Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow Mladi vozači

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Mladi vozači PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
Branka   
Ponedjeljak, 12 Studeni 2007

Naišla sam na jednu nelogičnost u našem zakonu vezano za mlade vozače.

Normalno je da ne smiju piti (kao ni ostali sudionici u prometu), još mi je normalnije da ne smiju uzimati nikakve opijate.

Logično bi mi bilo i da, naprimjer, zakon zahtijeva da prvi mjesec dana voze isključivo u pratnji starijeg, iskusnijeg vožača, ali mi nema veze s pameću zakon po kojem mladi vozač do 23 sata može samostalno voziti, a poslije 23 sata se primjenjuju drastične mjere (koliko sam čula) oduzimanja vozačke, ako se mladog vozača zatekne bez pratnje starijeg i iskusnijeg vozača.

Što se to mijenja u načinu vožnje poslije 23 sata i da li znanje vožnje mlade osobe naglo opada poslije tog famoznog vremena?

Voljela bih da mi netko obrazloži smisao tog zakona, jer se zna da mlade osobe upravo u to vrijeme izlaze van i bez veze je da im auto trune kod kuće zato jer je netko donio ovako "biserni" zakon.

Komentari (55)Add Comment
...
napisao plmm, Studeni 12, 2007
meni to isto nije normalno... kretena na cesti ima i u 2 popodne i u 2 ujutro... mrak je i u 20h i u 23h... uglavnom, nema mi bas neke razlike...
...
napisao lea0503, Studeni 13, 2007
jos je gluplje sto smiju vozitu poslje 23 h ali u pratnji osobe koja ima 25 godina jer kao od te godine postajemo zreli. ali nigdje se ne spominje da ta osoba mora imati vozacku dozvolu. i sad zamislite netko položi sa 30 godina i mora poslje 23h voziti sa nekim tko ima 25....
ja to uopce ne kuzim......
...
napisao plmm, Studeni 13, 2007
a netko moze imati vozacku vec 10 god. s tim da je 2 puta sjeo za volan i on smije voziti, dok netko tko je polozio prije godinu dana i svaki dan je za volanom i ima 100 puta vise iskustva nego ovaj prvi spomenuti, i taj ne smije voziti poslije 23h... svasta...
...
napisao kepos, Studeni 13, 2007
Nema to nikakvog smisla. Jer oni koji prave sranja oni i voze poslije 23 i njih se ne smije zaustaviti. Pa čemu onda mučit nas ostale? Osim tog sa 23h stat postoji i fora da svugdje mladi vozači moraju voziti 10km/h manje od ograničenja. A ograničenje brzine u zoni smirenog prometa je 10km/h. Pa se ti vozi :D :D
...
napisao gost, Studeni 13, 2007
Kad sam ja pitao jednom zasto je to tako, rekli su mi da je intenzitet prometa drukciji.

bla :D
...
napisao ivan29, Studeni 13, 2007
nisu samo mladi vozači problem. problem je ljudski ego koji pati od kompleksa manje vrijednosti
vozim renault 4 i to relativno brzo, ali ne može me ni jedan vozač bio mlad ili stariji ne može gledat ispred sebe "kantu".
a da ne govorim kad preteknem nekog mudonju koji priča na mobitel i uspori na 40 to je onda revolt koji ne može čekati ni isprekidanu crtu nego odmah pretiče na punoj pa makar bila i krivina
...
napisao gost, Studeni 13, 2007
Ivane niste pročitali gore napisano. Nitko nije rekao da su mladi vozači problem, već smo se osvrnuli na zakon koji im brani da voze sami poslije 23 sata. Ono o intenzitetu prometa koji je DRUKČIJI poslije 23 sata...GLUPOST! Nitko mi ne može reći da u vrijeme kada rade trgovine nije veća gužva i riskantnija vožnja. Najveći intenzitet je onda kada su špice, po danu.
Znate što ja mislim: Gospoda koja donose zakone ne vjeruju mladima da neće piti dok voze (u noćnim satima) pa budući da ih ne mogu sve prekontrolirati bolje da ih isključe. UŽAS! >:(
...
napisao gost, Studeni 13, 2007
pa bas to! SLABIJI intenzitet prometa omogucuje ti da vozis 120 na praznoj vukovarskoj, strosmajerovoj, divaltovoj, di god oces. a mladi su posebice skloni potrebi za dokazivanjem i prevelikom brzinom. tako razmisljaj. ;)
...
napisao gost, Studeni 13, 2007
Pa neka onda policija dežura na tim širokim cestama, a ne da kažnjavaju sve mlade ljude, jer su neki od njih kompleksaši.
...
napisao gost, Studeni 14, 2007
postavit ces policajce na sve ulice na kojima postoji potencijal da ce netko voziti 120 na sat? i tako u svakom gradu, u cijeloj drzavi? razmisli malo i o tome. ja bih isto nekada vozio iza 11, i ne bih nikad sjeo za volan pod utjecajem IMALO alkohola, ali ako sagledas stvari globalno... postoji nelogicnosti u tom zakonu, slazem se, ali nije toliko ni glupo.
...
napisao gost, Studeni 14, 2007
Znam da policiju ne možeš svugdje postaviti, ali na jednom primjeru sam se osvjedočila da upornost pri provjerama pali. Znaš onu cesticu koja prolazi paralelno sa promenadom prema Bijeloj lađi? Uzduž te ceste su pod normalno parkirali godinama tko god se sjetio, iako na početku stoji znak zabrane zaustavljanja i parkiranja. Onda ti je provedena akcija komunalaca koji su u jednom periodu konstantno tamo patrolirali i stavljali čestitke parkiranim. Sada tamo nitko više ne parkira. Kada bi naša policija tako uvela akcije tipa mjesec dana pokrivam Štrosiku, mjesec dana Vukovarsku i pisala kazne prekršiteljima i trkališta bi utihnula, jer nikada ne bi znao gdje policija dežura. Onda ne bi i "nevini" plaćali zbog luđaka.
...
napisao Ingo, Studeni 16, 2007
nase zakonodavstvo je takvo da mene cudi sto nisu uveli i mjeseceve mjene u zakon. pa npr. mladi vozac do 23 godine s iskustvom od 3 mj, nakon 23 sata uz pratnju osobe starije od 25 godina s vozackim iskustvom ili osobom preko 25 godina bez voackog iskustva u uvjetima dobre vidljivosti i suhog kolnika, smije upravljati vozilom za punog mjeseca i prve cetvrti, osim ako njegovim znakon ne vlada merkur. To se odnosi i na sve zracne znakove i one rodjene ponedjeljkom, a ostali ....
...
napisao luca, Studeni 16, 2007
Mladi vozač je i onaj koji je kao moja rođaka, sa 50 godina položila vozački. Nije li nakaradno da ona ne može voziti sama poslije 23 sata? Boje li se da će i takvi "mladi vozači" ludovati po širokim cestama po noći? Osim toga takvu tetu mora pratiti neki iskusni mladac po noći da se ne otkači i počne voziti reli. :D
...
napisao Emma, Studeni 19, 2007
ma to sto se boje dakao maladi ne voze pijani ito...ko kaze da ja pijem sam navecer..mogu i popodne otic u birc i napit se...ma nema to nista smisla...ak su mogli ovi prije nas vozit poslije 23h,zast smo mi manje nespsobni...al štaš zakon je zakon...a i danas su auti puno sigurniji neg prie...lol
...
napisao gost, Studeni 23, 2007
Iako sam stariji zakon je bez veze.Trebalo bi povečati kazne za mlade vozače za brzinu ,alkohol,preticanje preko pune linije i dr. to bi više pomoglo nego ovako glup zakon.Svakodnevno gledam mlade vozače koji krše sve propise a žure se kao da idu spasiti svijet.
...
napisao luca, Studeni 24, 2007
Slažem se, lupiti ih po džepu kada se otkače pa da vidiš kada tata i mama zacvile neće više sinčić voziti 120 u gradu.
Sanjam! Tatini i mamini sinovi i princeze (koji voze skupe, startne aute) i tako ne plaćaju kazne, jer to roditelji srede.
...
napisao gost, Studeni 25, 2007
Sinoc me je policajac zaustavio i oduzeo vozacku, napisao kaznu od 500 150Kn. zato sto sam mladi vozac! a pored mene je na suvozacevom mjestu sjedio prijatelj koji ima vozacku vec 5 god. sada to ne vrijedi, on mora imati min. 25 god. starosti. kakav je to zakon? mislim ako decko ima 5 god. vozacku mislim da ima potrebno iskustvo!
...
napisao luca, Studeni 25, 2007
Na koliko ti je oduzeo vozačku?
Zašto moraš platiti 500 i 150 kuna?
Ovo da tvoj suvozač mora imati 25 godina je,koliko ja znam bilo od početka, kao zreo je čovjek pa će te kočiti ako se otkačiš.
...
napisao zero, Studeni 27, 2007
oduzeo mu privremeno vozacku,,,ii moze je odmah dobiti od 7 ujutro kad je predaja smjene u policji...ne panicarite

osobno ja niakd niti nisam postovao taj zakon uhvatili su me u 2 godine jedno 8 puta a koliko sam se vozio da ni ne spominjem,...izbjegavao policiju...malim ulicicama..brrzo parkirao pa izasao kad ih vidim..
cak su mi oduzeli voazcku na motoru od 5o kubika poslije 23 sata,i kad su me htjeli opet zaustavtii dobili su srednji prst i po gasu ...jednom sam prospricao pored njih kod tvrdje sa 130 i niti su krenili niti nista,,jedanput im nisam ni stao mislite da su krenili jesu vraga..
boli njih briga bitno da oni sebi spune kvotu kazni i to je to

uzivajte
...
napisao luca, Studeni 27, 2007
Zero hvala, uhvatila me panika. A zašto je platio kaznu? Ima li to veze s vožnjom poslije 23 sata ili nam je nešto prešutio?
...
napisao gost, Studeni 28, 2007
pa ovako

po zakonu se ne smije voziti poslije 23 sata i automobil snazniji od 101 kS,,ne oduzima se vozacka u klasicnom smislu rijeci vec samo privremeno u razdoblju od 23 do 05 ujutro
i dobijes kaznu od 500 kn i 150 sudskih troskova
tko ne zeli platiti kaznu ne mora i moze ju zamjeniti na sudu za dobrotvorni rad i samo neka pise zalbe i to

...
napisao luca, Studeni 28, 2007
Thanks, sada sam definitivno uvjerena da je taj zakon izmišljen za punjenje proračuna.
...
napisao gost, Studeni 30, 2007
moraju nekako zaradit sto ces,,
...
napisao gost, Prosinac 02, 2007
ZAKON JE STVARNOOOOOO........super,moš mislit!!!!
šta bi trebala mamu povest u disko samnom!zato sam i polagala da ne moram gnjavit starce da me furaju van,....grozno! i sad ja lijepo na -10 cipelcugom kroz kojekakve parkiće dok me lijepo ne pokupi neki konjjj i ne siluje
...
napisao gost, Prosinac 03, 2007
Jupiiiii, ideja da vodite mame i tate na tulume mi se baš sviđa!!!!
vožnja poslije 23h
napisao gost, Prosinac 09, 2007
mislim da bi se mi mladi vozači iz cijele Hrvatske trebali složiti i potpisati peticiju kojom želimo da se zakon ukine,te to poslati na adresu sabora.Daj nek to netko pokrene,to je stvarno sramota.
vožnja poslije 23h
napisao gost, Prosinac 09, 2007
mislim da je zakon glup te smatram da bi mi mladi vozači pa i ostali vozači trebali potpisati peticiju kako bismo mi smjeli voziti poslije 23h.Stoga treba obavijestiti sve mlade i pokupit potpise iz cijele Hrv. te ih poslati na saborsku adresu.Onaj tko pije nek i plaća kazne,ali mislim da je vrijeme da se taj zakon promijeni,jer prometnih nesreća je sve više što znači da vožnja poslije 23h nema nikakve veze sa nesrećama,nego suprotno brzina i alkohol imaju veze.
...
napisao luca, Prosinac 10, 2007
Admine, čuješ li glas naroda, prosvijetli nas kako to organizirati.
jadno....
napisao gost, Prosinac 12, 2007
slažem se da je taj zaokon idiotarija....a i tako se ne primjenjuje na one tatine sinove i kćerke koji prave sranja u prometu,primjenjuje se na nas koji svake prijestupne užicamo auto od staraca da idemo van i onda spušimo kaznu što smo vozili poslije 23...
...
napisao gost, Prosinac 23, 2007
ljudi a jel zna netko kako ide fora s tim negativnim bodovima i produljenjem statusa mladog vozaca?jucer su mi decka haltali, nije ni pio i vozio je dopustenu brzinu, i sam su mu kaznu napisali..jel sad to znaci da sljedece dvije godine opet nece smjet voziti iza 11 ili?jel ima netko neka iskustva sa zalbama?
...
napisao gost, Prosinac 25, 2007
produzit ce mu nakon dvije godine,a kaznu ne treba platit,i nakon godinu dana će je dobit i bit će pozvan na sud i tamo izabere dobrotvoran rad i to će otići u zastaru.
...
napisao luca, Prosinac 26, 2007
Za taj dio nisam ni znala. Znači cijeli život možeš ostati mladi vozač (ako te ulove, naravno).
poslije 23.h
napisao gost, Prosinac 29, 2007
bok ljudi ja sam za da se ukine ovaj smiješni zakon da se nesmije voziti poslije 23 sata, može li mi tko reči da li je moguče da ti oduzmu vozačku,na dulje vrijeme ako te uhvate da si vozio poslije 23 sata, naravno ako nisam pio i koristio razne opijate.
...
napisao luca, Prosinac 29, 2007
Gost od 28.studenog ti je sve lijepo objasnio (pogledaj malo prema gore).
...
napisao Tinker Bell, Prosinac 30, 2007
zakon je apsurdan. prije nego sam položila B kategoriju vozila sam skuter 4 godine u bilo koje doba dana i noći- znači već sa 14 godina!! a sada sa skoro 20 mogu samo do 23. baš su oni meni super >:(
zbog onih koji rade probleme bio taj zakon ili ne su kažnjeni svi koji inače ne piju kada voze niti divljaju.... katastrofa
...
napisao gost, Prosinac 31, 2007
Prwdlažem ukidanje toga glupog zakona uz izmjenu propisa.Za kršenje propisa vožnje u alkoholiziranom stanju nepoštivanje brzine i preticanja na nedozvoljenim mjestima oduzimanje dozvole na dvije godin a za vožnju dok je dozvola oduzeta godinu dana zatvora ili 50,000 kuna pa ko voli nek izvoli pa se ni tatini sinovi nebi usudili kršiti propise.
...
napisao luca, Siječanj 02, 2008
Svi smo se uglavnom složili oko toga da je ovaj zakon bez veze i da bi ga trebalo ukinuti, ali ne znam tko je moj kongresmen da mu napišem pismo ili da mu pokucam i predam peticiju sa zahtjevom da nešto poradi po tom pitanju...ups, mi nismo u Americi!
Hoću reći, oni bar znaju gdje mogu pokucati (iako mi je i ta njhova demokracija upitna), a mi ne znamo ni gdje da se okrenemo, kome da se žalimo kada neki mediokritet u Saboru predloži ovakav zakon, a ostali uvlakači samo na to podignu ruke. :(
...
napisao gost, Siječanj 06, 2008
daj ajde nek svatko u svom mjestu,selu,gradu skuplja potpise i svi zajedno da pošaljemo na saborsku adresu,a ukoliko je nekom stari političar,nek nam pomogne.
...
napisao fast_and_furios88, Siječanj 27, 2008
da zakon je totalna glupost,jer ako i voziš polsije 23 h i pridržavaš se prometnih propisa u cijelosti šanse da te zaustave su minimalne jer se po ničem neističeš..govorim iz vlastitog iskustva,više od godinu dana vozim poslije 23 bez problema zato jer se poslije 23 pridržavam svih živih propisa...
...
napisao gost, Siječanj 29, 2008
Zakon je propisao takvo pravilo jer su mladi vozači najčešće i mladi ljudi - oko 18 godina, kojima je u cilju impresionairati curu ili dečka svojom neustrašivošću za volanom. Osim toga, ta populacija većinom vikendom cuga i drogira se, što ih još više motivira da se klinče za volanom. Nije fora preseravati se usred bijelog dana - zato se može iza 23 sata. Roditelji ne mogu kontrolirati lika kad ode s društvom van, pa netko mora. Pogledajte statistike prometnih nezgoda - većinom klinci za volanima makina. Problem je što takav propis dokači i normalne ljude - vozače. Ja vozim na posao svaki dan 60km u jednom smjeru, imam 29 god - a mladi sam vozač. Za mene je taj propis bespotreban, jer sam svoje izludirala, ali možda nekom klincu (ili nekom koga bi klinac pokupio na cesti) spasi život to što mu tata ne smije dati auto u subotu navečer.
...
napisao luca, Siječanj 30, 2008
Tko luduje i ima pokriće (u roditeljima)ništa ga neće ograničiti!
Opet će se stupidnog zakona držati oni za koje on nije ni pisan, jer bi se i bez njega normalno ponašali.

:P
za lucu od gosta 29. siječnja
napisao gost, Siječanj 30, 2008
Luco, već pomalo redovno pratim određene postove na tužibabi i vidim dosta tvojih odgovora. Na nekima dijelimo mišljenje, na nekima ne, no barem razmišljamo i iznosimo stavove. Napisala si odgovor na moj komentar, no mislim da nisi zadnji dio na koji se očituješ dobro shvatila. Fazon nije u pokriću roditelja, nego baš suprotno - u tome da bar neki roditelj neće dati auto svom teenageru, jer mu je poznat takav propis, a da propisa nema, ipak bi dao auto. Zakon navodi kategorije ljudi na koje se odnosi, tako da ga ne moraju ni poštivati oni za koje nije pisan. Ja spadam pod taj zakon i koliko god ja mislila da je za mene nepotreban, za nekog klinju je potreban, jer nisu svi roditelji ostali bez svijesti i savjesti, poput nekih čiji sin ubije curu, a dečka napravi invalidom; a to je mu je daleko od prvog iskustva i prvog prekršaja. Ako ja nisam dobro shvatila tebe, sorry!
...
napisao luca, Siječanj 31, 2008
Pogledaj sada posljedice toga zakona iz drugoga ugla:
Imam kćerku koja je mladi vozač, radi i jedva je čekala da položi vozački, jer stanujemo u maloj ulici pa joj baš nije zgodno samoj se vraćati u neko doba kući.
Sada se ustvari ništa nije promijenilo.
Kada je položila moj suprug je s njom oko mjesec dana išao okolo da vidi kako vozi, nikada nije vozila kada bi popila (ostavila bi auto u gradu i netko bi je dovezao), znači odgovorno se ponaša.
Ona sada zbog toga što je lakše opaliti sve nego se boriti sa konfliktnim osobama (policijskim akcijama i intervencijama) mora ispaštati. Auto stoji pred kućom, a ja i dalje strahujem za nju dok ne dođe kući, jer vidimo da je Zapad u najgorem obliku došao i na naše ulice.Nisam nikada bila za akcije u kojima se "kažnjavaju",uvjetno rečeno, svi umjesto da se trudom detektiraju problematični. :o :-\
...
napisao gost, Veljača 20, 2008
što se tiče zakona,zakon treba uništit i to pod hitno.Što se tiče vozačke:ako te uhvate poslije 23h,napisat će ti kaznu,kaznu nemoj platit,nego čekaj da te pozvu na sud,odaberi dobrotvoran rad i to će ti otići u zastaru.Kad ti prođu 2 god. produžit će ti vozačku i nećeš više biti mladi vozač. ;)
...
napisao gost, Oľujak 12, 2008
da...taj zakon za auto sam ziwio od swoje 14 godine..pratio swe sto i kako se dogadja ukratko auto mi je bio opsesija..i sada kad narawno imam wozacku i auto, mladi sam wozac i nesmijem woziti poslije 23h. A jedan medju ostalim gore nawedenim razlozima je i taj sto nam tek poslije 23h treba auto jer jawni prijewoz je slab..tj. nikakaw a zbilja mislim da mog tatu ne zanima sto ja radim s curom u 2h u jutro na sljemenu..jer bi po zakonu on trebao biti s nama..pooz
gost iz tudjine
napisao gost, Oľujak 19, 2008
mene zanima taj zakon poslje 23 to vazi samo za domacine ili i za stance koji imamo stranu vozacku i strane papire dali je zakon za sve isiti pozdrav raja :) :) :)
...
napisao gost, Oľujak 23, 2008
Imam jedno pitanje...
Imam polezen vozacki ispit za H (sadasnju M) kategoriju od 1.9.2003. sada vec imam B kategoriju godinu i pol. znam da mi nije ostalo jos dugo do kad cu moc vozit poslije 23h,
ali mi je jedan frend koji takoder ima H kategoriju vec 4 godine rekao da ja smijem vozit poslije 23h (on vozi no jos ga nisu zaustavili). Sad mene zanima jel ja stvarno smijem voziti poslije 23h posto imam H kategoriju vec 4, 4 i pol godine ili ne?

Hvala
...
napisao gost, Oľujak 23, 2008
Imam jedno pitanje... imam polezen vozacki ispit za H (sadasnju M) kategoriju od 1.9.2003. sada vec imam B kategoriju godinu i pol. znam da mi nije ostalo jos dugo do kad cu moc vozit poslije 23h, ali mi je jedan frend koji takoder ima H kategoriju vec 4 godine rekao da ja smijem vozit poslije 23h (on vozi no jos ga nisu zaustavili). Sad mene zanima jel ja stvarno smijem voziti poslije 23h posto imam H kategoriju vec 4, 4 i pol godine ili ne? Hvala
...
napisao gost, Travanj 15, 2008
Pa ljudi koji vam je!?
velkam tu kroejša!
kretenarija...
napisao gost, Svibanj 17, 2008
mene su noćas zaustavili zbog istog razloga i velim ja policajcu: gospon radim noćnu smjenu i bla,bla... bio je sam. nisam pio, sve po propisima... i frajer meni: zakon je zakon i mislim da je itekako dobar.. e došlo mi je da mu u glavu nešto bacim...i sere on sere... kad vidiš ni pet ni šest neka budala
projuri pored nas e brate mili ako nije stotku pićio..i pogledam policajca i samo sam mu rekao da nisu problem ljudi poput mene već ljudi koji mu pred nosom rade prekršaj... i frajeru se u toj njegovoj polupismenoj bulji neš dogodilo i pustio me...mislim si j**ote ko da sam ucmekao nekoga..tam me držao brat bratu jedno pola sata..
Polaganje
napisao gost, Svibanj 31, 2008
Ćao!!!!!!!!! Imam jedno pitanje i ako mi možete odgovoriti sutra ili danas. skuter od 50 kubika jeli se može polagati s navršenih 14 godina i u kojim auto školama u blizinI VK. Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;D
VOŽNJA POSLIJE 23H
napisao gost, Lipanj 05, 2008
A se smije poslije poslije 23h voziti od 1.06?mladi vozači
...
napisao luca, Srpanj 15, 2008
Ako si mladi vozač, a mlađi si od 24 godine-NE!
polaganje sa 14 god.
napisao gost, Srpanj 18, 2008
mogu li polagati M kategoriju (mopedi i skuteri do 50 kubika ) sa navrsenih 14 godina
...
napisao gost, Rujan 01, 2008
ja sam jedva čekala da položim pa odem navečer sa frendovima na sokić ali eto, sjedam u 15 do 11 u auto i idem doma dok oni najhrabriji ostaju i riskiraju. ili najgljuplji. ne znam. . .

Napišite komentar

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 3
Korisnika: 539
Novosti: 747
Linkova: 10
Posjetitelja: 1641353

RSS Feed

RSS Button