Naslovna arrow Općenite frustracije arrow Naša crkva

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Naša crkva PDF Ispis E-mail
Općenito - Općenite frustracije
luca   
Ponedjeljak, 18 Kolovoz 2008

Čitam:

-  U Zagrebu bivši branitelj pokušao samoubojstvo (ili je u trenutku rastrojstva napravio glupost), aktivirajući plinsku bocu.

- U Đakovu se pedesetpetogodišnjak usmrtio pištoljem za stoku...

Mogla bih tako svaki dan nabrajati, jer svaki dan je neka nova tragedija u crnoj kronici.

Tko bi se trebao baviti tim nesretnim i izgubljenim dušama?

Tko bi trebao pružiti ruku utjehe, saslušati čovjeka kada upadne u krizu, biti uvijek tu na raspolaganju bilo kome koji je potrebi?

Po meni prije svega, crkva (ako ćemo se ravnati onim što piše u bibliji i kako je funkcionirala  prva crkva). Tamo je u središtu djelovanja bio ČOVJEK i briga za njega.

Slušam i gledam danas naše svećenike.

Propovjedi bez sile i duhovnosti, često samo puko prepričavanje pročitanog dijela iz biblije, a sve više politikanstva i prepucavanja sa oltara.

A briga za malog čovjeka, za njegov mir, dušu??? Gdje se to izgubilo kod apostola današnjice?

Kako se može dogoditi da župnik ne živi u "svom" mjestu (za koje bi trebao biti dušebrižnički vezan)?

Kako se može dogoditi da zvoniš na Župski dvor, a nitko ti ne otvara, jer oni imaju radno vrijeme?

Imala bih još mnogo neprihvatljivih primjera (ne)djelovanja crkve u svom osnovnom poslanju.

Vjerojatno sam za mnoge pokrenula bogohulnu temu, jer misle da na svaki potez svoga svećenika trebaju samo klimati glavom no ja mislim da i njima, kada zastrane, treba uputiti dobronamjernu kritiku, jer su i oni samo ljudi.

Vi koji ste se zavjetovali pred Bogom da ćete hodati za opterećenim i izgubljenim dušama spustite se među svoj puk, više komunicirajte sa zajednicom koja vam je povjerena na čuvanje i djelujte!

 

  

Komentari (24)Add Comment
...
napisao gost, Kolovoz 18, 2008
Luco, sve što si napisala je živa istina! Stvarno je jako, jako mali broj svećenika koji obavljaju svoje svečeničke dužnosti!! Oni su se prilagodili današnjem užurbanom načinu života, znači od vođenja nekakvih financija do predavanja u školama i na fakultetima! Sprovodi, mise, ispovijedi, bolesnička pomazanja....su se pretvorila u poslove "čisto reda radi", koje obave u žurbi i bez imalo nekakvih osječaja! Žalosno je to u što se Crkva pretvorila, jer to je mjesto gdje svaki vjernik mora pronači utjehu, a nerjetko nailazi na zatvorena vrata!! Zašto jedan svećenik mora imati najskuplji auto ili najskuplji televizor ili najveću kuću, ako se zalaže za nematerijalno već za duhovno i ako je njegov stav pomoći siromašnima!!! Ne pomažu oni siromašnima, niti bolesnima, niti nesretnima...oni gledaju svoju korist! Žalosno je, ali ja više ne odlazim na Sv.Misu, pomolim se kod kuće, jer Bog je taj koji sve čuje, a ja sam jedna od onih koja je naišla na zatvorena vrata Crkve kad sam ju najviše trebala!
jelena
napisao gost, Kolovoz 18, 2008
ona je super
biti pop danas je najbolje zvanje
napisao roki, Kolovoz 18, 2008
Crkva se pretvara u mafijašku organizaciju.Petlja se u sve svere društva u svemu žele voditi glavnu riječ naravno samo radi svoje koristi.Fuj, odavno neidem u crkvu jer iza oltara grme svećenici koji su samoživi,gramzivi,pedofili ili samo neosjetljivi na muke vjernika.Svaka čast iznimkama. Mene crkva nije vidjela godinama a za pomoliti se i živjeti moralno ne trebam svečenika.
Lako je tako!
napisao Pepito, Kolovoz 18, 2008
Poznajem nekoliko svećenika koji se ponašaju prema narodu tako strogo "poslovno" da mu se trebaš najaviti. Jednom je čak, kako sam čuo priču, jednoj ženi koja je na samrti bila, odbio doći dati posljednju pomast jer je prekasno bilo i jer se "njega budi iz kreveta"... itd... Smatram da bi se svećenici trebali više posvjetiti svojoj pastirskoj službi a ne samo besposličariti, i čekati nedjelju za održati misu... Al eto, tko sam ja da im sudim???
...
napisao Storm 40, Kolovoz 18, 2008
Bravo Luco još jedna odlična tema.
U svim religijama svijeta piše indentična rečenica;
Bog je sveprisutan.
Ako je tako onda ćemo ga pronaći svugdje.
U krčanstvu je crkva narodu namatnula vjerovanje da ako
ne posjećuju crkvu nisu niti vjernici.
To mi ako logički razmišljam zvuči kao paradoks.
U krščanstvu smo ovce a svečenstvo pastiri božji.
Ne smeta me biti ovcom ali ne volim biti glupa ovca jer
me moj pastir zanemaruje, ne hrani i pored toga smatra da
je njegovo mjesto tik uz boga a moje...snađi se...ako ti
ne ide...volja Božija. Oni su se snašli: Na misama,krštenjima,posveti kuća,lukno,sahrane, sve ima cijenu. Ako nemaš ili ne daš obrati se vragu, jer nisi
vjernik-vjernici plačaju.
Negdje sam pročitao kako vatikanski analitičar tvrdi da bi
otvaranjem vatikanske riznice otklonili glad u cijelom svijetu na desetke godina. Toliko o zalogu skromnosti.
Na kraju crkvu vode ljudi a ljudski je biti griješnik i
tako postavljenom logikom mogu zaključiti...Jadan onaj
tko u crkvi Boga traži.
I dalje sam ovca ali je Bog moj pastir a svečenici će
pred Bogom odgovarati za svoje grijehe kao i svi mi.
...
napisao Grin, Kolovoz 19, 2008
Ah nista novo. Crvka se ne pretvara u mafijasku organizaciju, ona to vec odavno je. Kad se pogleda kroz povijest uvijek je Crkva vise vodila biznis pod krinkom spasenja dusa nego se zaista bavila nekim duhovnim dobrom. Papinske drzave, krizarski ratovi, izopcenja, agresija na redovnike koji su propovjedali siromastvo, kalkulacije i saveznistva... Nije to nista novo, danas samo imamo malo blazi i vise skriveni oblik svega toga. U jeku rata svi hvale Vatikan kako je prvi priskocio Hrvatskoj. No nitko ne napominje hrpu vrlo nepovoljnih ugovora koje je RH morala potpisati da do te pomoci dodje i s kojim danas svako malo masu politicarima pod nosom. S tim ugovorima su si pridobili poprilicnu sumu novaca.


...
napisao ponekad_frustrirana, Kolovoz 20, 2008
Luce ovo si pravo rekla i potpisujem sve sto je ekipa prije mene rekla.Crkva nije ono sto bi trebala biti i sto bi trebala predstavljati,utociste svakog vjernika za pomoc u dobru i zlu,Crkva je to odavno prestala bit.ja ne vjerujem vise u Crkvu kao ustanovu niti u svecenike kao njihove predstavnike,ali to ne znaci da zato ja nisam vjernik,ja i dalje vjerujem u svoju vjeru i Boga i za to mi nije potrebna Crkva.sve moje molitve,zahvale i pitanja pomoci Bog cuje u mojim molitvama i bez svih njih.
off topic
napisao gost, Kolovoz 20, 2008
Tocno, mafija. Sve mi je bilo jasno kada je sadasnji Papa imao susret s George Bush-om.
Teroristom nad teroristima.
Jest da cu skreniti s teme (oprostite mi, otvorite novu temu ako hocete pisati o tome), no neki smiju raditi sto hoce, a neki ne. Rusi stalno ratuju s nekim (pitam se tko to potice jer kraj nasih "objektivnih" medija nikad necemo saznati) dok im Amerikanci grade raketni stit pred vratima. HALO?! Susjed ti ukopava tenk pred vratima: ne nije to zlonamjerno i cijev je sasvim slucajno uperena u tebe. I stalno im seru kako ce ovo pa ono narusiti njihove odnose. Rusi imaju naftu, ne zaboravite.
Iskreno, nadam se da ce slijedeci svjetski rat (koliko to ruzno od mene bilo) biti na tlu SAD-a pa nek oni malo pate. Sad ce netko reci da su tamo nevini ljudi i slazem se s time, ali bi se kladio i da su im mozgovi isprani-pogledajte u filmovima samo koliki je ponos obitelji kada je sin marinac. Brani njihovu zemlju. A SAD non-stop ratuje u tudjim zemljama, isprobavati nova oruzja i razara narode u ime mira. Cijeg mira? Njihovog!
Ratuju, proizvode oruzje i zaradjuju na svim ratovima u svijetu. Rat im odgovara. Najjaca organizacija u zemlji-vojska. Nije, lazem. Propaganda. Mediji. Koliko puta ste culi u nekom filmu recenicu: "moj mali je na tv-u!". Covjece doseg zivota, ljudi su te vidjeli na tv-u.
A kako u svom tom ratovanju ne bi ispali tako (ili upoce?) losi imaju Hollywood. Sve i jedan rat su spremni upakirati u film da ispadne kako su oni jedini pozitivci. Ponosni i pobozni. Pravda pobjedjuje. A nigdje u filmu nema marinaca kako siluju djevojcice i zene kao sto je bilo slucajeva. To je ta pobozna i ponosna nacija... Naravno, ima toga svuda i na svacijoj strani, samo tudjih filmova nema na nasoj televiziji pa ne vidimo drugu stranu medalje. I u svakom americkom filmu (hvala Bogu, 99% filmova na nasim televizijama su otamo) su negativci ili iz latinske amerike, ili s bliskog istoka, ili s balkana ili su jednostavno Rusi. Da, bio je i jedan film u kojemu je bila teroristicka skupina iz Zagreba. LOL :D

Evo tu je kraj mog offtopica. Nadam se da ne zamjerate. dobro dodje ova tuzibaba za ispucat frustracije. Mozda da ju prevedemo na engleski? Pa da i Amerikanci imaju tako sto? A tek neku fency (i dovoljno jednostavnu da ju skuze) verziju za politicare? Covjece, ne bi bilo ratova. ;)
Vjerujem...
napisao gost, Kolovoz 20, 2008
...ali ne u Crkvu,vjerujem u Boga.Crkva nikada nije niti bila na strani malog čovjeka.Ne bi niti imala to što ima da je bila uz sirotinju.Pogledajte samo povijest.
...
napisao Grin, Kolovoz 20, 2008
Kad si vec zasao u politiku...

Cuj i rusi i ameri su ti jedna te ista stvar. To su dvije supersile koje gledaju samo svoja stajalista i svoje ambicije. Npr. rusi se ovdje kao bore za osete, a ne za naftu tj. monopol nad naftovodom, a u svojoj zemlji imaju jednu te istu situaciju, pa ne odobravaju autonomiju cecenima. I ovdje smo mogli vidjeti potpunu nesposobnost NATOa iu neka svih ostalih organizacija kada je u pitanju veca sila. I dok su nam mediji propagirali kako nakon ovog rata jos vise hrvata smatra da HR treba pristupiti NATO-u, ja bogami zelim jos manje. Nije se nista promjenilo jos od Domovinskog rata, oni samo sazivaju sastanke i predlazu primirja. To sto su rusi pregazili teritorij medjunarodno priznate drzave, pobili preko 2000 ljudi i unistili im vojno-industrijske komplekse...ah, jebiga.
Sto se tice amera, imaju i oni naftu, pogotovo nakon invazije na irak i afganistan. Postignut je i privremeni sporazum sa Saudijskim zemljama (zbog cega je i doslo do pada cijene nafte), a imaju nesto i na svom teritoriju. Sve u svemu, lijepo se slazu kockice za neki veci globalni konflikt i nimalo me ne bi iznenadilo da nesto bukne vrlo skoro.
...
napisao gost, Kolovoz 20, 2008
Najdraži kupci auto-kuća su upravo gospoda svećenici, jer kod njih vrijedi samo jedan način plaćanja-"cahs and carry"-maksimalno svake druge godine (preferira se Audi i VW-tj Golf))
Kasno uvidjeh da sam se grdno zeznuo što nisao postao "duhovno biće" - nema nezaposlenosti, vozi se auto što ti drugi kupe,porez-što je to, mlade snaše se otimaju da ti lickaju kuću ili što drugo, zaštićen si k'o novozelandski oposum, moš' blebetat što ti je drago-puk i vlast samo sluša duboke i mudre misli i klima glavama.........
Koga zanima jedno drugo viđenje o crkvi, nek si pogleda sada već čuveni dokumentarac "Zeitgeist" tj "duh vremena" gdje jedan dio govori upravo o crkvi ( a u ostalim djelovima o 9/11, bankarskim lobijama i dr.
Tko to pogleda, može se ozbiljno zamisliti, ako ne čak i uplašiti.....
...
napisao Storm 40, Kolovoz 21, 2008
Mislim da bi bilo dobro da netko od crkvenih veledostojnika naiđe na ovu stranicu. Možda u svojoj preuzvišenosti ne bi
sve ove tekstove registrirao kao apel ili alarm za iniciranje promjena, ali ako ima imalo respekta i soli u glavi morao bi se duboko zamisliti.
Žao mi je onih svećenika koji su svoj život posvetili svom
pozivu i ljude stavljali ispred svega nudeći im u svako doba
moralnu i duhovnu podršku što im i je iskonska zadaća. Žao
mi ih je jer im teško stećenu reputaciju i ugled ruši velika
večina onih svećenika kojima su hijerarhija i ego iznad svega.
Ako se nitko od njih ne zapita u kakvoj je harmoniji njihov
odnos s pukom za desetak godina bi ma u crkvu mogla ulaziti
samo prašina.

...
napisao gost, Kolovoz 21, 2008
svi ste vi jadne male izgubljene duše ;D
...
napisao gost, Kolovoz 22, 2008
... da ste češće na misam i sa Bogom ne bi vam ovakve gluposti padale na pamet - ali imate sreće jer Bog zna da ljudskoj gluposti nema kraja i oprašta i ovakvim luzerima kakvi ste vi !
A što na ovo reći...
napisao luca, Kolovoz 22, 2008
Niste shvatili poantu!
Piše u bibliji da od onih kojima je više dano će se više i tražiti, ali mislim da ni ovo neće do vas doprijeti, jer za neke vjernike je ono što radi njegov svećenik apsolutno i uvijek ispravno.
Osim toga ne brkajte vjeru u Boga sa ovom temom.
...
napisao Grin, Kolovoz 22, 2008
"Rascijepi komad drveta i tu sam. Podigni kamen i naći ćeš me."

Sam Isus je to rekao. Zasto bi onda netko morao visit u crkvi non-stop? Je li netko veci vjernik ako je u crkvi svaki dan, a ne pridrzava se moralnih nacela niti nicega ili onaj koji zivi prema istima, ali nema potrebu visiti i slusati blebetanja korumptiranog svecenika koji manje slijedi Boga nego taj vjernik? Nekim ljudima je zbilja ispran mozak... sad ce nam jos doc sa vilama i bakljama i napravit lomacu...
...
napisao gost, Kolovoz 22, 2008
istina je sve sto ste napiali...u potpunosti se slazem s vama...ja nisam vec dugoo otisla u crkvu...zbog naseg svecenika...uff...a taj je stvarno...al ja neidem u crkvu cesto...odem 1-2 mjesecno...a sta sad,jesam vjernik i vjerujem u boga...al sto neidem u crkvu neznaci da nisam vjernik...
...
napisao gost, Kolovoz 23, 2008
Najbolesnije mi je kad na Sv.Misi počne nabrajati neke njegove mafijaške pajdaše kako su donirali za crkvu veće svote novaca, novce koje bi i ovako spiskali u jednoj noći na kartanje!!! Ma joj gadi mi se sve to! Molim se kod kuće i mirno spavam, jer znam da nisam ništa toliko Bogu zgriješila da me on neće primiti k sebi jednoga dana kad umrem!
....
napisao gost, Kolovoz 23, 2008
luce..imas ti,,,obitelj,,,hobi,prijatelje????
Imam, imam
napisao luca, Kolovoz 23, 2008
Krasno dvoje djece, dobrog muža, odličan posao i hrpu poznanika, a par dobrih prijatelja. Ako se pitaš kako sve stignem...stvar je u organizaciji. ;) ;)
...
napisao Grin, Kolovoz 23, 2008
Mazal Tov! :) ;D
...
napisao Storm 40, Kolovoz 23, 2008
I' kaf zehut!
...
napisao Podrumski maak, Kolovoz 28, 2008
dobro je da sam pripadnik slavenske politeističke religije... kršćanstvo je izgubilo svoj značaj kad je postala službena religija rimskog carstva u 3., 4. stoljeću. od tad se sve svodi na ignoranciju, ubijanje i pohlepu te namećanja laži. 99% kršćana je nominalno i ne živi svoju vjeru. ne mislim sad na to da treba ići ko kreten svaku nedjelju na misu i slična sranja (ko normalan to radi?) nego u bi trebao u svoj život ukomponirati neke kršćanske ideale itd... a to nitko od današnjih kršćana ne radi. svećenici pedofili, mafijaši s križevima oko vrata ubijaju okolo, predsjednici se mole okolo dok narod pati...
...
napisao ksenija, Kolovoz 31, 2008
a kad vidim kakve glupače , problematične fukare tamo rade kao vjeroučiteljice smuči mi se crkva i odmah znam kakva je crkva koja ih tamo tretira za "divne pobožne" osobe, čitaj spodobe

Napišite komentar

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 13
Korisnika: 539
Novosti: 747
Linkova: 10
Posjetitelja: 1643592

RSS Feed

RSS Button