Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow nestala Slavonska banka

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

nestala Slavonska banka PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
assman   
Srijeda, 26 Rujan 2007

Nakon što je Hypo grupa prošle godine nasilno pljačkom preuzela dionice malih dioničara kada im je bez pristnka isplatila dionice po daleko nižoj cijeni nego što je bila tržišna u to vrijeme i uknjižila se na te dionice, nestala je Slavonska banka kakvu smo znali.

Osim što SDA nije reagirala na pljačku dionica koju su u to vrijeme "trebale" Hypo grupi zbog vlasničke strukture i totalnog uništavanja branda Slavonske banke, Hypo grupa je te iste dionice koje su joj prošle godine toliko trebale nedavno prodala Bayerische banci što je značilo totalni slom Slavonke Banke.

Tako više niti na internet stranicama Slavonke banke ne možete viditi naziv Slavonska banka. Na zgradi je napisano mali slovima jedva vidljivo a u medijima se banka predstavlja kao članica Hypo grupe.

Opljačkanim dioničarima se nitko do dana današnjeg nije javio, SDA nije reagirala kao ni USKOK, a radnicima koji su večinom bili mali dioničari se na spominjanje toga na fin način prijeti....

Europa nam je došla a nismo je ni uočili ....

Komentari (55)Add Comment
...
napisao gost, Rujan 26, 2007
Evo ja sam sad bio na njihovim stranicama i namo na naslovnici sam barem 10 puta izbrojao SLAVONSKA BANKA.

Šalu na stranu - kažeš nismo ni uočili Europu? Ovo nije Europa prijatelju, ovo je magla režirana HDZovom politikom unazad 4 godine. Ali sva sreća pa je 11-ti mjesec blizu.
Da Sanaderova guzica ovisi o SBanci da vidiš kako bi se našlo rješenje za to.
...
napisao gost, Rujan 26, 2007
tačno,druže majore...slažem se sa tobom...
...
napisao gost, Rujan 26, 2007
da, ali isto tako se mora naglasiti da je HDZ u Slavoniji sadašnji HDSSB...da ne bude zabune...HDSSB su oformili tek prije godinu dana...a njegovi članovi su bili u HDZ-u i harali i privatizirali po Slavoniji skupa sa tadašnjim predsjednikom Fonda za privatizaciju gosp. Švedlom....
...
napisao gost, Rujan 26, 2007
sjećam se.Bilo je to prije 5-6 godina kada su Glavaš i Švedl privatizirali!!!!Kukala ti majka al se jamilo...njih dvojica trojica su odlučivala o budućnosti firmi...
...
napisao gost, Rujan 27, 2007
Tko nam je kriv kad to sve dozvolimo?
...
napisao gost, Rujan 27, 2007
Sve je to na mjestu, ali zasad mi je Bubi o.k.
...
napisao gost, Rujan 27, 2007
odkud Bubi u ovoj priči...?
...
napisao assman, Rujan 27, 2007
ljudi problem, odnosno tema je pljačka radnika i malih dioničara i uništavanje još jedne u nizu slavonskih firmi od strane Hypo grupe a ne lokalni lopovi
...
napisao gost, Rujan 27, 2007
Pitajte radnike kandita kako su prošli,isto su im isplatili dionice po onoj cijeni koju su stavili u u govor,a ugovor su pod pritiskom morali potpisati svi..i sada kada je dionica skočila onaj koji to sve pokupovao prodaje po maxi cijeni....direktor i njegova kvazi firma ...
...
napisao gost, Rujan 27, 2007
Na koga misliš?
...
napisao gost, Rujan 27, 2007
europa ti je došla a nisi ju uočio? pa otvori oči momak
o kakvoj pljački ti pričaš? sve je regularno i bez greške objavljeno u medijima i imao si dovoljno vremena poduzet korake. nitko nikoga tu nije pljačkao. meni kad nešto pripada ondak brinem o tome. ak je glava pazim da ju ne izgubim ak je dionica ili fond pratim tržište. halo ?!
slavonska banka zapošljava 600 ljudi koji redovno dobivaju svoje dobre plaće, ima upravu koja svakom djelatniku zna ime i prezime i skrbi o svakoj kuni kao da ju vadi iz svog vlastitog kaputa. to što nema imena slavonskoga neka nema. bitno da ja mogu kupit nove cipele i ormar i plaćat svoje kredite a ime je tako benigna stvar. ako ti nešta nije jasno pitaj a ne tu širit društvenu svjesnost.
i ne diraj mi slavonsku banku. jasno?
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
mislim da si ti "momak" tu nešto pobrkao...

po zakonu o tržištu vrijednosnih papira kao i u zakonu o preuzimanju dioničkih društava nigdje ne piše da se može izvršiti kupoprodaja dionica bez pristanka obje stranke što se dogodilo u slučaju Slavonkse banke...

isto tako, ustav RH garantira zaštitu privatnog vlasništva pa tako i dionica...

i treča i najvažnija stvar je prevara dioničara kod isplate dionica... na dan isplate vrijednost dionice je bila 2.700 HRK dok je dioničarima isplačeno nepunih 2.100 HRK

a ove fore ne diraj mi slavonsku banku i slično možeš prodavati svojim roditeljima koji su te tako odgojili "momak"
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
I ja sad ne vidim u čemu je problem? Kao da bi bilo moguće opstati na tržištu kao neovisna, hrvatska banka...Takve nema u ovoj zemlji. Meni kao klijentu neke banke važno je da paze na moj novac i da sam zadovoljan njihovim uslugama. Ipak moram priznati da bi mi kao slavoncu bilo žao da se više ne zove Slavonska, ali to je već stvar lokalpatriotizma smilies/cool.gif
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
problem je u načinu preuzimanja i pljački hrvatskih građana od strane Hypo grupe, dok s druge strane država odnosno pravosuđe nisu ništa učinili da se zaštite njeni građani... i onda isti ti pljačkaši uništavaju imidž i brand banke koja je jako dobro poslovala i bez njih
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
Oke,postavlja se pitanje kako ti to sve znaš? Vidim tu se razbacije ciframa o broju zaposlenih isl. Drugo,po čemu su građani ugroženi? Rekao ti je onaj gore-zaposlenici vjerojatno imaju dobre plaće,novac klijenata je siguran (ništa manje nije siguran nego u drugim bankama) pa nevidim u čemu je problem? smilies/undecided.gif smilies/cry.gif
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
cifre znam jer sam ja jedan od opljačkanih građana bivših vlasnika dionica i osobno su me prevarili za iznos od oko 10ak tisuča kuna... što se radnika tiče... pojma nemam al koliko gore vidim radnici imaju dobre plače i uvjete rada koje su doduše uvijek imali otkako postoji Slavonka banka tako da Hypo nije ništ novo doneo osim pljačke dioničara i nezakonitog preuzimanja banke
ako ti u tome ne vidiš problem očito si i ti jedan iz mase moralnih hrvatina koji vole držati propovjedi tipa "imamo hrvatsku, tisučljetni san hrvata"
samo je problem što smo dobili hrvatsku a ostalo sve izgubili
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
slavonska banka 4best smilies/grin.gif
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
Rijetka banka koja nema strance zaposlene. A i malo malo padne neki kocert... Meni je gut.
...
napisao gost, Rujan 28, 2007
I meni,za razliku od drugih barem ubodu novac za događanja u Osijeku. Prema tome,zarade ali i podijele smilies/wink.gif smilies/cool.gif
...
napisao gost, Rujan 29, 2007
evo pametnih ljudi gore. banka nam brine za kulturu grada našeg kad je već svima ostalima sporedno to.
nije sve u novcima ima nešto i u ljudima. ova banka bar ima dušu il bolje reć da ju imaju neki koji štite interese njene.
a onom gore šta me zove "momak" bi samo rekla da ne priča gluposti. kako se tebe može prevarit ako skrbiš o svojoj imovini? ako se ne varam, treba prvo sazvati skupštinu banke koja se objavljuje mjesec i pol prije nego šta svi dođu lamentirat na sjednicu. i pozvani su svi dioničari (to se odnosi i na tebe momaksmilies/smiley.gif znači, mogao si doći tamo i reć ovak "čujte pljačkaroši, vi mene lažete i obmanjujete i ja želim da poništite tu ponudu" al ti nisi imao pojma jer si mislio da ćeš jednog dana dobit kući obavijest da si zaradio dva miljona kuna od 45 dionica. de molim te
no hard feelings momak al ja mislim da nisi u pravu
imao si priliku kao i svi ostali pokupit dionice na vrijeme
peace ? ;-)
...
napisao gost, Listopad 01, 2007
dragi moj momak,
tako je to u pravnoj državi i tako to treba biti...
u ovom slučaju je to izvedeno na način da mi je bez bilo kakve obavijesti Slavonka banka isplatila na tekuči račun određeni iznos novca te su mi na moj upit rekli da je to isplata za dionice. Za nekoliko sam dana dobio i obavijest od SDA da više nisam u posjedu dionica te u razgovoru sa ostalim dioničarima doznao da im je rečeno da je bolje ne spominjat to jer bi troškovi tužbe bili preveliki a u pitanju su i radna mjesta. Dan danas nisam ništa potpisao vezano uz prodaju dionica niti me je itko zvao da bilo što potpišem... za mene je to pljačka, za vas ostale hrvatine možda normalna stvar...
...
napisao gost, Listopad 01, 2007
joooj de ne kakaj
čitaj zakone momak. tamo piše da u ovom preuzimanju nema nikakvih rupa ...
...
napisao gost, Listopad 02, 2007
Osim toga, čemu pravni sustav ako ga nisi ni pokušao koristiti već se samo tužakaš na ovoj tužibabi smilies/wink.gif smilies/cool.gif
...
napisao gost, Listopad 02, 2007
pa kad je tužibaba taj momak smilies/cheesy.gif
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
evo ak je netko odvjetnik nek se preporuči da preuzme ovaj slučaj pa da završimo priču...
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
...kad već država nije u stanju prepoznati kršenje zakona o preuzimanju dioničkih društava
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
ha čuj momak da vjerujem da je pljačka ja bi to za tebe odradila, ovako ...
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
ali pljačka građana je u ovoj pravnoj državi nemoguća???

zar je kupovina dionica bez pristnka vlasnika nešto drugo nego pljačka???
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
gle momak, ja sam se objasnila. evo čak ću ti prepisat i članak iz ZTD-a koji govori da to nije pljačka: " Glavna skupština može na zahtjev dioničara koji ima dionice koje se odnose na najmanje 95 % temeljnog kapitala društva (glavnog dioničara) donijeti odluku na temelju koje mu se prenose dionice manjinskih dioničara..."
znači, dionice se automatizmom pripisuju većinskom dioničaru. to što Zakon ide na ruku većinskom dioničaru nije problem Slavonske banke, pa ti lijepo pucaj u onoga ko je pisao zakon!

de jel ti stvarno ne kužiš il ti treba crtat ?!

informiraj se bokte, čitaj. meni da je toliko stalo do mojih dionica ja bi ih već odavno vratila nazad. čitaj malo informiraj se i to.. kuiš? nemoj sve prepustit slučaju momak..
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
zanimljivo smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif dakle legalizirana pljačka...
jel piše negdje po kojoj cijeni se prenose dionice???
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
Članak 48. Ustava RH
Jamči se pravo vlasništva.
Članak 49. Ustava RH
Prava stečena ulaganjem kapitala ne mogu se umanjiti zakonom niti drugim pravnim aktom.
Članak 50. Ustava RH
Zakonom je moguće u interesu Republike Hrvatske ograničiti ili oduzeti vlasništvo, uz naknadu tržišne vrijednosti.

...
napisao gost, Listopad 03, 2007
btw jeste primijetili da se najviše tužaka upravo osječko baranjska županija, konkretnije još, osijek grad naš jel..
...
napisao gost, Listopad 03, 2007
I dobro tko onda određuje tržižnu cijenu dionice? Većinski vlasnik?
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
na dan kupovine vrijednost dionica na Varaždinskoj burzi je bila 2.700 HRK a pokradane dionice je Hypo platio 2.100 HRK... pa ti sad zaključi... kako bi momćica gore rekla, jel ti basH sve moram crtat smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif kuiš
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
imam osječaj da će sad momćica reč:
"budite sretni da su vam uopče isplatitli kad ne pazite na svoje dionice ko što ja pazim na svoje"
moram je uzet za svoju osobnu odvjetnicu i savjetnicu jer se očito dobro razumije u ovu "pravnu državu" i "legalne" procese pljačke
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
e de neda mi se više raspravljat s tobom momak kad si tvrd ko stijena, nabrijan ko magarac i ne vidiš dalje od nosa, a onaj treći šta crta gore samo vatru pali :-)
ja sam štreberica i čitam zakone informiram se i to, i nikad ti ne bi savjet dala jer mi se nimalo ne sviđaš. baj. end of discussion.
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
plavusHa garantiram smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
Ja mislim da je momĆica došla u posjed dijonica smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
možda nije u posjedu al je sigurno imala nešto sa pljačkom dok tolko brani Hypo... smilies/wink.gif

kad smo već kod toga, baSh juće u saboru su raspravljali o izmjeni zakona kojeg ova momĆica spominje jer je po njihovom zaključku zakon u suprotnosti sa ustovom RH i ne štiti male dioničare od pljačkaša kao što je Hypo grupa...
jedini problem što su to zaključili 15 godina kasno...
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
eto, kad izglasaju taj novi zakon koji se ne poklapa s ustavom ondak vas više niko neće pljačkat a to će bit otprilike za sljedećih 15 godina. gudlak.
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
ipak se javila plavusHa a rekla je da neće...
ona nas voli ...
smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
ova tema živi zato što vi mene obožavate smilies/cheesy.gif
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
Pa da. I zato jer nam se čini da štitiš leđa nekome iz Slavonske s obzirom kolko si se upljuvala u crtanju zakona o preuzimanju dijonica smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 09, 2007
mala momĆica ima perspekitvu u ovoj lopovskoj državi...
mislim, ak nisi zauzeta il nedajbože udana, jesi za kaficu ??? smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 09, 2007
haha dobra. misliš imam perspektivu u smislu da nemam putra na glavi ili onu pljačkarošku perspektivu?
halo momak, za ovu drugu nisam zainteresirana a za opciju 'kafica' bi još mogla i razmisliti ako ostaviš neki kontakt smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 09, 2007
juhu, pa ovo postaje bolje neg iskrica smilies/grin.gif
ja sam Slobodan kad god tebi odgovara smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
čuj slobodane ne bi ja rekla da ovi s iskre pričaju o vrijednosti dionica i ustavu RHsmilies/smiley.gif
ajde budi slobodan danas oko podne ha? čekam te na uglu kod pere kokičara
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
uf teško mala da ćem bit Slobodan u to vrijeme al slobodno mazni jednu rundu kod Pere na moj račun smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
nikad ništa od tebe momak. prejednostavno puštaš dobre prilike. bok bok.
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
kvragu, morat ću čekat do prve nove prilike pljačke građana Lijepe vaše da se sretnemo opet smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
nismo li definirali da nije bilo pljačke ?! ajde reci da je tako i sve ti opraštam.

ček , pa što ne reče da ti treba tri dana do kokičara, a ne da se ljutim na tebe šta nećeš kafu pit šmenom :-)
haha zanimljivo baš čakulat ovako. idem sad zauvijek al nadam se da ćemo lamentirat nekad negdje drugdje u neko drugo vrijeme, sad već imam grižnju savjesti što tolko tipkam (nemoj odgovorit molim, samo onaj dio gdje priznaš da nema pljačke :-)
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
kakva pljačka, ko je spominjao pljačku? smilies/wink.gif
to je prijenos dionica večinskom dioničaru smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
onda? ništa od kofi?
razočarat sam smilies/sad.gif
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
pa kako ništa momak ?! samo sam za tebe napravila pretinac za tajnu poštu. hajde hajde Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript i nemoj da dugo čekam smilies/smiley.gif
...
napisao ikrist17, Studeni 18, 2007
Išao bi "momak" na kavu,ali izgleda da nema muda,ili ti ima opasnu ženu smilies/cheesy.gif!

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 2
Korisnika: 552
Novosti: 663
Linkova: 10
Posjetitelja: 1309509

RSS Feed

RSS Button