Naslovna arrow Sve frustracije arrow grad ili groblje

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

grad ili groblje PDF Ispis E-mail
Osječko-Baranjska - Osijek
Trna   
Nedjelja, 30 Oľujak 2008
Znam da ce mnogima ovaj moj tekst izgledati uzasno, ali to je moje misljenje i stojim iza svake rijeci. U zadnje vrijeme ljudi su postali malo nerealni i ne misle ne druge. U zadnje vrijeme gdje god netko pogine rodbina podigne spomenik. Zar nitko od njih ne razmislja tako da ako netko padne s motora i zabije se u tu njihovu betonsku plocu da takoder moze poginuti???? primjer toga je spomenik kod kauflanda, razumijem da je ljudima tesko ali staviti plocu uz cestu je ipak malo nerelano, tamo se djeca igraju, ljudi zive.....ljudi vjerujem da vam je tesko ali spomenici i ploce su za groblja.... Drugi slucaj koji mi takodjer vec jako dugo ne ide u glavu je bolnicki park. Tamo se jedan decko ubio prije, ako se ne varam, dvije godine i od tada stalno gore svijece....ljudi to je park za djecu, park u koji sam i ja kao mala isla,a kako se sada tamo djeca mogu igrati kada pored njih stoji svijece i cvijece???? I jos jedna stvar zar nitko od njih ne razmislja da je to u parku punom suhog lisca i drveca, zar nitko ne misli da bi sve moglo izgoriti???? Ponavljam da znam da vam je tesko ali ako svi ljudi budu nosili cvijece i palili svijece gdje netko padne i umre postat cemo groblje, a za sto onda groblja sluze????Nadam se da ne nisam nikoga povrijedila ali mislim da rodbina mora malo misliti i na druge jer ako tuguju neka tuguju za sebe, a ne na ovakve nacine....
Takoder ako je moguce voljela bi odgovor nekoga iz grada da objasni kako se moze tolerirati paljenje svijeca u parkovima i podizanje spomenika na javnim povrsinama?!?
Komentari (17)Add Comment
...
napisao gost, Oľujak 30, 2008
postujem tvoje misljenje...ja iskreno nemam nista protiv toga i na nekin nacin razumjem te ljude koji su to napravili...ali isto tako i tvoje misljenje pije vodu...negdje je to stvarno neprimjereno.
...
napisao gost, Oľujak 30, 2008
slažem se s tobom
...
napisao RSmare, Oľujak 31, 2008
a dobro te svijeće nekad imaju i dobar učinak al izvan grada, npr. kad se malo zaigram i brže vozim...pa vidim svijeće uz cestu i skontam da je netko vjerojatno zbog brzine izgubio glavu automatski lagano popustim gas
...
napisao gost, Oľujak 31, 2008
Iskreno, znam da ljudi pate zbog gubitaka voljenih osoba, ali meni smeta to na ulici.Slažem se s tim da treba imati mjeru i da ne treba stavljati spomenike. Recimo, ako netko slučajno kupi zemlju na kojoj je postavljen takav sopmenik i kasnjie ga bude htio ukloniti jer recimo hoće ziadti kući, mislim da bi se svi bunili da je to svetogrđe.
...
napisao gost, Oľujak 31, 2008
vjerujem da uz cestu i ima nekog smisla ali opet ne krizevi vec samo svijece i svijece i to ako je obitelji lakse na godisnjicu a ne svki dan , ali u parku ili na ulici stvarno nema nikakvog smisla...
...
napisao gost, Oľujak 31, 2008
Možda će ovo zvučat grubo al navedeni primjeri samoubojica, zlostavljača žena i divljaci na motoru ili u autu nisu zaslužili da im se zapali sviječa ni na grobu... a pogotovo ne na mjestima gdje bi se normalna djeca u normalnim uvjetima svakodnevno igrala i uživala u djetinstvu al ne mogu zbog bolesnih umova koji pale lampione uz dječja igrališta il usred parkova na drvenim klupama gdje su se do prije koju godinu mladi nalazili na prvom sastanku...

prebolesni i perverzni stvorovi koji su svoju djecu i poslai u smrt a sad teroriziraju ostale građane
...
napisao assman, Oľujak 31, 2008
totalno neprimjereno žaljenje...
groblja su za žaljenje pokojnih a ne dječja igrališta,
parkovi i gradska raskrižja... takva mjesta su rezervirana za spomenike zaslužnim građanima ovog grada i države a ne divljacima u prometu i mentalnim bolesnicima
A sve je počelo
napisao luca, Oľujak 31, 2008
Sjećam se da je sve počelo za vrijeme domovinskog rata. U to vrijeme mi je to imalo smisla. jer kao da je ta svijeća govorila o prkosu i borbi svakog civila protiv agresora.

Sada mislim kao i gore potpisana dama da trebamo dolaziti na groblja gdje smo pokopali naše najmilije i paliti svijeće i donositi cvijeće.
...
napisao assman, Oľujak 31, 2008
za vrijeme rata ulice su bile prazne, bez ijednog djeteta a sviječe su se palile za junake, bilo za stradale civile bilo za branitelje...

ta vremena treba ostaviti u srcima nas koji smo bili tada tu i okreniti se vedrijem svijetu i gledati da nam parkovi budu puni života a ne da nas gdje god se okrenili podsječaju samo na smrt
bizarno
napisao roki, Travanj 01, 2008
Pitam se samo tko dozvoljava postavljanje takvih nazovi spomenika na gradsko ili privatno zemljište.A sve mi se čini da to pojedinci sami stave bez da ikoga pitaju.Znam samo da ispred moje kuće sigurno nebi pravili oltar.
...
napisao assman, Travanj 04, 2008
mene samo zanima što rade komunalci i ostali naši organi kad vide ovo po gradu... očito samo okrenu glavu na drugu stranu i nastave recimo pisat kazne za parkiranje na zelenoj površini smilies/undecided.gif









...
napisao luca, Travanj 04, 2008
Kod nas vlada epidemije izbjegavanja upadanja u nezgodne situacije na svim nivoima i u svim strukturama pa tako i komunalci vjerojatno ne žele da ih neko razvlači po novinama ili nešto slično pa okreću glavu. smilies/cool.gif
...
napisao assman, Travanj 07, 2008
ne razvlače ih po novinama zbog njihovog nerada za sada zato što je ljudima zbog balkanskog mentaliteta neugodno postavljati sasvim normalna pitanja pa okreču glavu od problema...
nadam se da će ova tema biti postavljena kao pitanje nekom iz odgovorne služba grada u radio emisiji pa će balkanska epidemija bit izliječena smilies/undecided.gif


grad
napisao dumdum, Travanj 07, 2008
ti si u stvari ljuta na komunalce i gradsku upravu koja to dozvoljava,ljudi rade ono što im se dozvoljava!
dragi dumdum
napisao Trna, Travanj 12, 2008
nisam ljuta ali sam razocarana ponasanjem ljudi u ovoj drzavi, jer iskreno imam osjecaj da nasi policajci i ljudi u gradskoj upravi znaju samo par zakona i samo njih provode...kao i najnovija fora da ako ti neki rođak napravi kolace u svatovima ili ako te prijatelj za uslugu slika u svatovima platis kaznu 10000kn, a ako netko postavi spomenik na ulici ili ako netko pali svijece u parku to nikome nista, ok...voljela bi vidjeti njihovu reakciju kada bi sutra u parku zapalila rostilj, pa da vidimo reakciju, dobila bi kaznu u roku od 5min, jer to nasi policajci znaju, a ako bacim krmenadlu na lampion u parku pored moje kuce sto li ce tada napraviti.....e vidis .... ja sam samo razocarana ljudima koji "imaju" vlast u gradu i drzavi a ne znaju sto s njom
...
napisao gost, Travanj 30, 2008
ti ocito nemas pametnijeg posla ako ti to toliko smeta.ovo je slobodna drzava i nije mi jasno zasto ti toliko smeta svijeca ili mali spomenik.nevjerojatno cime se ti zamaras.svaka ti cast
...
napisao assman, Svibanj 27, 2008
očigledno da neki gosti ovdje nisu shvatili bit teme...

da, i mene smeta al ne zato što nemam pametnije posla nego zato što su ljudi bezobzirni i stvarno si svašta dopuštaju... groblja su za lamipone i spomenike a parkovi su za djecu

slobodna država??? pojam slobode je prvenstveno ne ograničavati slobodu drugima svojom bahatosti, bolesnim idejama i glupim provokativnim komentarima

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 5
Korisnika: 541
Novosti: 654
Linkova: 10
Posjetitelja: 1267665

RSS Feed

RSS Button