Naslovna arrow Sve frustracije arrow Sinoćnja folk parada na Zrinjevcu

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Sinoćnja folk parada na Zrinjevcu PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
Ivana   
Ponedjeljak, 04 Veljača 2008
Znam da je sada malo kasno bilo što govoriti, ali ovo što je sinoć bilo na Zrinjevcu nema veze sa zdravim razumum. Trebali smo se skupiti svi...rockeri, punkeri...i ostali pa napraviti pravi šou makar ispred Zrinjevca. Čudim se da nije netko popizdio (npr.neki branitelj) pa napravio sranje. Mora da im je osiguranje bilo na vrhuncu...ipak se tu tuku OGROMNE pare!
Znam da je možda besmisleno o ovome raspravljati, ali zanima me Vaše mišljenje. Ja bi im bacila bombu samo da imam hrabrosti...i bombu...:) To je živa parada kiča i neukusa...Baš me zanima dali bi grad dopustio koncert Satana Panonskog da je kojim slučajem među živima...hmmm....

"Uzalud Vam proslave nepokoreni grade, kad si domaćin folk parade"
Komentari (142)Add Comment
BOMBE ????
napisao roki, Veljača 04, 2008
Koliko znam u ovoj državi nije zabranjeno slušati ništa pa tako ni folk.Osobno ga ne slušam ali mi ne smeta. Kažeš branitelji nek naprave sranje a zašto ti misliš da tamo nije bilo branitelja? E pa draga moja probudi se i shvati da su na tom koncertu bili i branitelji, i veliki hrvati i klinci iz čijih auta trešti takva glazba. A tvoje prizivanje nereda i bacanje bombi mi djeluje puno primitivnije nego što je bio sinoćnji koncert.
...
napisao gost, Veljača 04, 2008
Ako nisi primjetio uz tu izjavu ("Ja bi im bacila bombu samo da imam hrabrosti...i bombu...smilies/smiley.gif") stoji smajlić i dokazuje da sam to rekla figurativno, ali da se treba protiv toga pobuniti i treba. Svi se busaju u prsa i govore kako to KAO ne slušaju...e pa baš me zanima odakle su onda došli ti ljudi sinoć i napunili Zrinjevac?!Zar se to nije moglo organizirati u Oks-u ili u nekom privatnom prostoru, a ne u Zrinjevcu koji je u vlasništvu grada?
Zbog takvih kao što si ti koji to KAO ne slušaju i kojima to ne smeta se upravo to i događa. Ajmo onda napraviti i od Osijeka Srbiju pa da konačno znamo gdje živimo.
...
napisao Grin, Veljača 04, 2008
Branitelja sigurno nije bilo. Mozda onih koji su branili po Njemackoj i Australiji ...
...
napisao Grin, Veljača 04, 2008
Gledao sam prilog na TVu o tome. Nisam vidio ni branitelja, ni velikih hrvata, samo zaludjenu mladez koja ovim srpskom i bosanskom otpadu omogucava da lagodno zive i nazivaju se umjetnicima i pjevacima...pardon pevacima i pevaljkama sa skartom od muzike koje bi dijete 3. razreda osnovne skole moglo napisati.
Svaka cast pojedinim izvodjacima sa "istocne" scene, koji rade normalnu glazbu, ali ovo je smijurija.
...
napisao gost, Veljača 04, 2008
A što si ti neki glazbeni bog da odlučuješ što je ukus a što neukus smilies/tongue.gif Ajde de. Meni je to ok, ako ti smeta ne slušaj, ne gledaj i bok
...
napisao gost, Veljača 04, 2008
ja osobno mislim da pjesma nije nikakvo zlo...tko voli nek izvoli.kao sto ti volis ne znam tocno sta,i ne zelis da ti netko pametuje sto ces slusati,zato pusti ljude ako to vole.je glupo sto se tako sta desava u osijeku,poslje svega..ali mi mali ljudi tu ne mozemo nista.nije u redu ni bombe bacati kako ti to kazes.
...
napisao gost, Veljača 05, 2008
ne mozete napravit nista s takim pricama, narodnjaci su nas skroz okupirali..sta vas to opterecuje, slusaj muziku koju volis i uzivaj, a ostavi ljude da slusaju sta oce, svako nesto voli..! prije su pljuvali po narodnjacima, sad ih svi jos vise vole, ma ljudi su smijeh totalni...!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
...
napisao Storm 40, Veljača 05, 2008
Slažem se sa Grinom ali i shvaćam bijes Ivane, iako je malo pre sklona masakru. Ivana sjeti se Bešlića i Grafićara. Momak u najboljim godinama zaglavio 15 god. robije,nekoliko mrtvih i ranjenih a narodnjaci i dalje praše. On u svojoj muci pao u zaborav a kafići tovare lovu na cajke više no ikad.
Srećom svi imamo pravo izbora i bolje rješenje od bacanja bombi je ignoriranje tih bljuzgarija. Meni je pomalo i žao te djece koja su glazbena siroćad, jer cajke i nisu glazba,
a one priče da se dobro otkače i zabriju na te narikače ne kužim. Da si spucam 20 dkg. kokaina direkt u mozak ne bi se mogao na to smeće otkačiti. Izbor je pravo pojedinca i zato ne vrijedi trošiti energiju i vrijeme na nečije ukuse.
Najbezbolnije je ono što nam ne odgovara zaobići a cajkaroši nek sline na cecu i njoj slične narikače ali bez mene.
Bombaaaa
napisao Angelium, Veljača 05, 2008
"Ja bi im bacila bombu da imam hrabrosti i bombu smilies/smiley.gif"
Slažem se smilies/smiley.gif - narodnjaci su totalno dno glazbe ako se uopće mogu zvati glazbom a primitivci i zaluđeni kreteni oni koji ih slušaju (to je moje mišljenje).
A roki što se tebe tiče - ja sam po tvom "veliki hrvat" - i vjeruj mi iz mog auta nije nikada niti će ikada treštati takva glazba. Oni koji stvarno vole svoju Domovinu takvo četničko smeće neće niti iči gledati niti ići slušati...
...
napisao Osjecanka, Veljača 05, 2008
Kao prvo ljuta sam i frustrirana što admin post koji sam poslala prije skoro 2 dana još pregledava. Nisam mislila doslovno obući maskirno odijelo, šljem...i ići baciti bombu. Ljudi koji niste shvatili, izrazila sam se figurativno i još na kraju te rečenice stoji smajlić. Čudim se da nije bilo u 24h kako je mlada djevojka izjavila da će minirati Zrinjevac...mislim...
Odgovor rokiju
napisao Osjecanka, Veljača 05, 2008
Kad god dođe na red tema o glazbi, svi se busaju u prsa i tvrde da ne slušaju cajke...hmm...živo me zanima odakle su došli onda ti svi ljudi i NAPUNILI Zrinjevac? Na svakom ćošku, u svakom kafu trešti Ceca i Karleuša, ali nitko ih ne sluša...Zbog takvih poput tebe kojima to ne smeta ili im je svejedno se to i događa...svima je sve svejedno i ništa im ne smeta.
Ajmo onda i naš grad predati srbima pa da bar znamo gdje živimo.
....
napisao robin, Veljača 05, 2008
Svi vi koji mislite da pjesma donosi zlo niste cisti u glavi. Ljudi koji su bili na koncertu dosli su tamo pjevati i veseliti se, a nisu salutirali kokardi. A svi koji se busaju da su veliki Hrvati su oni sa laznim mirovinama koji zive na usturb ljudi koji su se stvarno borili i muzu svoju Hrvatsku i ljude koji posteno rade. Moj tata se borio,a sad ima mirovinu 1200 kn sa 40 god staza... Bolje se poklopite usima po glavi i razmislite o vaznijim stvarima!!!!!!!
Čemer, tuga i jad
napisao gost, Veljača 05, 2008
Naš lijepi grad je ipak postao OCEK. Kum toga preimenovanja je jedan čovječuljak i njegova svita.
Živimo u nekoj kao demokraciji pa bi trebali tolerirati ovakve stvari, i ajd, tolerirat ću, pravit ću se europljanin. Svatko ima pravo slušati što hoće, o ukusima se ne raspravlja, reko je neki mudar čovjek.
Mene smeta što kao porezni obveznik punim gradsku blagajnu iz koje se financira i dvorana i mislim da u gradskom prostoru nemaju šta raditi te neke frikuše što arlauču "dubokoumne" stihove. Nemam neko mišljenje o bivšem nam gradonačelniku ali mu skidam kapu za to što je napravio prošle godine i rekao odlučno NE takvim priredbama u gradskom prostoru.
Ja znam, barem se nadam, da je čovječuljak uredno platio iznajmljivanje dvorane i on u biti nije ništa kriv, čovjek se snalazi i zarađuje novce. Ali sram bio onoga tko je u ima grada potpisao ugovor o najmu dvorane. Taj se vjerovatno ne sječa da je dio svoga života proveo u podrumu ili na ratištu a najvjerovatnije to njegova/njezina guzica nije niti osjetila. Još jednom SRAM VAS BILO!!!
JEDNA
napisao gost, Veljača 05, 2008
ZASTO NE???!! smilies/undecided.gifPOTPUNO SE SLAŽEM SA ROBINOM-SVAKA CAST
robine...
napisao gost, Veljača 05, 2008
Ja imam 24 godine, radim za 2500kn, nisam u mirovini i ne živim od toga da muzem Hrvatsku.Niti se busam u prsa da sam velika Hrvatica.Jednostavno mi je žao što je to toliko popularno u gradu koji je tolike ljude dao za svoju slobodu, a sada se ovdje pozivaju srbi nek dođu, neka nam nešto "lepo otpevaju".Diže ih se na zlatne tronove, a tu su,ne zbog ljubavi prema nama,nego da se para navuku i odnesu ih u svoju državu.Slušajte ih svi vi koji ih volite, ali u svojim domovima ili negdje privatno.
Ali možda imate pravo svi vi koji ih branite...tko je kriv nama Hrvatima kad je uvijek bilo i bit će da tuđe hvalimo, a svoje gazimo...
...
napisao gost, Veljača 05, 2008
Ma nitko nije rekao da pjesma donosi zlo, ali s moje 24 godine smeta me što ih se diže na pijedestal, cijeni i voli više od bilo kojeg hrvatskog glazbenika.
Osječanka i Grin
napisao roki, Veljača 05, 2008
Od svoje mržnje nisi u stanju shvatiti moj post. Ovo nije sjeverna Koreja pa da živimo u diktaturi i strahu a ja ne slušam ni narodnjake a ni Tompsona i jedako ih tretiram.A šta ti misliš da su samo klinci bili na koncertu ? E pa varate se znam dosta ljudi koji glume velike hrvate a bogami znam i dva pukovnika hrv .vojske koji obožavaju folk i slušaju ga paralelno sa Tompsonom.Zato mi nemojte trkeljti gluposti i zgražavati se nad mojim postom.Jedino ako želite zatvarati oći pred istinom o tome tko to sve sluša to je vaša stvar.Inače i ja smatram da je to smeće od glazbe ali davno su me prestale zamarati takve sitnice više me brinu poskupljenja od glupih pjesmica.
đizs
napisao gost, Veljača 05, 2008
ne slusam turbo folk, ali opet, ovo je slobodna zemlja, ako nije zakonom zabranjeno da budes dilkan, a ima ih kakvu god glazbu slusali, zasto bi branili ljudima da slusaju? sve to skupa cini covjeka kao osobu, ovo samo pomogne u procjeni.
...
napisao gost, Veljača 05, 2008
Tek tolko da se zna,general Korade koji je oslobodio knin je veliki ljubitelj turbo folka tak da danas meni vise nije jasno koje je tu lud a ko normalan.
...
napisao gost, Veljača 05, 2008
Ja ne mogu da vjerujem!! Cim se spomene narodnjaci tu je odma i Thompson! Pa sta je ovo?! Ja znam da Thompson ima dobru glazbu ali su mu neki tekstovi mal previse...(znate vec sta)

Al u svakom slucaju to sto su narodnjaci bili u Hrvatskoj to je stvarno grozno! Narodnjaci su S*anje!!! Najbolji je rock and roll, metal i punk!!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
...
napisao Amy Lee, Veljača 05, 2008
Ja ne mogu da vjerujem!! Cim se spomene narodnjaci tu je odma i Thompson! Pa sta je ovo?! Ja znam da Thompson ima dobru glazbu ali su mu neki tekstovi mal previse...(znate vec sta)

Al u svakom slucaju to sto su narodnjaci bili u Hrvatskoj to je stvarno grozno! Narodnjaci su S*anje!!! Najbolji je rock and roll, metal i punk!!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
mali dodatak
napisao Amy Lee, Veljača 05, 2008
Slazem se sa Angeliumom. I sa svima koji mrze narodnjak i koji slusaju rock and roll, metal i punk!!! smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
...
napisao Grin, Veljača 05, 2008
"a bogami znam i dva pukovnika hrv .vojske koji obožavaju folk i slušaju ga paralelno sa Tompsonom"

Aha... kad su usli u vojsku i postali pukovnici...2006.?
Ja i razmisljam o poskupljenjima. I razmisljam kako to
istocno smece kod nas bere lovu. Znas ti koje oni novcedobiju za tih par "zavijanja" sta odrze tu kod nas? Lijepo im Hrvati omogucuju da se bogate i lagodno zive dok mi razmisljamo hocemo li iduci dan kupit kruh i mlijeko ili otic kod doktora...
To me i smeta, jer se gamad bogati na nasim ljudima. Al' dobro, tko je blesav...neka im placa. I nek slusa te pametne, dubokoumne stihove pored kojih bi se i sam Tin Ujevic posramio.
"Sto glasova iz stotine grla, iz dubina stostruke mi svijesti [...]".

A ima i Edo nesto reci na sve to
"Cijeli album ima teksta k'o jedna moja pjesma
Ti znaš napisat' pjesmu, ne gubiš nit
Ja je sempliram i napravim hit
Al' ti možeš zaradit' , stari hit obradit
Nije lako treba znat', umotat' plagijat
A kad se isprazni kasa bit' cete ?etri asa
I za sve seljake radit' narodnjake!!!!!!!!


Odvratno mi je vidjeti sve te hrvatine koji su 92., 93. pljuvali po srbima i svemu srpskom, a sad se tresu ko puding na Mile Kitica i ostale maloumnike. E, ali da su 92. pustili tako nesto u kuci, disku ili autu vjerojatno bi pobrali batina... danas ne smijes izjavit da ne volis narodnjake, da smatras kako je to smece od muzike jer si odmah retardirani idiot koji mrzi sve srbe i od mrznje ne shvaca tudje postove...hm hm...
I za kraj se pitam, zasto se nigdje u Srbiji ne izvode klapske pjesme ili tamburaski koncerti... Npr. zasto ne pozovu Zlatne Dukate, Slavonske Lole ... zasto ne pozovu TBF u Beogradsku dvoranu? Hmmm... Da, mi smo netolerantni...aha... PS ima li gdje koje selo u Srbiji gdje se uci samo nastava na hrvatskom, a da srpska djeca putuju u drugu skolu?
Za Amy Lee
napisao gost, Veljača 05, 2008
smilies/shocked.gif Thompson ima dobru glazbu? Ne mogu vjerovati... S obzirom na "kvalitetu" i plagiranje Abbe, što se mene tiče rame je uz rame s turbofolkerima smilies/tongue.gif
budalama koje mrze...
napisao gost, Veljača 06, 2008
Vi svi što tu nešto serete protiv folka i ističete svoje hrvatstvo uz to - nepopravljivo ste glupi! Kako uopće dođete na povezanost između pjesme i nacionalne pripadnosti? Jeste baš toliko isfrustrirani što više nikome nisu zanimljive vaše ratne (čitaj: lovačke) priče? Svaka čast pravim braniteljima, no takvih je malo - slušali oni folk ili ne - oni su izigrani od svoje vlastite države za koju su se borili, jer su već godinama najglasniji oni što su se borili po Munchenu...i sad imaju invaliditet, visoke mirovine,a cijela vojska nam je bolesna u glavu - svi do jednog Munchenskog borca imaju PTSP! Da su ratnici tako obolijevali, pitam se šta bi do danas bilo s Vijetnamcima, Palestincima...?!Ili smo mi tako jadna nacija, boležljiva? Prije bih rekla da smo lažljivi, pa nemilosrdno krademo iz te državne blagajne, od te države koju toliko vooolimo i za koju smo se borili (odnosno, za koju se borio netko drugi). No, nije to bitno - bitno je da li se sluša folk...A, inače, rockeri, metalci i punkeri su uvijek bili šljam društva - neshvaćeni narkosi, koji stvaraju "kvalitetnu" glazbu samo kad su napucani. Poanta je - šta koga briga kakvu glazbu sluša netko drugi? Osim toga, lijepo se vidi koliko je folk popularan - ni jedan rocker, metalac ili punker ne bi napunio ni Svlačionicu na Zrinjevcu, a kamoli dvoranu!Fuck off više s tom mržnjom i zadržite svoju ograničenost za sebe!
...
napisao Grin, Veljača 06, 2008
Povezanost izmedju glazbe i nacionalnosti u globalnom smislu - ne. Povezanost izmedju folka i nacionalnosti - to je vec druga prica, sa izlikom bosanaca, hrvata i slovenaca. Mislis da bi neki amer ili nijemac slusao Karleusu, Kitica ili Cecu?
Sto se tice PTSPa ti ili si tupava ili se pravis tupava. Sto bi danas bilo s vijetnamcima?? Covjece jel ti znas kakvi su se vracali americki vojnici iz vijetnama? Pa oni su tamo imali pravu poplavu PTSPa. Imas i dokumentarac na tu temu, nebrojno mnogo filmova, ukljucujuci i kultni "Lovac na jelene" kako ih nitko nije sljivio i kako im zdravstveno nije priznavalo tu bolest pa su masovno zavrsavali na cestama i izvrsavali samoubojstva. Ovi koji su oboljeli od PTSPa ne laziraju jer ta dijagnoza donosi premalo prednosti naspram previse ogranicenja. Mislis da je lako naci posao kad imas diagnosticiran psihicki poremecaj? Da mozes upravljat strojevima, nosit oruzje, radit kao cuvar...svi te izbjegavaju kao da imas kugu, vidio sam to vlastitim ocima posto u susjedstvu na zalost imam troje branitelja sa stvarnom dijagnozom. A dodatak za to oboljenje - smijesan. I opet zavrsavas post sa ogranicenoscu. Zasto se ne smije napasti folk, a da se ne istice ogranicenost. Sad zato sto ja prezirem takvu muziku, ja sam ogranicen? A ti si kao u boljoj poziciji gdje cijelu populaciju rockera, metalaca i punkera prozivas narkomanima? Prvo pogledaj svoje mane, a onda istici druge, o ti bolezljiva pojedinko. I imaj barem obraza se registrirat pa stati makar iza svog nicka, a ne se skrivati kao gost. Folk glazba se ne moze nazvati hrvatskom i tocka. A vecina(ne svi) koji ju slusaju, koji slusaju proizvode nacije koja nas je prije manje od 10 god. pokusala izbrisati s lica zemlje, produkte Arkanove zene, nisu hrvati. I volio bih da je nekako moguce vratiti takve ljude u proslost, da prozive ono sto su drugi prozivljavali u ratnim zonama, da se malo prisjete pjesmica koje su nam srbi skladali tada... Mislim da bi im prisjeo turbofolk i vrata koja vuku vlagu. Ili bi mozda skupa sa drugom stranom zapjevali "Bit ce mesa, bit ce mesa..."
...
napisao Grin, Veljača 06, 2008
PS - glazba i nacionalnost su usko povezani. Glazba, kao i svaka druga umjetnost u sebi sadrzi niti nacionalnosti, pa cak i pop stvari. Inace bi sva muzika na svijetu bila ista.
Srbi imaju pojedine izvrsne izvodjace pop muzike ili ostalih smjerova...ali to nitko ne slusa. Ali folk stvari koje su sljam muzike, cak i tamo to je ovdje sad pravi hit. Uopce mi nije jasno sto je to toliko posebno u folku da toliki to slusaju? A sto se tice pljuvanja po metalu, rocku i sl. - kao sto sam i u nekim drugim postovima istaknuo; jedna Ceca nikad nece postici sto je postigao The Clash, The Ramones, Nirvana ili slicni bandovi za koje su cak i cajkarosi culi. Mislim da to samo po sebi dovoljno govori. Takvi bandovi mijenjali su povijest muzike i obiljezavali cijele generacije diljem svijeta... Za Mile Kitica, dalje od Balkana nitko nije ni cuo.
Svaka čast Grin
napisao Osjecanka, Veljača 06, 2008
Pročitah sve postove skupa i jedini dojam koji sam stekla je opet primitivizam kao što su i same cajke.Ma to je strašno...započela sam ovu temu, ne s namjerom da se raspravlja o glazbi, nego da raspravimo o tome dali je normalno da se takva parada kiča odigrava u Osijeku, gradu s takvom prošlosti što se tiče srba i izvođača tog trasha.Ne mrzim nikoga, na mestu gdje radim ima jako puno srba i s nekima se čak bolje slažem nego s ostalima (mislim da to dokazuje da nisam baš tako ograničena kako neki pišu).
Ne smeta mi nitko, niti koga mrzim, niti mrzim tu glazbu, ali mrzim tu činjenicu da je netko dopustio takvo događanje u objektu koji je u gradskom vlasništvu u gradu koji je sve to pretrpio dok su isti ti koji su došli u nedjelju pjevali protiv nas. Žalosna sam što drugi ljudi to ne shvaćaju, a pogotovo mladi.
Sve je to dokaz da s našeg dragog Balkana ne možemo pobjeći.
A gospođi koja tvrdi da su rockeri, metalci i punkeri šljam društva poručujem da skine svoje sunčane naočale pa će uvidjeti da su rockeri ti koji osnivaju tu i tamo neke klubove za mlade gdje se mogu skupa družiti i nešto stvarati.Naizgled možda odbijaju, ali to su vrlo inteligentni ljudi.

Rock and roll all night long!!!
nema se sta reci osim da je tuzno
napisao gost, Veljača 06, 2008
Ovo se dogodilo samo zato sto nema formirane gradske vlasti u Os. Inace sumnjam da bi itko normalan to dopustio. Nemam nista portiv narodnja. Svatko ima svoj ukus i o njima se ne raspravlja. Ako ce netko to slusati neka izvoli. Ja osobno ih ne slusam,ali se sjecam kako je bilo za vrijem Franje Tudmana. Jedno vrijeme u kaficima je to bilo zabranjeno pustiti osim ako je gazda imao stelu. Iako se i dalje to krsilo.
Samo je sramotno sto se to organiziralo u Osijeku i jos u dvorani koja je vlsnistvo grada. A znamo tko ih je doveo. Taj je bome i odgovaran. Iako je iskoristio priliku mislim da mu to ne ide na cast.BArem prema drugim sugradanima. Drugi put neka napravi sve u svom Oksu. Ako se Osijek mora deklarirati kao grad cajki onda je to tuzno. I mislim da je onaj grafit u gradu reko sve. CETNICKOJ GLAZI NIJE MJESTO U NEPOKORENOM GRADU.
...
napisao Grin, Veljača 06, 2008
Rock on Osjecanka! smilies/wink.gif
...
napisao gost, Veljača 06, 2008
nije Thompsonova mjuza plagijat...ima jedan od najboljih bendova u HR
...
napisao gost, Veljača 06, 2008
sve je to super i bajno... ali pod takvim sličnim i istim "pjesmama" su četnici i ostala banda granatirali Osijek,Vukovar...pa tko voli neka ih sluša.Jao samo onima koji su živote dali za Hrvatsku u kojoj se brane a i slušaju pevaljke i pevači.za to se sigurno NISU borili.ako ne prema nikom drugom sramota prema njima.
...
napisao luca, Veljača 06, 2008
Moj savjet: stvorite si paralelan svijet bez turbo folka!

Stvarno je to čudan fenomen od rata naovamo:
Umjesto da se distanciramo od primitivizma s one strane mnogi su ga objeručke prihvatili.
Malo šire gledano ne radi se samo o glazbi. Mladi (NE SVI, ali velika većina) uredno prate stupidne serije, sapunice tipa Ružna ljepotica (ili tako nekako), gledaju kretenske filmove, a sve ono malo složenije ih zamara i ne interesira.
Priupitajmo se tko je kriv što je primitivizam ušao u sve pore našeg društva? Prije svega obitelj, jer teško da ćeš se navući na takvu "glazbu", ako si u kući imao drugačije okruženje i uzore, a onda i društvo koje to sve prešutno tolerira.
Kako sam rekla na početku, ako nešto ne možeš promijeniti stvori si okruženje u kojem nema Cece i sličnih arlauša, okruži se ljudima koji misle kao ti i slušaju što i ti. Znam da baš nije junački, ali je učinkovito za duševni mir.
smilies/undecided.gif smilies/tongue.gif
Kaže nama "Osječanka":
napisao gost, Veljača 06, 2008
Quote:
Pročitah sve postove skupa i jedini dojam koji sam stekla je opet primitivizam kao što su i same cajke.Ma to je strašno...započela sam ovu temu, ne s namjerom da se raspravlja o glazbi, nego da raspravimo o tome dali je normalno da se takva parada kiča odigrava u Osijeku, gradu s takvom prošlosti što se tiče srba i izvođača tog trasha.Ne mrzim nikoga, na mestu gdje radim ima jako puno srba i s nekima se čak bolje slažem nego s ostalima (mislim da to dokazuje da nisam baš tako ograničena kako neki pišu).
Ne smeta mi nitko, niti koga mrzim, niti mrzim tu glazbu, ali mrzim tu činjenicu da je netko dopustio takvo događanje u objektu koji je u gradskom vlasništvu u gradu koji je sve to pretrpio dok su isti ti koji su došli u nedjelju pjevali protiv nas. Žalosna sam što drugi ljudi to ne shvaćaju, a pogotovo mladi.



I tako naša "Osječanka" radi na MESTU gdje ima puno srba......

Pa ko je Srbin u cijeloj toj priči?
Jedna "Osječanka" koja piše ekavicom ili oni što su bili na Zrinjevcu?

A što se tiče rata....oladite malo....rat je prošao.
Bio sam ovdje, znam šta se događalo, pjevao sam pjesmu "Svi smo mi ustaše" od Pante.....
Panta sada pjeva narodnjake iliti što bi omladina rekla "cajke"....
Ovo što se pjevalo u Zrinjevcu je bilo nešto što raja voli, nitko nije pjevao o ustašama, a bogami ni o četnicima....
O onome "bit će mesa, bit će mesa....." da ne govorim.
Ljudi, to je prošlost. Shvatite to.

Još jednom napominjem da sam bio ovdje cijeli rat, da znam šta se događalo, i kakva su se sranja pravila.

LP.
...
napisao Grin, Veljača 06, 2008
"I tako naša "Osječanka" radi na MESTU gdje ima puno srba...... "

Kao prvo, daj ne s**i... tu se ocito radi o tipfeleru koji se svakome zalomi. Ima puno vise nepismenih na Tuzibabi, njima cjepidlaci i trazi greske u postovima. Ili ti mozda pase vise "grIJeske"?

A ova tvoja recenica "A što se tiče rata....oladite malo....rat je prošao." i "Ljudi, to je prošlost. Shvatite to. " su mi posebna slast. Tu se istice ono od cega ljudi jako cesto pate, a to je zaboravljanje i ponavljanje gresaka. Goste moj, iz povijesti/proslosti se uci. Sto hoces reci, zato sto je rat prosao sada se sve mora zaboraviti i praviti se lud? Svi ovi silni zivoti su prosipani za sta? Da bi nakon desetak godina sto je rat zavrsio rekli "Ah, zaboravi, to je proslo..."
Ja sam svoj prvi razred osnovne skole proveo u podrumu. Meni to nije proslost. I sve one lijepe slikice i snimke granatiranja, unistavanja hrvatskih povijesnih bastina, zgrada, kolone izbjeglica su mi vrlo svjeze. A ako vec hoces isticati to "zaboravljanje" pogledaj si Zidove. I dan danas se prisjecaju holokausta, a reci mi koliko je tek proslo od 2. svjetskog rata? Ta generacija je gotovo sva pokopana, pa ipak njihovi potomci itekako postuju povijest i patnje svoje nacije. Mi smo bili u ne toliko razlicitoj situaciji prije malo vise od deset godina, a ti sad tu kazes, to je proslost. Pa dobro onda, odi u Izrael, sa svastikom i pjevaj njemacke pjesme iz tog doba, salutiraj podizuci desnu ruku u poznati nacisticki pozdrav, a kad te pitaju sto radis samo im istakni svoje dvije famozne recenice sa pocetka posta i objasni im kako je sve to proslost i da je rat prosao. Vidjet cemo kako ce reagirati. To samo nasa nacija se moze okrenuti sama protiv sebe, za sefove drzave si postavit totalno nesposobne i nesolidarne ljude, vlastiti vojni vrh koji je stvorio drzavu poslati u zatvore, okrenuti se cajkama i hladno izjaviti "Sve je to proslost...". smilies/angry.gif
...
napisao gost, Veljača 06, 2008
pročitao sam sve postove i ne mogu vjerovati kako ljudi mješaju kruške i jabuke i lupetaju kojekakve gluposti, a pogotovo Grin. Jedini normalan post koji sam pročitao je od jedne gospođe i svaka joj čast. Čim se spomenu narodnjaci odmah svi se zgražaju kao četnička glazba... itd. Ma ljudi kakve veze četnici imaju sa folkom? Ili još bolje svi srbi su četnici. Pa šta smo onda mi? Jesu možda svi hrvati ustaše? Mislim da su takve usporedbe i izjave tipa to je četnička glazba stvarno maloumne i ispod svakog kvocijenta inteligencije. Ali bitno je da se mi svi udaramo u prsa i svi smo veliki hrvati. E pa nije onda ni čudno što nam je država ovakva kakva je. Nadalje Grin tvrdi da oboljeli od PTSPa ne lažiraju. Ma daj čovječe osvjesti se malo. Jel mi živimo na istom planetu? Samo za tebe informacija iz prve ruke. Pa moj bratić prvi je dobio da boluje od PTSPa i pravio se blesav iako mu apsolutno ništa ne fali. Danas prima vojnu mirovinu i čovjek je izgradio hotel sa novcima pitaj boga odakle. Zato nemoj lupetati da PTSP ne možes lažirati i da se ne isplati. Nadalje što se tiče narodnjaka, ljudi odmah spomenu Thompsona. Ma dajte, nemojte me zajebavati pa Thompson je svugdje u svijetu i poznat kao veliki nacionalista. I sad se mi zgražavamo nad narodnjacima i kako oni dolaze nama pjevati a isti taj Thompson može jedino pjevati vani za naše velike hrvate koji su nas odbranili. I onda se mi opet zgražavamo kako ti narodnjaci dolaze nama ovamo uzeti novce. A pitam ja vas jel vama rockeri možda pjevaju đabe? Koliko ste platili da bi ste bili na njihovom koncertu? Oni vam nisu uzeli novce? Mislim da je to i više nego smiješno. Isto tako Grin uzdiže rockere i metalce, a pljuje po narodnjacima kao to je zadnje smeće. Pa čovječe jesi ti svjestan da se pola tih rockera i metalaca ili ubilo ili predoziralo. Ali bitno da bi to omladina trebala slušati i da bi oni trebali biti dobar primjer. Pa stvarno ti je krasan primjer. Spominješ Nirvanu. Pa jesi ti svjestan da je Kurt Cobain izvršio samoubojstvo? Krasan ti je primjer. Poanta čitavog ovog mog posta je sljedeća: ako ljudi vole slušati narodnjake i to ih veseli, ma tko ste vi da se zgražate i da ih osuđujete? Ja recimo ne volim repere. I šta bi sad trebao, zgražati se nad nekim tko ih voli? Ma nek čovjek sluša što god hoće ako ga to veseli. Kažete narodnjačke pjesme su maloumne. A tekstovi naših izvodjača su stvarno remek-djelo glazbe. Da nije možda "Vrapci i komarci" ili "Djevojka sa sela" ili možda od tog famoznog Thompsona "Moj Ivane"? Mislim da su stvarno navedene pjesme jako krasne i inteligentne. Tako da ljudi moji prvo pometite smeće u svom dvorištu, a tek onda serite drugome.
E, Grine, stari ratniče......
napisao gajson, Veljača 06, 2008
Pa ti si bio prcko-vitaminčić za vrijeme rata....

Molim te nemoj više pisati o ratu.

Ti znaš samo ono što su ti drugi usadili u tikvu, bio to Tompson ili Dara Bubamara.....


TI SE SJEĆAŠ KOLONI IZBJEGLICA????????
smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif
...
napisao Grin, Veljača 07, 2008
O cemu ti? Sta, zato sto sam bio dijete se ne sjecam?? Pa nisam debilan(kao neki...). Boze mili...
Ovaj tvoj zadnji post uopce nema smisla.
Meni nitko nista nije usadio u glavu, za razliku od mnogih drugih. Hvala Bogu, imam svoj razum, a sjecanje me jos uvijek dobro sluzi.
...
napisao Grin, Veljača 07, 2008
PS Nauci se pisat... nije Tompson nego Thompson.
A i zanimljivo je kako smo mi koji smo protiv cajki netolerantni, a samo pogledaj svoj post...pa vristi od nepristojnosti prema drugima...
"Prcko-vitamincic"?? "Drugi usadili u tikvu"?? "TI SE SJEĆAŠ KOLONI IZBJEGLICA???????? " Al ovaj mi je najbolji... rat je trajao od '91. do '96.... pa ako ti mislis da sam ja u tom razdoblju bio premlad da bi se sjecao i neke stvari shvatio... onda ni ti nemas previse nesto u TIKVI ili su ti DRUGI USADILI.
O goste...
napisao gost, Veljača 07, 2008
Ne znam dali da se ispričam što mi je pobjeglo jedno J ili samo slatko nasmijem na tvoj komentar. Tvoj post je samo dokaz ograničenosti i samog ne shvaćanja poruke iliti pouke ove teme. Tako da dalje ne želim komentirati.
Ma takvi smo mi Hrvati izgleda...sve treba zaboraviti, jer nam je sve svejedno, zagrliti ih, poljubiti tri puta, primiti ih opet sve za susjede, dati im sva radna mjesta (dok naši ljudi čame na birou) ...pa se za nekoliko godina opet pitati zašto je došlo do rata jer će ti isti taj susjed zabiti nož u leđa.
Pitam se dali bi se ovo događalo u Srbiji da je situacija bila obrnuta, dali bi priređivali velike koncerte za velike Hrvate,iz sveg glasa pjevali na ijekavici. Često dolazim do odgovora da sigurno nebi, jer oni za razliku od nas vole, cijene i ne daju sami na sebe do zadnjeg.
83. sam godište i nebi čovjek vjerovao, još se sjećam rata. Sjećam se onog jezivog zvuka granata, sjećam se pucnjeva svuda okolo, sjećam se kad smo dobili granatu u podrum,da je teta plakala kad je Ernestinovo palo, da tate nije bilo jer je bio, rekli su mi,na terenu u Bosni.I još se sjećam da sam se godinama poslije trzala u krevetu čujući u podsvijesti zvukove fijukanja granate. Pa zar da sada sjedim ravnodušna ja i svi ostali koji se toga sjećaju dok oni žare i pale našim gradom? Dok odnose i ono malo novaca koje imamo što su od nas izmuzli gradeći tamo negdje veliku srbiju?
Znam da to ne mogu promjeniti, niti mi glazba kao glazba smeta, ali osjećam se kao da smo mi Hrvati ovce za šišanje...
za grina
napisao robin hud, Veljača 07, 2008
te malo Gajson pogodio u žicu.... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Bravo grin!!!
napisao gost, Veljača 07, 2008
U potpunosti se slažem sa grinom. To što je rat prošao i bio prije 15 godina, ne uzima nikome za pravo da se zaboravi. Pa što ak je imao 7 godina, zašto se ne bi sječao?
Ja se jako dobro sječam svog 10. rođendana, dakle i ja sam bio "prcko vitaminčić". Vlažni podrum, nekakve babuskare susjede oko mene, dva tjedna prije toga mi je poginuo otac, majka je radila i dva dana nije mogla doći kuči zbog granatiranja. Zar bi ja to trebao zaboraviti, jel to uopče moguče zaboraviti. JA NEĆU I NE MOGU!!!
Slažem se da treba nastaviti dalje i da treba racionalno razmišljati, nemam ja ništa protiv nikoga, slušaj što hočeš, truj se tim sranjima ali u privatnim prostorima. A ne u največoj gradskoj dvorani ćiji smo mi svi vlasnici.
To naš Osijek nije zaslužio.
grinu , osječanki i luci
napisao gost, Veljača 07, 2008
Grin - bok, mališa! Dobro, premlad si da shvatiš - ne mislim ja uopće da ljudi koji su zaista bili u ratu lažiraju PTSP, nego ga forsiraju upravo oni koji su bili npr. u Njemačkoj, a sada su najglasniji kad je riječ o obrani RH. Što se tiče Amera, ne mislim da bi oni slušali našu glazbu, ali zato mi (toliki domoljubi) uzdižemo njihovu u nebo, kao što si ti lijepo nabrojao! Dalje, što se tiče njihovih vojnika, u svakom ratu su ispali najgore srolje - osim u filmovima, gdje imaju Ramba. Tko su oni da glume svjetskog policajca i šetaju se po tuđim državama dijeleći packe? Onda kad ih lijepo vijetnamci ispraše, vraćaju se kući bolesni i začuđeni. Što se tiče ograničenosti - nije poanta u obrani folka, nego u povezivanju folka sa Domovinskim ratom. To je glupo. A, što se tiče glazbe, slušaj što god želiš, dokle god ne tjeraš druge da slušaju to što ti slušaš, pa kad neće - onda ih mrziš. Ja slušam sve, od opere do narodnjaka, pa tako i metal i rock i punk - ne mrzim nikoga i ne osuđujem nikoga, jer sluša ovu ili onu glazbu. To je ograničeno. Osim toga, s obzirom na tvoje godine - utjecaj The Clash i ostalih ti je mama ispričala ili si i to vidio u filmovima?
P.S. Osječanko - ja sam Osječanka, hrvatica (vama kojima je ta informacija bitna)i imam fenomenalne Armani sunčane naočale, tako da ih volim nositi. Koje klubove, osviještena građanko zabrinuta zbog gradskog vlasništva? Možda Rock caffe? To mjesto samo potvrđuje moju tvrdnju o narkosima i šljamu.
P.S. 2 Luco, blago tebi pa u tvojoj kući nema primitivizma u vidu glazbe! A, šta ćeš s ovim primitivizmom u vidu nacoinalizma? Zbog takvog su se ratovi vodili, zbog glazbe još nisu!
...
napisao Grin, Veljača 07, 2008
Svi su me piknuli u zicu smilies/smiley.gif
Ali ne, pa zbilja, kak mozes nekome rec da zato sto je bio dijete se ne sjeca nekih stvari. Meni se cini da sam ih bolje zapamtio od nekih starih...
Aha
napisao gajson, Veljača 07, 2008

U duminskim trakama.....

smilies/tongue.gif
dvoličnost
napisao gost, Veljača 07, 2008
najgore u ovoj cijeloj priči, što svi koji seru protiv folka i narodnjaka i parade u Zrinjevcu garant ih i vi slušate samo se folirate.......jer takvi se uvjek za neki k***c bune...serete kako ih neslušate a svi klubovi u kojima se puštaju svaki vikend su puni balavaca koji jedva čekaju da zabriju na takvu glazbu....
povezivanje domovinskog rata i nacionalnosti sa određenim tipom glazbe je odvratno .......
zanima me koji k***c radite jer sve manje više velike firme u našoj državi imaju i otvorene podružnice u Srbiji dali su vam gazde zato veliki srbi....ne gospodo vi morate posložiti neke kockice u glavi lova nema granica, nacionalnost.......
Grinu dragi takvi likovi poput tebe su prvi uhvatili maglu u smjeru ZG kad je prva granata pala na Osijek.....i onda nemoj srati o stvarima o kojima nemaš pojma već su ti prepričavali mi mala nekolicina koja je sva sranja prošla....i hvala dragom bogu imala sreće i preživjela za razliku od istinski HEROJA koji nisu bili te sreće........ i stvarno me boli k***c tko šta sluša........
lp

...
napisao Grin, Veljača 07, 2008
"Grin - bok, mališa! Dobro, premlad si da shvatiš "

Sorry, ali ja imam 24 godine, svoju obitelj, radim i zaradjujem za njih. Cini mi se da sam vise zreo od nekih ovdje koji imaju preko 30.

"nego ga forsiraju upravo oni koji su bili npr. u Njemačkoj, a sada su najglasniji kad je riječ o obrani RH."

Zasto mislis da ga forsiraju? S tim apsolutno nemaju nikakve koristi. Prije bih rekao da forsiraju braniteljski status, eventualno invalidnost koje im ipak donose neke povlastice. Zalosno je sto ima takvih.

"Što se tiče Amera, ne mislim da bi oni slušali našu glazbu, ali zato mi (toliki domoljubi) uzdižemo njihovu u nebo, kao što si ti lijepo nabrojao!"

Malo bolje prouci, nisi tocno pogodila lokaciju bandova
Nirvana - americki band
The Clash - britanski punk rock band
The Ramones - americki band, prva punk grupa

Sorry, ali ne glorificiramo ih mi. To su bandovi koji su se uspjeli uzdignuti, bez obzira na svoje porijeklo. Isto kao Elvis Presly ili The Queen. Njihov glavni pjevac pravim imenom se zvao Farrokh Bulsara i rodjen je u Zanzibaru. I kakve sad to veze ima s cim? Ja kazem da su te grupe imale kvalitetu kojoj se cajkasi nikada nece moci pribliziti.

"Dalje, što se tiče njihovih vojnika, u svakom ratu su ispali najgore srolje - osim u filmovima, gdje imaju Ramba. Tko su oni da glume svjetskog policajca i šetaju se po tuđim državama dijeleći packe?"

Opet ne poznas dovoljno detalje. Ti vojnici nisu bili nista krivi. Da li ti uopce poznas povijest Vijetnamskog rata i kakav je negativan odjek u americkoj javnosti taj rat imao? Malo si zaboravila na silne prosvjede, sakupljanje u Washingtonu, konstantne pobune, dezerterstva i hippijevce...??? Najmanje su krivi ljudi koji su isli na ratista, oni nisu imali izbora. Slali su sirotinju, bas kao sto ih i danas salju. Ratuju ljudi koji su doslovno gladni ili kojima je to jedini nacin da dodju do skolovanja. Za glumu "svjetskog policajca" kriv je njihov drzavni vrh, koji je nedodirljiv, bas poput nasega i rade sto zele.

"nije poanta u obrani folka, nego u povezivanju folka sa Domovinskim ratom."

Oprosti, ali folk glazba tj. turbofolk je usko vezan uz srpsku naciju. Nema takve glazbe u Burkini Faso ili Nizozemskoj. A koliko se ja sjecam agresija na nas drzavni teritori izvrsena je od strane srpske nacije.

"Osim toga, s obzirom na tvoje godine - utjecaj The Clash i ostalih ti je mama ispričala ili si i to vidio u filmovima? "

Opet lupas guposti. Znaci oni koji nisu zivjeli u vrijeme anticke Grcke, Napoleonskih ratova, Bana Jelacica ili Mađarona, oni nemaju pojma o povijesti jer nisu zivjeli u to doba? Mame su im pricale i gledali su na TVu? Draga moja, postoje povijesni zapisi, a The Clash i ostale punk, rock i sl. grupe ostavile su nam svoje pjesme pa ih i dan danas mozemo preslusati, bez obzira na to sto ih vise nema te mozemo ocijeniti njihovu kvalitetu i zapravo ih sagledati iz bolje perspektive jer se vidi njihov ucinak na buduce generacije glazbenika i glazbenih pravaca. Postoje dokumentarci i ljudi koji su bili mladi u to vrijeme i koji mogu svjedociti o utjecaju takvih bandova.
Inace, da bi nesto naucio iz povijesti, nije potrebno da zivis u tom dobu...


PS vodili su se ratovi iz kojekakvih nebuloznih razloga. Nacionalizam nikako ne spada u jedan od njih. Osim ako ne smatras da je Domovinski rat bio nepotreban tj. da smo mi hrvati jednostavno bili preponosni na svoju nacionalnost pa nas je trebalo pokoriti? Ako je domoljublje primitivizam, onda me slobodno zovite primitivcem.

Ima li jos tko opasku na moje "mlade" godine ili su se "zrela" gospoda i dame izredala? Inace, u slucaju da niste znali visoke godine nisu nuzno odraz inteligencije, pameti i obrazovanja.
........
napisao robin hud, Veljača 07, 2008
grin jes ti malo zaluto na ovaj svjet....daj se resetiraj i prestani blebetati glupost.....
...
napisao Grin, Veljača 07, 2008
A ti robin hude(?!) ako nemas nekih konstruktivnih primjedbi ili opaski radije zadrzi svoje nepismene komentare za sebe jer nemaju apsolutno nikakvih znacenja.
prcko vitaminčić
napisao robin hud, Veljača 07, 2008
vidim da si poprilično načitan i pismen za razliku od mene......
samo jedna velika razlika između mene i tebe je što ovdje ima pun k***ca tvojih besmisleno primitivni postova. šta je očiti dokaz da si osoba bez života kojo se dan svodi na tipkanju po računalu i iznošenju svog seljačko primitivnog razmišljanja...
glumataš mi tu pravednika i načitanog lika daj seljačino odjebi....sereš po svemi i svim koji si ti k***c umislio.....
kad god budeš želio da se nađemo ako imaš jaja da me malo podučiš o pismenosti samo se javi.....
...
napisao Grin, Veljača 07, 2008
Uopce ne moram odgovarati na tvoj post. Svoju si inteligenciju u potpunosti iskazao.
Tipicni primjerak cajkarosa... sve se rjesava nasiljem, prostim jezikom i prijetnjama. Hvala sto si mi olaksao dokazivanje mog stava smilies/grin.gif
Ti se nazazi uokolo s drugima i "poducavajte se pismenosti". Ja svoja jaja koristim u bolje svrhe, ako ne vjerujes pitaj moju zenu.
......
napisao robin hud, Veljača 07, 2008
pitao sam je........
...
napisao gost, Veljača 07, 2008
Robin hude, ovdje je besmisleno jedino to što osobe poput tebe imaju mogućnost neargumentirano i prostački osvrnuti se na komentare koje ni za 100 godina neće doprijeti do tvoje malenkosti i dijela mozga koji ''koristiš''. Uzalud je i Grinu i bilo kome od ljudi koji su sudjelovali u ovoj raspravi pokušati prikazati, čak i slikovito, suštinu jedne nacije, kad će malodušnici kao ti pregaziti svaki kutak Lijepe Naše. A ako nekoga izazivaš na 'dvoboj', tvoja pobjeda će ovisiti jedino o tvojim smislenim i suvislim argumentima, što je sudeći po tvom riječniku i užasno siromašnom vokabularu, jednostavno nemoguće.
Grin, podržavam svaku tvoju napisanu riječ, čak i ako nečija mišljenja kažu da nije pravopisna!
...
napisao Lili, Veljača 07, 2008
Admine, objavio si me kao gosta, a lijepo sam se registrirala i zelim samo imenom potpisivati svoje postove. Ne vidim neku mudrost prijave na site osim korisnickog imena i lozinke. Mozda grijesim!?
Evo naknadno i jos jednom potpisujem prethodni komentar svojim imenom,
Lili
Poštovani Prcko Vitaminčiću....
napisao gajson, Veljača 07, 2008

S obzirom da imam slabe živce(kažu posljedica rata, napadaji tjeskobe...), i da mi idu na jaja retardirani kreteni kao što si ti, zaslužio si da ti se dokaže koliko je ovo mali grad te da te pozovem na cugu da ovo raspravimo kao ljudi, oči u oči, a ne ovako sakrivajući se iza kojekakvih nickova.
Što je najgora stvar, najvjerojatnije si žensko.
U tom slučaju ću te samo lupit papirićem po guzi....
...
napisao Grin, Veljača 07, 2008
Hvala na podrsci Lili smilies/smiley.gif
...
napisao Grin, Veljača 08, 2008
Evo odgovor gostu od 6. Veljace, tek je sada admin stavio njegov post.

"Ili još bolje svi srbi su četnici."
Ja to nigdje nisam rekao. Cak sam i napomenuo da "istocna scena"(a pod time sam mislio i na srbe) ima vrlo kvalitetnih izvodjaca i glazbenika. Ali da se to ne slusa nego se preferira ovaj skart od muzike - cajke

"Samo za tebe informacija iz prve ruke. Pa moj bratić prvi je dobio da boluje od PTSPa i pravio se blesav iako mu apsolutno ništa ne fali. Danas prima vojnu mirovinu i čovjek je izgradio hotel sa novcima pitaj boga odakle"
Vrlo zalosno, ako je istinito. Ali s novcima od dodatka za PTSP sigurno nije izgradio hotel, a bogami ni sa vojnom mirovinom. Imao sam susjeda, koji je na zalost preminuo, koji je primao sve te dodatke(i to zasluzeno), a cijela mirovina mu nije prelazila 2500kn, ako se dobro sjecam.

"A pitam ja vas jel vama rockeri možda pjevaju đabe? "
Neki da, neki ne. U svakom slucaju se barem vise trude oko svoje glazbe, za razliku od cajkasa.

"Isto tako Grin uzdiže rockere i metalce, a pljuje po narodnjacima kao to je zadnje smeće. Pa čovječe jesi ti svjestan da se pola tih rockera i metalaca ili ubilo ili predoziralo."
Ma ne uzdizem ja samo rockere i metalce, to su mi samo prve grupe koje su mi pale na pamet. Mogao sam dat i druge primjere koji su ipak imali znacajniji ucinak u povijesti glazbe od cajkasa. Samo sam zelio prikazati koliko je turbofolk muzika zapravo nekvalitetna. A sto se tice predoziranja, jesi li ti svjestan da statisticki gledano
najvise nasilja, droge i ostalih poroka se upravo vrti oko cajki. Svako malo izbije neka tuca/pucnjava u narodnjackim klubovima. Svi oni silni "gospodincici" sa zlatnim lancima, rastvorenim kosuljama i skupim autima ne zaradjuju samo na narodnjacima.... kako ono ide "Celo selo smrce belo"?
Mislim da je puno vise droge povezano uz cajke nego uz bilo koji drugi rod glazbe danas. U proslosti je slika bila drugacija. Ali to zapravo nema nikakve veze. Hoces reci da to sto si je K. Cobain propucao glavu ima neki utjecaj na kvalitetu muzike koju je Nirvana stvarala? Ili smrt E. Preslya? Ili to sto je F. Mercury umro od AIDSA...?? I stotine drugih pjevaca i pjesnika kroz povijest.

"tekstovi naših izvodjača su stvarno remek-djelo glazbe. Da nije možda "Vrapci i komarci" ili "Djevojka sa sela"
Upravo se o tome i radi! To je luca lijepo istaknula da je danas sve prepuno smeca. Ja nigdje nisam rekao da su pjesme od Minee ili Severine (koja je jos niza od turbofolka jer se pravi da to ne pjeva, a zapravo je plagijat) bolje od cajki. Dapace, sve je to isto smece. Samo sto oni nemaju takvog odjeka kao cajke. Srecom...

"Grinu dragi takvi likovi poput tebe su prvi uhvatili maglu u smjeru ZG kad je prva granata pala na Osijek.....i onda nemoj srati o stvarima o kojima nemaš pojma već su ti prepričavali mi mala nekolicina koja je sva sranja prošla..."
Za razliku od nekih, ja sam cijeli rat proveo u svom gradu u podrumima i pod granatama.

"ne gospodo vi morate posložiti neke kockice u glavi lova nema granica, nacionalnost....... "
E, pa to je najtuznije. Vise se uopce ne drzi do tradicionalnih vrijednosti, do nacionalnih vrijednosti i sl. Samo lova, lova, lova... Sve cemo prodat, samo trpaj cajke i ostalo smece...bitno da je lova. Ma fuj.

Ne da mi se vise raspravljat o ovoj temi. Radite sto vas volja, nije da jedni drugima mozemo nametnuti svoja misljenja... buducnost ce pokazati neke stvari.
Hvala svima koji su se slozili samnom i podrzali me. Ostalima pozdrav do iduce rasprave.
grin ti ga bas serendas
napisao gost, Veljača 08, 2008
zbilja seres ko patka grin i brkas lonce i poklopce, ma cega se ti sjecas molim te takav balav si bio .Pa gajson ti je lijepo rekao neke stvari , a ti jos bezobrazan , mislom strasno, a znas sto je najgore od svega taj tvoj nacin pisanja (piknil si me , pa kak ti mislis itd) mi govori da si ti neki seronja koji uopce nije iz naseg grada jer taj zargon tj. s tim se zargonom sluze purgeri.Dakle prestani se siliti zatvori ovu raspravu jer toliko si se puta prosrao da to vise nije normalno.
Patak
grinu
napisao gost, Veljača 08, 2008
Bok, mališa! Stvarno si se potrudio upoznati me sa povijesnim aspektom svog posta. OK, hvala. Ne da mi se više komentirati, jer ne kužiš metafore, čitanje između redova i sl. Misliš da stvarno moraš napisati Bibliju da iskažeš ono što želiš reći? Ipak si ti preGREEN! Bye, bye
...
napisao Grin, Veljača 08, 2008
Bas zato sto sam bio balav neke stvari su mi se urezale u pamcenje. Ako se ti ne sjecas stvari dok si imao 7-12 godina, onda nesto nije uredu s tobom. PS po cemu sam ja bezobrazan? Ja nikoga nisam slao u 3 pm, nisam nikoga nazivao prcoljak, nisti psovao, sto se za druge ne moze reci i komentare koje su uputili meni. Nigdje nisam napisao "piknil si me" napisao sam "Svi su me piknuli u zicu" sto uopce nije purgerski izraz i ne nisam purger. A sto ti mislis da se je rat vodio samo u Osijeku? Moji komentari su dugacki ne zato sto nekome pametujem, nego zato sto tocno navedem kome sto odgovaram i obrazlozim svoje stajaliste, sto se ne moze reci za vas koji me toliko napadate. Najlakse je u 2 recenice srezat 23 psovke i onda mislit da si nesto dokazao. I ako mislite da me nesto jako dira to sto stalno aludirate na moju mladost, nazivate me prcko-vitamincic i slicno, varate se. To mi samo ide na ponos jer vidim da sam zreliji od nekih koji su izgleda dosta stariji od mene. Nekako mi je sada jasnije zasto je ovakvo stanje u drzavi...pored ovakvih osoba, tesko da moze biti bolje.
Prvo ste napali lucu, sada mene...ocito da vam inteligencija smeta.
Pozdrav!
(Ajmo sad opet red psovanja i pljuvanja po meni...vrlo zrelo)
grinu
napisao gost, Veljača 08, 2008
Bok, mališa! Kad već pišeš da odgovaraš svakome na njegov post, onda to i učini. Moji su postovi: budalama koje mrze; grinu, osječanki i luci; grinu. Niti u jednom te nisam psovala. Jednostavno, imamo različito mišljenje. Zovem te mališa jer previše filozofiraš o utjecaju rata, a ja nisam toliko starija. Imam 29 godina, radim, VSS. Imala sam 12 godina kad je rat počeo i provela sam ga u podrumu u centru Osijeka. Moja zgrada je dobila četiri direktna pogotka granatama, a okolo više nismo brojali. Znam dobro kako zvuči fijukanje granata i kako je kad ti zvekne u zgradu i razvali stubište. Poanta je - sve to nisu razlozi da mrzim cijelu jednu naciju ili ljude bez obzira na naciju jer slušaju neku glazbu. Činjenica je, koliko god za neke tužna, da Hrvati slušaju folk, jer ako to nije tako, onda mi imamo više Srba u državi, nego Hrvata. Poanta je i da, bez obzira na sve užase rata, ne mogu reći da sam istraumatizirana ratnim iskustvima, jer ja nisam bila borac, kao ni ti, nego samo dijete u podrumu. Moja mama se potrudila da me zaštiti i da sve to psihički lako podnesem. Uspjelo joj je.
P.S. kad si već spomenuo Židove i holokaust, nije li ti poznata činjenica da su Nijemci htjeli pokoriti i Hrvatsku? Po tvom, mi bismo onda i dandanas trebali mrziti Nijemce, Nenu i 99 luftbalons...
Ide beba pajkiti....
napisao gajson, Veljača 08, 2008
P.S. Nije te nitko nazvao prcoljak nego PRCKO VITAMINČIĆ.

Odi si zemiti čašu toplega mleka, pa u krpice....

Budeš zaspal.
...
napisao gost, Veljača 08, 2008
Gade mi se više čitati usporedbe folka sa Thompsonom.
Ako pričamo o glazbi, Pjesme koje pjeva gotovo su 100% vezane uz domovinu NAŠU HRVATSKU. Ni na jednom albumu ne vrjeđa ni jednu naciju, pjesme su solidne, produkcija dobra a tekstovi većina ok. Sa turbo folkom nema ni jednu dodirnu točku.
Ako pričamo o nacionalizmu, on je deklarirani hrvatski nacionalista, kao što su i mnogi turbo-folkeri srpski nacionalisti i na koncerte nose repertoare ovisno o mjestu gdje sviraju. Da nije bio osječki zrinjevac u pitanju, nego neka od palanki svirale bi se i delije i spremte se četnici.
Nevjerojatno je da Thompson nekome smeta, ako je nacionalista naš je nacionalista i kome smeta što pjeva o domovini. Možda četničkoj gamadi koja je ostala u Hr. i koja se redovito proziva u Sotinu, Berku, Vočinu i da dalje ne nabrajam. Za njih i njihovo iživljavanje i ubijanje naših ljudi postoje živi svjedoci ali amnestirani su, i bez stida i grižnje savjesti hodaju hrvatskom. Na tada okupiranim djelovima HR isti folk bljuzgani su svirali malu drugačije pjesme. Mnogi postovi koje sam pročitao su afrodizijak za gore navedenu gamad. Ako sam nekoga sablaznio ovim tekstom drago mi je, jer bog prašta a ja neću ni oprostiti ni zaboraviti. A one priće rat je prošao, sad svi trebamo zajedno u budućnost, suživot, tko nas bre zavadi i sl.mi izazivaju proljev. Samo nam fali autoput bratstva i jedinstva pa juriš u Beograd na cecu. (šteta što je u zatvoru).
Thompson je naš i da ga nema trebalo bi ga izmisliti a tko svoje ne voli-čije će.
Veliki pozdrav Luci i Grinu.
P.S: Grin ako i jesi mali razmišljaš kao veliki.
Ispravka greške
napisao Storm 40, Veljača 08, 2008
Tekst o paraleli Thompson - Turbo folk nije napisao gost nego ja
skrenuli s teme
napisao gost, Veljača 08, 2008
ne radi se o cetnicima , srbima i tko sta slusa. Nego o FOLK PARADI U ZRINJEVCU. RASPRAVLJAJTE O TOME , A NE O RATU I KOLIKO JE TKO GODINA IMAO TADA TE TKO JE KOLIKO PAMETAN
neka
napisao gost, Veljača 08, 2008
JOJ, JOJ I JOJ..sramota me kad ovo čitam i pitam se jesu to građani Osijeka. kao prvo Grinu svaka čast, ima moju podršku, da se razumijemo nisam ni rokerica, pankerica ni tome slično, ali sam Hrvatica! i ne mogu vjerovat da je to danas postala sramota reći, kao odmah šta se ti prsiš itd. pa sam malo, jel tebe to možda sramota???ak je brate, odi živi dalje..ak sve ovo za što smo se borili, toliko života izgubljenih trebamo reći da je prošlost PA ALOOO LJUDI, jel do toga došlo!?!Sramite se, to je jedino što imam za reći!
i ne stitide se rata, on je naš ponos! kad to shvatite znat ćte što znači biti Hrvat i onda ovakve nebi se ni vodile!
e jbg sad goščo(joj,joj i joj)
napisao gost, Veljača 09, 2008
Alo kolegice pa i ti brkaš lonce i poklopce.Ma kakve veze ima sad sti ti ističeš kako si ti Hrvatica itd., itd.Pa što su ovi što slušaju taj turbo i folk smilies/smiley.gif što je izmišljena ruječ ,jer ja kao glazbenik ne kužim uopče što bi to trebalo značiti, manje Hrvati ili što.Pa dajte ljudi prestanite više mješati glazbu i rat i četništvo i ustaštvo koji vam je kur**c pa to jedno s drugim zaista nema veze .Netko voli punk netko rok netko irnb netko rap a netko i taj narodnjak kako ga nazivate turbofolk i ok sad nek mi još objasniš goščo kakve to ima veze sa Hrvatstvom i tko te je tu uopče pitao tko si ti i što si ti po nacionalnosti.I još me samo zanima koliko godina imaš(znam da je nepristojno to pitati jednu ženu) ali ako imaš godina približno koliko i ja e onda čisto sumnjam da prije rata nisi visila u citadeli,baranjskim noćima , krokodilu itd za što ovaj mali prcko nije niti čuo , atrebao bi pitati svoje roditelje gdje su izlazili dok su bili mladi i što su slušali pa onda nek serenda jer su ga kao takvog napravili da je on sad odjednom prosvjetlio i sebe i svoje roditelje kak je to nešto seljački i neprirodno za čistog Hrvata u što sumnjam da je baš toliko čist da nje mješan kao i mnogi na ovim prostorima, ai ti bi se goščo mogla zapitati ak si tih njegovih godina o svojim roditeljima kak su se i gdje zabavljali i što su slušali i gdje su izlazili vikendom zar se i oni sad busaju u prsa kao veliki Hrvati i govore protiv narodnjaka i lažu kao i milijun njih (figurativan izraz ,molim lijepo)iz Osijeka i okolice koji su ne samo vikendom visili u maloprije napisanim lokalima več i radnim danima.E tako i vi svi ostali VELIKI HRVATI pazite da se ne povrjedite od silnog busanja o prsa da vam ne poplave ili nedaj bože izazovete neke teže posljedice po svoje zdravlje ,prvo se zapitajte gdje ste vi izlazili do 91-ve ili vaši roditelji pa se onda javite i komentirajte i dokazujte teze o Hrvatstvu i tako to .....
PS.Ova sranja ja ne slušam tek toliko da se zna , al isti tako da se zna da sam izlazio u navedene lokale i slušao ondašnje narodnjake nekih umjetnika iz tih vremena kao što su Toma Zdravković itd, ali ovo sad turbo fucking folk ma dajte ljudi to je smeće al opet kažem tko voli nek izvoli i ne treba ga zato prozivati da nije Hrvat ili da je izdajica roda svoga i nek ide tamo gdje se to svira i sluša ,hahha pa to se svira vidim ja od Vardara pa do Triglavasmilies/smiley.gif,
Pozdrav od Patka i no fance nisam nikog želio uvrijediti a ako jesam jbg nek sam smilies/smiley.gif
...
napisao Grin, Veljača 09, 2008
Rekao sam da ne zelim vise raspravljati, ali kad me vec trazis odgovor na svoje postove...
"Niti u jednom te nisam psovala. Jednostavno, imamo različito mišljenje."
Kao odgovor na to dajem ti citate iz navedenih postova
"Vi svi što tu nešto serete protiv folka i ističete svoje hrvatstvo uz to - nepopravljivo ste glupi!"
"Jeste baš toliko isfrustrirani što više nikome nisu zanimljive vaše ratne (čitaj: lovačke) priče?"
"Fuck off više s tom mržnjom i zadržite svoju ograničenost za sebe!"
Ali recimo da si ti jedna od pristojnijih...

"Zovem te mališa jer previše filozofiraš o utjecaju rata, a ja nisam toliko starija. Imam 29 godina..."

Starija si 5 godina od mene i obracas mi se s visoka i sa titulom malisa? I tko je onda ovdje uobrazen? Kakve veze ima filozofiranje s malisa? Ajde mi to objasni. Shvatio bih da si me zvala filozofom ili nekim drugim nazivom koji ima veze s tim, ali malisa... No dobro. Uglavnom, zasto smatras da filozofiram ako iznosim svoje misljenje? Zar nije vise konstruktivno raspravljati na nacin na koji ja raspravljam nego iznositi agresivne recenice poput gajsona, robin huda i svih drugih misterioznih gostiju koji se nemaju obraza ni registrirati kao korisnici? A i od kada je filozofija nesto negativno? Prijevod rijeci filozofija je ljubav prema mudrosti, a temelji kojima se bavi filozofija su nacin na koji pojedinac treba zivjeti, vrsta stvari koje postoje i kakve su prirode, koji su prikladni nacini uvijeravanja(logika) i sl... ja tu ne vidim nista negativno.

"Poanta je - sve to nisu razlozi da mrzim cijelu jednu naciju ili ljude bez obzira na naciju jer slušaju neku glazbu."

Ja nisam ni rekao da mrzim cijelu naciju, samo cijelo vrijeme isticem losu kvalitetu folk glazbe koja je zarazila ove prostore i da ipak postoji neka povezanost izmedju ideje "velike srbije" i pojedinih turbofolk izvodjaca. Ipak, volim svoju domovinu i neke stvari ne mogu zaboraviti. U Domovinskom ratu sudjelovali su i Srbi i to na strani Hrvata i zato nikada necu reci da mrzim sve Srbe. Neki ljudi imali su dovoljno pameti da uvide zlo, bezobzira na svoju nacionalnost. No, u Srbiji se radikali i dalje toleriraju, bore se za vlast, postoji ekipica koja se predstavlja kao legalna vlada Republike Srpske Krajne koja se proteze diljem teritorija RH koja je vec godinama priznata drzava. U nekoliko cajki cuo sam "lijepe" stihove koji pjevaju o Srpskoj Slavoniji, a da ne govorimo o mafijasici Ceci za koju se zna cija je zena, sto je njen muz radio i koja je cak kriminalka i po srpskim zakonima, trenutno joj prijeti kazna zatvora zbog pronevjere milijuna eura. Za razliku od nase drzave koja je ispunila sve uvijete Haaga, vecina srpskih ratnih zlocinaca i dalje se bez problema skriva u Srbiji. Nekako mi se cini vrlo licemjernim ocekivati od naseg naroda da zaboravi, kada dio nacije koja je izvrsila agresiju na nas ne zeli zaboraviti i ponasa se kao da smo mi zlocinci. Trebala si cuti najavu tj. kritiku filma "The Hunting Party" koji je prema njihovom previse ocrnio jadne srpske agresore pa su zato morali poljuvat Hrvatsku na svojoj nacionalnoj televiziji.

"Činjenica je, koliko god za neke tužna, da Hrvati slušaju folk, jer ako to nije tako, onda mi imamo više Srba u državi, nego Hrvata."

Pa, za sad nemamo, ali tko zna... Pod pritiskom vanjske politike i zbog nedovoljno snaznog i odlucnog te nadasve previse korumptiranog drzavnog vrha, Hrvatska mora trositi svoje ionako oskudne resorse na izgradnju stanova i kuca za "srpske prognanike" dok nasi branitelji, a i ostala nacija zavrsavaju na cesti, srbi se moraju uposljavati, a sad smo im poceli i skole prepustati da nam nove narastaje uce cirilicu(valjda kako bi mogli ispravno pisati stihove cajki), te o sv. Savi i Vuku Draskovicu kao povijesnim licnostima. Zanimljivo je koliko se tih srpskih prognanika odjednom stvorilo, od prilike jednak fenomen onome njemackih i australskih branitelja.

"ne mogu reći da sam istraumatizirana ratnim iskustvima, jer ja nisam bila borac, kao ni ti, nego samo dijete u podrumu"

Molim te da mi ovaj fenomen "samo dijete u podrumu" poblize objasnis, po mogucnosti kontaktiraj UNHCR i objasni im kako rat zapravo nema nikakve posljedice na um mladog covjeka ili djeteta. Svaka cast tvojoj mami, mora da je cudotvorac, jer unatoc ljubavi koju je meni moja mama iskazala, ja se i dan danas najezim kada mi puste sirenu s kojom se jednom mjesecno obiljezava podne. A i u ovoj raspravi ti je nekoliko ljudi izneslo svoje "divne uspomene" iz domovinskog rata i objasnile kako ipak konstantna napetost, eksplozije, krikovi i sl. mogu utjecati na mladu populaciju. Sve one divne slike ispisivanja na ekranu u kojem je gradu koja uzbuna objavljena, koji su gradovi pali, koliko je izbjeglica pristiglo iz kojeg kraja, pa konstantna briga za bliznje za koje sam znao da su na prvoj crti... Isto tako, rata se sjecaju generacije koje su mladje od mene, tako da ni o tome nema govora...
...
napisao Grin, Veljača 09, 2008
"P.S. kad si već spomenuo Židove i holokaust, nije li ti poznata činjenica da su Nijemci htjeli pokoriti i Hrvatsku? Po tvom, mi bismo onda i dandanas trebali mrziti Nijemce, Nenu i 99 luftbalons..."

Nijemci u neku ruku i jesu pokorili Hrvatsku. A to sto si sada rekla, uskocila si u usta sama sebi. Eto, kod nas jedva da se i obiljezi spomen na antifasisticku borbu, dok se kod Zidova do toga drzi neopisivo. Jos jedan fenomen "zaboravnosti" nase nacije. Bitno da nam politicari uzvikuju "Hristos se rodi"... Za razliku od danasnje Republike Srpske, Njemacka nema toleranciju prema neonacizmu, skinjarama i ostalim fenomenima te bivse vladavine. Srbija u neku ruku i dalje tolerira svoje radikale.
A i NDH je prosla malo drugaciji put od Zidova, za razliku od njih, nasa se nacija podijelila i oko toga pa su ratovali medjusobno.

Evo ti jos jedan moj "filozofski" post. Nadam se da vise necu morati odgovarati.
I u potpunosti se slazem s gostom koji je napomenuo da se je skrenulo s teme. Ali do toga je doslo jer cim se je spomenulo da nije bas primjereno da u gradu, koji je propatio toliko puno za vrijeme rata, u gradskoj dvorani pjevaju oni koji i nisu nesto nakloni Hrvatima osim kad im treba pobrat lovu i koji su za vrijeme rata, a neki cak i sad pjevali malo drugacije stihove od "Bicuj me bicuj Stojane" i slicnih nebuloza, izbila je cijela panika tome kako sam ja prcko-vitamincic i kako svi mi koji ne podnosimo narodnjake mrzimo cijeli svijet ukljucujuci i sebe.

Evo jos jedan moj "filozofski" post. Nadam se da si sad zadovoljna odgovorom, o ti stara i mudra osobo koja ima cijelih 5 godina zivotnog iskustva vise od mene.
filozofu
napisao robin hud, Veljača 09, 2008
da nije bilo likova poput mene, Gajsona i drugih za vrijeme rata sa svojom agresivnošću ti sad nebi filozofiro u Osijeku već tamo daleko....
...
napisao luca, Veljača 09, 2008
Što ste napali čovjeka?
Istina je da smo skrenuli s teme, ali kao što Grin kaže tema je tako "skliska" da kada počneš o cajkama vrlo lako odeš...tamo daleko.
Kada se kvaliteta ove "glazbe" prosije kroz sito vremena vidjet ćete što će ostati.
Naime, opet kako je Grin rekao, nije sve što dolazi iz Srbije škart, ima pjevača i pjesama koje su dugo na sceni i bit će, a ovo nešto što se sada sluša sigurno neće preživjeti, osim u rubrici VJEROVALI ILI NE-što se u Hrvatskoj slušalo.
...
napisao gost, Veljača 09, 2008
U svakom slučaju ovo je sramota za naš grad. Toliko primitivaca, seljačina i neobrazovanih, nekulturnih ljudi usred Osijeka nikada se još nije vidjelo na jednom mjestu. Krivi smo svi mi Osječani koji smo dopustili da nam grad tone u takav primitivizam umjesto da jačaju manifestacije poput Osječkog ljeta kulture, Urban festa ...etc., etc.
vidim ja ni Grin
napisao patak, Veljača 09, 2008
a bogumi ni gošča nisu odgovorili na moj post hehehe , jb ga istina boli jel da gospodo.Kažem ja prvo i osnovno je počistiti prvo pred svojim vratima , a tek onda sračkati nekom drugom hehehehehe.
...
napisao Grin, Veljača 09, 2008
Poslano by me
Priča se okolo da je ovo slobodna država..
napisao gost, Veljača 09, 2008
"ČETNIČKOJ GLAZBI NIJE MJESTO U NEPOKORENOM GRADU!
031"
Natpis koji je osvanuo na fasadi jednog frizerskog (kojem je by the way mjesto u hvalibabi).
Da li je mjesto ili ne, nebih komentirala.
Ali je tužna činjenica da taj dan se taj dan u zrinjevcu najvjerovatnije tražila karta više, a za oliverov koncert bilo je poluprazno. po čemu je jedna folk zvezda bolja od našeg olivera.
nije stvar u oliveru,
stvar je u tome što mi je tužno pljuvati po tim folk-kravama.
nisu one krive što su naši seljačine.
jer, to nije glazba, to nema veze s glazbom.
nema ni veze povjest, ne mrzim srbe.
prezirem njihov neukus. a k tome i naš.
meni ne
napisao patak, Veljača 09, 2008
jer u tom tvom dugačkom postu nema ništa iz mog posta o tvojim starcima smilies/smiley.gif
...
napisao Grin, Veljača 09, 2008
Starcima? O cemu ti sad meljes?
...
napisao Storm 40, Veljača 09, 2008
Patak ooooo zašto si patak?
grin
napisao patak, Veljača 10, 2008
čitaj malo sine što piše u mom postu pa češ znati i pozdravi tatu od mene smilies/smiley.gif
svakog gosta, 3 dana dosta
napisao gost, Veljača 10, 2008
Čitljivo vam naslov govori, ukoliko niste dostojni stati iza svojih tako osornih i besćutnih stavova, lijepo pozdravite na izlasku, ako ste uopće naučili u svom tom vašem 'osvještenom' i 'civiliziranom' životu. A ostala žargonska ekipo, koja je ovdje iz provokatorskih namjera i koja nas pokušava utopiti u moru svojih gluposti, otvorite čula, dajte im slobodu, kao i nama koji živimo sa srcem, ili se i dalje zatupljujte ali vrijeđajući jedni druge, a ne nas koji smo sposobni tužakati bez prostakluka i žrtvenog janjca kao što je ovdje Grin.Čitljivo vam naslov govori! Ukoliko niste dostojni stati iza svojih osornih i besćutnih stavova, lijepo pozdravite na odlasku, ako ste uopće naučili u svom tom vašem 'osvještenom' i 'civiliziranom' životu. A ostala žargonska ekipo, koja je ovdje iz provokatorskih namjera i koja nas pokušava utopiti u moru svojih gluposti, otvorite čula, dajte im slobodu, kao i nama koji živimo sa srcem, ili se i dalje zatupljujte ali vrijeđajući jedni druge, a ne nas koji smo sposobni tužakati bez prostakluka i žrtvenog janjca kao što je ovdje Grin.
P.S prije nego mi odaberete nadimak kao Grinu, potpisujem se kao Vitaminčica, pa da vam olakšam napor koji zahtijeva razmišljanje.
P.S prije nego mi odaberete nadimak kao Grinu, potpisujem se kao Vitaminčica, pa da vam olakšam napor koji zahtijeva razmišljanje.P.S prije nego mi odaberete nadimak kao Grinu, potpisujem se kao Vitaminčica, pa da vam olakšam napor koji zahtijeva razmišljanje.
Pa Admine...
napisao Lili, Veljača 10, 2008
opet si me stavio kao gosta...i sad ispadam kontradiktorna i smješna sa svojim prethodnim komentarom...
P.S Nisam, niti ću biti anonimna!

Lili
...
napisao Grin, Veljača 10, 2008
Ma je, Patak, svi su prije devedesete slusali narodnjake, naravno... Moj stari nikad nije preferirao domacu muziku, izuzev tada nebeski popularnog Bijelog Dugmeta. Slusao je Led Zeppelin i sl. Stara je pak mozda malo blize tome pojmu, ali opet nije slusala cajke vec isto Bijelo Dugme, Zdravka Colica i sl. Na ostale bljezgarije iz tvog polupismenog posta sam vec puno puta do sad odgovorio, ne zelim ponavljati vise.
Ma najbolje ti je odgovorio Storm 40

"Patak ooooo zašto si patak?"
grinu moj
napisao patak, Veljača 10, 2008
vidi ja ni jednom riječju tebe nisam vrijeđao , a sad ti moram reči nakon ovoga da si zaista jedan nedojebani balavac koji se naslušao koje kakvih priča iz rata ,a koliko vidim nisi samo ti savršen vec i tvoj tata i mama koji u zivotu nisu nikad slusali narodnjake ma daj molim te idi vise i pokrij se usima.Ti ces nekome pricati o svojim traumama some jedan koji si u podrumu presjedioi ili mi koji smo bili na prvoj crti ili ja koji sam tri puta ranjen ,TI ces meni pricati o traumama some jedan ajd sad malo oladi.Ti si vidio tolike mrtve ti si izgubio nekog svoga ti si se borio za ovu drzavu , pa sad imas pravo prozivati nekoga tko ce i sto slusati i da su ti takvi koji to slusaju izdajnici ili da nisu hrvati mozda, ma sramota te moze biti sto se uopce upustas u raspravu o temi rata sa ljudima koji su krvarili dok si ti (ako si) sjedio u podrumu sa tatom i mamom pa si jadan sada iztraumatiziran pa se cak i na unesco pozivas ,mora da ti je tata na tu foru dobio i vojnu mirovinu a ni r od rata nije vidio ni osjetio jer takvi su najglasniji .Eto polupismeni ti je sad odgovorio onako kako je znao i napisati i izgovoriti jer dok si ti sjedio i ucio u podrumu ja sam za te sine ratovao da me ti sad mos pljuvati tu smrade balavi.
...
napisao luca, Veljača 10, 2008
Ljudi moji od folk parade (u naslovu) otišli ste do ustaša, četnika, izdajica i tko je koliko dao za ovu našu Hrvatsku!
Ovo samo govori da postoje otvorene rane koje nismo preboljeli, puno je toga nakaradno ispalo nakon što smo srcem obranili svoju domovinu i to ovdje isplivava kroz kojekakve komentare.
Ja sam Patak majka jednog Prcko Vitaminčića koji je čučao u podrumu i koji je imao velikih problema poslije rata, jer se ja nisam snašla u cijeloj situaciji i nisam mu objašnjavala sve što se događa misleći da on to neće shvatiti. Dijete može jako duboko proživljavati takvu situaciju i ne treba to omalovažavati i ismijavati. Nije Grin kriv što je bio premlad da nosi pušku i sigurno mu nije bilo prelijepo u tom podrumu.
...
napisao Grin, Veljača 10, 2008
E Patak, Patak...kako ste svi odjednom postali ratnici sa 69 rana. Nemas pojma o meni ni o mom zivotu niti sto sam prosao, a nasao si se pametovat. Pa dopusti onda da kazem kako smatram da je jedino ratiste koje si ti vidio ono na zaslonu TV ekrana ili monitora dok igras video-igrice, a u pozadini trese Ceca i dragi joj pobratim Mile Kitic ili Sejo Kalaca.
Ne znam sto te toliko smeta u mojim postovima da me moras toliko omalovazavati. Da vidimo kako se tebi svidja taj okus umanjivanja vlastite vrijednosti i "zrtve" koju si navodno dao. Ja nikakve price nisam morao slusati, ja sam svoje prozivio i dobro se sjecam. Naravno da mi traume nisu na nivou nekoga tko je proveo rat na prvoj crti(ali i to imam sanse vidjeti, posto mi je pola familije bilo na frontu), ali to ne znaci da sam zivio u savrsenom svijetu. A to sto sam ja ucio u podrumu dok si ti ratovao nije nikakva izlika za pismenost. Ako si imao dovoljno godina da ratujes, mislim da si do tada vec trebao nauciti citati i pisati. A posto vidim da se ne znas izrazavati na drugi nacin nego da omalovazavas tudje zivote, a sebe uzdizes, predlazem da se klonis pismenih rasprava. Mozda da se vratis svom virtualnom ratistu i ultraturbosuper zabavnim i inteligentnim cajkama koje treste u pozadini.

Mrsko mi je sto ti na ovakav nacin moram odgovoriti, ali ako si ti uzimas za pravo pljuvati po zrtvi koju je moja obitelj dala, onda cu i ja staviti upitnost na istinitost zrtve za koju ti tvrdis da si dao.
...
napisao Grin, Veljača 10, 2008
PS nisam se pozivao na UNESCO(United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization), nisam se pozvao na nikog, vec sam spomenuo UNHCR(United Nations High Commissioner for Refugees) i molim te da pocnes CITATI postove pa bi mozda i shvatio u kojem kontekstu sam spomenuo UNHCR. Bio je to samo izraz sarkazma nakon sto je skrivena gosca iznjela tezu o tome kako djeca za vrijeme rata ne pate...vidis, nesto slicno si i ti izrekao u zadnjem postu, hm...da mozda ne pariras sam sebi pod zenskim pseudonimom?
...
napisao Grin, Veljača 10, 2008
PPS Patak, malo si branitelj, malo glazbenik... mijenjas zanimanja kako ti odgovara za raspravu?
sine
napisao patak, Veljača 10, 2008
Ovo je odraz tvoje inteligencije svaka ti cast.Eto koliki si ti veliki Hrvat .Biti branitelj NIJE ZANIMANJE balonja niti je to posao ,a biti glazbenik e to vec moze.Znas jedan tako veliki Hrvatski nacionalista kakvim si se ti tu predstavio bi to ipak trebao znati ,sto je to branitelj i tko su ti ljudi .SRAMI SE GRIN ZBOG OVOGA.Mislim da si sada posrao sve sto si do sada napisao zato sto se mene tice EOD jer nema smisla s tobom sada vise raspravljati ti si sad sve svoje pokazao i dokazao.
.....
napisao patak, Veljača 10, 2008
pa kad ti je pola obitelji bilo na frontu onda ovu moju upitnost o meni mozes lako dokazati jer ovo je moj i ratni nick sine a ono malo branitelja koje je ostalo u Osijeku su (vecina njih )slusali taj nick preko veze a jos ako ti kazem da je jedan oblik zajebancije prema cetnicima bio (preko veze mislim "motorole") je bio da su me zvali "Bekteši"pa pitaj malo tu svoju polovicu familije jesu culi sto od ovoga pa ces znati s kim se raspravljas o ratu i braniteljima.
...
napisao Grin, Veljača 10, 2008
Ma, naravno Patak... ja sam taj koji se treba sramit. Kada bi sad tu isao citirat tvoje stvarne greske, zagusio bi Tuzibabu. A ti dobro znas na sto sam ja mislio.
...
napisao Grin, Veljača 10, 2008
I dobro i sta sad... da si i bio na frontu, bili su i moji i kakve sad to sve veze ima? Sve ovo smo morali proci jer sam ja rekao da smatram kako je folk glazba nekvalitetna i kako smatram da postoji veza izmedju danasnjih folk izvodjaca i ideje velike srbije, kod nekih vise, kod nekih manje? I da smatram kako se premalo cini na promociji domace glazbe i mladih demo bendova za razliku od ovih zavijaca koje se moze naci na svakom uglu. Uopce sve to nema smisla, svi ti silni napadi na mene samo zato sto sam iznio svoje misljenje. I to je jako tuzno, da se u RH ne smije reci kako ne volis narodnjake i da samtras kako je to jednostavno otpad od muzike jer odmah si mizantrop. Sta mislis da ako ti sad tu pljujes po meni i po mojima i ako me neki nazivaju Prcko-Vitamincic da ce to promjeniti sto ja osjecam prema cajkama ili da cete me ubijedit kako je sve to meni netko "utuvio" u glavu?
grinu
napisao gost, Veljača 11, 2008
Bok, mališa! Do sada si se uvjerio da Patak i ja nismo ista osoba. Ako ti odgovara, zovi me Mia. Kako rekoh, ja sam sjedila u podrumu, a čovjek je, očito, ratovao. Zovem te mališa, jer sam za vrijeme rata bila duplo starija od tebe (ti si imao 6, a ja 12 godina), što je u tim godinama velika razlika. Hvala na komplimentu mojoj mami. Da, njoj je uspjelo, no ja nisam rekla da djeca ne pate u ratu, već da sve to što ti iznosiš, nije tvoje sjećanje, već utjecaj priča obiteljskih boraca. Kao što rekoh, i ja sam sjedila u podrumu u Osijeku. P.S. nisi mi odgovorio na pitanje o Neni i 99 luftbalons? Ne kužiš bit priče, pa se raspišeš o povijesti. Osim toga, ne smatram se umišljenom, a da te zovem filozofom, nisi dovoljno intelektualno jak. Naziv "filozofiraš" protumači metaforički - pričaš bez osnove. Veliki pozdrav, Patku - svaka ti čast!
MIA
napisao patak, Veljača 11, 2008
nije vise vrijedno raspravljati s njim , jer ocito je da se decko naslusao ratnih prica. A ni to nije toliko bitno vec je bitno sto brka lonce i poklopce ,a aj nije vazno oprostit cemo mu mlad je mozda shvati jednog dana. Pozdrav i tebi i nemoj se nervirati vise:-)
andy
napisao gost, Veljača 11, 2008
Joj dajte ljudi moji pa pustite ljude da uživaju ajmo skupit cajkare i stat pred vrata gdje se sluša punk,metal itd....molim vas svi ste vi protiv a da je ulaz bio bespla,išli bi vi svi tamo ....nemojte se pravit fini svi slušate narodnjake( i to nisu narodnjacikao i prije to je zabavna glazba) vi oćito nemate pojma šta su narodnjaci a šta zabavna glazba stoga ŠUTITE
...
napisao Grin, Veljača 11, 2008
I opet vi ponavljate ko papagaji jedno te isto. Mislite da ako dovoljno puta ponovite laz, da ona postaje istina? Nisam imao sest, vec sedam godina kad je rat poceo. Znaci sedam pa na vislje. Daj si vise prestani uzimat za pravo gledat me s visoka. Da imas cca 40 godina, to bi imalo smisla, ali prakticki si ista generacija kao i ja. I molim te da vise navedes gdje ja to brkam lonce i poklopce, u cemu, sto sam krivo rekao? Daj malo obrazlozi svoje stavove. A za Nenu i njene balone sam ti odgovorio, samo treba pozornije CITATI, ono sto izgleda rijetki ovdje rade.

A inace, ako se nekome da, procitajte malo o cemu raspravljaju na srpskoj Tuzibabi http://srpska.tuzibaba.org/content/view/425/156/
Hm...pitam se sto bi tek bilo da u njihovoj gradskoj dvorani zapjeva Thompson ili da se u skoli uci samo o Banu Jelacicu i hrvatskoj povijesti.
Ode tema u k....
napisao Osjecanka, Veljača 11, 2008
Još uvijek sam tu i slažem se s Grinom u svakoj riječi koju je napisao...ali tema je davno otišla u drugom smjeru pa je možda bolje otvoriti neku drugu gdje bi se raspravljalo o Hrvatima, Srbima, tko se čega sjeća, tko s kim, zašto i kako...jer ovo je bila tema o (kako je netko gore pametno rekao) SINOĆNJOJ FOLK PARADI NA ZRINJEVCU.
P.s. samo kratki odgovor za jednu gošću koja (VAUUUU...!) ima Armani naočale...iz svakog posta je vidljiva tvoja ograničenost i primitivnost, stoga djabe ti VSS...a o klubovima se raspitaj sama...možeš i na netu.

Lijepi pozdrav!
...
napisao Grin, Veljača 11, 2008
Barem netko sa razumom...dobro je, ima nas... smilies/smiley.gif
...
napisao Lili, Veljača 11, 2008
'Malo nas je, al nas ima!'
Mislim da se barem oko toga svi slazemo!? Ako ni to, onda barem trebamo postivati razlicitosti.

Grin, pozdrav!
...
napisao Grin, Veljača 12, 2008
Pozdrav Vitamincice smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif od Prcko-Vitaminka...
...
napisao Grin, Veljača 12, 2008
PS - Admine mogao bi objavit ovaj moj post gdje je odgovor za patka i miu...da mi opet ne bruje kako im ne odgovaram na postove.
Osječanko
napisao gost, Veljača 12, 2008
Gospođa sa (vaaauuu)Armani naočalama ti poručuje: to je metaforička zajebancija na tvoju poruku iz prijašnjih postova da skinem sunčane naočale. No, kako se u svemu slažeš sa Grinom, sličnost vam je i da ne kužite metafore. Ako ti smatraš da su moji postovi ograničeni i primitivni, hvala ti na komplimentu. Da se slažeš sa mnom, morala bih se zapitati gdje sam pogriješila? Ovako, sve je u redu. Iz tvoje perspektive (čini mi se, žablje), biti primitivan znači što mi ne smeta što netko sluša ovu ili onu glazbu i što se sklonost narodnjacima izjedanačava sa državnom izdajom, te što ne mislim da imam jednaka ratna iskustva s nekim tko je puzao po rovu, dok sam ja sjedila u podrumu u majčinom zagrljaju.
Rečenicu sa VSS ne razumijem. Zar misliš da visoko obrazovani ljudi ne mogu biti kozmopoliti i slušati narodnjake, između ostalog. Opet se brkaju pojmovi - glazbeni ukus se prvo dovodi u vezu sa nacionalnošću, a sad i sa stručnom spremom?! Grin će još i "odrasti", ali za tebe mislim da nema spasa - ne gine ti žablja perspektiva da na sve vrijednosti u životu gledaš odozdo, stremeći im uzalud.
P.S. Patak, hvala! Pozz, Mia
...
napisao Grin, Veljača 12, 2008
Malena Mia, ako mi "ne kuzimo"(a mene se naziva purgerom...) tvoju metaforu, ti definitivno ne znas citati tj. sama si dodajes neke stvari. Gdje sam ja spomenuo da je slusanje narodnjaka jednako drzavnoj izdaji ili da su moja ratna iskustva jednaka onima koji su bili na prvoj crti? Ako nadjes takav citat, molim te da mi ga posaljes.
Sto se tice VSS, dopusti da ti sam objasnim da si ovdje ponovo sama sebi uskocila u usta(kao sto to cesto puta cinis). Naime prva si sama istaknula svoje obrazovanje i s time sama indicrala da je obrazovanje nesto bitno pri glazbenim ukusima.

"Imam 29 godina, radim, VSS. Imala sam 12 godina kad je rat počeo i provela sam ga u podrumu u centru Osijeka. "

Dakle, nemoj druge krivit za vlastite pogreske.
PS lijepo je da si u danasnje doba mozes priustiti Armani naocale... Da mozda ne pjevas cajke?
I ako Osjecanka gleda iz zablje perspektive, to je samo pozitivno jer vidi da ima i vecih od nje, za razliku od tebe koja se prema svima obracas iz "space-shuttle" perspektive posto smatras da si vise uzdignuta od svih ostalih komentatora na Tuzibabi.
Grine.......
napisao gajson, Veljača 12, 2008

Po mom skromnom mišljenju,

TI SI BALAVI KRETEN

P.S. Pozdrav ratnicima