Naslovna arrow Osječko-Baranjska arrow Osijek arrow gpp-ova butra

Tužibabu prenosi:

  • Radio Plus 92,7 FM (Osijek)
    Svakog četvrtka u 11 sati.
  • (ako ste radio postaja i želite s nama surađivati,
    javite nam se na email)

Ako se ne želite tužiti, HVALITE SE!  

Edusex.org je ponosni sponzor ove stranice
Seksualna edukacija logo

bh65x40    sr65x40

Za korisnike






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

gpp-ova butra PDF Ispis E-mail
drussila_2   
Ponedjeljak, 01 Rujan 2008
koja je totalna glupost! prvo pola kartica ne radi.stroj pisti bez veze jedino sto ces sad kao manje platiti... uf...mrzim gpp i njihove nove nacine. nije mi jasno zasto novi sustav kad ni ono osnovno nisu jos rijesili. na starom busu piše gdje ides imas uređaje koji vrijede.. a ono ne daj boze kise pokisnit ces i ti u busu a o uredaju da ne pricam,
Komentari (35)Add Comment
...
napisao gost, Rujan 01, 2008
na starom busu piše gdje ides imas uređaje koji vrijede.. a ono ne daj boze kise pokisnit ces i ti u busu a o uredaju da ne pricam,

WTF??? Ne razumijem ovu kritiku. Pogotovo izdvojenu rečenicu. OK, ne volim ni ja GPP iz mnogih razloga, ali meni ovo nije jasno.
Molila bih da mi se zadanja rečenica malo pojasni ili da se barem interpunkcijski znakovi stave na pravo mjesto tako da rečenica ima smisao.
...
napisao gost, Rujan 01, 2008
da li mogu kupiti kartu u tramvaju ako mi treba njihova usluga, jer ja inaće rijetko se vozim tramvajem, ili to moram kupiti unaprijed na gpp-ovim prodajnim mjestima. Što ako hitno moram na tramvaj, a nemam kartu, šta da onda radim?
...
napisao gost, Rujan 02, 2008
mozes kupit u tramvaju i u busu - samo vrijednosnu kartu

to te košta 4o kn - 20 kn pravljenje kartice minimum 20 kn na računu i s tih 20 kn se vozis
...
napisao Frodo24, Rujan 02, 2008
Možeš ju kupiti i u tramvaju i u busu, ali moraš dati tih nekih 20 kn akontacije ako karticu kupuješ prvi put i onda još koliko novaca želiš, te ju kasnije možeš nadopunjavati!Još jedna stvar, možeš ići u minus, ali prije sljedeće vožnje karticu moraš napuniti i onda ti odbije za onaj iznos koji si u minusu! Ma to je sranje živo, pogotovo za nas koji idemo iz udaljenijih mjesta,Cepin, Ivanovac, Antunovac,Laslovo,nama ni 100 kn nije dosta za odlazak u grad! Baš smo sada izolirani! Jer ne ide bus po cjelom gradu, ako moraš presjedati, pa vamte, tamte i puf odoše novci!Dobro je to za stanicu, dvije, ali ovako....NE
staza
napisao gost, Rujan 02, 2008
ovo je krada novaca i nista vise...ja se nadam da ce se pisat peticija!!
...
napisao gost, Rujan 03, 2008
Pa nije krađa - mene je odlazak do grada nekad koštao 7 kn a sada 2.5 kn u jednom smjeru - meni se to isplati, za 5kn odem u grad i nazad
...
napisao gost, Rujan 03, 2008
jeste li vi telefonom završili školu ili ste malo ušlagirani-neznate niti ono što se u vrtiću ući
...
napisao gost, Rujan 05, 2008
Mislim da bi idejnici i provoditelji ove sramotne "butre" trebali pod hitno u zatvor.
re
napisao gost, Rujan 05, 2008
slazem se
...
napisao luca, Rujan 08, 2008
Možemo mi pisati peticije, ali oni su u tu svoju umotvorinu utukli oko 4 milijuna kuna i ne mislite valjda da će sada od toga odustati samo zato što mi mali ljudi nismo zadovoljni. Stvarno je to dobro samo onima koji se voze na kratkim relacijama, a onima na dužim će se dići kosa na glavi. Izračunajte koliko vas sada dođe vožnja (1,30 kuna po kilometru). Ako ste udaljeni 10 km od Osijeka to vam je 13 kuna u jednom smjeru pa tko voli nek izvoli.
Ja bih voljela znati još jednu stvar:Kako će se netko tko dođe u Osijek odvesti tramvajem do odredišta? Taj netko će samo jednom ili dva puta koristiti tramvaj, a platit će ga (koliko sam shvatila) 40 kuna!!!
Busamo se u prsa da takvu naplatu nema ni Zagreb...baš se pitam zašto!
ja
napisao gost, Rujan 09, 2008
"Taj netko će samo jednom ili dva puta koristiti tramvaj, a platit će ga (koliko sam shvatila) 40 kuna!!"

nije u redu nikako.
...
napisao gost, Rujan 11, 2008
udaljen 10 km od Osijeka do sada je plaćao kartu 16 kn,npr iz Čepina u jednom smjeru.
re
napisao gost, Rujan 11, 2008
nije stvar niti u butri, niti u novcima niti u sustavu...nego u zonama...ukinuli su zone ...kilometar košta 1.30 kn....iz bilo koje zone.....to nije dobro...tretiraju isto one iz daljeg i one iz bližeg....sami sebi tjeraju putnike...katastrofa...
...
napisao gost, Rujan 13, 2008
nemojte se svi buniti..u drugim gradovima ja i skuplje..npr rijeka,prva zona 15,50kn makar i jednu stanicu isli
...
napisao gost, Rujan 13, 2008
ja se sad trebam vozit tramvajem i onda opet za pet godina. I ja sad moram dat 40 kuna za jednu vožnju. Koga da upucam?
Jel se na toj butri nalaze osobni podaci?
Kako će mi staviti osobne podatke ako kartu ( iskaznicu ) kupim u tramvaju?
Luce
napisao gost, Rujan 14, 2008
Zagreb nema butru jer polovica Zagreba ima BESPLATAN gradski prijevoz ! SVI učenici, svi nezaposleni prijavljeni na Zavodu za zapošljavanje, itd.
...
napisao gost, Rujan 15, 2008
ma daj te!ta butra je glupost...počevši od imena pa sve ostalo...
stvarno ne bih ništa rekla da su autobusi novi,čisti,da vozači dolaze na vrijeme,da imamo češće autobuse...
ali ovako...mislim da je čista glupost da netko tko živi na jugu 2 plaća za učeničku kartu 55 kn i ima autobus svakih 15 min. a netko iz čepina plaća učeničku 384 kn i ima autobus svakih sat vremena...

di je tu logika?
...
napisao florenc, Rujan 16, 2008
Taj netko koji i kupi butru po 40 kn ako je neće više koristiti u 4 godine (koliko vrijedi) moći će je vratiti na kioscima GPP-a i preostali iznos će mu biti vraćen. Zagreb također planira ovakav sustav naplate i to do kraja ove godine samo što se neće te kartice zvati kao i kod nas. Ljudi su se bunili i kad su se počele prodavati ona bivše kartice pa su se navikli. Tako će i sada biti. Bitno je da se na početku nečega novoga to odmah popljuje. BANDO JEDNA BALKANSKA !!!!!!!!!!!! NE ZNATE NI DA JE ULAZ NA PRVIM VRATIMA, A IZLAZ NA SVIM DRUGIMA A ZNATE SE BUNITI NA NEŠTO NOVO ČEMU TREBA DATI MALO VREMENA DA SE UHODA !!!!!!!!!!!!
...
napisao florenc, Rujan 16, 2008
Evo i komentara na gošću od 15.rujna: GPP ili Gradski prijevoz putnika znači da se odnosi isključivo na gradski prijevoz (Osijek). Grad Osijek je financirao svojim učenicima iz istoga, da se voze jeftinije, a autobusi su češći jer je takva potreba, a to je PONAVLJAM gradski prijevoz. Općina Čepin, B.Brdo itd. nisu financirali svoje učenike i zbog toga su cijene veće. GPP nema nikakve veze s tim !!!!!!! Ali po vašem je GPP uvijek kriv za sve!!!!!!!!! DAJ SE MALO PRVO RASPITAJTE !!!!!! Za 2 godine će svi učenici imati besplatan prievoz iz okolnih mjesta dok će učenici u Osijeku i dalje plačati prijevoz. Hvala
za FLORENCA
napisao gost, Rujan 18, 2008
Sta si se toliko uzjapurio.Dva komentara u jednom danu ,izvrjedjao si sve,zar je to potrebno.Ti mora da si jedan od onih predivnih vozaca koji zatvaraju vrata tik pred nosom uz lagani smjesak.Ili si samo cistac,pa se jadan sav prsis za firmu kako bi napredovao. - Ha,FLORENC?!
I još malo za Florenca...
napisao luca, Rujan 19, 2008
"Taj netko koji i kupi butru po 40 kn ako je neće više koristiti u 4 godine (koliko vrijedi) moći će je vratiti na kioscima GPP-a i preostali iznos će mu biti vraćen."

Jupiiii, baš dubokoumno. Dođeš kao turist u Osijek, moraš koristiti gradski prijevoz, odvozaš se jednom-dvaputa i onda tražiš gdje su kiosci GPP-a da ti vrate ostatak novaca!?
U današnje vrijeme kada i račune plaćamo (ako možemo) preko interneta da bismo uštedili vrijeme, GPP nam je osmislio način plaćanja karata tako da nas malo-malo vide na svojim šalterima. Valjda su toliko zaljubljeni u svoje građane da ih vole često viđati!!!
...
napisao florenc, Rujan 20, 2008
Nisam vozač. Ali da jesam i da kasnim, normalno da neću čekati nekoga koga vidim da trči. Onaj drugi komentar ti je zato što sam se sjetio da imam još za pisati, a pozdrav i Luci i evo odgovora: onom turistu kojem bude preskupo izdvojiti 40 kn. neka pozove "puno jeftiniji" taxi ili neka ide pješke (Gpp neće propasti od 10 turista godišnje koji se uopće i voze). Toliko! (Nisam ni čistać bezimeni od 18. rujna).
...
napisao gost, Rujan 21, 2008
Ja znam da je mene prije odlazak u grad kostao 7kn a sad dode 13kn kazu nisu poskupili u biti mislim da je to jedno od onih poskupljenja gdje poskupe a gradani to ni ne primjete jel to poskupljenje zapakiraju u ljepu laz...
Evo uzmite autobus iz tenje on vas provoza svuda uokolo i onda uredno naplati km 1.30kn a vi trebate do centra...
To je kao kad turist uzme taxi u nepoznatome gradu a ovaj ga provoza dva tri kruga oko grada i kasnije mu naplati uredno 3* vise nego sto je trebao...
S druge strane posteno je da placas koliko se vozis ali to bi bilo posteno kada bi te autobus vozio samo tamo gdje se trebas voziti zasto da ja placam jos 4 dodatna km gdje me autobus vozi kroz divaltovu pa hutlerovu pa vukovarskom da bi dosao do centra????
...
napisao luca, Rujan 21, 2008
Ti me Florenc zaista zadivljuješ argumentiranim odgovorima!

GPP neće propasti (o to znamo) i nitko se ne boji da će propasti zato što nije mislio na tu kategoriju ljudi kakvi su turisti i slučajni namjernici, ali je diletantski ne razraditi nekakav projekt do kraja i onda ga plasirati na tržište.
Stvarno ti je "dubokoumno" i provokativno nuditi (kako si i sam naglasio "puno jeftiniji") taxi u slučaju da netko ne želi za jednu vožnju tramvajem platiti 40 kuna, a još je socijalno neosjetljivije rugati se i nuditi ljudima da ako nemaju 40 kuna idu pješke.
Da, i još bih se osvrnula na ono da bi (da si vozač) bilo normalno da ne sačekaš nekoga tko trči za tramvajem. Stvarno ne znam što je tu NORMALNO!
Jasno je da ne mogu vozači uvijek sačekati putnike koji trče za tramvajem, jer nekada im situacija to ne dopušta, ali ja pamtim vremena kada je bilo NORMALNO da se pričeka onoga koji potrči za tramvajem, a vozača koji su se iživljavali nad putnicima tako da ih "pričekaju", a onda im zatvore vrata pred nosom i krenu, nije bilo u vrijeme kada sam ja bila učenica.
Tomi
napisao gost, Rujan 24, 2008
Koliko sam cuo od Gpp, oni su trazili da cijena km bude 0,60kn. A gradsko poglavarstvo je odredilo cijenu 1,30.
Zar ste zaboravili da se cekalo da se oformi vlast u gradu radi kreiranja cijena. Tako da mislim da ne treba GPP gaziti radi svega. To sto nekome tramvaj krene pred nosom nije krivnja GPP, nego pojedinca, stvar kulture. Kao i svako uvodjenje nove tehnologije, sve ima djecjih bolesti, pa tako i ovo sa Butrama. Najlakse je *rati od samoga pocetka i pljuvati sve novo sto dodje. Mislim da treba malo razuma i pricekati da se stvar uhoda. A sto se tice cijene voznje, slazem se, prevelika je. Nama u gradu je lako ako idemo od...do. Onaj tko je van grada, pljuga, uzas. I ne, ne radim u GPP. Radim u KB Osijek.

Pozdrav
florenc-ŠTO REĆ ZA NJEGA -BOLJE NE TROŠIT RIJEČI
napisao gost, Rujan 26, 2008
trebali su to napravit tako da NAJUDALJENIJA RUTA(naravno u zoni)KOŠTA KOLKO JE PRIJE KOŠTALA KARTA ! onda bi se moglo reć da oni misle na nas i boje se da neplatimo više nego što dobijemo usluge!
FLORENC NE RADI ZA GPP ON JE IZMISLIO BUTRU!MRŠ MAJMUNE!
PUTNIK
napisao gost, Rujan 26, 2008
Iako podrzavam uvodjenje butre,neki dan mi je sve prisjelo(nakon samo 20-tak dana).Naime butra se moze napuniti na samo 3 mjesta.Z.Polje.Visnjevac i G.Trg.I tako nakon sto sam potrosio pocetni iznos na butri(izmedju ostalog nitko ne spominje da se nakon potrosenih 20-tak kuna na butri,onih famoznih 20-tak kuna ne moze potrositi ako na racunu nemate barem 1 kn?!?)navratim na prodajno mjesto G.Trg.U redu sam cekao vise od 15 min i napokon se pojavio pred namrgodjenom zenskom facom.Zatrazio sam nadopunu kartice od 20 kn,i pruzio joj novcanicu od 100 kn,na sto se ona istresla da ne prima krupne novcanice,jer ja vidim da na staklu pise da se pripremi sitan novac itd.Glupaca Nadrkana.O.K.Kazem joj onda nadopuna 50 kn.Ista stvar.NE MJENJA NOVCE!I onda mi nije preostalo nista drugo nego otici do kioska,zamjeniti novac i napuniti butru.Ovaj put sam dobro usitnio lovu,kovanice po 5,10 i 20 lipa.Sad valjda ima dosta sitnog novca.Sljedeci put idem isto sa lipama,predlazem i vama.
...
napisao luca, Listopad 02, 2008
Čitala sam u novinama kako je čovjek ostao bez gotovo cijelog iznosa (čini mi se oko 17 kuna)na butri, jer je ušao u autobus, a onda su bili zamoljeni (iz nekog raloga)da prijeđu u drugi autobus. Budući da prvi autobus nije prešao 10 metara, nije se mogao odjaviti i skinut mu je sa računa iznos za najdužu vožnju.
Dobio je u GPP-u novce natrag, ali to nije rješenje ovakvih problema.
Ponavljam da su se ovakve stvari morale PREDVIDJETI, a ne da mi malo-malo hodočastimo u GPP.
Čula sam i priče da ako neoprezno par puta mahneš karticom ispred aparata on to prepozna kao višekratnu prijavu i skine veći iznos. Takve stvari ne možeš dokazati i možemo se samo pjeniti.

Kome štima butra jeb.t ću ga sutra!!!
napisao gost, Listopad 09, 2008
Ovako....odakle uopce poceti...Ima toliko nedostataka da se ne mogu sjetiti niti jedne prednosti "butre" (ko ti ime dao crko da bog da)!!! Kao prvo: kako uopce znati kada uplacujemo novce na karticu da nam stave tocan iznos koji smo dali,mi ne vidimo ekran,a to sto kaze ona neljubazna gospodja na gajevom ne mora uopce biti istina...Vjerovatno si strpaju u dzep koju kunicu...Kao drugo:
kad udjem u bus nakon sto sam uplatio odredjeni iznos recimo 30kn on mi pokazuje na samom startu da imam nekih 14kn...kad izlazim imam vise nego sto sam imao kad sam usao u bus,ali najbolje od svega je da za sljedecu voznju nemam dovoljno iako bi trebao imati...tretje :Lako cobanima koji bauljaju samo par stanica i to po gradu,ne da pljujem po njima,ali to je napravljeno ocito samo za njihove interese,a tenja,cepin,b.b. itd.. mi se mozemo j....!!! Mjesecne su ok iako nevidim razlog zasto se i njih treba ponistavati,ali obicne kartice su cista prevara,a mi i ovako vec financijski ugrozeni moramo pokrivati tudje dugove,tj. novac koji su ulozili u ovaj besmisleni sustav naplacivanja karata,umjesto da su nam ubacili jos koji autobus da cesce voze na dalje relacije,stavili nocne linije i sl...Mogu nabrajati do sutra,ali razmisljam kako cu do grada i kuci, jer bez obzira koliko uplatim na karticu s njom se uvijek mogu voziti u jednom smjeru!!! Ali da preskocim sve to,najveci krivci smo "mi" svi se bunimo,ali niko nista nebi poduzeo.Zapravo sami smo si krivi,a to se najbolje vidi po tome kakva nam vlast i "LiJEPA NAŠA":((((
...
napisao gost, Listopad 10, 2008
Ma to su debili. Kao prvo ne vidim zasto su morali to uvesti,(mozda se isplati jednom malom postotku ljudi)ali svakako je stvorilo velike komplikacije, sto vozacima sto putnicima. Ali ajd ako su bas to tako jako htjeli mogli su to uvesti, ali i ostaviti i stari nacin pa ko voli nek izvoli, e ali onda im se krađa ne isplati toliko....
ČKOLJIHZTFRRHJUZGDE34 JKNPIUGVTZDTIUIT68UBNUINJIOHUZGFTUHJKLNJUGUZVNJKLHZUGFV TZVNNZGGJNKLNBUHĆ.ČĆ
napisao gost, Listopad 20, 2008
PUNO LJUDI DOĐE IZ DRUGIH MJESTA PA HOČE OBIČNU KARTU A NEMA JE OSIM NA KIOSCIMA TISKA,SAMO DO NOVE GODINE.NPR.
Dolazim ja sa kolodvora i idem tramvajem,a čovjek sa jako bolesnim djetetom iz Vinkovaca i pazite sad ulazi u tramvaj i želi kupiti običnu kartu,a vozač mrtav hladan kaže najeftinija karata od 40kn,za njih dvojicu bilo bi to 80 kn.I kad se oni vrate u Vinkovce što če sa butrom.
Onda sam ja svakom od njih dao po dvije karte i rekao da ubduće moraju kupiti na kioscima tiska.ETO TI BUTRE
WTF?
napisao Angelium, Studeni 02, 2008
A ja idem iz retfale GPP-omdo stadiona na utakmice i to je jedino kad i koristim GPP, meni se isplati Butra. Je ok početna cijena je 40 kn, ali uštedim brzo na njoj. Do sada sam plaćao 16 kuna tamo i nazad a sada 12... I tko je sada tu blesav?
...
napisao gost, Studeni 07, 2008
Imao bi jako puno toga da izgovorim ali mi se jednostavno ne da. Evo samo par komentara za gosta od 09. listopada: kartice se zovu butre jer dolaze od skraćenica autobus=bu, a tramvaj=tra što znači bu tra=BUTRA KONJINO. Zatim, prijavom na ulaznom validatoru pokaže ti iznos koji ti ostane ako bi se vozio do kraja te relacije, a kada se odjaviš on ti preostali iznos vrati na karticu i onda se može primjetiti da imaš više novca nego što ti je pisalo na ulazu. S mjesečnim butrama se moraš prijavljivati i odjavljivati iz jednostavnog razloga: ZA POBOLJŠANJE VOZNOG VREMENA; jer prijavom se vidi u Gpp-u koliko se putnika i u kojem trenutku vozi u određenom tramvaju, tj. autobusu. Toliko za tebe, a sada za gosta od 20. listopada: Oni će se s tom butrom moći voziti ponovno kad dođu iz Vinkovaca, a vjerujem da će dolaziti jer kao što si rekao ima bolesno dijete. Tebi svaka čast što si im dao 2 karnet karte, ali si s tim samo pogoršao situaciju, jer se s tim kartama ne mogu ponovno vratiti na kolodvor ili opet se voziti s njima kad ponovno dođu u Osijek već će morati kupiti butru i ne vjerujem da ćeš ti opet njih spasiti s 2 karte s kioska kojih neće biti nakon Nove godine. Sad čekam komentare, a najbolji su mi lucini komentari. Do slijedećeg javljanja: lijep pozdrav, uživajte u Gpp-ovim uslugama i ne zaboravite: prvo se raspitajte pa onda govorite gluposti ovdje !!!!!!
Bez vrijeđanja!
napisao luca, Studeni 07, 2008
"..kartice se zovu butre jer dolaze od skraćenica autobus=bu, a tramvaj=tra što znači bu tra=BUTRA KONJINO."

Mogao si i bez onoga konjino!!!
-----------------------------------------
Ne znam je li su ti moji komentari stvarno najbolji ili su ti "najbolji"???!!!

Mogla bih i ja tebi uzvratiti da su meni tvoji argumenti isto pravi!
Parafrazirat ću:
...jednoga dana, jednom oni će opet doći u Osijek, a ti si ih zeznuo što im nisi dopustio da sada kupe butru, jer će im sigurno onda trebati!
Budući da si jako informiran, vjerujem da radiš u GPP-u i da si osobno shvatio kritiku na račun vašeg čeda.
Činjenice stoje, a jedna od njih je i to da je i vaš bivši direktor rekao u jednom intervjuu da ima i onih kojima je butra povećala cijenu prevoza i da oni imaju opciju ići sa drugim prevoznicima...što je vrlo dubokoumno.
...
napisao gost, Studeni 20, 2008
Darda - Osijek je bila cijena prije 16 kuna a ja sam neki dan bila u Osijeku i od stanice u Ulici Republike do Darde mi je skinuto 22 kune.

Napišite komentar

busy
 






Pretraga

Sponzori

Ušli smo u TOP 10 VIDI Web.
kategorija:
Mediji, novosti, oglasnici

Razglasite!

Ako mislite da je Tužibaba super, slobodno javite svima koje znate!

Isfrustriranih

Gostiju online: 5
Korisnika: 539
Novosti: 747
Linkova: 10
Posjetitelja: 1643865

RSS Feed

RSS Button