Naslovna arrow Grad Zagreb arrow Zagreb arrow Rad nedjeljom

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Rad nedjeljom PDF Ispis E-mail
Grad Zagreb - Zagreb
Korana   
Petak, 19 Listopad 2007
E, to stvarno ne razumijem. Zašto sve trgovine i trgovački centri rade nedjeljom?

Mislim da nam to zaista nije potrebno. Pa nedjelja je dan kada imamo obiteljske ručkove, kada se međusobno družimo, jer smo preko tjedna svi prebukirani sa svojim obavezama.

Nedjelja, lijepo vrijeme, idemo svi skupa u Maksimir s biciklima, a pred Kauflandom takva gužva, auta koliko hočeš, parkiralište zatrpano. Pa ljudi moji, zar 6 dana u tjednu nije dovoljno da se obavi kupovina??????

Komentari (41)Add Comment
...
napisao gost, Listopad 19, 2007
Zašto nešto zabranjivati.Treba ljude platiti adekvatno i problem riješen.I dugi rade nedjeljom vozači,liječnici,vatrogasci,policija.... A jedino je problem u radu trgovaca zašto? U današnjem svijetu kad ljudi doslovno rade od 7-7 jedini dan kad mogu obavljati veliku kupovinu ostaje nedjelja.I zlo mi je više od tog problema koji se stalno potencira najbolje da nitko ne radi nedjeljom pa nek svijet stane .Jel to riješenje?
...
napisao gost, Listopad 19, 2007
Svijet sigurno neće stati ako se trgovački centri zatvore nedjeljom. Moram priznati da ne poznajem ljude koji cijeli tjedan, osim nedjelje rade od 7 do 7 i ne stignu u kupovinu. Vozači, policija, vatrogasci, bolnice su potrebni, dučani definitivno nisu.
...
napisao gost, Listopad 19, 2007
Što tebi smeta što oni rade? Ti nemoj ići tamo ako ti to ne odgovara i gotovo.
Važno je samo da su svi plaćeni za rad nedjeljom.

Btw. Moja mama je jedna od malobrojnih koja radi cijele dane i to svaki dan u tjednu. Eto, ja poznajem nekoga tko ne stigne u kupovinu radnim danom.
...
napisao gost, Listopad 19, 2007
Mislim da je nastala nova kultura druženja i to u trgovačkim centrima. Sa ulica, trgova i sl. smo se preselili u centre. Tamo je sve na jednom mjestu, po zimi je toplo, a po ljeti ugodno hladno. Tako što nije nepoznanica na zapadu (sociolozi bi nam trebali objasniti neke stvari u vezi s tim).
Ja mislim da se borimo protiv toga da oni ne rade nedjeljom ne zato što bi ostali bez namirnica već ŠTO BISMO OSTALI BEZ DRUŽENJA!
Prije smo se družili po kućama, a danas ispijamo kavice u kafićima tragovačkih centara.
...
napisao gost, Listopad 19, 2007
Ta propaganda mi se vec popela na k...
Non stop se govori o tome da se zabrani rad trgovinama nedjeljom jer je to dan za obitelj i molitvu. A znaci oni koji rade u tvornicama, na cestama, na hitnoj ili slicno ne vrijede dovoljno pa njihove obitelji mogu propasti? Najposlje problem se s time nece rijesit, to nije glavni uzrok disfunkcionalnih obitelji.
Jedino sto se treba uvest jest da se rad nedjeljom dobro plati. I ja radim nedjeljom i praznikom, a nitko me nista ne pita niti se bori za prava takvih radnika.
Danasnji nacin zivota jednostavno ne moze pruziti da na jedan dan "sve stane"...
...
napisao gost, Listopad 19, 2007
Vi koji se tako jako borite za rad nedjeljom sigurno je ne radite...kao ni ndržavne blagdane niti državne praznike...Kako u jednoj Austriji nema potrebe za radom trgovina nedjeljom a jednako tako imaju radno vrijeme od ujutro do navečer.Nedjeljom u trgovačke centre dolaze oni koji ne znaju kamo sa svojom neodgojenom djecom onaj jedan dan kada bi mogli biti s njima na nekom izletu, kinu ili slučajno u Dječjem kazalištu...
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
talijani i neke druge države rade nedjeljom ali imaju slobodan neki drugi dan preko tjedna... tako se može riješiti i kod nas i tako se rješava u večini robnih centara koliko ja znam... problem je basH u nedjelji... ako su ti trgovci htjeli fantazirati trebali su završiti neki fakultet pa bi imali "normalnije radno vrijeme"
ja osobno nemam vremena niti jedan drugi radni dan obaviti šoping jer ostale dane radim od jutre do većeri
ali do to problema nebi ni došlo da nisu inicirani os iskomleksiranih neradnika iz crkve
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
Nije istina, ja radim nedjeljom pa se bunim protiv toga da se zatvore trgovine... I protiv toga da se prestane na trgovce gledat kao na neke jadnike koji su u najgoroj poziciji od svih hrvatskih radnika. Kao sto sam napomenuo u prijasnjem postu-sto je sa ostalim radnicima?? Oni ne zavredjuju taj dan slobodno? Znaci trgovci ce uzivat, a mi, ostali za koje se ne vidi da radimo nedjeljom jer smo zatvoreni pitaj boga gdje i ne dolaze nam kupci svakih 2min, mi mozemo rintat... e pa zasto?? Onda neka lijepo svi rade nedjeljom.
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
Kad svi koji se izjašnjavaju protiv rada nedjeljom ne bi išli u kupovinu taj dan, onda ne bi bilo problema. Ovako je većina samo licemjerna. Ja sam protiv rada nedjeljom ondje gdje nije nužno, a to su svakako dućani, i NE IDEM nedjeljom u nikakvu kupovinu. I stvar bi riješena.
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
ako je što nužno nedjeljom onda su to trgovine i robni centri i to zbog radnog vremena večine ljudi koji preko tjedna ne stignu obaviti šopinge... oni koji se tome protive su neradnici i crkveni licemjeri tj. velike rvatine kojih je u ovoj državi nažalost pun k...ac
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
zanimljiva činjenica je to da se rijetko koja djelatnica ili djelatnik tih spornih trgovačkih lanaca i trgovina žali na rad nedjeljom...
ako malo bolje pogledate, na to se žale kronični neradnici, novi Jadrankini partizani, sumnjivi umirovljenici i veliki vjernici sa dugačkim stažom u KP-u kojima vikendom proradi osječaj morala prema narodu i državi
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
autorici teksta koja ima 6 slobodnih dana preko tjedna želim da što prije nađe posao kako bi se pridružila veseloj ekipi velike manjine radnog stanovništva lijepe naše kako bi se zajedno mogli družiti u robnom centru nedjeljom
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
Iskorištavaju nas i u trgovačkim centrima i drugdje i SVI kojima nije nužno da rade nedjeljom ne bi trebali raditi.
Ajd molim te tko to radi svaki dan od 7 do 21 sat da ne stigne nabaviti namirnice koji drugi dan? A ako i on tako radi ne radi netko od njegovih ukućana. Sve je stvar dobre volje, ali mi smo komotni, bolji da trgovački centri rade, zlu ne trebalo. smilies/undecided.gif
...
napisao gost, Listopad 20, 2007
i ja radim nedjelje i to u optici aj mire cite koji će si normalan čovjek kupovat naočale u nedjelju?to samo moja bolesna šefica misli da hoće
...
napisao gost, Listopad 21, 2007
Nemam ništa protiv da se nedjeljom radi , ali samo jedna smjena . Zašto trgovački centri ne bi radili samo popodne , tako da ti ljudi koji tamo rade stignu se i naspavati i ručati , pa čak ako treba otići u crkvu . A svi oni koji kao ne stignu preko tjedna ili subote u kupovinu jer rade , moš se mislit i ja radim od 7 do 17 pa poslije posla odem kupiti šta mi treba . Ljudi prestanite biti toliki snobovi , najbolje bi bilo da sve dobijete na srebrnoj tacni !!!
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
htjeli smo imat hrvatsku, demokraciju i samim tim i kapitalizam...

u takvom društvu vlasnik može odrediti radno vrijeme sve dok je to u skladu sa zakonom...

s druge strane država je tu da kontrolira provođenje zakona što kod nas u državi nažalost opčenito nije praksa

s treče strane tu je djelatnik koji potpisom ugovora o radu pristaje na radno vrijeme iz tog ugovora odnosno prijavljanog radnog vremena firme

i sa četvrte strane tu su svi oni kojima to sve smeta ????
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
Slaba karika svega je(što se vidi iz tvog izlaganja) upravo to što radnika u ovoj državi nitko ne štiti!!!
Potpisuju kojekakve ugovore, jer su sretni da rade.
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
molim te mi reci gdje u kapitalističkom svijetu netko štiti radnika koji se ne žali odgovornim institucijama...
htjeli smo kapitalizam i sad kad ga imamo opet ne valja...
sigurno su crveni vragovi za to krivi ko i za sve ostalo u ovoj banana državi a ne vaš tata franjo koji vam je ostvario tisućljeni san???

najlakše je plakati i u medijima pisati senzacionalne glupe članke a nitko ne bi prijavio ili tužio svog poslodavca

o tome što ljudi odnosno ovce potpisuju kojekave ugovore to su si sami krivi.. bez brige ima ljudi sa srednjom školom koji bi bili sretni da mogu raditi nedjeljom u robnim centrima ili trgovinama
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
Ovo nije kapitalizam već iskorištavanje!
U pravom kapitalizmu su jaki sindikati pa se imaš kome žaliti. Kod nas sindikati služe za kupovinu jaja, krumpira i purica za djelatnike, a kada ih trebaš nema ih.
A žaliti se "pravnoj" državi i "neovisnom" pravosuđu...daj, molim te!
Ja pokušala pa popu...a!
E vidiš dok bude onih sa srednjom školom koji su sretni da ih se iskorištava i NE PLAĆA kako treba, dokle će ovi koji trenutačno rade morat mučat i biti ovce, odnosno, potpisivat će sve što im poture samo da ostanu raditi.
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
pa dobro i tko je sad tu kriv za to???
-poslodavci koji koriste što im se nudi???
-država odnosno korumpirana vlast za koju ćete opet glasat na idućim izborima???
-ili možda vi koji plačete tu na netu umjesto da javno kažete tko vas to iskorištava i na koji način
-ili ste samo nešto čuli ili pročitali u jednom od naših žutih medija
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
ja osobno ne znam nikoga tko se žali na rad nedjeljom a znam dosta ljudi koji rade po trgovačkim centrima...
znam da se žali crkva koja također radi nedjeljom a i oni su državna služba ako ih se plača iz proračuna...
i znam da se žale naradnici...
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
a sta je sa drugim ljudima koji rade i nedjeljom, i blagdanom, svetkom i petkom, i koji su uvijek poslodavcu "on call" na raspolaganju? I to za manju plaću od one koji dobivaju trgovci, i bez ikakvog racunanja prekovremenih...Ja sam jedna od njih. Imam mozda jedan slobodan dan u tjednu, a i taj dan sefovi imaju pravo pozvati me da dodem nesto odradit...Radno vrijeme formalno imam, ali to nista ne znaci. Mogu me svaki dan u tjednu, ukljucujuci i nedjelju poslati na teren u 10 navecer. Nista od toga mi nije placeno, ni nocni rad, ni prekovremeni...nista! I da se ne mislim da govorim nesto o cemu nemam pojma dovoljno je za reći kako mi mama vec 30 godina radnik u trgovini. Trenutno radi u Konzumu, jest da se ubija od posla, ali ima svoju smjenu od 7 do 15 sati, jedan slobodan dan u tjednu (najčešće to nije nedjelja ali slobodan dan je slobodan dan), ne plaćaju joj prekovremene ali oni joj se pretvaraju u slobodne dane koje u većini slučajeva može iskoristiti kada hoće, i ima za 500 kuna vecu placu od mene....Naravno da bi ju trebali placati vise, i da bi ja bila sretna da nedjeljom mozemo zajedno sjesti za stol i jesti, ali u usporedbi sa mojom pricom, jeb....meni je teze... I nisam jedina. Puno je ljudi u slicnoj situaciji.
I da, ja sam ta koja ide u kupovinu nedjeljom navecer jer mi i decko radi jednako sjeban posao pa ako necu sama tegliti mjesecne zalihe hrane to je jedini tremin koji imamo da taj "posao" obavimo zjedno....
...
napisao gost, Listopad 22, 2007

Jel ne znaš čitati:Nisam samo kukala preko Tužibabe već sam imala sud sa poslodavcem i popuš..a!
A gdje bih javnije mogla reći što me tišti nego na sudu-da odem na trg i da vičem?
Ovom drugom:
Crkvu se ne plaća iz proračuna i ona mora "raditi" nedjeljom!!!
Ja znam puno onih koji ne bi radili da ne moraju nedjeljom, ali šute. Vjerovatno bi bili zadovoljniji da ih se adekvatno plati.
A ono o neradnicima...samo ću reći da je to toliko glupavo da nije ni za komentar.

...
napisao gost, Listopad 22, 2007
slažem se da je ova cijela tema glumpava kao što su i svi koji misle da trgovci ne bi trebali raditi nedjeljom kao da su bogom dani sa tri ili četiri razreda srednje škole(doduše vjerovatno se glumpava crkva zauzela za njih kod boga) , pritome nikoga ne omalovažavam jer sam i sam sss ali ne plačem nego radim i borim se za svoja prava

inače, u pravu si da se crkva ne plača (samo) iz proračuna nego se plača i iz nameta i pljačke sirotinje koju zaglupljuje umjesto da pusti narod da radi i zaradi i da radi kom je što volja

...
napisao gost, Listopad 22, 2007
zašto crkva mora raditi baš nedjeljom???
ja bi išla u crkvu na misu neki drugi dan da mogu nedjeljom kuhati, odmarati se i biti sa obitelji

isti je odgovor ko i na rad nedjeljom...
kom ne odgovara ne mora ići tamo...
kom se ne radi nedjeljom ne mora...
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
kome ne odgovara rad nedjeljom u robnim centrima neka mjenja posao, pa bar posla za trgovce ima ako necega ima u ovoj državi
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
Dođem sa posla u 7 sati naveće i nemam pametnija posla nego trčati u šoping da gospoda trgovci mogu imati slobodan dan. Pa nemaju ni mnogi drugi državni i privatni službenici i radnici slobodan dan nedjeljom pa ne kukaju nego pošteno odrade svoj posao za koji su se školovali a mnogi i za manju plaču nego trgovci.
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
doduše ne treba napadati trgovce jer se oni uglavnom ni ne žale nego iskompleksirane budale kojih se to uopče ni ne tiče
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
Moš si mislit gospodskog posla(da slušaju naše zaje...cije kada onako frustrirani dođemo u trgovinu).
Pa svako po zakonu bi trebao imati slobodan dan, ili je to postala privilegija?
...
napisao gost, Listopad 22, 2007
a tko to nema slobodan dan???
...
napisao gost, Listopad 23, 2007
Npr. u Osijeku djelatnice u Biljemerkantu.
...
napisao gost, Listopad 24, 2007
DRŽAVNI INSPEKTORAT REPUBLIKE HRVATSKE
31000 Osijek, Šetalište kardinala F. Šepera 1D
- područna jedinica Osijek - centrala (031) 250 600
- telefaks (031) 250 601
- odsjek za nadzor u području radnih odnosa
- inspekcija rada (031) 250 600



...
napisao Korry, Listopad 25, 2007
Ajme, koje li buke oko rada nedjeljom.
Autorici teme od sveg srca zelim da joj jedne nedjelje poslijepodne iz trgovine zatreba nesto sto nece moci cekati ponedjeljak. Onda ce shvatiti da je takva guzva u Kauflandu samo zato jer je Kaufland vjerojatno jedina trgovina koja tog dana radi u kvartu.
Uostalom, ja ne vidim nista los u radu nedjeljom. Sve dok se adekvatno placa, tko zeli, neka radi. Tko ne zeli, trazit ce posao u malom ducancicu koji ne radi nedjeljom. Ah, da - nece. Zato jer nece dobiti toliko veliku placu.
...
napisao mr.Grim, Studeni 19, 2007
cudno da se nitko ne osvrce na rad nedjeljom primjerice spikera na radiju
konobara
tv voditelja
...dakle radi se samo o radu ducana....interesantno
da...da.....
napisao gost, Studeni 22, 2007
Ljudi moji...ajde nakratko zažmirite,duboko udahnite i razmislite o svojim komentarima.....pa ja smatram da je svtko od nas bio dovoljno pametan,pa kad je odlučivao o tome što u životu želi biti i raditi dobro pogledao i dobre i loše strane zanimanja za koje je krenuo.Ako i niste bili toliko pametni,pa uvijek se nađe netko stariji koji ti kaže par ,najčešće negativnih strana ono što si izabrao......pa tako i svi vi koji radite preko vikenda ili po cijele dana...znali ste ili ste bar trebali znati što svaki posao nosi sa sobom i što možete očekivati jednoga dana kada ga stvarno i počnete raditi....sada je kasno lupati se po glavi.....ali budimo realni.....pa nisu ti prodavači Bogom dani i ne rade samo oni nedjeljom....ima jako puno ljudi koji rade vikendom i isto nisu plačeni nikako ili nekom mizerijom.....kaj ste mislili kad ćete vi početi raditi da će se nekaj promijeniti....tak očito razmišlj i moja pametna sestrična....kd je upisivala srednju uporno je htjela ići za trgovca(i ok....ako to želiš zašto ne....)a dam se kladiti da će za 3 godine kada završi školu i kada počne raditi odmah početi kukati da mora raditi vikendom i da su plače malo.....a kada sam joj prije upisivanja rekla:gle da li želiš i da li si spremna na to da radiš ko crv po cijele dane,da nemaš slobodan dan i da si plaćena crkavicom,mrtvohladno je rekla DA....pa ko je tu sada pametan,a tko će za par godina kukati.....ljudi moji treba o svemu razmišljati prije nego se zakopamo.......
...
napisao gost, Studeni 23, 2007
Država nam i je tamo gdje je kada imamo toliko pametnih stručnjaka kao ovih što opravdavaju rad nedjeljom.Kod nas u zemlji svi sve znaju a kada to trebaju pokazati onda od toga ništa ."Pametan" je odgovor kada ja moram raditi nedjeljom pa neka rade i oni.Isti je i onaj koji podcjenjuje školsku spremu jer misli da je jako pametan.Nadam se da se kandidirao na ovim izborima za gradonačelnika.Ja imam VKV i 40 god rada i kada sam ja išao u školu nije bila moda ići na fakultet pa makar bio i glup kao neki sada, pored mene radi kolega koji ima fakultet i sada po novom je magistar a sve važnije stvari moram odraditi ja .Svaka mu čast jer priznaje da na fakultetu je jako malo naućio od onog što život traži i zahvalan je što od mene ući.Zato izjave o obrazovanim i neobrazovanim prodavačima stvarno su glupe.
Pametnomu dosta.
...
napisao gost, Studeni 26, 2007
za onu gospodičnu čija mama raedi cijeli dan svuh 6 radnih dan. pa i nisi baš od neke pomoći kada nisi umjesto mame mogla obaviti kupovinu. mogla se mama odmoriti bez obzira što rade trgovine
...
napisao Korana, Studeni 26, 2007
A da probate ponovo pročitati tekst? Uopče me ne zanima to što trgovački centri rade. Ja sam komentirala ljude koji svoje slobodno vrijeme provode u takvim centrima, vuku djecu od 3-4 godine u shopinge, umjesto da to vrijeme pametnije iskoriste negdje u prirodi . Činjenica je da smo svi prezaposleni i previše u zatvorenim prostorijama, pa zašto onda i tu nedjelju moraju provoditi u dučanu. Korry, sigurno mi ništa neće zatrebati jedne nedjelje iz Kauflanda, vjeruj mi, ja sam organizirana osoba koja obožava svoju obitelj, i provoditi vrijeme s njom.
...
napisao gost, Prosinac 04, 2007
ne bi se nitko bunio ni protivio radnoj nedjelji da je ona plaćena kako treba i biti, a ne kao i obični radni dan.
sramota.
radim u pekari kod albanca, imam svaki drugi tjedan jedan dan (utorak) slobodan, nedjelje radne naravno, kao i božić, uskrs, dan državnosti, velu gospu i staru godinu.
jedino 1.1. ne radimo.
božićnice nema, eventualni manjak u kasi odbija nam od plaće s obzirom na dnevni promet od 15000kn, prijevoz - autobusne karte plaćamo same sa plaćom od 2600kn.
radno vrijeme od 5,30 do 22,30.
u ugovoru mi piše 160 sati tjedno, odmor nedjeljom, dnevna marenda od pol sata- marende nemamo. kruh za doma same plaćamo.

da, radila bih nedjeljom bez problema - no neka se to i plati kako treba, a ne da inspektori sa šefom sjednu na kavu i dogovore iznos u kuverti.
...
napisao gost, Prosinac 14, 2007
aja bi i da banke,pošte,domovi zdravlja i sve firme rade nedeljom a ne samo ponedeljak -petak pa da vidimo pobune
...
napisao gost, Travanj 30, 2008
Od svih vas mi se sere.
Stvar je u tome da nedjeljom nema posla nego hrpa ljudi koji samo šeču i ne samo to nego nekim ljudima su blagdani tj. neradni dani slobodni dani u tjednu.

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 2
Korisnika: 552
Novosti: 663
Linkova: 10
Posjetitelja: 1309566

RSS Feed

RSS Button