Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow Osječka građevinska mafija

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Osječka građevinska mafija PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
assman   
Četvrtak, 04 Listopad 2007

Ovo što se događa u Osijeku graniči sa zdravim razumom...

Kojekakvi dotepenci, automehaničari, pekari, brokeri, odvjetnici  grade zgrade i zgradice u do Đapičeve vlasi zaštičenim djelovima grada gdje ljudi nisu smjeli mjenjat prozore na kućama bez dozvole gradske uprave... Pogledajte samo donji grad... Ruše se stare kuće koje du prije par godina bile pod zaštitom grada i grade se skupi stanovi upitne kvalitete gdje se te zgrade ne uklapaju ni po čemu o okolnu sliku i to na par stotina kvadrata zemljišta... Blokiraju se dosada mirne uske ulice desecima automobila stanara jer ne postoje adekvatana parkirališta i pravi totalni kolaps u prometu...

Sad svako radi što hoće i gdje hoće....

Zatvaraju se ulice, raskopavaju kolnici koji se nikada ne zakrpaju, nitko ne odgovara za ništa, blato do zuba, ne postoji novi GUP niti se starog tko pridržava...

Dozvole, što je to, jel se to jede...

A najviše me ljute u Tvrđi, inače zaštičenom dijelu međunarodne baštine, gdje ruše zgrade stare po nekoliko stotina godina do temelja (dvije su već potpuno srušene)...

Zaključak je da očito netko iz poglavarstva udovoljava svim zahtjevima građevinske mafije i ubire dobru pinku....

Komentari (65)Add Comment
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
Na koje dijelove Donjeg grada konkretno misliš? Pa tamo se ne gradi ni 10% od onoga u centru i Retfali...
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
Kaze izreka u Hrvata,nevalja im novo,nevalja im staro...nek krepaju u tami zlobnoj.Kralj Dmitar-Zvonimir.
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
jooooooooooooooooooj gradzevinska mafia? a ista prica kao svagdje,zamisli usporedbu Gran canaria i Osijek,i tamo vlada gradzevinska mafia,pa isto je to otocje rajsko i Osijek,ma daj idete mi na ku sa tim mafijama vise..
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
Pa ljudi što je vama, pa pola Donjeg grade bi trebalo srušiti da na nešto liči. Što vi imate protiv novih stambenih zgrada, baš su krasne onako lijepo šarene među onim ružnim starim stračarama i ruševinama , stvarno ste jadni kad ste protiv nećeg novoga, a to što netko na tome zarađuje, pa nek zarađuje brate, samo naprijed. Neka se bar nešto gradi u tom našem jadnom Osijeku.
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
Frajeru očito si načeo temu koju nitko ovdje ne razumije.

Nek grade, ali sa smislom, po planu, kvalitetno i tamo gdje se smije i nek ne diraju zgrade pod zaštitom.
Nekima bi ovdje zato što je stara i ružna !!!!(naša sramota) trebalo srušiti cijelu Tvrđu. Ma pogledajte po Austriji, Norveškoj i sl. kako lickaju i održavaju svoje stare zgrade.

:-/
...
napisao gost, Listopad 04, 2007
Kako možeš uopće pomisliti uspoređivati Trvđu, baroknu jezgru Osijeka i one stare kuće u Donjem gradu , to je apsurd !
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
upravo sam to misliJo kad sam spominjao zaštičene zgrade... al ova balkanijada to ne razumije...
da u pravu ste, i vani se gradi al to postaju nova naselja sa smislom i razlogom a ne u zaštičenoj jezgri Tvrđe ili do prije dvije godine zaštičenom dijelu donjeg grada gdje osim vizualnog problema javlja i prometni problem...

što se tiče usporedbe donjeg grada i tvrđe, vidim da je malo ovdje vas iz nekad najmirnijeg dijela grada gdje su ljudi došli živiti sa dobrim razlogom i onda došli ovi divlji i grade mi u dvorištu četverokatnice bez parkinga
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
u donjem gradu sam do prije dvije godine trebao dozvolu da promjenim prozore na kući...
sad mi grade zgrade par metara od mene...
Jel potreban komentar ????
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
Kako sam gore pročitala frajer kaže da su u toj baroknoj jezgri Osijeka već srušili dvije kuće....
Mi živimo okruženi apsurdima.
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
Ma daj sta baljezgate o nekim glupim temama kad pojma nemate.Tipicni komplex osijecana,ako neka rusevina stoji godinama onda je po novinama i postajama,kad ju sruse onda nevalja jel je "spomenik kulture",KOMPLEX JE CUDO,neka grade i nek pola centra sruse jel ono nije centar ono je SPRDNJA,a da negovorim o ruzinoj ulici i dalje do dubrovacke(stenderi padaju,kuce pune stakora,to je lijepo a??? i onda kad je Osijek krenio javljaju se ovaki debili kao ovi tu i imaju neke primjedbe,pa donji gradje bio vece selo od sarvasa dok nisu poceli malo zidat nove stambene zgrade,sta je bila retfala dok nisu poceli graditi,i zgrade i trgovacke centre,sta??? SELO je bila kao i svako naselje(osim sjenjaka) ma daj sutite i nek se grad razvija vise,da nam zadrani se i varazdinci nesmiju kako smo selo za njih(sto i jesmo sa ovakim razmisljanjem vas velikih umjetnika u pic** materinu..
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
Koja si ti budaletina!!! Donji grad selo?! Pa Gornji grad i Retfala u kojoj neznalice vjerojatno živiš su za Donji grad još do prije pedesetag godina bile selendre, Osijek (Mursa) je niknuo u Donjem gradu, pa zar ni toliko ne znaš o svome gradu? Donji grad je bio središte poslovnog života stoljećima, u njemu su živjeli najbogatiji osječani, imali svoje obrte, dok su u Retfali bili pašnjaci za ispašu svinja. Godinama je Donji grad bio središte zabavnog života (korzo je prvo niknulo u DGO), ali, naravno, trebaš biti iz ovog grada da bi nešto o njemu znao. Osijek je selo, jer njegovi stanovnici imaju selo u glavi, dođoši i ostali koji parkiraju aute po parkovima, mi smo za Varaždinsku kulturu najgori balkan, po smeću, nekulturi, zagađivanju grada. Kultura se ogleda i u planskoj gradnji, estetici, smislenoj arhitekturi, ali to su nemogući pojmovi za seljobere kojima je - samo gradi! parola za uspjeh. Smješno. osijek nikada u svojoj povijesti nije bio rasturen i devastiran ovako neplanskom i besmislenom gradnjom kao do sada. Buduče genaracije će nam se smijat. Ili sve poravnat pa od početka...
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
...ajmo redom.Donji grad je BIO,kod tebe sve sto si napisao je BIO,prijatelju,lega,pajdo....al od proslosti se nezivi,niti od proslih slava,dolaze novi mladi,nove generacije i sve se mjenja(sto je sasma normalno)a vidim po stilu da zivis u Dgo-u pa tako strasno napadas al ok(samo da si em citao i za Retfalu sam napisao da je bila selo dok nisu dosli trgovacki lanci i nove zgrade,da zivim u Retfali,najbolje i najbrze razvijenom djelu grada,sto statistike pokazuju,od kada je dosla Emezetta Retfala je buknila i to je istina,realnost...)Dgo...od pijaca pa do zelenog polja je SELO i opet ponavljam SELO,stare kuce,sve do okretista tramvaja nema lijepe niti kuce niti fasade,od kada je Saponija pocela graditi zgrade i stanove je malo krenio i dgo al jos jakooo slabo naspram Retfale,za tvoju samo informaciju,imam 20 knjiga o Osijeku,jedna je iz 1890,sececiske zgrade jel su one u dgo-u??? il su u gornjem gradu,gdje je kino? gdje se nalazi katedrala? gdje je posta,sud(sve su zgrade iz 1902...) jel to DGO??? ma daj pises gluposti i neistine al aj...svako voli svoj kvart..planska gradnja u Retfali je u pravom smislu PERFEKTNA,ako odes do centra,da centar Retfale je sada sa fontanom i obeliskom za dragovoljce...zgrade se grade duz cjele strosike i kako ide zavrsit ce sve do stare bolnice i sa ove strane do skare,pa ruse se stare kucice od 100 godina ,ljudi dobiju posteno i 2x vecu vjenu za plac i nicu zgrade,zar je to lose??? pa sta fali da strosika sve do stare bolnice nikne sa 3 trake ceste i sa oba dvije strane novim zgrada,trgovackim centrima(a krenilo je,billa,pravi se sada 8 zgrada a jos ce se nastaviti i za 3 godine nece biti potleusica od kucica malih.
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
Najljepse kuce su u Retfali,najbolji centar je u njoj(emezetta)Pampas se siri sve do plominske gdje nicu urbane vile,benziske crpke sa obe strane strosike su napravite,nestaje jedna Retfala kakom je ti znas(znam je i ja jako dobro i bolje nego ti 300%)a dgo-ostaje isti,ona skola tekstilna nece nikad se zavrsiti,niti ce ikad dgo biti naselje kao sijenjak,vbk,bosutsko,daaa vidis kako ono napreduje,samo DGO OSTAJE SELO,zasto??? vjeruj mi da neznam,al mi je zao sto se neulaze i u dgo,jel ocito sve ide u Retfalu radi poznatih ljudi iz nje..Glavas..Varazadin?? pa cuje me,to je grad sa rijesenom i infrastrukturom i dalje do parkova,cvijeca,snjim se nemozemo usporediti ni u kom smislu,grad je zaista neodoljiv,izgleda imaju dobrog gradonacelnika?! mislim da on dosta utjece na grad,a kako je kod nas(ovo za dvoranu je pokazatelj...)moj pajdo dgo je selendra i to zesca,al nadam se da ce se izvuci i on u jedno naselje koje nece biti samo do pijaca i skole dzuro dzakovic nego dalje iza saponije sve do okretista ,za sada je tako,SELO.
...
napisao gost, Listopad 05, 2007
...da zaboravih...sve sto je DGO BIO- sada je on proslost a Retfala buducnost..
...
napisao gost, Listopad 08, 2007
žao mi je svih dijelova našeg grada Osijeka gdje se zbog NEnapravljenih novih detaljnih urbanističkih planova i rupa i nedorečenosti u postojećem Prostornom planu dopušta izgradnja novih višestambenih zgrada u mirnim dijelovima grada i ulicama koje su do sada bile predviđene za zonu individulnog stanovanja. Planovi i zakoni uvijek imaju nedostataka, ali su zato arhitekti i stručnjaci, pa i inženjeri koji rade u Službama državne uprave i koji su svjedoci nakaradne izgradnje našeg grada, upravo ti ljudi koji bi trebali poduzeti nešto i doraditi planove i zakone, upotpuniti ih ili promijeniti.
...
napisao gost, Listopad 09, 2007
vidim da se malo tko dotakao srušenih zgrada u Tvrđi ????
dvije su potpuno srušene a za vašu informaciju, napukle su još dvije susjedne zgrade... ruše nam zaštičenu baštinu a balavi čoban sa retfalačkog pašnjaka se brine kako bi srušio cijeli donji grad kojeg da nije bilo ne bi bilo ni Osijeka... pa ljudi, večini ovdje fali mozga da bi ušli u balkansko drušvo a o kulturnim društvima možete samo sanjati sa ovakvim razmišljanjem
...
napisao gost, Listopad 09, 2007
čobane retfalački, molim te da svoje frustracije moderne čobanske gradnje komentiraš sa ostalim čobanima i važnim bogatim ljudima retfalačkih pašnjaka i svinjaca kao sa mirni obiteljski dijelovi grada više ne bi masakrirali čobanskom gradnjom
...
napisao gost, Listopad 09, 2007
hahaahah,samo cobani retfalacki,pasnjaci.....zar smo malo ljubomorni na Retfalu a?? malo na emezetu,bevey hils,skojino naselje...o jos malo kod pampasa nice veliko naselje sa 40 urbanih vila,a donji grad,selo ko selo,stas sve isto.. smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 09, 2007
Di si otišao od teme sa svojim laprdanjem!!!
Pročitaj naslov!
Ma ti nisi otišao, već nisi ni došao do teme, jer je nisi ni shvatio! Rušiš, poravnavaš, gradiš krletke, jer ti je novo lijepo:"Šareno je ludom drago".
Kulturna baština, spomenici kulture...ma za takve ko ti je to sve nepoznanica, nepotrebna starudija.
E, a ja ti nisam ljubomorna na tvoj Beverlly Hills i s..nje od montažne Emmezete, jer i sama živim u Retfali i mislim da je ono naselje pokraj osnovne škole urbanistička STRAVA i SRAMOTA...Usput, kada već rušiš, jel ti se ne čini i da se dvorac obitelji Pejačević već malo ofucao i da bi ga trebalo zamijeniti nekom od primjerenijih građevina?
smilies/wink.gif smilies/tongue.gif
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
Žalosna je čunjenica da sam kad sam pokrenio ovu temu mislio da je ova ludnica oko neplanske gradnje, izdavanje dozvola za gradnju zgrada kojekakvim pekarima i rušenje stare jezgre grada samo razmišljanje lopovskih dotepenaca punih novaca.
Žalosno je da i neki naši "građani" misle da je urbanizacija i pojam građanstva samo rušenje mirnih obiteljskih naselja i gradnja ružnih stambenih objekata bez reda i pravila...
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
Uvijek sam rekao da su Hvati koplexaski narod(nisam nista pogrijesio).Zasto?do 1997 u Osijeku se nije sagradila jedna JEDNA postena stambena zgrada,jedan trgovacki centar,jedan mc-donalds....jednom rijecju nista nije bilo u gradu.I onda dolazi takozvani "bum"(premda je daleko to od buma gradnje kakva se desava u Zg)al opet se krenilo,krenili su trgovacki centri(evo gore djvojka kaze j**e-na emezeta,a znam da je kao svi takvi komplex ljudi na otvorenju bila medju prvima se gurala da vidi sta ima u njoj...al aj..pocima poslje centara da se i stambena gradnja desava,ruse se stare 150 godina kuce po gradu i prave nove urbane i ne urbane zgrade,unazad 5 godina u samoj Retfali je sagradito 26 zgrada,sad kad zbrojimo koliko je familija tu se uselilo dobijemo cifru od nekih 2 tisuce ljudi prestalo biti PODSTANARI,onda se gradi i dalje i ruse se potleusice stoljetne sto je sasma uredu,jel ono u strosiki je sodora i gomora od kuca jos kad je Jovo caruga bio frajer:-) djevojko ti si KOMPLEX osoba,nevredi stobom opce pricat o napretku za Osijek,ne odustat cu majkemi,ti zivi u svom zivotu sa starim razglednicama Osijeka iz 78 a ja cu ipak ici korak dalje pa Osijek cu ti poslat razglednicu iz 2015 kakav grad treba biti,do tada bokic,cao,ciao.
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
daaaaa,zaboravih skoro,novi kolodvor koji se trebao graditi u Osijeku(nece se graditi kad su oterali djapica..) eto sad nece se nista rusiti DJEVOJKO IZNAD MENE,ostace kako je bilo,ponos OSIJEKA onaj jako lijepi kolodvor,di romi kazu da je prljavo,evo ipak se nece rusiti,nek stoji ovako je bolje...zalosno...al ima ih koji vole da se nerusi pa..
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
Mladiću ispod mene kako rekoh nisi ti shvatio temu.Pomiješao si kruške i jabuke:Kakve veze ima jesam li bila na otvorenju Emmezete (a nisam, jer mrzim gužve) i podstanarstvo sa spomenicima kulture. Može se graditi SMISLENO i ja sam za to, a ne (ko što u Retfali ima) na malom placu ogromna zgradurina. TREBA se graditi novi autobusni tamo gdje je bio stari, jer ne rušimo ništa značajno. Osijek je bar rastegnut i ima prostora za nova naselja, ali onda bi kvadrat bio daleko jeftiniji, jer ne bi bilo odmah do katedrale ili centra.
Jesi li sada shvatio da sam i ja za moderan Osijek, ali sa uređenom starom jezgrom, a ne za grad bez duše i identiteta??? smilies/grin.gif smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
Djevojcice ispod mene:-)sve sam ja tebe procitao i sve sam te skonto!Pa recu ti ovako,spomenicke i sececiske zgrade(u europskoj aveniji pogotovo) ja jednostavno obozavam,volim one zgrade da kad idem pored njih uzivam(samo fasada da se obnovi:-(...dvorac Pejacevic ide polako na bolje,i Valdinger je obnovit..znaci malo se po tom pitanju KULTURNE RADI..i nek se nastavi da grad bude spomenik kakav je bio prije rata,grad parkova,zelenila i lijepih zgrada,e sada,al djevojcice, od proslosti se nezivi isto,tako da nemoze taj isti kolodvor ostat onakav i da je spomenik kulture(a ono je spomenik tuge)mora se graditi novo,mora se gradite zgrade,benziske,mooteli...idi malo u bosnu pa vidi sta ljudi prave,od Brckog su napravili mali Las Vegas..Osijek mora biti u trendu i novog i starog(jel je jedno sa drugim povezano..Tvrdza-Europska avenija-centar-vbk...znaci povezati,znam sta zelis reci,STROSMAYEROVA?? je pocela da lici na kosarkase i male covjeculjke,ocu reci kucica mala i odma pored nje zgrada od 6 katova,znam to nejde nigdje,niti arhitektonski,niti urbano,niti lijepo za viditi...al,ima za to lijeka,recu ti sada ovako,tvrtka ZUBER IZ JOSIPOVCA je kupila 10 kuca u strosmayerovoj za gradnju novih zgrada vecih(od centra Retfale do dvorca ce biti novi red zgrada,znaci do trgovine Billa je kupito 10 placeva,to je pola ulice vec novoga,poslje ce ici na drugu stranu strosmayerove,od Rokove crkve do Patike su takodje kupite stare kuce i niknice 5 zgrada,polako ide sa kucama starim(ima vise stanara koji su vlasnici pa je tesko dogovorit prodaju kuce,imovinski pravni poslovi)al polako ce ici,strosmayerova za 4 godine ce biti nova ulica sa 4 traka ceste,eto i da ti kazem to,znaci nove zgrade sa obe strane ulice,4 trake cesta,pa jel to CURICE LOSHE??? kazi mi,zar je ulicu koja je bila stara i ruzna pretvoriti u modernu ulicu sa 4 trake ceste i novim proceljima.a spomenike kulture nisam nigdje naveo da se rushe NE TO NISAM,samo obnoviti krov,fasadu i to su blago Osijeka,to je za gledanje i turiste kao i tvrdza..al da se mora graditi novo TO SE MORA!!! Zagreb rusi i gradi se,mora se staklo i mramor stavljati,ovo je 21 stoljece djevojko,nije ovo vrijeme robin huda jebga. smilies/grin.gif a sto se tice kolodvora nisam za to da se gradi tamo gdje je bio,zasto? pa pomaknit novi prema Zrinjevcu a napraviti trg na mjestu starog kolodvora autobusnog i poplocat ga sa jednom lijepom fontanom smilies/wink.gifi svi zadovoljni,putnici,mi setaci sa djecom da se nedjeljom prosetamo do trga i sjednemom na klupe i pricamo dok fontana baca vodu,zar nije simpa.kazi mi nepoznata djevojko.....eto imas cast da se dopisujes sa Dariom iz Retfale,onak skroman sam,crn i plave okice imam smilies/tongue.gif napisi mi sta ako sam fulao(osim svog imena.-)
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
Pa eto skoro da smo se u svemu složili!
Ostavit ćemo i obnoviti ono vrijedno, ispoštovati urbanistički plan, napraviti super Štrosiku (samo gdje će ti stati 4 trake?)i ući ćemo sa krasnim gradom u novo desetljeće, samo još da nam je ljude promijeniti...,ali to je materijal za neku drugu temu. smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
e jebga sada ...pa puno trazis,ljude promjeniti,ma dobri su,kakvi ima,oni su za bacit u dravu smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
..da,sto se tice 4 trake u strosiki,2 metra sa jedne strane ceste i sa druge i dobijes traku,a tramvaj ce i dalje normalno ici,sve se moze kad se oce smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 10, 2007
Građenje u Donjem Gradu napokon je oživilo taj dio grada, dovelo nešto novih stanovnika, a kuće koje su srušene niti su bile za živiti u njima, niti su od ikakve povijesne baštine. Iz DGOa sam, tako da točno znam koje kuće, a znam i dio vlasnika istih
...
napisao gost, Listopad 11, 2007
Dariju iz Retfale: nije sececiske, već secesijske. Btw. secesija nije pravac, već stil jednog razdoblja u umjetnosti.
...
napisao gost, Listopad 11, 2007
ah i moja gramatika:-)da tocno tako kako si napisao-la SECESIJA,najljepsa gradnja mi je ona,barok,kad se sjetim samo OPATIJE,Hrvatska Nica,eee,imamo i mi u Osijeku isto tako tih vila iz toga doba al nazalost nece niko da obnavlja fasade koje bi dale chari tim vilama u europskoj aveniji,mozda i bude jednom?a sa kim se dopisujem na dobrobit grada ako nije tajna:-) smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 12, 2007
Znam da te škakljika pa ću te riješiti nedoumice-nije ona Retfalčanka s kojom si se složio u mišljenju.
...
napisao gost, Listopad 12, 2007
nemoj reci da si musko:-((( ne zbog nekog upucavanja nego zbog mog laskanja a ono musko ufffff ,bas romanticno:-) ma nema veze glavnom da smo se dogovorili,evo osao je Sisljagic i Djapic,krenimo skupa u pobjede nove:-)))))ciao,cao,caoss,bokicc,bok smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 14, 2007
Po drugi put Dariju iz Retfale: nisam muško niti iz Retfale, ja sam rođena donjograđanka. Btw: simpa je ova cura iz tvog dijela grada, koja se napokon morala složiti u mišljenju s tobom. Bok.
...
napisao gost, Listopad 15, 2007
Čuj Donjograđanko moja draga, hvala na komplimentu i ti si meni simpa (cijenim pametne žene), no bocnulo me ono DA SAM SE JA MORALA SLOŽITI S DARIJOM! Lapsus lingue, ON SE MORAO SLOŽITI SAMNOM, što znači da smo se u konačnici složili, a to je najvažnije (he,he). smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 15, 2007
Dario Retfala se nije slozio ni skim ovdje,previse sam inteligentan i pametan od vas "dve"da bi se slozio svama. smilies/wink.gifPuno znam za grad,dosta sam upucen u desavanja u gradu,tata mi je u Gradnji Arhitekta....i tako da...imam svoj stav za Osijek da nebi se slozio ni sa Amsterdamskim arhitektima a ne tu sa nekim....chaterima smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 15, 2007
...ostajem pri svom i dalje DONJI GRAD je selo.
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
Je, ja sam iz Donjeg grada, ali volim Retfalu jer mi je mama tamo rodjena i uvijek sam se lijepo osjećala kad sam išla u posjet rodbini, no, danas to više nije ona Retfala, isto što ni Donji grad više niji onaj isti. Došli neki novi ljudi.
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
Dario, molim te, ako si tako pametan i inteligentan i radiš i razmišljaš o dobrobiti ovog grada, daj nauči i svoj materinji jezik i njegovu gramatiku.
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
A, ono ..... da ti je otac arhitekt u Gradnji ..... malo sutra. Možda si neki Zuberov rodjak.
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
Simpatičnoj curi iz Retfale: ispričavam se, u pravu si, Dario se napokon morao prikloniti tvojim argumentima i složiti s tvojim razmišljanjima. Pa, valjda su žene u pravu ! smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
Dario, Dario pa ti si sigurno neki mladac kada se toliko boriš protiv toga da su žene uvijek u pravu. Iskusni mačori odmah priznaju i tjeraju po svome!!!
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
hehehe,Dario je sin od arhitekta u gradnji...e sada...niti sam nesta IN nit sam levi...sasvim obicann momak:-)))a da...ne nisam mladac,imam 25 godina,pa nisam bas tako mlad:-( imam reumu i isijas u kichmi vec smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 16, 2007
ZUBER??? ne,neprezivam se opce tako,niti imam bilo kakve veze sa covjekom(kojeg cjenim,jel mi je stari mu radio neke projekte za strosmyerovu...tako da nisam Zuberov rodjak..cao,ciao,caoss,bok.bokic smilies/wink.gifcure i djevojcice oppp jel tamoo nema zimeee:-))
...
napisao gost, Listopad 17, 2007
Sa 25 godina imaš išijas i sl. - Vježbati!!!! Imam ideju: Prošeći svaki dan okolo da vidiš jesu li nešto novo popravili, sagradili i napravili po Osijeku - to ti je izvrno za mišiće.
Što ćeš raditi kada buđeš bio dvostruko stariji!!??
Vozikat se u invalidskim kolicima?? smilies/cheesy.gif
...
napisao gost, Listopad 17, 2007
Nemogu se setat po gradu svaki dan bas,ipak se mora i raditi(neko mora i raditi jebga,mora se jesti,obuci a i popiti:-))) ma kakvi 50 nemislim opce na nedaj boze kolica..sa 28 mislim u penziju..pa pola Osijeka je u penziji stim godinama,ma idem i ja smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 18, 2007
E bilo nekada sada se spominjalo! (mislim na mirovine u 28. godini).
Moš ti i raditi i graditi i šetati, sve je stvar planiranja. Ostavi pivkana navečer, ženu pod ruku, dite u kolica i vanka.
...
napisao gost, Listopad 18, 2007
eeee,jos se ide u mirovine sa tim godinama(eno ih pola doma zdravlja cekaju u redu sa nekim ratnim putem,sigurno put Minhen -Bec.kad je trebao pasti minhen svi osjecani renuli u bitku do zadnje kapi krvi u obranu vjekovno Hrvatskog grada Minhena:-)
...
napisao gost, Listopad 18, 2007
Dobro to su zaostaci, ti si svakako premlad da imaš ratni put (jedino ako nisi bio kurir sa 9 godina). A ono o šetnji i ostavljanju pivkana nisi komentirao??? smilies/wink.gif smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 18, 2007
heheheheehhh,daaaaaaaaaaaaaa pivo uvijek,uz karlovacko do finala smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
Dario, sad su nedavno izašle dvije knjige o modernoj arhitekturi u Hrvatskoj. Mogao bi malo čitati. Ili potražiti nagrađivane natječaje za rješenje interpolacija u starim jezgrama grada. Takve stvari uvijek idu na natječaje u normalnim gradovima i zemljama, kada se dira u staru jezgru. Strossmayerova je za mene dio stare jezgre, barem do Rokove crkve, od centra, naravno. A, sad će i tamo, barem po tvom pričanju o deset kupljenih starih kuća, netko pobacati višestambene šarene zgradice bez reda i pameti, bez arhitektonske i oblikovne vrijednosti. Čak i najzvučnija imena osječkih arkitekata ne bi dala kvalitetna rješenja za novu Strossmayerovu.
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
Ipak nepoznata osobo-niti imena niti nadimka ,al eto...neka opaka tajna...mislim da su bolje i sarene i neke zgradice nego one derutne kucice stare 100 godina,sa fasadom u stanju ulica u Kabulu,sa onim prozorima koji me podsjecaju na kucice u Indiji,il jos gore sa onom skolom koja stoji godinama kao ruglo,a sad da se srusi onda bi rekli evo ruse "kulturno dobro"ako nastavi dalje stojat u onakom stanju OPET CE RECI KAKO JE SRAMOTA DA TAKO NAKARADNO STOJI I PROPADA(citaj ista situcacija sa bijelom ladjom)mislim da su ipak bolje sarene zgradice nego ove potleusice smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
daaaaaaaaaaaa NEMOJ SAMO reci molim te nepoznati druze mojjjjj:-)))) al ,moram reci kad si spomenuo-la arhitekte?? nisi valjda mislila na poznatog naseg arhitektu MITEVSKOG??? ako jesi............ajoooj,zub me zabolio odma smilies/grin.gif
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Po Mitevskom mnogi pljuju jer čovjek nešto vrijedi, a o ostalim "zvučnim" arhitektima nitko niti ne govori, samo ih se (možda) spominje. Prosudi i sam tko je veći arhitekt.
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Mitevski? ako on vrijedi kao arhitekta onda ja vrijedim kao pilot airbusa,pa molim te lijepo zar ima veceg rugla od Studentskog doma, sam ga je doticni gospodin prijektirao ?? Mozda je lijepsa zgrada u blok-centru gdje Gradnja je zavrsila jednu fazu centra(uglovnica je dijelo od...da...lijepa je zgrada na uglu blok centra(gdje je otp banka)zar nije??? il vise volis ciglasti stuc?arhitekturu 50 godina u juznoj americi...mislim smilies/undecided.gifa nije se proslavio niti sa zgradama na vbk..
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Autor uglovnice ( koja je meni OK ) ipak ne bi mogao napraviti onakav hotel Termija. Ono je već "djelo" iako se posjetitelj možda osjeća malo konfuzno unutat objekta. No, tu je uloženo puno truda. Mitkač je bio nazočan slaganju svakog reda opeke u boji kako zidar ne bi slučajno pogriješio.
U slučaju STUCa od prvog dana postoje prigovori i to zbog širenja mirisa iz kuhinje po cijeloj zgradi. A, reci mi, molim te, tko je tome kriv?
Projektom je predviđena klimatizacija kompletnog objekta koja nikad nije stavljena u funkciju niti je izvedena.
S obzirom na Mitkačevu nesreću danas mu se svi smiju, valjda sretni što više ne radi punom snagom pa namaju razloga za ljubomoru.

...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Pilotu airbusa pitanje: koji je osječki arhitekt ikad osvojio neku nagradu na nekom državnom natječaju ? Hajde, reci mi, ja ne znam ! Gdje su ? Arhitekata ima, ali, pitanje je koliko njih ima talentiranih.
Možda bi im Tomislav Prgomet mogao nešto pričati kako se to radi u Europi.
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Neka on samo ostane u Europi!
S njim je nemoguće raditi, jer je totalno prolupao.
...
napisao gost, Listopad 24, 2007
...pravi Arhitekti su otisli van il rade sa zagrebackim skupa.Mislim da osjecki arhitekti nisu u posljeratnom periodu nista svojim mislima niti djelom projektirali,uglavnom se radilo o dvojcu Penezic-Rogina,em radi jakog lobija u poglavarstvu Zagreba em i nekim djelima kojim su se proslavili(europa benz,jaguar centar Zagreb...i mnoga druga)pa su malo i ovdje dosli,iskreno za Prgometa nisam bas neki pesimista u vezi buducnosti njegovih djela u Hrvatskoj a jos manje u Eu,jel ne,nije jos u rangu sa spomenutim dvojcem a da negovorim o ostalima,sve su napravili arhitekti iz Gradnje po gradu..a nesta malo je (na trgovacke kuce ni nemislim da su to opce arhitektosnska djela..obicna lego gradnja,gotov proizvod koji se slaze poput kocaka,arirano betonska konstrukcija) sto mi se svidja u osijeku kao djlelu..Tekstilna skola bivsa na gajevom trgu,sasma simpa uglovnica(malo kicha al i on je potreban,daje char zgradi)tako da iskreno za Mitevskog nemam nesta lijepo u vezi arhitekture za reci,,,nek mladji nastave tamo dje je on stao smilies/wink.gif
...
napisao gost, Listopad 24, 2007
opa... tko je napisao ovaj gore komentar? Da nije Dario iz Retfale? Ili je netko nešto pojasnio Dariju. Otkud Dariju, koji ne zna kako se piše secesija, saznanja o zagrebačkim arhitektima.

Rogina je diplomirao 1983. godine zajedno sa osječanima Prgometom i Šilovićem.
A, godinu dana ranije diplomirao je Penezić zajedno s osječanima: Šterijev, Radunović, Koški i Kovač i Ivanović iz Valpova.
Koliko je tko talentiran i koliko je tko napravio projekata u životu, procijeni sam.
...
napisao gost, Siječanj 15, 2008
Dario, što si stao s komentarima? Hajde, piši, ima novih događanja na području gradnje u Osijeku.

...
napisao gost, Siječanj 19, 2008
Hajde, Retfalčani moji, što sad kažete na vašu Retfalu Novu ??? Kak' vam se sviđa ?
...
napisao gost, Siječanj 22, 2008
OSJEČKA GRAĐEVINSKA MAFIJA je naslov posta. Mene zanima, a vi mi molim odgovorite u koju grupu spadaju oni vlasnici kuća koji od starih ili novijih kasnije naprave potkrovlje, a da neplate ni lipu za komunalije ??????
Gledam, na svakoj četvrtoj ili petoj kući napravljeno potkrovlje. Ilegalno, naravno.
pitanje za upućene
napisao gost, Veljača 21, 2008
je li sad nakon novog Zakona o gradnji, kada više ne treba lokacijska dozvola, već se na osnovu idejnog projekta može počet sa gradnjom, da li je sad jeftinija cijena za sve te papire do početka gradnje koji trebaju ?????
odgovor gostu od 21. veljače
napisao gost, Oľujak 02, 2008
Nije ništa jeftinije. Više ne trebate Idejno rješenje na osnovu kojeg ste dobivali Lokcijsku dozvolu, a nakon dobivene Lokacijske ste morali raditi Glavni projekt za dobivanje građevinske dozvole.

Sada se radi Idejni projekt ( ne Idejno rješenje ) koje mora sadržavati osim arhitektonskog dijela i sheme instalacija, troškovnik, a po novom i geodestsku situaciju ovjerenu od katastra čija cijena iznosi oko 6000 kuna ( samo ovjerena geodetska situacija ).

Na osnovu Idejnog projekta dobivate građevinske uvjete i možete započeti s gradnjom, a Glavni projekt je potreban za gradilište i mora se napraviti ako ne želite platiti kaznu u slučaju da vas uhvati inspekcija, a niti jedan inženjer koji će voditi nadzor i ovjeriti Završno izvješće na osnovu kojeg dobivate Uporabnu dozvolu neće se igrati s time i pristati raditi bez Glavnog projekta jer bi mogao ostati bez pečata i biti izbačen iz Komore.

Dakle, Glavni projekt koji sadržava proračun nosive konstrukcije, instalacije vode i kanala, struje i grijanja, proračun toplinske zaštite i narvno, arhitektonsko rješenje i dalje je potrebno raditi.

Ubrzava se jedino dobijanje dozvole za početak gradnje jer ne čekate dva puta.

Cijena svih projekata neće bit jeftinija, sad veću odgovornost nose inženjeri i nadzorni organ gradnje pa će vjerojatno i taj dio biti skuplji.
Pozdrav Dariju iz Retfale
napisao gost, Travanj 01, 2008
Bok, Dario ! Što ti kažeš na ove nove zakone nakon ukidanja ishođenja lokacijske dozvole ? Hoće li se postupak početka gradnje ubrzati ? Da li su se smanjila davanja na takse i cijenu projekta? Što kaže tvoj tata ?

Daj se malo propitaj ako si u tim krugovima pa nas informiraj.

Pozdrav, Donjograđanka.

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 7
Korisnika: 541
Novosti: 654
Linkova: 10
Posjetitelja: 1267574

RSS Feed

RSS Button