Naslovna arrow Sve frustracije arrow Gay NOT ok.

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Gay NOT ok. PDF Ispis E-mail
Općenito - Općenite frustracije
Mile   
Četvrtak, 23 Kolovoz 2007

Pun mi k.... onih pedera, pardon, homoseksualaca koji paradiraju stalno. Kao bore se za svoja prava. Ma uzmite si prava, radite šta oćete, je*ite se, volite se, ženite se briga me! Samo dosta nakaradnih paradiranja. To več ide na živce zato što se gurate i namećete se. S tim paradiranjem čete navuć samo još više sranja. nije ni čudo da dobijete batina malo malo....kako nećete kad nervirate ljude s tom paradom.

 predlažem da organiziramo po uzoru na poljsku, hetero paradu!

Komentari (40)Add Comment
...
napisao gost, Kolovoz 23, 2007
ko ih je*e
...
napisao kepos, Kolovoz 23, 2007
E bas sam htjeo rec da bi trebali roknit jednu hetero paradu :) :D
Inace, nemam nista protiv gay parova, al su stvarno pretjerali s tim paradama. Mogli su vec odavno shvatit da s tim samo izazivaju. Bilo bi sve puno mirnije da se takve stvari ne organiziraju.
...
napisao Sigal, Kolovoz 23, 2007
pa koji k***c Vas boli za paradu, zar Vas smetaju i prosvjedi radnika na Markovom trgu? dole s radnicima, mrzim radnike, ne smjete štrajkati...hello, nek svako radi što ga je volja, koga smeta nek ne gleda
...
napisao gost, Kolovoz 23, 2007
Šta koji k***c imaju paradirat i javno pokazivat svoju seksualnu orjentaciju???

Zamisli šta bi se dogodilo da se ti na sred Trga Bana Jelačića mazneš sa svojom ženom? čisto da pokažeš da nisi gay?

I tak na svakom čošku?
...
napisao gost, Kolovoz 23, 2007
javno prikazivanje jedanputa godišnje izaziva gađenje,odjeća.šminka,plesanja golih guzica
a što je sa onima koji ne istupaju javno,nego vam pod nosom susjedne kuće žive pod istim krovom u zajednici,šeću se i maze,vrlo dirljivo i laiku se stvarno može prodati priča da je gospodin M.H. usvojio M. Prilikom doseljavanja u podstanarski stan je svima prikazivao da su otac i sin,krinka polako pada."Maloj" je očito dobro jer dobije što rijetko koji tinejđer ima (padaju uglavnom na tehniku kompjutore i motore) stari ga pušta i udovoljava mu,a po cijele dane je u stanu i prima naivce, otkrivanjem budućnosti zarađuje dnevno što je nekome više od mjesečne plaće.
...
napisao crazy_bitch, Kolovoz 23, 2007
GAY IS OK! super su mi i totalno ih podrzavam..dajte im malo slobode,nece vam oni nikakvo zlo napravit,ako vam smeta nemojte gledati! :-* cmoook svima
...
napisao gost, Kolovoz 23, 2007
e dobro je sve dok ti isti GAY parovi ne počnu posvajat djecu!
..razmislite kakvo bi ta djeca imala djetinjstvo?
drugi put kad bude gay parada triba ih kamenovat
...
napisao gost, Kolovoz 24, 2007
Dajte ne budite homofobi, pustite ljude da žive na miru pa čak i ako s vremena na vrijeme malo proparadiraju. Imate više spolnih nastranosti u drugim socijalnim skupinama koji pod krinkom heteroseksualnosti ili kojekakvih institucija (crkva, obitelj) zlostavljaju one koji se ne mogu branit'. Po njima pljujte i njih izopćite!
...
napisao plmm, Kolovoz 24, 2007
Ja isto nemam nista protiv njih, ali te parade vise lice na cirkus... ili maskembal...
...
napisao gost, Kolovoz 24, 2007
u svoja 4 zida sto radis sebi radis
na ulici i javnim mjestima se ima bonton
propagiranje nastranosti intrigiraju malodobne na iskusavanja
kuda onda sve to vodi
mojoj djeci neprekidno objasnjavam da to nije prirodno i da smo isli stopama istospolnih zajednica ne bi njih bilo
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
Sve pedere iz Hrvatske,treba pod hitno preseliti na Goli otok,i neka se tamo "mnoze i j..." koliko hoce,i neka crknu tamo od gladi i je....,pa tko voli neka izvoli,bolesnici jedni,sve ih treba javno objesiti,kao u perzijskim zemljama!!!
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
Kao što je rekao pokojni rođo (a.k.a. Stjepan Spajić): "U državicu, pa nek' se tamo razmnožavaju. Ako mogu."

Pitate se koju državicu? Pa mislim da je Slovenija najpodobnija :)
...
napisao gost, Kolovoz 25, 2007
pa koji k***c Vas boli za paradu, zar Vas smetaju i prosvjedi radnika na Markovom trgu?

Ako su pederi, onda da.
...
napisao gost, Kolovoz 26, 2007
Svi vi kojima toliko smetaju ste latentni homoseksualci, to podsvjest progovara iz vas, svaki bi vam psihić to rekao i to se zove projekcija ;D
...
napisao gost, Kolovoz 30, 2007
Osobno nemam nista protiv homosexualaca,ali imam protiv njihovih skupova gdje polugoli paradiraju.Takve neumjesne parade ne bi podrzala bez obzira o kojoj je grupi rijec.A upravo takvo ponasanje odbija ljude od njih.Tko s kim spava i zivi osoban je izbor i pravo pojedinca,no to ne znaci da moram izaci gola sa partnerom i svima nabijati na nos sto radim.
...
napisao gost, Rujan 12, 2007
Šta koji k***c imaju paradirat i javno pokazivat svoju seksualnu orjentaciju???

Zamisli šta bi se dogodilo da se ti na sred Trga Bana Jelačića mazneš sa svojom ženom? čisto da pokažeš da nisi gay? ]
moraju zbog mnoštva homofoba u ovoj katoličkoj ljubi-bližnjega-svoga-osim-ako-nije-srbin-crnac-ili-nedajbože-peder džamahiriji.
hetero parovi paradiraju svaki dan i to nitko ne primjećuje. krajnje je vrijeme da se hrvatice i hrvati priuče većoj snošljivosti...
...
napisao gost, Rujan 13, 2007
Mozda bi MI (normalni) trebali nauciti VAS (....upisi bilo sto nastrano ili slicnu rijec iz Anicevog rjecnika) vecoj poniznosti.
...
napisao gost, Rujan 15, 2007
Hehehheheh,,,krasno,,,,,meni je to sve bas smijesno,,prije par mjeseci bila gej parada na cvjetnom,,,hahaha,ja gledam i smijem se a homofobi pored mene udaraju ruku o ruku i traze žrvu,,,pobjegla dok sam mogla,,,hahahha ;D
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
To je psihološki poremečaj koji nije prirodan i nikada ni neće biti za normalne ljude. Oprostite mi ako mislim da nije normalno kad jedan muškarac j... drugog u š...k
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
Mislim da oni sami okreću javnost protiv sebe, jer su sve agresivniji i žele da to mi svi prihvatimo kao normalno, a NIJE normalno i nikada neće biti!!!
Razumijem da netko ima takve sklonosti, ali drži to brate između četiri zida i ne maši s tim!
Još da oni počnu usvajati i odgajati djecu bilo bi stvarno super.
Jeste li primijetili da u sve više filmova i serija to nameću kao nešto simpatično i normalno? :-\ :-\ :-\
...
napisao gost, Listopad 14, 2007
Usporite malo sa tim komentarima!!!!!mislim imam nekolicinu frendova koji su gey i stvarno su ok mislim vi tu neko gađenje pokazujete kao da si pucaju u glavu.ali i oni su ljudska bića i mislim da smo ipak u 21-st i da bi trebalo se već lagano privikavat na takve stvari kaj im fali dečki su super razumiju me i daju mi super savjete mislim da bi i vi trebali sjest i malo razmislit o svojim komentara zar ne.znam da ćete me popljuvat zbog tog neka mene to ne dira ;D
...
napisao gost, Listopad 18, 2007
Ccc... šta se mene tiče, homoseksualnost je bolest koja se može svrstat u istu skupinu sa predofilijon, nekrofilijon i ostalim gadostima. Nije normalno trpit starkelje kako j**u djecu, niti je normalno j***t mrtve, tako isto nije normalno gledat dvoje istospolaca koji pokušavaju imat spolni odnos. I kako onda to možemo uzet kao normalnu pojavu, a ostalo ne? Gayevi nikad neće bit normalni i slažem se da su parade nepotrebna stvar koja samo iritira ostale. :-*
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Ma ne mrzim ja homiće samo kažem da nam agresivno žele nametnuti da je to cool i O.K.
Ti dečki su uglavnom super frendovi curama, jer imaju jače razvijenu tu žensku stranu i ja bih s njima prijateljevala bez problema, ali mi ne mogu reći da oni sa svojim uvjerenjima trebaju odgajati neko mlado ljudsko biće i da tu vezu treba okruniti brakom.
Zamisli samo da ti sutra dođe sin i kaže:"Mama ja sam gay", ti bi to potpuno hladno prihvatila?
Ne kažem da su krivi zato što su takvi, ali neka nas ne siluju i neka nam ne ispiru mozak da je to O.K.
...
napisao gost, Listopad 24, 2007
gay mi se gadi iz jednog razloga a to je zato što se ponašaju ko neke jeftine fufice. to njihovo prenemaganje mi stvarno diže živac. spavaj s kim hočeš, tvoja stvar, al ako si muško budi muško a ne fufica. nježni glasići, treptanje okica, ženske kretnje i sva ta ostala pederska spika je TOTALNO JADNA. ja sam žensko al u ženstvenosti me šiju. ni jednu curu nisam vidjela da je toliko "ženstvena" kao oni. pa ako nas več kopirate onda nas kopirajte kako treba a ne da svi izgledate ko transvestiti. isto se odnosi i na gay cure. ne morate sve izgledat kao neki razbijači da bi bile lezbe. oblikujte svij karakter prema svojoj osobnosti a ne prema tome s kim idete u krevet. inače nebi imala ništa protiv njih, ali na ovakav mi se način GADE !!! :P
,,,
napisao gost, Studeni 28, 2007
sve je to u redu,trebamo biti više tolerantni,ali,kvragu,nije nekada dobro ni biti preliberalan.puna nam je televizija pedera,to je nažalost postao normalan oblik ponašanja!!to je ono zabrinjavajuće.u našoj državi su"in"homoseksualci,biti samohrana majka,blatiti muškarce(alka vuica pogotovo),promiskuitetno ponašanje...to je katstrofa!!!pogledajte samo onaj red carpet na novoj tv.uređuju ga sami pederi,ona emisija je pretragična u smislu da promovira raskalašen način života. :(tužno
...
napisao tuzibabica, Prosinac 02, 2007
balkan je balkan i uvijek ce biti balkan koliko god nas pokusavali otjerati na zapad.
1. homoseksualnost nije bolest nego seksualna orijentacija
2. svatko ima pravo izabrati s kime se imati spolne odnose
3. homoseksualnost postoji oduvijek (za one neinformirane, postojala je jos u antickoj grckoj)
4. post iznad mene je ocito pisala hercegovka od svojih 35< godina
5. ako niste znali, Ustavom Republike Hrvatske je zabranjen bilo koji oblik diskriminacije
6. homoseksualci ne bi bili primorani raditi parade da ih nase primitivno drustvo prihvaca takvima kakvi jesu i ne izruguje im se i sve ostalo sto radimo (nadam se da ne moram sve nabrajati, valjda znate)
7. vi koji se pozivate na ckrvu, sjetite se malo price gdje je Isus obranio prostitutku mariju magdalenu ("tko je od vas bez grijeha neka prvi baci kamen")
8. ako nesto treba "istrijebiti" to je crkva i birokracija
9. homofobija se javlja iskljucivo kod latentnih homoseksualaca i primitivaca

dajte, ljudi, molim vas!!! ako oni vas ne diraju, a ne diraju, nemojte ni vi njih. ako vam ne odgovaraju, jednostavno ih ignorirajte. ne morate biti primitivni i ugnjetavati ih.
u ljudskoj je prirodi da su nesposobni prihvatiti nesto sto je drugacije od njih samih pa onda ono sto drugacije odbacuju i izruguju.

vecina nije shvatila sto sam napisala.... steta!!
mozda ce shvatiti jednog lijepog dana kad se maknu s balkana
...
napisao gost, Prosinac 25, 2007
Gay? Ok? nema tu kome što biti ok ili ne ok... jednostavno su tu i s time se triba pomoriti...a ovi komentari"oni se ponašaju ovako ili onako" čiste gluposti..šta mislite koliko ljudi koji su pisali te komentare uopče poznaje ijednog homoseksualca?...prestanite s generaliziranjem...ja nisam ni za ni protiv gayeva(ako se tako korektno kaže)i smatram da bi se svaka odrasla osoba koja se zamara razmišljanjem tuđoj seksualnosti trebala obratiti psihijatru...i parade? pa neka ih..ALI STVARNO Zar je normalno da odraslu osobu frustrira tuđa seksualnost??
takva osoba očito nema vlastiti seksualni život..?!
...
napisao gost, Veljača 05, 2008
sve što je ljudsko nije mi strano
za gosta koji spominje katoličku zemlju
napisao Angelium, Veljača 13, 2008
Pa baš zato što smo katolička zemlja takvima treba zabraniti javno nastupanje, predstavljanje, okupljanje, paradiranje i što god još... Možda ti nisi upućen ali ti ta Biblija (koja je jedna od temelja katoličanstva) upravo te PEDERE odbacuje kao ljude...

I za mene pedeerizam nije poremećaj - jer poremećaj je nešto što se da lječiti, a pederizam valjda ne može, može ih se jedino priključiti na elektro-šokove, ali kažu da to nije humano. Što se mene tiče, takve treba maknuti što dalje od djece. I lsažem se sa pokojnim Spajićem - neka prežive ako mogu međusobno, ako ne - nama bolje...
Mrzim pedere i lezbe....
napisao gajson, Veljača 22, 2008
Al jako.
>:(
biblija blablabla
napisao gost, Veljača 25, 2008
Pa baš zato što smo katolička zemlja takvima treba zabraniti javno nastupanje, predstavljanje, okupljanje, paradiranje i što god još... Možda ti nisi upućen ali ti ta Biblija (koja je jedna od temelja katoličanstva) upravo te PEDERE odbacuje kao ljude...

Što učiniti sa ženom za koju se u prvoj bračnoj noći ustanovi da nije djevica?
TREBA JU KAMENOVAT DO SMRTI.
Reče Jahve (Brojevi 22:13-21).

Što učiniti sa sinom koji je neposlušan roditeljima?
TREBA GA KAMENOVAT DO SMRTI.
Riječ je Božja (Brojevi 21: 18-21; Izlazak 21:17; Levitski zakonik 20:9).
itd.
Biblija... još aktualna?

Usput, RH je sekularna država last time I checked.
...
napisao gost, Oľujak 24, 2008
bog vas blagoslovio i vasu mrznju oduzeo.
sretan vam uskrs.
Onom koji citira bibliju
napisao luca, Travanj 04, 2008
Pročitaj malo Novi zavjet koji na svoj način "ukida" Stari pa ćeš vidjeti da je Isus rekao za, npr. onu preljubnicu koju su htjeli kamenovati:"Onaj koji je bez grijeha neka prvi baci kamen"!
Ima još takvih primjera koji ukazuju da Bog nije Bog gnjeva već ljubavi i ne možemo samo tako iz pojedinih citata iz Biblije naprečac donositi zaključke je li Biblija još aktualna. Za nekakvo osnovno poimanje Biblije trebali bismo pročitati bar Novi zavjet.

Biblija je temelj kršćanstva, a ne samo katoličanstva i istina je da u svim svojim dijelovima osuđuje homoseksualnost.
Na nama je kako ćemo se mi postaviti prema tom pitanju, ali devijacija ljudske seksualnosti (kakva je homoseksualnost) nije i ne može biti normalna, što ne znači da te ljude treba (slikovito rečeno "kamenovati". Po meni ih više treba žaliti.
Uspit,nažalost,slažem se s tobom u zadnjoj rečenici.
...
napisao gost, Svibanj 14, 2008
pametnom bi ova rečenica trebala biti dosta: nitko ne odluči da želi biti homić, jednostavno je takav od malena. privlače ga/ju muškarci/žene i oni uopće ne mogu ostvariti nikakav odnos(osim prijateljskog) s drugom osobom. razmislite vi homofobi da li biste mogli biti s istim spolom. odgovor koji dobijete bit će identičan onome koji dobe homići kad se upitaju to da li bi mogli biti sa suprotnim spolom.
LUCI KOJA SPOMINJE BIBLIJU
napisao dumo87, Svibanj 25, 2008
Zanimljivo je sto spominjes kako je Isus OBRANIO PROSTITUTKU Mariju Magdalenu veoma zanimljivom recenicom (koja se odnosi na sve nas kada nekoga osudjujemo), i nakon toga napadas homoseksualce...
Mozda mi se ucinilo, ali, zar to nije LICEMJERJE?
Dumo, Dumo
napisao luca, Svibanj 25, 2008
Ja nikoga ne napadam!
Nadovezala sam se na onoga koji se osvrnuo na Bibliju.
Iako Isus nije osudio Mariju Magdalenu nije joj dao blagoslov da tako nastavi. Zar je zato bio licemjeran?
Ako kažem da je po meni to devijacija seksulanosti ne znači da ću upirati prstom u homoseksualce, prije ću ih žaliti, ali neću nikada reći da homoseksualnost trebamo tretirati kao nešto najnormalnije i još im davati djecu da ih odgajaju.
...
napisao dumo87, Svibanj 26, 2008
Sve sto si napisala je osuda. Isus joj nije rekao ni da ne nastavi, obranio ju je od onih koji su ju osudili. Svoje misljenje je zadrzao za sebe. Najbolje sto sam procitao je ono sto je tuzibabica napisala. Moje je misljenje gotovo identicno njezinom.
Sto se odgajanja djece tice, mogao bih odrzati jako dugi monolog.
Ali, pokusat cu skratiti.
Sto je bolje za dijete, da zivi u domu s 2 muskarca ili 2 zene koji ga vole vise od svega i pruzaju mu sve i paze ga i maze i sve ostalo, ili da zivi s mamom i tatom koji se stalno svadjaju ili ga tuku ili ga nazivaju pogrdnim imenima i primjenjuju sve ostale oblike zlostavljanja ili da zivi u nekom sirotistu gdje se stvarno "predivno" odnose prema djeci?
Nije bitan ni spol ni broj odgajatelja. Bitno je ono sto dijete dobiva od njih.
Postoji mit da ako dijete odrasta u homoseksualnoj zajednici postane homoseksualno. Ali, to je samo mit. Vecina homoseksualaca je odrasla u heteroseksualnoj zajednici, i ocito je da nisu preuzeli taj obrazac ponasanja. Tako da...
...
napisao luca, Svibanj 26, 2008
Rekao je:"Idi i ne griješi više"!

Sada ću zaći u ono u što nisam željela.
Svi se deklariramo kao kršćani i katolici. U Hrvatskoj ima 90-setak % onih koji se zaklinju da su vjernici. No od vjere uzimamo samo ono što nam se sviđa. Onaj dio Biblije koji nam nije po ukusu jednostavno ignoriramo.
Opet naglašavam da ja takve ljude ne osuđujem,(kako god to zvučalo), jer mislim da nisu oni izabrali biti takvi. Kažem samo da se ne možemo praviti kao da je to nešto najnormalnije na svijetu.
Osim toga u pedagogiji postoji teorija po kojoj se karakter djeteta formira od nasljeđenog,stečenog (utjecaj sredine) i samoodgoja.
...
napisao dumo87, Svibanj 31, 2008
Ja se ne deklariram kao vjernik, upravo suprotno. Ali, to ne znaci da nisam iz vjere pokusao "pokupiti" ono najbolje, tj. pokusavam se pridrzavati zapovijedi ljubavi na kojima se temelje sve zemaljske religije (osim sotonizma i slicnih kultova). Konkretno mislim na ono "ljubi bliznjeg svog kao samog sebe", a htjeli vi priznati ili ne, homoseksualci nam jesu bliznji.
Pod pojmom "normalno" ljudi misle na ono sto je uobicajeno za vecinu ljudi, mada to nuzno ne znaci da je to nesto u redu.
Usput, prije donosenja suda o nekome, treba ga upoznati. Jeste li vi (mislim da sve koji osudjuju gay osobe) uopce ikad upoznali neku gay osobu?
...
napisao luca, Lipanj 01, 2008
Upro si se da nam objasniš da je homoseksualnost nešto najnormalnije...
Živimo u demokraciji i ako je tebi to normalno, neka ti!
Ja sam ti dolazila u kontakt s homoseksualcima davno prije no što su mi neki pokušali objasniti da je to najnormalnije na svijetu no u moje vrijeme oni nisu mahali svojom homoseksualnošću kao nečim što je najnormalnije na svijetu.

Napišite komentar

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 1
Korisnika: 502
Novosti: 725
Linkova: 10
Posjetitelja: 1515519

RSS Feed

RSS Button