Naslovna arrow Politika arrow Idemo u NATO!

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Idemo u NATO! PDF Ispis E-mail
Općenito - Politika
luca   
Ponedjeljak, 14 Travanj 2008

E moj tužilački narode mi smo valjda jedino sposobni ovdje pljuvati po marginalnim stvarima i kukati kako su nam jadne plaćice i kako bi trebali bolje živjeti, a kada nam ponude mogućnost da mi kako-tako kreiramo našu politiku, nema nas. Idemo po onoj neka to radi netko drugi, a ja ću i dalje pljuvati po svemu što me svrbi i ništa ne raditi.

Vidite po tonu da sam se razljutila, jer nismo na 4 milijuna ljudi sposobni prikupiti 450000 potpisa kako bismo se izborili za referendum na kojem bi se čuo i naš glas želimo li u taj nesretni NATO ili ne.

Kaže jedan sociolog (nisam mu zapamtila ime) da prosječan Hrvat ne vjeruje da, naprimjer svojim izlaskom na ulice može bilo što promijeniti, ali to je jedini način da ukažemo da se s nečim ne slažemo:Zajednički nastup preko prosvjeda, referenduma i sl.

Budimo malo solidarni pa i ako nas nešto ne svrbi, pomozimo onima koje neki problem pritišće.

Ja ću svakako izići na sve vrste prosvjeda koje podupirem, bez obzira da li to mene direktno pogađa ili ne.

Razmislite malo o tome i učinite nešto u budućnosti ako niste do sada. 

Komentari (15)Add Comment
NATO - život ili smrt
napisao gost, Travanj 14, 2008
Problem je samo to što je netko promašio temu kojom bi se trebala bavit cijela rvacka... ili nije... možda je to samo mazanje očiju naivnim rvatićima da se u svojim zakžljalim umovima bave nevažnim temama dok ih ekipa pljačka...

Kad se pojavila prava tema; plače, loš standard građana, nenormalan rast cijena... onda se na sindikalnom prosvjedu pojavi 25.000 ljudi a kad se pljuje po NATO-u onda se potpiše 150.000 ljudi koji niti ne zanju zašto su protiv NATO-a

Isti problem se javlja i kod naših velikih prijatelja amerikanaca koji su inača poznati po viskom IQ-u…Sruši zgradu, pa pobij milion nevinih "terorista", onda prosvjeduj protiv ubijanja terorista jer nisu teroristi a to što im je zemlja u guzici to nitko ne spominje.
Kod nas; brinimo se o ulasku u NATO-u sutra jer će nam navuči teroriste za vrat koji nisu teroristi al bi sutra potencijalno mogli bi biti teroristi umjesto da se brinemo danas oko plača i uvjeta života u "Lijepoj Našoj" banani od države....

Dobro nam je jedan kriminalac reko jednom "...vi hrvati ste guske u magli i stoka sitnog zuba..."
...
napisao Grin, Travanj 14, 2008
O, ja itekako znam zasto sam protiv NATO-a, a u daljoj buducnosti cemo svi to osjetit na kozi.
Taj NATO vodi bas ta nacija sa niskim IQom koju prozivas. Ljudi su naivni, misle da je Americi, Njemackoj ili nekoj drugoj velikoj zemlji u cilju iz ciste dobrote primit nas male Hrvate u svoj savez kako bi budno pazili nad nama da nas ne napadne...ne znam tko, valjda Alieni. Naravno da ce se sada poricati izgradnja NATO baza i uzdizati "pozitivne" strane toga clanstva, ali za par godina vidjet cemo da je taj NATO nista drugo doli moderni oblik ropstva. Doci ce do izrazaja one prave stvari zasto Amerika zeli Hrvatsku u NATO-u. Bas kao sto je jedan ratni analiticar istocnih nam susjeda rekao - Hrvatska nema uvijete za clanstvo u NATO-u, ali nas se gura iz drugih razloga. Slicna je situacija i sa EU. Naravno da drugacija pravila vrijede za zemlje poput Francuske, Velike Britanije, Njemacke i sl. i da su njihovi medjudrzavni odnosi na drugacijoj razini nego sa jednom Hrvatskom koja cak i susjedima Slovencima mora zmiriti i popustati, sve pod cijenu da se "integrira" u Europu. Europu ciji smo zapravo dio vec dugi niz stoljeca, dok Amerikanci nisu ni postojali. Europu koju smo nebrojno puta "spasili", bas kao i mnogi drugi mali narodi. Ali tako je to kad su na vodecim mjestima ljudi koji ne gledaju na dobrobit cijele nacije i nije im u cilju npr. maknuti korupciju iz sudstva cisto radi dobrobti ljudi i u cilju pravne drzave, vec se to "radi" zato da bi sto prije mogli postat sluge drugim drzavama.

Sto se tice potpisa, poznato je da su Hrvati oko takvih stvari slabo angazirani, za razliku od drugih europljana. Isto tako, medijski je bilo jako slabo popraceno, a svi znamo da su mediji mocan alat, kojim na zalost vlada politika. Neki ljudi nisu ni culi za tu peticiju, isto tako nitko od poznatih osoba nije se udostojio stati iza kampanje i podrzati barem mrvicu demokracije kojom se dicimo.
Gospodin Sanader istice da za NATO nema razloga raspisivati referendum, dok nam susjedi Slovenci najavljuju referendum o tome hoce li podrzati ulazak RH u EU. Hmmm...
Hm !
napisao gost, Travanj 14, 2008
Šta je luzeri ? Ste Vi možda za Varšavski ugovor ?
Nato samo zato...
napisao Storm 40, Travanj 14, 2008
Prije svega da se izjasnim da sam potpisao protiv Nato-a.
Razlozi su mnogi i ne stanu na ove stranice pa ću iznjeti samo najvažnije.
1. Nato nam zbog sigurnosti nije potreban jer dok se izglasaju bezbrojne rezolucije i sporazumi mi bi ovako mali već bili preorani.
2. Nato će tražiti standardizaciju naoružanja, što će Hr
koštati milijarde koje nemamo.
3. Postoji realna mogučnost instaliranja baza o čijoj se lokaciji neće pitati nikoga.
4. Po meni najbitniji razlog protiv je što su pojedinci iz
vlasti u Nato-u vidili koku za čerupanje i mogučnost pranja
novca. Već vidim brdo novih Off Shor-ovaca. I tko to može
kontrolirati, sve je vojna tajna.
5. U Hrvatskoj je ukinut vojni rok. Ulaskom u Nato profesionalni sastav ulazi u njihovu jurisdikciju i po
potrebi ih mogu slati gdje zažele. Nimalo mi ne odgovara da
naša braća ginu za tuđe zastave.
Toliko za sada.
P.S. Luce bio sam u Zagrebu; Atmosfera je bila neviđena
dosada i bilo je po procjeni svih koji su tamo bili puno više ljudi nego što su mediji objavili. Osjećam da bi uskoro nešto moglo zamirisati u zraku.













Kad smo kod prosvjeda u Zagrebu
napisao luca, Travanj 15, 2008
U pravu si što se tiče marginalizacije prosvjeda u Zagrebu. Baš mi je suprug rekao kako je to medijski jako "tanko" popraćeno, a vjerujem da su umanjili i broj prosvjednika, jer je najlakše demoralizirati ljude.
Ja nisam išla, jer sam tu subotu radila pa nisam htjela da me netko mora mijenjati.
Bilo bi pametno da kordinirano u svim većim gradovima organiziraju sljedeće prosvjede, jer bi to dalo mogućnost i onima koji nemaju osiguran prijevoz da izađu na prosvjede.
...
napisao gost, Travanj 15, 2008
1. Nato nam zbog sigurnosti nije potreban jer dok se izglasaju bezbrojne rezolucije i sporazumi mi bi ovako mali već bili preorani.
Glupost, ako netko napadne a dosada još nitko nije napao članicu NATO-a nema rezolucija. Rezolucije su bile `91 kad nismo bili u NATO-u pa vidi kak smo prošli sa oranjem...

2. Nato će tražiti standardizaciju naoružanja, što će Hr
koštati milijarde koje nemamo.
Nato traži standardizaciju pješačkih postrojbi koje nam jedine preustrojem ostaju jurišnim puškama domaće proizvodnje a sve ostale investicije su ideja HDZ kako bi još malo opljačkali državu i bit će realizirane bez obzira na NATO ko i sve do sada.

3. Postoji realna mogučnost instaliranja baza o čijoj se lokaciji neće pitati nikoga.
Postoji realna mogućnost i da imamo niže cijene u državi pa nemamao i baš NATO umire od želje kod nas postavljati baze pored toliko novo postavljenih u bliskoj regiji...

4. Po meni najbitniji razlog protiv je što su pojedinci iz
vlasti u Nato-u vidili koku za čerupanje i mogučnost pranja
novca. Već vidim brdo novih Off Shor-ovaca. I tko to može
kontrolirati, sve je vojna tajna.
Na pranje novca smo bar navikli a bilo kakav dotok novca i proizvodne investicije svaka država pozdravlja samo pametni hrvati ne trebaju investicije nego šoping centre.

5. U Hrvatskoj je ukinut vojni rok. Ulaskom u Nato profesionalni sastav ulazi u njihovu jurisdikciju i po
potrebi ih mogu slati gdje zažele. Nimalo mi ne odgovara da
naša braća ginu za tuđe zastave.
Naša braća kad potpisuju profesionalni ugovor pristaju na uvijete isto kao i sestre trgovkinje u izrabljivačkim domaćim trgovačkim centrima kad potpisuju ugovore o radu za minimalac. Dok trgovkinja mora ići raditi da prehrani obitelj isti taj brat vojnik nije obavezan ići u misije pod drugom zastavom isto ko što ni država nije obavezna i nije pod nićijom juridistikcijom. A koliko se sječam, našoj vlasti nikad nije bio problem poslat vojsku i dok nismo bili u NATO-u a i lista želja odlaska u misije brače profesionalaca je poduža....

Baš me zanimaju i ostali razlozi protiv NATO-a...

Ljudi pričate gluposti ko mala djeca o nekim imaginarnim mogućnostima kojima su vam napunili uši kako bi vam skrenuli pozornost sa pravih problema u državi !!!!

NATO će se dogoditi jer je to želja večine i nije potrebno trošiti dodatne novce na neke glupe referendume...
...
napisao Grin, Travanj 16, 2008
Glupost, ako netko napadne a dosada još nitko nije napao članicu NATO-a nema rezolucija. Rezolucije su bile `91 kad nismo bili u NATO-u pa vidi kak smo prošli sa oranjem...

Da, mozda da se radi o nekoj velikoj zemlji i bi reagirali. Zar zbilja mislis da sad se zaratimo sa...ne znam... Crnom Gorom ili whatever... da bi umarsirale NATOve trupe i svom silom branile suverenitet RH? Mos mislit... raspravljalo bi se od jutra do sutra, bas kao i 91.


Nato traži standardizaciju pješačkih postrojbi koje nam jedine preustrojem ostaju jurišnim puškama domaće proizvodnje a sve ostale investicije su ideja HDZ kako bi još malo opljačkali državu i bit će realizirane bez obzira na NATO ko i sve do sada.


Nato trazi mnogo vise od toga, samo sto ti nisi informiran.Npr. znam iz prve ruke da se inzistira na vracanju duga djelatnicima Plesa. Naime radi se o tome da drzava jedno vrijeme nije isplacivala dezurstva i sl. stvari pa se je nakupila pozamasna svota koja bi se trebala isplatiti tehnicarima, mehanicarima i pilotima. Isto tako, zar ti mislis da ce ti vlada objavit popis sto oni u zbilji moraju ispunit? Daj nemoj bit naivan. Promovira se samo ono sto je lijepo.

Postoji realna mogućnost i da imamo niže cijene u državi pa nemamao i baš NATO umire od želje kod nas postavljati baze pored toliko novo postavljenih u bliskoj regiji...

Vidjet ces za par godina. Odnosi sa Istokom hlade...ako dodje do kakve krize, mislis da ce nesto pitat? Ovdje ce se postavljat vojni centri ko na tvornickoj traci. Treba malo razmisljati i o posljedicama i o buducnosti, a ne samo o danas.

Na pranje novca smo bar navikli a bilo kakav dotok novca i proizvodne investicije svaka država pozdravlja samo pametni hrvati ne trebaju investicije nego šoping centre.

A sto ti mislis da ce NATO nama davat novce i investirat u RH? Hahah...svasta... da, to im je prvo na listi... Evo bas u Darfuru grade skole za malu djecu i marsiraju zajedno sa Green Peaceom za spas tuljana ... A i ovo mi je zabavno na pranje novca smo vec navikli - znaci moze onda jos jedan pljackaski paravan kad ih vec toliko ima...


Naša braća kad potpisuju profesionalni ugovor pristaju na uvijete isto kao i sestre trgovkinje u izrabljivačkim domaćim trgovačkim centrima kad potpisuju ugovore o radu za minimalac. Dok trgovkinja mora ići raditi da prehrani obitelj isti taj brat vojnik nije obavezan ići u misije pod drugom zastavom isto ko što ni država nije obavezna i nije pod nićijom juridistikcijom. A koliko se sječam, našoj vlasti nikad nije bio problem poslat vojsku i dok nismo bili u NATO-u a i lista želja odlaska u misije brače profesionalaca je poduža....

Ma da, naravno, a onda je svizac zamotao cokoladu. Pa zar si toliko sljep da ne vidis da svaki veci potez ovisi o silama izvana. Mos mislit kako nece ic ratovat za druge ako gospoda amerikanci pozovu. I bas to, sam si dao primjer, vec prije stupanja u NATO morali smo okolo slat trupe, da bi se kao nesto dokazali...Moramo ic drugima krojit politiku da bi se uvukli NATOu u straznjicu...super.
Mi nismo pod nicijom juristikcijom? Da...naravno, sa ZERPom je bilo toliko navlacenja cisto iz stosa...kao i sa svim drugim medjudrzavnim poslovima.


Ljudi pričate gluposti ko mala djeca o nekim imaginarnim mogućnostima kojima su vam napunili uši kako bi vam skrenuli pozornost sa pravih problema u državi !!!!

NATO će se dogoditi jer je to želja večine i nije potrebno trošiti dodatne novce na neke glupe referendume...

Gospon gost, ti pricas gluposti. Nisi informiran i ponavljas propagandu koja se svaki dan servira za javnost gladnu laznih vijesti. Koji su to pravi problemi u drzavi, postoji li neki veci problem od toga da nam drzavni vrh robuje stranim drzavama i skace na svaki njihov mig? NATO ce se dogoditi, ali ne zato sto je to zelja vecine vec zato sto to odgovara politicarima i vanjskim silama. Da je vlast uvjerena u potporu vecine gradjana, bez razmisljanja bi objavila referendum, bas zato da se usutka opozicija i da se dokaze kao demokratska drzava iza cije potpore NATOu ne stoji politika vec ljudi. Ali to nije slucaj. Da, nije potrebno trositi novce na glupe referendume, ali na ostale blesave stvari i izvodjenja bijesnih glisti oko doceka rancera iz Texasa, to se moze... Isto kao sto se nema za mirovine i zdravstvo, ali se ima za gradnju novih cesta i sl. Goste, otvori malo oci, pogledaj i drugu stranu medalje te pogledaj malo u "sutra". Ako nista drugo, logicki razmisli... da li bi institucija poput NATOa cisto iz dobrote sakupljala uokolo drzavice ili tu ima prljave politike? Nije ti sve onako kako gledas na HRTu. Jel se nisi vec naslusao dovoljno lazi da skuzis da se stalno nesto mulja...
...
napisao Grin, Travanj 16, 2008
I jos jedno inzistiranje je kupovina "novih" zrakoplova. Inzistira se na avionima F-16, pogodi cije drzave, koji su od prilike isto godiste kao i MiG-21 koji je trenutno u RH, dakle radi se o istim kantama, ameri ih se rjesavaju, pa zasto onda ne bi malo zaradili na nama... Ljudi misle, uuu F-16, americka proizvodnja, novi, moderni avioni, ali prava slika je drugacija. I to ce se progurat i na kraju cemo dat masne pare da bi dobili gotovo identicne avione.

Isto tako, ovo sa "masovnom" potporom je smjesno, jer se te ankete vrse na jako mali broj ljudi ... 100-1000 i obicno ih provode pristrane organizacije, rijetko se radi o nekim nezavisnim anketama. A i cak su tad rezultati oko 60-70 % za NATO. Vidio bi da je situacija malo drugacija kada bi se raspisao referendum.
Najbolje mi je kad cujem ove starceke koji vise ni ne znaju koje je stoljece da su oni za NATO jer ce nas oni branit ak nas neko napadne...
Gostu od 15.04.
napisao Storm 40, Travanj 16, 2008
Potrudio si se pa nema smisla da šutim.
Jasno mi je da si za Nato i to je tvoj izbor, možda kako kažeš i izbor večine ali ovu temu je načela MANJINA i kao dvije strane možemo se prepucavati do besvjesti.
Ipak koliko god to bilo uzaludno replicirat ću tvoje stavove.
1.Ne treba shvaćati bukvalno. Poanta je bili mi u Nato-u ili
ne nitko nas napadati neće.
2.Nato traži kompletan vojni preustroj od naoružanja do
profesionalnog sastava vojske i što god to značilo broji se
u milijardama koje ponavljam NEMAMO.
3.Dosada nisu mogli postavljati baze, vrijeme će pokazati
kakve su im želje odsada.
4.Ako si se navikao na pranje novca znači da ti to ne smeta.
Onda ti neće smetati ni idućih par milijardi koje će bagra
drpiti u ime tvog dotoka novca i silnih proizvodnih investicija. Tebi i meni biće bolje 0 bodova.
5.Sviđa mi se ova usporedba s trgovkinjama. Vrlo slično.
Nato poziva svoje članice u ove ili one misije a vlada odlučuje. Baš sam zamislio Serenadera kako odlučno (kao i uvjek) odbija slanje na klanje udarcem šakom po laptopu.
Da u pravu si za liste, nažalost to je rezultat lošeg standarda i činjenice da se svi (za sada) vračaju.Ulaskom
u Nato privilegija izbora se rapidno smanjuje i svatko
tko ne želi potpisati odlaske u "mirovne" misije stavlja
svoju vojnu karijeru na klizav teren.
Sve je dobro dok ne dolaze sanduci prekriveni zastavama.
Tebi je glupo protiv Nato-a, meni za. Tu se razilazimo u
stavovima i ne osjećam potrebu dalje lupat praznu slamu.
Gledam, slušam i učim, nitko mi ne puni glavu nečim što
moj antivirusni program u glavi odbija.
Na tvoju sreću ispunit će ti se želja za Natom.
Na moju sreću ničim me nisi razuvjerio da promjenim stav.
...
napisao Grin, Travanj 16, 2008
Dobar post Storm.
...
napisao gost, Travanj 16, 2008
NATO je naš izbor htjeli mi il ne kao i sve ostalo što nam naša "samostalnost i demokracija" dala. Htjeli smo demokraciju umjesto komunizma a nitko nije razmišljao da to znači kapitalistička umjesto socijalne države gdje imate pravo na izbor i slobodu al ne i pravo na puno zdravstveno osiguranje, mirovinu, plaču i jednakost pred zakonom...

Ne želim niti sam pokušao promjeniti tvoj stav nego ti ukazati da otvoriš oči i počneš svoj mozak umarati važnijim temama za nas prosječne ljude...

Tebe i mene ne bi trebalo zamarati odlazak u mirovne misije i zastave na sanducima jer je to stvar slobodnog izbora svake pojedine osobe a ne NATO-a ili vlade RH. Raspitaj se malo bolje oko preustroja HV-a prema NATO-standardu u kojem se spominje samo tri brigade kopnene vojske sa mogućnosti naoružavanja isključivo domačom opremom a mornarica i zrakoplovstvo nisu ni predviđeni. Kupovina svega ostalog je samo interes nekih novih generala Zagoraca i NATO sa tim nema veze.

Bolje da ste temu otvorili o prosvijedu sindikata nego ovo
Hvala Grin.
napisao Storm 40, Travanj 16, 2008
Ti si se dobrano potrudio.
I gle čuda!
Opet se slažam s tobom.
Gostu od 16.04.
napisao Storm 40, Travanj 16, 2008
Otvorena je i ta tema samo se nisi odlučio za nju.
Bitnije ti je ukazivanje na gluposti koje sam ja napisao.
Ponovljam: Gledam, slušam i učim i nijedna tema mi ne zamara
mozak. Samo me nadograđuje i uvijek pokušavam izvući svoje
viđenje bez sugestije medija. Grin ti je dobro rekao pogledaj
u sutra i logički razmišljaj.
Oko preustroja HV-a se nemoram raspitivati jer mi je najbolji prijatelj i kum jedan od časnika i trenutno patrolira brdima Afganistana do 10 mjeseca. Ako on nema
dovoljno informacija o Mpiraj programu nemaš ih sigurno ni
ti. Usput rečeno koriste Heklere a to baš i nije domaće
naoružanje. Tim više što domaće ni ne postoji, osim HS a s
pištoljima se ratovi ne vode.
Gore navedeno čini razliku između nas dvojice jer mene
itekako brinu sanduci prekriveni zastavama a o tvom famoznom
slobodnom izboru dalo bi se pričati drugom prilikom.
I još jednom ti ponavljam jer nisi shvatio. Ulaskom u Nato
ti momci neće imati izbora, osim ulice.
Bolje da si otvorio temu o prosvjedu sindikata.
...
napisao Grin, Travanj 17, 2008
Bas si zamisljam scenu gdje neki visoki casnik dolazi sa naredbama od vrhovnog zapovjednistva o kretanju trupa na neki buduci cilj, npr. Iran, a jedan vojnik istupa iz postroja i kaze "Gospodine, ja ne zelim ici, ja imam izbor kao jedinka..."
Cini se da gost nikada nije bio u vojsci. Evo ti sad ova "reklama" za primjer, gdje nam "student" sve lijepo kaze kako ima besplatne knjige, besplatan prijevoz, studira besplatno...ali se u reklami ne navodi da je nakon studiranja duzan jedan duzi rok sluziti u vojsci kako bi taj dug dobro odradio. Isto tako, scenu su stavili na vojni aerodrom, nitko nije spomenuo prasinare iliti pjesadiju, rod u koji se ih najprije smjestiti.
I kakvo je to HR naoruzanje? Izuzev HS pistolja, ja nisam cuo da se ista proizvodi, barem ne kao kompletan proizvod. Bili su planovi za jurisnu pusku, ali za sada je samo na planovima i ostalo.


NATO !
napisao gost, Travanj 18, 2008
Jednom je već rečeno: Bože oprosti im jer ne znaju što rade
Mate
PS.Slovenci u Sloveniji,u Gorskom kotaru RUSI,u Udbini i Zemuniku Ameri,u BiH Ameri ,u Boki i Crnoj Gori Rusi ,na Kosovu Ameri,u Srbiji Rusi,u Albaniji Ameri,u Grčkoj Ameri,u Turskoj Ameri a Mate u svojoj sobi u krevetu i sanjam valjda ružne snove ! Laku noć vam želim ja. smilies/grin.gif

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 7
Korisnika: 541
Novosti: 654
Linkova: 10
Posjetitelja: 1267569

RSS Feed

RSS Button