije zahvaljivsi profesorici V. i njoj slicnima. Nazalost to nije samo jedna takva skola, nego su nase sve skole uglavnom takve. Nije ni cudo sto zivimo kako zivimo, jer edukacija je pocetak svega. Nema sposobne nacije bez dobre edukacije.
"Hvala" profesorici V. na neugodnim godinama u Jezicnoj gimnaziji, Osijek.
Komentari (83)Add Comment
...
napisao kepos, Kolovoz 20, 2007
Na žalost u svakoj školi postoji barem jedan profesor koji ljeći svoje frustracije. Iako ih obićno ima više. I moram priznat da je stvarno žalosno da ne postoji nitko osim uprave vodovoda kome se može požalit na takvo ponašanje. Jer požalit se ravnatelju ili razredniku znaći da si na crnoj listi do kraja života. Žalosno, ali istinito.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Jezična gimnazija je, poznato je, najlošija gimnazija u Osijeku. Pa, tko voli, nek' izvoli! Vidjelo se to i na ovogodišnjim upisima, primali su sve što se nije upisalo u druge gimnazije.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Ja sam također bila učenica II. gimnazije, a i profesorice V. za koju imam sam riječ hvale. U samoj školi ima profesora koji još uvijek nisu dobili otkaz samo zbog "teške socijalne situacije" iako su davno zaboravili raditi svoj posao, ona nije jedna od njih. Čak naprotiv, od svih profesora ona mi je ostala u naboljem sjećanju zato što je bila jedna od rijetkih koja nije povlađivala štreberima i pušila njihovo recitiranje knjiga..Jedina je pošteno ocjenjivala i njeni su sati bili zanimiljivi...
I ja nisam neka knjigom zaluđena odlikašica. Prolazila sam u jezičnoj sa 3,4 svake godine, a iz biologije koju mi je predavala V. imala sam i 3 i 4 i 5..ovisno koliko sam znala..
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Meni moja gimnazija bila super! Doduše, nije II. pa je valjda zato bila super.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Kao što j već rečeno u svakoj školi postoji barem jedan profesor koji ljeći svoje frustracije, nije da ih opravdavam ali postaite se malo u njihovu situaciju, srednja škola nije obvezna (još uvijek). Sad zamislite da svaki puta kada dođete predavat nešto par učenika spava, neki pričaju, treći vode neku svoju politiku - nije lako radit u takvom okruženju cijeli život i ostat relativno normalan. Iskreno rećeno da sam imala učenicu poput sebe na psihi bi davnih dana završila smilies/grin.gif
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
da a strane skole imaju totalno drugi sistem, bez ikakvog primitivizma, u pitanje je samo znanje a ne subjektivno misljene, i postoje ispiti koji su najavljeni a ne postoji faktor srece da si zivcan svaki dan na predavanju
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
evo jos jedne bivše učenice II.jezične... profesorica V. mi nije predavala ali istina je da u svakoj generaciji postoje profesori koji nekome smetaju iz samo njima poznatih razloga... ali prof B. iz hrvatskog je ODLICNA..... pozz prof smilies/smiley.gif
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Ja sam također išla u jezičnu gimnaziju i ne bih se složila s time da je to najlošija gimnazija u Osijeku! U jezičnoj radi puno dobrih profesora kao što su prof. Minarik, prof. B., prof. V. ...to što su dotičnoj to bile nagore godine, stvar je subjektivnog gledišta. Moje godine u jezičnoj gimnaziji bile su odlične. A ako ćemo uspoređivati školstvo ovdje i na zapadu onda molim vas, nemojmo izdvajati Jezičnu gimnaziju Osijek kao primjer lošeg školstva jer je cijelo školstvo u RH jadno ali uvijek ima ljudi koji se trude, kao što ima i onih koji su uvijek nadrkani. Ali suditi o cijeloj školi, svim njezinim profesorima pa i učenicima koji je pohađaju koji su je pohađali samo na osnovi vrlo subjektivnog odnosa sa jednom profesoricom nije u redu.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
B. RULES!!!!!
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
pa ja nisam sudila samo jezicnoj gimnaziji, kao sto sam navela da je nazalost skoro svaka nasa skola takva. oni koji nemaju iskustva sa zapadnim skolstvom uopce to ne mogu ni procjeniti. i dapace ne nazivam jezicnu gimnaziju najgorom skolom, uzimam je samo kao primjer jer imam iskustvo s njom, medjutim svaka nasa skolu ima slicnih primjera. Osim toga sve je u zivotu subjektivno, i tvoje razmisljanje, kao i moje. Tvrdim samo da hrvatsko skolstvo je lose organizirano. Prof V. mi je primjer jer mi je oduvijek smetala njezina subjektivnost, i zbog toga sto me nije mogla podnjet, me je voljela blamirati i biti vrlo bezobrazna i nepostena. Meni je vrlo jasno da postoje ucenici kojima je ona super, ali to je naravno iz razloga sto je i ona vrlo subjektivna prema ucenicima kao sto i ucenici nju veoma subjektivno ocjenjuju, i ja i vi.
U zapadnom skolstvu napises test, crno na bijelo i nema subjektivizma ili znas ili ne znas. i to je to sto zamjeram nasem skolstvu, pre veliku subjektivnost.
Ispricavam se bivsim ucenicima profesorice V. ako sam ih ikako povrijedila, svojim subjektivnim misljenjem o njoj. Hvala na vasem misljenju, upravo je to sto kod vas cjenim, medjutim sumnjam da ste ikada bili toliko hrabri u skoli prozboriti o icemu sto vam smeta, pa zato sad hrabro prepirite se ovdje bez lica i imena. A tko hvali nase skolstvo, moze ga hvaliti jedino zato sto nije iskusio nista drugo.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Naše školstvo je usrano i sve to stoji, ali onda si mogla napisati naslov posta Hrvatsko školstvo VS. zapadno školstvo. Ovako si prozvala samo jezičnu gimnaziju kao valjda primjer nevaljalog školstva - a istina je da ne valja cijelo.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
krivo bi bilo govoriti o necemu u sto nisam sigurna, o jezicnoj gimnaziji mogu komentirati, drugu srednju skolu u hrvatskoj nisam pohadjala osim te. slobodno ti iskomentiraj svoju srednju skolu, nema problema, necu to smatrati off topicom
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
Moje misljenje o skolstvu je sljedece. Skolstvo u RH nije bas bajno. Pocevsi od osnovnoga skolstva, preko srednjega sve do visokoga skolstva, tj. fakulteta. U osnovnome skolstvu ucenici imaju puno materije za nauciti, torbe im teze i po 5 i vise kg. Na fakultetima mnogi su profesori strogi, uopće ne ispravljaju neke pismene vec dodu samo do odredenoga broja i druge ostave neocjenjenima.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2007
kako je teško našim svim profesorima
plaće male, djeca neće sjediti sa rukama na leđima i nositi kute,neće se klanjati,,,,
ušasno ime je za svaki redovni praznik jer sklope redovito još dana, pa sjede kod kuće isfrustrirani jer sa malom plaćom ne mogu si ništa priuštiti,a koliko smo pratili u medijima nitko nema ispod 5500kn /ispravite me ako griješim/
a onda oni božični, uskrsni blagdani, polugodište, a tek ljeto,od 15.06 do 5.09 toliko posla školskoga, dežurstava,,,,
a kolika je satnica tjedna kada se radi 10-20-40 sati u prijevodu ne prelazi 160 mjesečno
i svi mi ostali moramo šutjeti,čekati plaću i drhtati kako gazda kaže,božičnice,uskrsnice,regres to se rijetko gdje spominje, prekovremenih koliko god hoćeš,nigdje prikazani, u fondove se uplaćuje koliko se mora,pa kada ti se poslije penzija obračunava padaš u nesvjest niti 1000kn
nikakve posebne fakultete nisu završili koji su teži od medicine, strojarstva,građevine...državni ispiti navedenih struka su obimniji nije ih lako savladati
i bolje da nisam započeo sa ovom temom jer bih najradije odmah prešao raditi u bilo koju školu,u zatvoreni prostor ugrijan ili rashlađen,a ne se maltretirati sa tridesetak nekvalificiranih radnika u polju po blatu i žegi
...
napisao čepinka, Kolovoz 21, 2007
to sve sto si rekao, a sto je najgore cvrsto sjede u svojim profesorskim stolcima, i bezobzira sto cinili ne dobijaju odkaz
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
Ne mogu vjerovati koliko gluposti može napisati jedna osoba! Prvo, ja sam profesorica s magisterijem iz svog područja, plaća s dodatkom za magisterij mi je 5.000 kn (dakle, bez magisterija profesori imaju oko 4.600 kn, nadalje na godišnji sam otišla 14.07. (a ne 15.06.),a danas (21,09) se moram javiti u školu i biti u kojekakvim komisijama... od završetka nastave pa do početka godišnjeg odmora radila sam po barem 6 sati dnevno vrlo intenzivno na izvješćima, administraciji, planovima, programima, a o čemu sad neću pisati jer bi bilo preopširno...tjedno sam u nastavi 22 sata, kod kuće potrošim barem 10ak sati tjedno na ispravljanje testova, zadaćnica i ostalog, za svaku nastavnu jedinicu se pripremam, svaki tjedan sam u školi 2 sata na raspolaganju za informacije, držim dopunsku i dodatnu nastavu 4 sata sedmično(to nisu nikakvi prekovremeni),gotovo svaki tjedan je sjednica, aktiv ili nešto slično - dakle pozbrajajte to pa onda sudite o satnici profesora ...uopće nisam isfrustrirana nego volim svoj posao...svake godine sam na ekskurziji oko tjedan dana kada ostavim svoju djecu doma, a zbog neke druge ne spavam ni po tri-četiri sata noću dežurajući u hotelima, diskotekama, kafićima, uplašena da se nekom od mojih učenika nešto ne dogodi ... prekovremenih nema gotovo nitko u našoj struci ... regres je 1000 kn, božićnica 1000 i to je to! Ma, mogla bih do sutra pisati i objašnjavati, ali nema smisla! Jako me vrijeđaju ovakvi napisi ljudi koji pojma nemaju o čemu govore. Žao mi je što vi radite kod kojekakvih "gazda", ali svatko si je birao životni put i u njega ulagao svoje znanje, zalaganje i novac na kraju! Čini mi se da je u ovoj priči netko drugi isfrustriran!
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
Ne osudjujem sve profesore, nego u biti samo jedan odredjeni postotak. Cak ni profesor ne moze poreci da postoje neki isfrustrirani profesori, koji se iskaljuju na odredjenim ucenicima. A ima i mnogo dobrih profesora koje uistinu cjenim. Medjutim skolstvo i organizacija njega je kakva je, a na to ne mogu utjecati ucenici, nego ministarstvo, i pomalo profesori, ali zasto bi kad za to nisu motivirani, pa na kraju opet ispastaju ucenici
...
napisao gost, Kolovoz 21, 2007
draga magistrice, malo matematike 22 sata rada 10sati kućne pripreme 2 sata tjednih informacija 4 sata dodatna nastava = 38 sati tjednog angažmana
onda tjedna godišnja ekskurzija plaćena iz đepa učenika
2000kn godišnje regres i božićnica,zagarantirano
i normalno na staž onih zakonom reguliranih 0,5% na godinu staža, nabere se , nabere se
slobodnih dana 2tjedna božića 2tjedna polugodišta 2mjeseca ljeta 5x3do4dana državnih blagdana=8 mjeseci efektivnog rada godišnje
uvjeti u zatvorenom nisi na kiši i snijegu, u toplom
u čemu je komentator kojega ste prozvali isfrustriranim pogriješio kada sam ja sada prokomentirala vaše brojke

i pitanja
-od koje brojke se treba računati prekovremeno kada zakon propisuje 40 sati tjedno svima
-kome vi odgovarate za svoj posao ( tu ne mislim na zatvoreni krug što si međusobno pravite ustupke za mjesto ravnatelja)
a kako god okrenemo najviše ispaštaju učenici,
razuvjerite me
...
napisao gost, Kolovoz 22, 2007
Da ne gubim vrijeme na uvod...
pri zbrajanju sati, pripreme za nastavu uopće nisam uvrstila (kad ste tako revno zbrojili trebali ste i to uvidjeti) tako da sve zajedno ipak prelazi tih famoznih 40 sati...
nadalje, pričati o plaćenoj ekskurziji više je nego suludo (ipak bih radije putovala o svom trošku sa svojim suprugom i svojom djecom nego strepila nad tuđom, a u isto vrijeme angažirala plaćeno čuvanje za svoju djecu), a da mi nije žao mojih učenika koje stvarno volim i žao bi mi bilo da ne idu na ekskurziju , hladno bih odbila takvo "krasno" putovanje...
nadalje, studirala sam, učila, radila i ulagala u sebe da bih radila na zatvorenom, a ne na kiši i snijegu...
... za svoj posao odgovaram svojim učenicima, nadzornicima iz ministarstva,stručnoj službi u školi, ravnatelju (ne razumijem ono o zatvorenom krugu, ustupcima ...???)...
... i na kraju, odlučila sam se za struku koju volim, ne žalim se već samo reagiram na napise ljudi koji pojma nemaju o čemu pišu...
...P.S. Kad već tako ironično komentar započinjete s "Draga magistrice ...", taj magisterij me koštao 3 godine krvavog rada, 10 000 kn po semestru (iz vlastitog džepa), tjednih odlazaka u Zg i snalaženja za spavanje u njemu, ali znanje može cijeniti samo onaj tko se žrtvuje za njega, a ne svatko tko si uzme za pravo bez osnova kritizirati tuđi rad ...
... i zapravo, nikoga ne želim razuvjeravati jer svatko ima pravo na svoje mišljenje i liječenje svojih frustracija
...
napisao gost, Kolovoz 22, 2007
POdržavam profku! Još uvijek idem u školu (gimnaziju) i mogu reći da mi predaje barem 20 odličnih profesora. Kao i u svakoj struci i tu ima par izuzetaka, ali većina naših profova se dobro napati s nama.
O maturalcu da i ne govorim, jadni profovi su trčali i noću i danju za nama po Grčkoj,a na kraju nam još i plaćali klopu na povratku jer smo svu lovu potrošili na cugu još 2 dana prije povratka u Osijek.
Pozdrav svima!
...
napisao gost, Kolovoz 23, 2007
magistrice, niste prokomentirali radne i neradne dane.Nekoliko nas je jučer u razgovoru došlo do 7 mjeseci efektivnoga rada svih nastavnika, profesora u školama.Sami ste sebi unazad nekoliko godina napravili reklamu i skrenuli pozornost štrajkovima na početku školske godine.Koliko me sjećanje služi od tada je počela i lavina nasilja u školama,nasrtaji na same predavače.Vama svaka čast što ste 3god x 2 semestra x 10000kn=60000kn uspjeli iz vlastitog đepa odvojiti i uplatiti na blagajni za magisterij i pri tome 1 puta tjedno putovati u Zgb= 500kn x 54 = 27000 sveukupno 87000kn, a godišnji priljev kako navodite je 4600 x 12 = 55800kn
mene nemate što razuvjeravati ili uvjeravati jer brojke govore sve
isfrustrirani ste vi jer namećete brojke koje se mogu i drugačije posložiti kako ste upravo vidjeli
ne znam tko je vas kritizirao i koje je vaše mjerilo za izmjeru znanja kada tako paušalno napadate sve u svojim komentarima
raspravljati o stručnim službama nema smisla kao niti o radu pojedinih iz vaših redova koje ste glasovanjem postavili za ravnatelja
ja osobno cijenim znanje ali ono istinsko ne štrebersko
čak i ovi cirkusi,jer drugačije se prozvati ne mogu o svakogodišnjim štampanjem knjiga prelaze svaki mogući zdrav razum, ponašamo se kao pijani bogataši
tko je od vas profesora kritizirao
samo ste gledali provizije od naruđbi knjiga izdavača
o tome je ispisano novinskih članaka, ne podsjećajte javnost jer bliži se školska godina
...
napisao gost, Kolovoz 23, 2007
mislim da prof.V. zapamte SVI a tko još nije prolio suze zbog nje ? Vrlo nepravedna prema većini ali zato ima svoje LJUBIMCE samo želim i njenom sinu tretman kakav i ona pruža svojim đacima...pa neka vidi kako to boli
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
ovo je strasno...opce je poznato da svaki foteljas brani svoju fotelju i rukama i nogama jer mu ona donosi sve ono sto nama obicnim smrtnicima ne...ruzan je strajk prosvetnih radnika koji se bore za placu koja je skoro duplo veca od obicne radnicke...jadni regres i jos jadniju bozicnicu...ja radim a nemam ni jedno ni drugo i k tome jos moram kao roditelj podrzati i potpisati da se slazem s njihovim strajkovima...moje dijete nije islo na eskurziju jer su se troskovi iste povecali do astronomske cifre....naravno mali broj ucenika mora pokriti i troskove dnevnice koju jadnim profesorima uz besplatan put placa i izabrana agencija...sto veci kolac to veca provizija...ne racunajuci i dnevnice koje isplacuje ministarstvo za te iste eskurzije...dragi roditelji sve to ide po vasem djepu
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
mala im plaća pa je moraju pojačati sa instrukcijama koje masno naplaćuju..naravno jedni druge preporučuju..sve ih treba preko ljeta poslati na kopanje pa da osjete što je RAD
...
napisao gost, Kolovoz 26, 2007
Ej ljudi kak' ste jadni! Imate svoje živote pa se okanite tuđih. Vi ste svi isfrustrirani svojim plaćama, a se onda iskaljujete na profesorima. Da je post otvoren o liječnicima ili odvjetnicima vi bi i po njima pljuvali jer imaju veće plaće od vas. Što vi niste išli u školu i učili pa onda malo više zarađivali? Ajd' okanite se ćorava posla!
...
napisao gost, Kolovoz 26, 2007
I ja se slažem! Čini mi se da profesorima sude samo kojekakvi fizikalci (bez uvrede, ali malo ste prevršili). Nije mi jasno da napadate ljude, a ne razmislite si malo s kakvom sve djecom rade. Koliko puta vam se vaša vlastita djeca popnu na vrh glave, a oni svaki dan rade po 5-6 sati s 30-ak tuđe. Mojim sinovima predaju prekrasni ljudi (naravno, ima i par drugačijih, ali to ne znači da s njima treba poistovjećivati cijelu struku)i zajedno s nama se trude od njih napraviti dobre, učene i poštene ljude. Ja im skidam kapu! Završio sam fakultet koji nije nimalo teži od bilo kojeg njihovog i imam barem duplo veću plaću. Usput, ni za tri puta veću plaću ne bih radio u školi jer bih "ispalio" s kojekakvom neodgojenom djecom i posebno s još gorim roditeljima. Dajem bezrezervnu podršku tim ljudima!
...
napisao gost, Kolovoz 26, 2007
kojekakvi fizikalci
sram vas bilo
svako zanimanje je časno a to što neki nemaju zaleđe pa nisu podvornici, kuharice, tajnici,predmet praktikum,,,su eto jer nisu pod okriljem školskog zvona---fizikalci
ja sam završio težak fakultet pun matematike,fizike,mehanike,posao je takav da sam rukovoditelj proizvodnje gdje sam moralno, materijalno odgovoran, a imam pedesetak "fizikalaca" koji si vole popiti i zasjesti.Može doći do težih ozljeda na radu, zajedno sa njima sam na -20 i 40 na otvorenom, a kada pogledam božičnica simbolika,ne možeš poštenu puricu kupiti, svaki dan je deset sati rada,sve subote a zimi povremeno preraspodjela. Oduzimajući i zbrajajući je satnica 33kn, uplaćen minimalac.Godišnji ne dolazi u obzir preko ljeta jer je sezona posla.
Dijete sam ipak pustio na ekskurziju koja je narasla za 500kn od najavljene, objašnjenje je da su neki odustali pa drugi moraju platiti, nisu pokupili nekoliko ponuda već su jednostavno odlučili umjesto djece i roditelja kuda i za koliko.
Instrukcije su posebna priča i njihovo namještanje, gdje sam prihvatio i platio za mjesec dana djetetu 800kn kod kolege od nadležnog profesora, za petnaestak školskih sati a bilo ih je po troje, pa si računajte zaradu.
Ćoravi posao kako komentator kaže, sami smo si krivi jer dozvoljavamo i nije u pitanju veća plaća veća škola već moralnost i koliko god se mi kao roditelji trudili izgraditi kod djece neke vrijednosti, već u školi nailaze na takve nemoralnosti.
O inteligenciji i trendovima novih materijala propisa i pravila ne bih sada načinjao temu jer uče u školi ono što sam i ja prije 30godina.
Bezrezevno podržavam rijetke moralne profesore kojih srećom još ima,ali su umorni od prozivača iz svojih redova koji mašu sa završenom školom većom od njih i koji ih izguravaju na ulicu.

...
napisao gost, Kolovoz 26, 2007
neznam zašto je dotična osoba morala imenovati profesoricu V.... Ja pohađam isto jezičnu gimnaziju i smatram da uopće nije loša škola... ima nekih profesora koji su promašaji,ali ne želim te iste imenovati...Osobno smatram da je profesorica V. jedna od boljih, ako ne i najbolja profesorica u cijeloj toj školi... svi znamo da su njezini sati zanimljivi i humoristični uvijek... profesorica ne voli štrebanja napamet nego sa razumijevanjem kao i većina profesora samo što ti neki profeseri ne mogu skontati tko a tko ne uči tu knjigu napamet... i ako je neki profesor fer onda je to ona... ako znaš znaš a ako neznaš komad to tako ide... mi kad i odgovaramo se kočimo od smijeha zato što ona ima izjave perfektne i smiješne... inače imala sam ja i komada iz biologije pa se nisam bunila samo sam naučila i to je to... a ta osoba koja je napisala to što je napisala očito je bila ukočena i tipičan štreber kampanjac pa se zato malo zablejala zobg profesorica... tako da... smilies/shocked.gif
...
napisao gost, Kolovoz 27, 2007
Ma, ispričavam se, nemam ništa protiv fizikalaca, niti ih omalovažavam. Naprotiv, htjedoh reći da je svako zanimanje časno ako se časno obavlja, a da nitko tko nije završio fakultet i osjetio "čari" rada u školi nema pravo suditi o njemu. Samo sam htio naglasiti kako nije u redu što svi spominjete da profesori rade u zatvorenom, toplom; treba ih poslati na kopanje i sl. Pa većina obrazovanih ljudi radi u zatvorenom i toplom i to je najnormalnija stvar. U našoj je državi samo 7,5 % visokoobrazovanih ljudi te moramo uzeti u obzir i tu činjenicu koja govori da ne može baš svatko niti završiti fakultet,niti suditi o znanju onih koji ga završe!
...
napisao gost, Kolovoz 27, 2007
Ima dobrih pekara i loših pekara, dobrih liječnika i loših liječnika ... slijedom logike - dobrih profesora i loših profesora i nema se tu više što reći!
...
napisao gost, Kolovoz 28, 2007
Ja sam pohađala jezičnu gimnaziju i imam samo riječi hvale. To mi je bilo najljepših četiri godine. Obožavam sve profesore, a posebno Minarika koji mi je bio razrednik. Svi se trude u svom poslu i da skratim NAJBOLJI SU!
...
napisao gost, Kolovoz 28, 2007
pa vi ni ne znate ni s cime usporediti niste ni primirisili van hrvatske, a kamoli isprobali nesto drugacije.
...
napisao gost, Kolovoz 29, 2007
knjige stizu zapakovane u skolu,distibuteri ih donose u učionice,razvrstane,na školske klupe.Treba sjesti za stol i biti prisutan kada svaki učenik dođe i uzme svoj paket sa stola što su distributeri postavili.Sindikat kaže platiti prekovremeno nastavnicima.Treba li tu ikakav komentar nakon 2 mjeseca plaćenih neradnih dana.
...
napisao gost, Kolovoz 30, 2007
Profesorica V. je jedna od rijetkih profesora koji djecu nauči KAKO UČITI!!Kod nje nikada nije ilo bubanja napamet ili nagađanja...ili znaš ili ne znaš.Cijenim ju više nego bilo kojeg profesora u 2.gimnaziji jer me to naučila.Istina,oštra je,i mene je rušila u prvom razredu i to na drugi popravni rok,ali sam zato za treći predmet na maturi izabrala baš BIOLOGIJU. Žena je legenda,a sve one fore koje je valjala prvačićima kao-vrag je došao po svoje,djeliti ću jedinice šakom i kapom,liti ćete krv i znoj za dva-i tomu slično...čujte-svakome po zasluzi!!Ipak treba izaći sa pubertetlijom na kraj.ŽIVJELA V.!! BY bivša učenica
...
napisao gost, Rujan 01, 2007
MA najbolja je ISusovačka Klasična Gimnazija u Osijeku....nemam primjedbi ni na profesore ni na organizaciju ni ništa, jednostavno najbolja. Pozz od bivše učenice...
...
napisao gost, Rujan 01, 2007
Isusovačka je zakon! Tko god se pita kako škola treba izgledati i funkcionirati neka dođe i vidi! Preljijepe četiri godine mog života!
...
napisao gost, Rujan 03, 2007
ja svojoj kćeri savjetujem da završi za profesoricu.Sjediš kraj radijatora i odvrćeš i zavrćeš koliko ti treba.gledaš kroz prozor a ono neki rudari po bljuzgi nešto rade vani.a uši otpadaju od hladnoće.a ti onda samo još malo odvrneš radijator. smilies/grin.gif smilies/wink.gif
...
napisao gost, Rujan 05, 2007
Ima vrlo časnih profesora koji profesionalno odrađuju svoj posao i za to im moramo zahvaliti. Meni je upravo razrednica moga sina ukazala ne neke probleme koje ja (kao savjestan, ali subjektivan roditelj)nisam uočila.Zahvalna sam njoj, ali i ostalim profesorima koji nam pomažu da svoju djecu (a ona su nam najvrednije što imamo) izvedemo na pravi put i pripremimo ih znanjem, poštenjem i marljivošću za život.
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
slažem se da nema ravne srednje škole u osijeku klasičnoj gimnaziji...nema subjektivizma, iskaljivanja frustracija i to su bile moje najljepše 4 godine života uz sav trud i muku do što boljih ocjena...
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Klasična gimnazija je čast i ponos našemu školstvu i gradu!
roditelj
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Na žalost, moja iskustva s Jezičnom gimnazijom (kao roditelja) su katastrofalna. Djeca masovno ne upisuju željene fakultete nakon završetka školovanja s odličnim ocjenama, odnos profesora i učenika je loš, znanja sve manje, ponuda slobodnih aktivnosti nikakva ...Nadam se da ću s drugim djetetom imati više sreće s odabirom škole.Na žalost, nema pravih kriterija za vrednovanje škola, ali da sam napr. ovu stranicu vidio prije djetetova upisa u Jezičnu gimnaziju dobro bih se zapitao hoću li djetetu dopustiti upisivanje u dotičnu školu.
...
napisao gost, Rujan 06, 2007
Roditelji su čudna bića. Ako od djece puno tražimo, potičemo ih na učenje, zahtijevamo red i rad onda smo frustrirani idioti koji malteretiraju njihovu djecu. Kada djeca maturiraju i temeljem ocjena dobivenih za nerijetko prosječan ili čak nedovoljan rad,ne upišu fakultet i ne ostvare ni minimum na razredbenom ispitu, opet su krivi profesori jer ih ništa nisu naučili. Može li se netko decidirano odredti što u stvari žele roditelji.Naravno, ovo je opaska koja se ni slučajno ne odnosi na sve roditelje, nego na "egzotične primjerke". smilies/angry.gif smilies/wink.gif
...
napisao gost, Rujan 07, 2007
Kad završi školu,da se ne mora patiti ,kao neki roditelji nego da nađe ugodan,dobro plaćen posao ,po mogućnosti pod državnim okriljem, da može zasnovati obitelj i planirati si budućnost bez stresova.....
...
napisao patrona, Rujan 25, 2007
Želim komentirati gore napisani komentar od neke profesirice koja se žali na neplačene prekovremene:

Evo o kakvom se licemjerju radi...završili su fakultet koju se može usporediti s tečajem,rade 8 mjeseci godišnje a primaju plaću svih 12 mjeseci,a kad rade nemaju više od 5 školskih sati dnevno a u pravilu i manje.....

a da ne spominjem da gradivo već znaju napamet i oni stariji profe predaju stvari koje su bile aktualne prije 30 god,uopće ne prate svoju struku,svoje gradivo znaju već napamet i ne moraju ni pogledat što imaju predavat za pojedini dan.

Kad predaju,mogu se prošetati po prostoriji kad ima padne napamet,mogu pričati s učenicima,mogu zadati učenicima da sami obrade gradivo..pa gdje toga ima?

Tko još prima plaću za sjedenje kod kuće 4 mjeseca godišnje? Ja bih im uveo da preko ljeta moraju držati nastavu za starije osobe koje se žele dodatno školovati,prekvalificirati....

I da ne mislite da pretjerujem u ovome što sam napisao,najbolji prijatelj mi predaje u jednoj srednjoj školi pa vrlo dobro znam o ćemu prićam.

Posebna su prića učitelji u prva 4raz osniovne...ono imaju zadatak obraditi lik vuka iz dva ugla... smilies/grin.gif

Nisu ni svejsni kako im je dobro. Po najnovijem sporazumu sa vladom,plaće će im se povečati na 7000kn do 2009!!!

Toliko nemaju ni doktori.

Krajnje je licemjerno i bezobrazno žaliti se na "težak" rad u školama.

Profe kao imaju odgojnu ulogu i uvijek se pozivaju na to ali recite mi kad je jedan profesor odgovarao zbog npr delikvencije nekog učenika? Možda ga je roditelj dobro odgajao i upravo zbog učitelja i njihovih raznih maltretiranja je učenik počeo raditi razne nepodopštine.

Ali opet ne mogu reći da su svi profesori ovakvi,omjer je 80% na prema 20% za licemjerne profesore neradnike koji su ko fol puni znanja a da ih staviš u neku firmu na tjedan dana krv bi propišali od rada.

Treba uvesti besplatni telefon za učenike gdje bi se mogli požalit na razne nepravde,plaću profesora određivati prema koeficijetnu koji bi se dobio nezavisnim testiranjem znanja učenika od treće strane,treba uvesti ljwtnu nastavu za učenike koji se npr pripremaju za faks,za viši razred,žele proširiti znanja,obrazovanje odraslih,uređenje škole.

Nedavo čitam kako su se profe pobunile u jednoj osnovnoj školi jer su ih zvali da dođu u školu pomoći učenicima razvrstati knjige...ono prekinili su im ljetni odmor.

DA LI IMA KRAJ NJIHOVO LICEMJREJE???

...
napisao gost, Rujan 25, 2007
Al' je ovaj lik gore frustriran! Vjerojatno mrzi i liječnike i pravnike ... i cijeli svijet. Toliko otrova... Ja baš volim profesore! Moji su svi bili super - stručni, simpatični ... Pusa svima!
...
napisao gost, Rujan 25, 2007
Frustrirani je imao lošu nastavnicu hrvatskog jezika u čijem se duhu pita: "Ima li kraj ...", umjesto: "Da li ima ...". Budući da nije naučio osnovne stvari s pravom ima loše mišljenje o profesorima. Oni su odgovorni za kreiranje takvih isfrustriranih spodoba.
...
napisao gost, Rujan 26, 2007
A tek problemi s č i ć! Loše nam je i školstvo i država kad se tako "pismeni" ljudi usude komentirati rad školovanih i ocjenjivati njihovu stručnost!
...
napisao gost, Rujan 27, 2007
I dalje tvrdim da je to izmišljeno zanimanje.Sjediš u toplom,listaš knjige,pričaš mlađima od sebe a oni moraju slušati,oko dvanaest već gledaš kako bi kuć...ma fantazija...e sad nekad naiđeš na problemčić...djeca nemirna..ilimoraš listat neke estra papire...ma tko se u životu nije naradio,nasmrzavao,trpio glad i žeđ,taj ne zna cijeniti lagodan i ugodan život...moj savjet..odvesti par profesora u kopanje repe...1dan..iskustvo za cijeli život...
...
napisao gost, Rujan 27, 2007
znaš lega, profesor može čupat repu, dakle, tebe može zamijeniti, al ti ne možeš biti profesor, ili ipak možeš?!
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
Konačno je netko rekao jednu pravu! Neki bi se ljudi očito mijenjali s profesorima i na puno im toga zavide - ljudi moji, trebali ste pozavršavati fakultete pa ne bi čupali repu. Nigdje u svijetu ljudi s fakultetima ne rade na polju. Samo kod nas (ostatci komunizma) mislimo da smo svi jednaki - da jesmo, ali ne po znanju i stručnoj vrijednosti. Baš bih voljela vidjeti kako bi ti kritičari profesorskog rada ispredavali matematiku, fiziku u srednjoj školi, latinski ili strukturu i sintezu proteina iz biologije npr. Sorry, ali stvarno lupetate!Imam fakultet, dvoje djece mi je u gimnaziji, ali ovo što oni danas uče daleko nadilazi znanje koje sam ja svojevremeno dobila u gimnaziji. Nitko mi ne može reći da profesori ne prate nova znanja i predaju kao prije 20 godina. Pratim ova blebetanja protiv nastavničke struke već mjesec dana i sad sam stvarno isprovocirana odreagirati. Zapravo, ne treba se vrijeđati, točno se vidi da protiv profesora pišu neškolovani, a brane ih školovanji ljudi!
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
I ja se slažem. Stvarno si svatko uzima za pravo komentirati nečiju stručnost. Baš bih volio vidjeti gore potpisanog "patronu" kako bi on to ispredavao nešto u školi kad je posvađan i s elementarnom gramatikom. Ismijali bi ga učenici osnovne škole.
...
napisao gost, Rujan 30, 2007
da je neki profesor htio čupati repu nebi gubio vrijeme i ustajao se na predavanja i učio za ispite...nemojte mi ovdje pricati o nekim fizikalcima i uspoređivati ljude s fakultetima...onaj ko je radio dobit ce za sta se trudio....a onaj ko je lapio i nije se htio prihvatit knjige kopat ce kanale..i točka
...
napisao gost, Listopad 01, 2007
Tako je, u ovoj se zemlji znanje premalo cijeni pa zbog toga svatko misli da je mjerodavan suditi o tuđoj struci i stručnosti. Najlakše je nekome tko nije završio nikakav fakultet nečiji tuđi uspoređivati s tečajem.
...
napisao gost, Listopad 01, 2007
Hvala svima koji su stali u obranu digniteta nastavničke struke!
Profesorica koja uzdignute glave tvrdi da zaradi svaku kunu svoje plaće, permanentno se usavršava i voli svoj posao
...
napisao gost, Listopad 01, 2007
Replika - komentirala sam gramatičke greške - nisam profesorica, nego pravnica, ali cijenim rad profesora!
...
napisao patrona, Listopad 01, 2007
P.S. Bilo bi lijepo da se barem registrirate a ne da komentirate kao "gost" jer ovako unosite totalnu konfuziju.
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
Otac sam dvoje djece koji idu /išli su u Isusovačku gimnaziju. Pozivam sve koji sumnjaju u stručnost (i dobru volju profesora) da posjete tu školu (sigurno će vas rado primiti)i razbiju sve svoje zablude o neradu, nedovoljnoj obrazovanosti, nestručnosti ili isfrustriranosti profesora. Ti su ljudi zakon! Zaradili su i duplo veću plaću svojim radom i trudom. Osim nastave, ostavljaju svoje slobodno vrijeme na dopunske, dodatne nastave, besplatne instrukcije, pripreme za fakultet, izlete subotama i nedjeljama s djecom. Odite i vidite!
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
Neka "patrona" ode, taj je isfrustriran prosvjetom. Možda nešto nauči. Ajd' nek bude faca, javi se i ode, a onda nam prenese iskustva.
...
napisao gost, Listopad 08, 2007
istina je da se u našim srednjim školama ne cijeni znanje. svaka čast iznimkama od profesora (kojih je jako malo), ali većina ih je subjektivna i dijeli ocjene prema nekim svojim zamišljenim kriterijima koji nemaju veze s zdravim razumom. pohađam samo jednu školu i zato ne mogu govoriti općenito, ali mogu dati jedan primjer subjektivnosti. profesor nije htio ocjeniti bezimeni test, prvo je morao saznati ime učenika da bi ga mogao ocijenjiti. besmisleno...
...
napisao gost, Listopad 09, 2007
U svakoj profesiji ima dobrih i loših radnika i stručnjaka. Zašto bi u prosvjeti bilo drugačije?
...
napisao gost, Listopad 11, 2007
Mislim da patrona ima dobre argumente....Istina je isto tako da u svakoj profesiji ima losih radnika. Isusovacka gim moze biti dobar primjer ostalima ali patrona nije ni mislio na I.Gim jer oni dobro rade vec na one koji ne rade a ti prevladavaju.
...
napisao gost, Listopad 14, 2007
Ljudi moji vi koji niste isli jezičnu molim vas nemojte nista ni komntirati.Jer ja sam uspjela samo zaraditi bore,zivcani slom zbog nepravde i j**ene sijede od profesora.
Ima tu i izuzetaka tipa prof.b. ali minanik kao razrednik nije ok.Kad je spao na to da prijeti ucenicima da se ispisu jer kvare ugled njegova razreda.A da ne govorim kako je ta skola u totalnom kurcu i kako mi je drago sto sam se ispisala.
jer kad sam molila za pomoc nije bilo pomoci ni od pedagoga
...
napisao gost, Listopad 14, 2007
Ljudi moji vi koji niste isli jezičnu molim vas nemojte nista ni komntirati.Jer ja sam uspjela samo zaraditi bore,zivcani slom zbog nepravde i j**ene sijede od profesora.
Ima tu i izuzetaka tipa prof.b. ali minanik kao razrednik nije ok.Kad je spao na to da prijeti ucenicima da se ispisu jer kvare ugled njegova razreda.A da ne govorim kako je ta skola u totalnom kurcu i kako mi je drago sto sam se ispisala.
jer kad sam molila za pomoc nije bilo pomoci ni od pedagoga


Ti si se ispisala?! smilies/smiley.gif PA ti si stvarno jedna od rijetkih. A to sto si trazila pomoc, trebala si naci strucnu pomoc a ne pedagoga. Nisi ti bas svoja i izgleda da je dobro sto si se ispisala. Generacije i generacije ucenika sto je jezicna proizvela, nema takve komentare kao i ti.

Jadna iduca skola koju ces upisati. Probaj onu privatnu, Gaudeanus tamo ces super uklopiti.
...
napisao gost, Listopad 15, 2007
Ja se nisam ispisala, ali se slazem da je skola zaista losa. Imam odlicne ocjene, ali mogla bih puno vise i puno bolje kad bih imala dobru podrsku i vodstvo. Osim toga, gdje nam je dramska skupina, zbor, kojekakve aktivnosti koje su normalne u gimnazijama. Ničega nema, sranje od škole!
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
Osobno mislim kako nastavnicki posao uopce nije lagan. Svaka cast svakom nastavniku koji radi predano, sa strpljenjem i ljubavlju. Velika je odgovornost odgajati i obrazovati djecu i mlade ljude. U skolama je toliko dobrih ljudi i dobrih stručnjaka, a mi stalno govorimo o lošima. Pohvalimo i one koji to zaslužuju! Unatoč svim prednostima toga posla osobno ga nikada ne bih voljela raditi jer je mana puno više. Nije lagano svaki dan zaboraviti sve svoje probleme i izaći svaki sat pred drugih 30ak djece, biti nasmijan, raspoložen, koncentriran, suosjećajan, pravedan ..., a moji su profesori uglavnom takvi bili (nekadašnja gimnazija Sara Bertić). Imam dva doktorata i veliki dio ljubavi prema znanju i učenju mogu zahvaliti svojim srednjoškolskim profesorima. Iako više ne živim u Osijeku za taj grad i školovanje u njemu vežu me predivne uspomene, a dio tih prekrasnih uspomena su i nastavnici i profesori (od kojih još jedan dio i danas radi u školama).
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
Ja skidam kapu svim nastavnicima. Mene nitko ne bi natjerao tuđu, nekulturnu i bezobraznu djecu učiti osnovama kulture. Svaki put kad dođem na informacije svom djetetu prenerazim se riječnikom, ponašanjem, divljanjem njegovih prijatelja u školi. Pitam se kako uopće ti nastavnici izlaze na kraj s takvom djecom. Roditelji te djece sigurno kod kuće "pljuju" po nastavnicima pa i djeca takvo ponašanje kopiraju. Nema tih novaca koje bi meni netko dao da trpim takvu razmaženu, bezobraznu i neodgojenu djecu pa da me onda još i pljuju njihovi roditelji!
...
napisao gost, Listopad 17, 2007
Slažem se. Danas uopće nije lako raditi s djecom. Izgubile su se neke osnovne vrijednosti u jednom velikom dijelu obitelji, a to se, naravno, odražava i na djeci. Učitelji imaju (nimalo lagan) zadatak, osim obrazovati i odgajati djecu.Na fakultetu ih nitko ne priprema za to. Moja je kćerka na Učiteljskoj akademiji i, moram priznati, da sam se jako protivila takvom odabiru studija. No, upisala ga je zbog velike ljubavi prema radu s djecom,a jednog će dana netko to ovako ružno komentirati. Stvarno nemate pravo na to!
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
Jezična gimnazija je katastrofalna škola. U usporedbi sa drugim osječkim gimnazijama nema pravo zvati se gimnazijom!
...
napisao little_bee, Listopad 30, 2007
bila sam u jezicnoj gimnaziji jedno polugodiste (1.razred) i na kraju polugodista sam plakala mami da me ispiše iz te škole.. Otišla sam u matematičku i nemoze se usporediti... Mislim, nepravda će uvijek biti tu, niti se matematička može pohvaliti sa nekim predobrim kadrom ali nije kao u jezičnoj...
Za početak, mama je zamolila razrednicu da ne govori prof da ću se prebaciti dok ne bude 100% ali se nekako sutra to sve saznalo (činjenica je da nisam nikome nista govorila). Nakon toga me prof iz matematike prozvala pred ploču- "Hajde naša buduća matematičarko..", prof iz kemije me ODBIO pitati da se nemogu prebaciti pa sam pala na prvom polugodištu, hrvatski ne želim komentirati uopće, prof iz engleskog dala mi je 1,3 (gramatika i jezik) jel je kombinacija 1,5 gotovo nemoguća (tako mi je ona rekla) a na kraju sam umjesto 5,5 dobila 4,4 jel pokraj 1,3 nemogu stajati 2 odlične ocijene... škola je KATASTROFA, imala sam mučninu prije odlaska u školu i najbolji potez u mom srednjem školovanju je svakako odlazak iz te "gimnazije"..toliko mladih i pristojnih profesora je na birou, a ove ženturače u klimakteriju izigravaju nekog boga u učionici... treba vas biti sramota!!
...
napisao profa, Studeni 08, 2007
Učenici koji nisu mogli svladati zahtjevni gimnazijski program i morali promijeniti školu, ne bi trebali druge optuživati za vlastiti neuspjeh. Optužujete nastavnike da na vama liječe svoje frustracije, a vi ovdje zapravo liječite svoje. Ovo i jest mjesto za to : Liječimo frustracije za dobrobit nacijesmilies/smiley.gif tako piše u naslovnici ovog portala...Pa liječite ih i dalje.
...
napisao drussila_2, Studeni 13, 2007
e pa dragi moj profa nije da mi nismo mogli svladati gradivo nego kako ste ga vi lijepo nama da ne kažem uvalili je bilo strašno.
ja sam se ispisala i samo mogu reci da se osjecam preporodeno!
a ovo sto je cura gore navela o namjernom rušenju i ne mogucnosti ispravljanja ocjena je totalno istina.
reci nesto profesoru u jezicnoj u povjerenju sutra ce svi znati i samo ce gledati da ti uniste zivot!!!
...
napisao gost, Studeni 14, 2007
Profa je skraćenica od profesorica, a muškog profesora profa zovu negdje drugdje...
...
napisao profa, Studeni 15, 2007
U prethodnoj mojoj poruci stavila sam link na stranice 2. gimnazije pa mi ih je admin obrisao. Znači naša istina se ne smije čuti. Školska stranica nije nikakva reklamna ni komercijalna stranica pa da bi bilo zabranjeno njeno isticanja.Stoga, za sve one koji žele saznati što se stvarno događa u 2. gimnaziji neka u pretraživaču upišu 2. gimnazija Osijek kad već admin ne želi objaviti link...A čujem da je i admin bio naš učenik, pa na čast mu bilo!
...
napisao admin, Studeni 16, 2007
Imamo sistem koji automatski briše poruke sa linkom. A što se tiče škole, krivo čujete.

Imate pravila, čitajte i držite se njih. Ako Vam nešto nije jasno, javite mi se na email.

Ne planiram svoje osobne stvari iznositi ovdje, tako da bih Vas zamolio da ubuduće ne iznosite svoje "rekla/kazala" stvari.

EDIT: Evo link koji je "profa" spominjala.
http://www.gimnazija-druga-os.skole.hr/
...
napisao profa, Studeni 16, 2007
Ja ne iznosim rekla/kazala stvari, to su o mojoj školi iznijeli mnogi ovdje...Zanimljivo kako se proziva mene. Na osobno blaćenje i namjerno iznošenje neistina uopće se nije reagiralo..
...
napisao tuzibabica, Studeni 30, 2007
nisam isla u jezicnu, isla sam u opcu, i moram se nadovezati na ovo

99% profesora/ica postaju profesori/ice zato sto zele nekoga nesto nauciti. da im je stalo do place isli bi na medicinu ili pravo ili ekonomiju. kad tek pocnu raditi, budu sretni i nadaju se da ce uspjeti nekoga nesto nauciti. nakon nekoliko godina, mi divljaci im se popnemo na vrh glave i prestanu biti objektivni, fini, mili i dragi i pocnu dijeliti ocjene ne prema strebetanju vec prema tome kako se tko odnosi prema njima, sebi, svom znanju i svima ostalima. i to je sasvim u redu. zasto bi prof ili profa trebao/la dati 5 nekome tko sve nastreba a ponasa se kao gad?

normalno je da nisu svi profesori i profesorice fer prema svakome i da tu i tamo nekoga "uzmu na zub", i oni su ljudi. ili mozda nisu??
i nitko ne moze osporiti da ako si fer i pristojan prema profu ili profi da ti nece izaci u susret, i to ne jednom nego milijun puta, a ako ne razumijes neki dio gradiva, svaki normalan prof ili profa ce ti bez problema i 10 puta objasniti iz pocetka.
kod 99% profesora/ica je stvar samo u nasem odnosu prema njima, sebi i okolini.
a ako se i nadje neki prof ili profa koji te "uzme na zub", jako lagano mu vratis. jednostavno mu ne dozvolis da ni jednom ne uhvati da nesto ne znas, i gledas kako ti s mukom upisuje 5, i problem rijesen. on/a te ne podnosi, a ti se gustas. nema potrebe za nepristojnoscu i svadjama.

svi vi koji pljujete po profesorima, zamislite se na njihovom mjestu. koliko oni truda, energije, strpljenja, vremena, zivaca...... ulazu u kojekakve probisvjete!! svaka im cast!! a jos da dobiju neku placu za to sto rade.... sto je danas 5000kn? rezije, hrana, odjeca.... i jos ako imaju djecu.... bas se pitam koliko su u minusu na tekucem...
a instrukcije su sasvim ok, i 50kn sat, koliko ja placam, nije puno. meni je kad moram platit par stotina kuna, ali ipak on/a odvaja vrijeme od svoje obitelji da bi meni ucinio/la veliku uslugu.

i molim vas, nemojte vrijedjati profesore i profesorice dok taj posao ne iskusate na svojoj kozi!!

imam 20god, prije 1,5 god sam maturirala, studentica sam (ne za prof zanimanje, normalno) i nisam bila streberica. i normalno da sam kroz 8 god osnovne i 4 god srednje imala neke profove i profe s kojima se nisam imala. ali, oni su ipak LJUDI i imaju pravo da im netko vise a netko manje odgovara.

PROFESORI/ICE SU SUPER I NEMOJTE IH NAPADATI ZATO STO SE TRUDE OD NAS NAPRAVITI POSTENE LJUDE I ZATO STO SE TRUDE NAUCITI NAS NECEMU STO CE NAM TREBATI U ZIVOTU!!!!! AKO SU KRIVI ZBOG SVOG TRUDA, SVAKA CAST VAMA SUCIMA!!!
profa...
napisao little_bee, Prosinac 02, 2007
ispricavam se, ali uspjela sam savladati, i to s vrlo dobrim uspjehom, program matematičke gimnazije, koja je teža ali ugodnija škola od jezične...nemorate me odmah trpati u koš "nesposobnih za savladavanje težeg gimnazijskog programa" i sami znate koliko je prebacivanja bilo (primjerice, 3!! cure u 3. razredu su u opcu otisle, i to je samo jedan od malo primjera) a taj "bijeg" iz skole je samo vama pokazivač da nešto neštima... i pedagog koji optužuje djecu koja žele otici iz te skole da su "asocijalna i drustveno neprihvacena".. uglavnom, nije to sada ni vazno, ja uzivam u mojoj novoj skoli, zahvalna sto sam imala razumne roditelje koji su me htjeli saslusati te me podrzati u prebacivanju

nazalost, nemaju sva djeca tu mogucnost, a kad bi imali, brojcana situacija u vasoj skoli bi bila puno drugacija...
...
napisao profa, Prosinac 04, 2007
neki odu, neki dođu, normalna stvar. sada su u trećem razredu dvije cure koje su došle iz opće. ima još takvih učenika.
====
napisao gost, Prosinac 14, 2007
prvo i prvo,kako samo možeš uspoređivati zapad s nama???pa jesi možda pogledala gdje živiš,šta ti očekuješ?a kao drugo idem u jezičnu i nemam se na šta žaliti.profesori popuštaju nenormalno,a ja se tomu ne protivim.naravno da uvijek postoji jedan profesor,ali za mene to nije profesorica V.jer je žena prava legenda i nemaš pravo govoriti na ovaj način išta o njoj niti o bilo kome drugom.pa ženo,imala si ti svoje 4 godine,za to si vrijeme mogla puno toga reći.kasno si se sjetila.meni je ok u toj školi,prolazim super bez puno truda i uvijek se nađe netko ko će popustiti.to što ti očito nisi bila toliko omiljena,tvoj problem.nema smisla da zato ocrnjuješ školu i ubijaš nadu u nama koji smo u njoj.
...
napisao gost, Prosinac 17, 2007
ja idem također u jezičnu i uopće mi nije loše...a prof.V je ZAKON!!!!tak da oni koji je mrze sigurno nist od biologije ne kontaju pa zato seru po profesorici koja trazi minimalno znanje za pozitivnu ocjenu...
...
napisao gost, Travanj 03, 2008
jezicna gimnazija je stvarno dobra skola, a profesori u njoj su i vise nego dobri. to znam jer sam ju i sam pohadjao, a kao argument za to mogu navesti, da smo mi "jezicari" ostvarili jako puno 1. mjesta na prijemnima. cak ni profesorica V. nije toliko losa kao sto se prica
...
napisao gost, Svibanj 12, 2008
neznam... ja idem u jezićnu, drugi razred, bokte tam je predobro, i nisam odličan učenik prolazim s 4, profesori većinom sve super objasne tak da se kod kuće ne mora učit 10 sati sam da bi neš skonto i nema (bar ja nisam nikad dosad imo) potrebe za instrukcijama. Što se tiće profesorice V.(kak to mutavo tak zvući profesorica V. ko neki tajni agent al dobro ne bi se kao imena trebala spominjat valjd) ona je najbolja profesorica u školi. A najbolji profesor je Minarik i to je legenda skupa s dotičnom profesoricom. Normalno da ak ti neki predmet ne ide il ti uvijek nešto smeta da ćeš se požalit na bilo što. Od profesora koji meni predaju svi su mi super, znaju što rade i uvijek idu nama na korist. I jos jedna stvar, ne ulizujem se ja tu nikome, mislim da je to prejadno, i tog ulizivanja mi je puna kapa. Ugl. nisam nimalo požalio kad sam se upisao u jezićnu.
...
napisao gost, Lipanj 21, 2008
Vidim da nisi požalio što si upisao jeziĆnu. Prava gimnazija kada njeni učenici ne znaju razliku između Č i Ć.

Ne hvatam se inače za takve sitnice, ali sam morao kada si već u jeziĆnoj gimnaziji... smilies/grin.gif

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 6
Korisnika: 541
Novosti: 654
Linkova: 10
Posjetitelja: 1267635

RSS Feed

RSS Button